صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت | یک راهنمای کاربردی

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت | یک راهنمای کاربردی

چگونه می‌توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟

با ورود انسان به عصر دیجیتال، بسیاری از خدمات از طریق وب‌سایت‌های شرکت‌ها انجام می‌شود. گستردگی نیاز هر شرکت به داشتن وب‌سایت باعث شده است تا سالانه هزاران سایت در سراسر دنیا طراحی شده و در دسترس مشتریان هر مجموعه قرار بگیرند. نیاز روزافزون شرکت‌ها برای طراحی سایت یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش محبوبیت این حرفه است. اما کدام شرکت بهترین مجموعه ارائه‌دهنده این خدمات بوده و نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت چیست؟ در این مطلب به بررسی این نکات و تأثیر آن‌ها بر انتخاب مناسب‌ترین شرکت طراحی وب می‌پردازیم.

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

با افزایش نیاز به طراحی حرفه‌ای سایت، شرکت‌های متعددی برای این منظور ساخته شدند. تمامی این شرکت‌ها ارائه‌کننده خدمات یکسانی هستند؛ اما آیا کیفیت کار آن‌ها نیز با یکدیگر یکسان هستند؟ مشخصاً در این حرفه نیز مانند هر زمینه دیگر، برخی از شرکت‌ها با برخورداری از سابقه کاری طولانی‌مدت و پشتیبانی بهتر، خدمات مناسب‌تری را ارائه می‌کنند. بنابراین پیش از ثبت سفارش خود، باید با نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت آشنا شوید. در ادامه به بررسی برخی از این نکات می‌پردازیم.

تعیین نیازهای شرکت در طراحی سایت

بدیهی است که باید پیش از اینکه به دنبال پیداکردن یک شرکت برای واگذاری پروژه خود باشید، نیازهای سایت خود را مشخص کنید. برای مثال ممکن است فرمت نوشتاری محتوای سایت برای یک شرکت حیاتی باشد، درصورتی‌که این مسئله برای شرکت دیگر اهمیتی ندارد. با مشخص‌کردن ویژگی‌های موردنیاز سایتتان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، از مشکلات و ضعف‌های پروژه جلوگیری و تمام نیازهای خود را با شرکت طراحی سایت در میان بگذارید.

پشتیبانی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی

با گذر زمان و استفاده از زبان نشانه‌گذاری HTML و CSS، صفحات وب به‌مرور آراسته‌تر شده و کارایی بهتری را برای کاربر ارائه می‌کنند. زبان‌های برنامه‌نویسی مناسب نیز از جمله دیگر مواردی هستند که بر بهبود کارایی صفحه وب تأثیراتی مهمی داشته‌اند. باید به این موضوع توجه کنید که برخی از شرکت‌ها ممکن است از زبان‌های برنامه‌نویسی قدیمی برای ساختار وب استفاده کنند. بنابراین یکی از نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت توجه به این است که این شرکت باید از زبان‌های برنامه‌نویسی مدرن برای انجام پروژه شما استفاده کند. برخی از زبان‌های برنامه نویسی محبوب به شرح زیر هستند:

  • زبان برنامه‌نویسی پایتون
  • جاوا (Java)
  • سی شارپ
  • زبان برنامه‌نویسی C++
  • زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی

پشتیبانی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی 

پشتیبانی مناسب

توجه داشته باشید که طراحی سایت، نیازمند نگهداری و پشتیبانی مداوم هستند. انتخاب شرکت طراحی سایتی که دارای خدمات پس از تحویل است، به تداوم کار سایت شما و رفع مشکلات احتمالی آن کمک شایانی می‌کند.

هزینه‌ها و ددلاین تحویل پروژه

یکی دیگر از نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت توجه به بودجه شما است. کیفیت کاری که تحویل می‌گیرید، رابطه مستقیمی با هزینه‌های تمام شده پروژه دارد. بنابراین پیش از واگذاری پروژه به شرکت طراحی سایت، از آن‌ها بخواهید تا تمامی هزینه‌های احتمالی را برایتان شرح دهند. این‌گونه می‌توانید با بررسی هزینه‌های پروژه، بودجه‌ای مناسب را برای این منظور در نظر بگیرید.

تحقیق و بررسی نمونه کارهای شرکت

با بررسی نمونه کارهای بهترین شرکت طراحی سایت می‌توانید شمایی کلی از شیوه کار آن شرکت و کیفیت ارائه خدماتشان به دست آورید. به این شکل نتیجه کار شرکت طراحی سایت برای شما غافلگیرکننده نخواهد بود. همچنین با پرس‌وجو از مشتریان قبلی این شرکت و بررسی نظرات و انتقادات می‌توانید از کیفیت کار آن شرکت مطمئن شوید.

تحقیق و بررسی نمونه کارهای شرکت 

رعایت استانداردها

یک شرکت طراحی سایت مناسب، باید استاندارهای طراحی سایت را رعایت کند. توجه داشته باشید که رعایت این استاندارها باعث می‌شود وب‌سایت شما در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد. هنگام جست‌وجوی کلمه کلیدی این سایت‌ها در موقعیت بهتری در لیست نمایش جست‌وجو قرار می‌گیرند. درنتیجه کاربران بیشتری با دسترسی راحت‌تر به وب‌سایت شما مراجعه کرده و تعداد بازدید‌های وب‌سایت شما افزایش می‌یابد.

گرافیک طراحی سایت

جلوه زیبای یک وب‌سایت اولین نکته‌ای است که بازدیدکنندگان سایت به آن دقت می‌کنند. با اینکه رعایت استانداردهای طراحی سایت دارای اهمیت بالایی است. اما طراحان سایت باید از خلاقیت فردی خود نیز برای ایجاد جلوه گرافیکی منحصربه‌فرد استفاده کنند. گرافیک سایت باید ساده و شیک بوده و از رنگ‌ها و طرح‌هایی متناسب با حوزه کاری شرکت شما استفاده شود.

بررسی توانایی‌های شرکت

پیش از ارسال پروژه از خدمات شرکت موردنظر مطمئن شوید. برای مثال تمامی شرکت‌های طراحی سایت، پروژه را به‌صورت ریسپانسیو یا چندجانبه ارائه نمی‌کنند. در این صورت اگر بیشتر مشتریان شما با موبایل وارد سایت می‌شوند، با گذر زمان به نارضایتی آن‌ها منجر شده و سایت را ترک می‌کنند. همچنین توجه داشته باشید که شرکتی که آن را برای طراحی وب انتخاب می‌کنید، پیش از این نیز سابقه ارائه خدمات در حوزه تخصصی شما را داشته باشد. این‌گونه در مواجه‌شدن با چالش‌های مختص به حیطه کاری شما دچار مشکل نخواهند شد.

بررسی توانایی‌های شرکت 

بهترین خدمات طراحی سایت را با ادستیتو تجربه کنید

امروزه طراحی سایت نقش بسیار مهمی در گسترش و رشد کسب‌و‌کارها دارد. برای اینکه طراحی وب‌سایت شما به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود، لازم است به تیمی مجرب یا شرکتی باسابقه در این زمینه مراجعه کنید. اما پیش از انتخاب یک شرکت برای انجام طراحی سایت خود باید با تمام نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت آشنا شوید. ادستیتو، یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه طراحی سایت است که با بهره‌گیری از جدیدترین زبان‌های برنامه‌نویسی در عین برخورداری از قیمتی کاملاً رقابتی، انتخابی هوشمندانه برای علاقه‌مندان این حوزه به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت‌ها و جزئیات انجام پروژه‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول درمورد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت باید به مواردی مانند نمونه کارهای این شرکت، بودجه مدنظر خود، شیوه پشتیبانی شرکت ارائه‌کننده خدمات و زبان‌های برنامه‌نویسی این شرکت دقت کرد.

چرا تخصص شرکتی که طراحی سایت شما را برعهده می‌گیرد اهمیت دارد؟

زیرا باید توانایی حل مشکلات احتمالی مربوط به حوزه تخصصی وب‌سایت موردنظر را داشته باشد.

چه عاملی سایت را موقعیت بهتری در لیست جست‌وجو قرار می‌دهد؟

رعایت استانداردهای طراحی وب‌سایت یکی از مهم‌ترین عواملی است که در بهبود رتبه سایت نقش دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت | یک راهنمای کاربردی

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت | یک راهنمای کاربردی

چگونه می‌توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟ با ورود انسان به عصر دیجیتال، بسیاری از خدمات از طریق وب‌سایت‌های شرکت‌ها انجام می‌شود. گستردگی نیاز هر شرکت به داشتن وب‌سایت باعث شده است تا سالانه هزاران سایت در سراسر دنیا طراحی شده و در دسترس مشتریان هر مجموعه قرار بگیرند. نیاز روزافزون شرکت‌ها برای […]

بیشتر بخوانید
تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ | فرق استراتژی‌های تأثیرگذار در کسب و کارها

تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ | فرق استراتژی‌های تأثیرگذار در کسب و کارها

تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ چیست؟ دو استراتژی کلیدی مهم در بازاریابی، ریمارکتینگ و ریتارگتینگ هستند. اگرچه هر دو این استراتژی‌ها تبلیغات گوگل به هدف‌گیری مجدد کاربران و افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کنند، اما تفاوت‌های مهمی بین آن‌ها وجود دارد که درک صحیح این تفاوت‌ها می‌تواند به بهبود عملکرد کمپین‌های بازاریابی تبلیغات در گوگل کمک کند. […]

بیشتر بخوانید
طراحی سایت بین‌المللی اختصاصی و حرفه‌ای | بهترین ترفندها

طراحی سایت بین‌المللی اختصاصی و حرفه‌ای | بهترین ترفندها

نکات مهم برای طراحی سایت چندزبانه بین‌المللی حضور جهانی برای هر کسب‌وکار موفقی امری حیاتی است. طراحی سایت بین‌المللی اختصاصی و حرفه‌ای کلید ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان کشورهای مختلف است. این فرایند فراتر از ترجمه ساده محتوای وب‌سایت بوده و نیازمند درک عمیق از فرهنگ‌ها و نیازهای محلی می‌باشد. با طراحی سایت‌هایی […]

بیشتر بخوانید