صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص | نکات مهم در انتخاب آنها

الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص | نکات مهم در انتخاب آنها

الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص؛ راه‌اندازی سایت در کوتاه‌ترین زمان

اگر شما هم در حوزه‌های خاص همچون فروشگاه آنلاین، برندسازی شخصی و کسب‌وکارها فعالیت می‌کنید، استفاده از یک الگوی طراحی سایت می‌تواند به شما کمک کند تا سایت رؤیایی خود را به واقعیت تبدیل کنید. منظور از الگوی طراحی سایت طرح‌های از پیش طراحی‌شده‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند محتوای خود را در یک صفحه وب مرتب کنید. می‌توانید عناصری مانند بلوک‌های تصویر، گالری عکس، آرم و موارد دیگر را با ماوس در الگو بکشید و ر‌ها کنید و تمام! خوشبختانه با استفاده از الگوی سایت، به هیچ تجربه کدنویسی نیاز ندارید. در این مطلب قصد داریم به معرفی الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص بپردازیم.

اهمیت استفاده از الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص

حوزه‌های خاص، دربرگیرنده فروشگاه‌ها، کسب‌وکار‌ها و همچنین افرادی است که قصد دارند برای خود برند بسازند. می‌توان گفت در دنیای دیجیتال امروزی، برای هر کسب‌وکاری که می‌خواهد موفق شود، داشتن یک سایت ضروری است. به‌خصوص اگر به‌تازگی وارد حوزه‌های خاص شده باشید، ممکن است بخواهید برای خودتان یک ‌سایت راه‌اندازی کنید. چه راهی بهتر از استفاده از الگوهای طراحی سایت برای حوزه خاص مدنظر شما؟

یک وب‌سایت می‌تواند یک حوزه خاص را به یک تجارت مدرن تبدیل کند. بدین ترتیب می‌توان از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش سود استفاده کرد. با اینکه شرکت‌های طراحی وب تمام تلاش خود را ارائه بهترین کار انجام می‌دهند، اما آمار نشان می‌دهد که بیش از 94 درصد از بازخوردهای منفی در مورد وب سایت‌ها در زمینه طراحی است. طراحی یک سایت در حوزه‌های خاص اهمیت زیادی دارد که از میان آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ تصویر برند
  • ارتباط با مشتریان عادی که علاقه خود را به کسب‌وکار/فروشگاه/برند همچنان حفظ می‌کنند
  • جذب مشتریان جدید

اهمیت استفاده از الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص

تأثیر الگوهای طراحی وب‌سایت در حوزه‌های خاص بر تجربه کاربر

تجربه کاربری یک عامل مهم در موفقیت یک سایت در حوزه‌های خاص است. منظور از تجربه کاربری، روش تعامل یک بازدیدکننده با وب‌سایت شما، چگونگی پیمایش در آن و میزان کارآمدی آن برای ارائه اطلاعات موردنظر به کاربر است. الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص تأثیر قابل‌توجهی بر تجربه کاربری دارند. یک الگو با ساختار مناسب و زیبا می‌تواند به یک ایجاد تجربه کاربری مثبت کمک کند. برعکس، یک الگو با طراحی ضعیف می‌تواند کاربران را ناامید کند و منجر به نرخ پرش بالاتر شود.

تأثیر الگوهای طراحی وب‌سایت در حوزه‌های خاص بر تجربه کاربر

منابعی برای پیداکردن الگوهای طراحی وب‌سایت در حوزه‌های خاص

زمان به معنای هزینه است و برای راه‌اندازی سایت خود با استفاده از الگو می‌توانید در هر دو مورد صرفه‌جویی کنید. این الگو‌ها به شما امکان می‌دهند فعالیت در حوزه خاص خود را در عرض چند ساعت در فضای آنلاین پیاده‌سازی کنید. این در حالی است که طراحی سایت تجارت الکترونیک سفارشی می‌تواند از چند روز تا چند ماه طول بکشد. برخی از منابع که الگوهای مناسبی برای طراحی سایت در حوزه‌های خاص ارائه می‌دهند، عبارت‌اند از:

  • سایت Avada: با استفاده از امکانات آسان، سریع و حرفه‌ای آوادا می‌توانید یک وب‌سایت فروشگاهی درست کنید. الگوهای این سایت مورداعتماد کاربران تازه‌کار، طراحان باتجربه و برنامه‌نویسان حرفه‌ای است
  • سایت Webnode: با بهره‌گیری از الگوهای وب‌نود، می‌توانید خیلی سریع وب‌سایت خود در حوزه خاص ایجاد کنید! این سایت بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد
  • سایت Site123: الگوهای موجود در سایت Site123 به شما کمک می‌کنند تا همین امروز یک وب‌سایت حرفه‌ای برای خودتان طراحی کنید. برخی از کاربران باور دارند که Site123 ساده‌ترین سازنده وب‌سایت رایگان است!
  • سایت Webs: وبز یکی از معروف‌ترین سایت‌های ساخت ‌سایت است. در این سایت، شما الگوهای متنوعی در حوزه‌های خاص پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، وبز همیشه الگوها و امکانات جدیدی معرفی می‌کند
  • سایت Joomla: جوملا یکی از معروف‌ترین سایت‌ها است که الگوهای بسیار مناسبی برای طراحی سایت در حوزه‌های خاص ارائه می‌دهد
  • سایت Magento: مجنتو در میان طراحان سایت اهمیت خاصی دارد. این سایت یک پلتفرم فروشگاهی است با قابلیت‌های فوق‌العاده خود به شما کمک می‌کند تا یک فروشگاه اینترنتی عالی بسازید
  • سایت Squarespace: اسکوئر اسپیس نیز یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده الگوهای خاص و به‌روز است

منابعی برای پیداکردن الگوهای طراحی وب‌سایت در حوزه‌های خاص

عوامل مؤثر بر انتخاب الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص

باتوجه‌به تنوع گسترده موجود، انتخاب الگوی مناسب برای سایت می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. اما باید در انتخاب الگو باید به چند نکته توجه کنید. با درنظرگرفتن این عوامل، می‌توانید الگویی را انتخاب کنید که نه‌تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه نیازهای شما را نیز برآورده خواهد کرد. برای انجام این کار، از خودتان سؤالات زیر را بپرسید:

  • عملکرد: آیا این الگو عملکردی را که برای سایت خود نیاز دارم، ارائه می‌دهد؟
  • طراحی: آیا این الگو با برند و معیارهای زیبایی‌شناسی من مطابقت دارد؟
  • واکنش‌پذیری: آیا این الگو واکنش‌پذیر است، به این معنی که به طور خودکار برای اندازه‌های مختلف صفحه نمایشگر تنظیم می‌شود؟
  • پشتیبانی: آیا ارائه‌دهنده این الگو در صورت بروز مشکل، خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد؟

استفاده از الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص به شما اعتبار می‌دهد

اگر شما در حوزه‌های خاص فعالیت می‌کنید، مثلاً صاحب یک شرکت یا فروشگاه هستید و می‌خواهید به‌سرعت سایتتان را راه‌اندازی کنید، استفاده از الگوهای طراحی سایت می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. اما به یاد داشته باشید که لازم است تصاویر و محتوای وب‌سایت خود را از قبل آماده داشته باشید. پس از آن، سایت شما در کمترین زمان راه‌اندازی خواهد شد. ادستیتو شریک و نماینده رسمی گوگل در زمینه تبلیغات در ایران است. ما در ادستیتو با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و دانش روز به شما کمک می‌کنیم تا کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز خود را با بهترین کیفیت راه‌اندازی کنید.

 

سؤالات متداول

استفاده از الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص چه مزایایی دارد؟

از میان مزایای استفاده از الگوهای طراحی سابت در حوزه‌های خاص می‌توان به حفظ تصویر برند، ارتباط با مشتریان عادی که علاقه خود را به کسب‌وکار/فروشگاه/برند همچنان حفظ می‌کنند و همین‌طور جذب مشتریان جدید اشاره کرد.

استفاده از الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص چه تأثیری بر تجربه کاربر دارد؟

یک الگو با ساختار مناسب و زیبا می‌تواند به یک ایجاد تجربه کاربری مثبت کمک کند. برعکس، یک الگو با طراحی ضعیف می‌تواند کاربران را ناامید کند و منجر به نرخ پرش بالاتر شود.

عوامل مؤثر بر انتخاب الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص چه مواردی هستند؟

عملکرد، طراحی، واکنش‌پذیری و پشتیبانی ارائه‌دهنده الگو از عوامل مؤثر بر انتخاب الگوهای طراحی سایت در حوزه‌های خاص هستند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید