صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل | روش‌های کسب بهترین نتایج از کمپین تبلیغاتی

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل؛ چطور می‌توان نرخ تبدیل را به حداکثر رساند؟

آیا فکر می‌کنید تبلیغات گوگل گران و تا حد زیادی رقابتی است؟ آیا در گذشته از تبلیغات گوگل استفاده کرده‌اید، اما نتایج ناامیدکننده‌ای گرفته‌اید؟ این نوع تفکر کسب و کار شما را به سمت رکود سوق می‌دهد، در حالی که رقبای شما همچنان شاهد سودآوری هستند و سهم بیشتری از بازار را به دست می‌آورند. بهتر است بدانید که تبلیغات در گوگل ابزاری ضروری برای کسب‌وکارها است و وقتی دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و تکنیک‌های مختلف را پیاده‌سازی کنید، کسب‌وکار شما چاره‌ای جز رشد و افزایش درآمد نخواهد داشت. در این مطلب قصد داریم به معرفی رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل بپردازیم.

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل

کلمات کلیدی فقط نوک کوه یخ هستند و اگر می‌خواهید کمپین‌های تبلیغات کلیکی گوگل‌تان را به سودآوری برسانید، باید بدانید که گروه‌های تبلیغاتی کلمه کلیدی و عبارات جستجو چگونه کار می‌کنند. در واقع، یادگیری نحوه استفاده از این گروه‌های تبلیغاتی و کلمه کلیدی بسیار مهم است؛ زیرا این مساله به شما امکان می‌دهد آگهی و کلمه کلیدی‌تان را به شکل بهتری مدیریت کنید.

استفاده از گروه‌های تبلیغاتی با کلمات کلیدی متعدد مانع از اثربخشی تبلیغ شما می‌شود و نرخ کلیک‌تان را کاهش می‌دهد. اما استفاده از تنها یک کلمه کلیدی در هر گروه تبلیغاتی، کمپین کلیکی شما را مرتبط‌تر می‌کند، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و منجر به فروش و سودآوری بیشتر می‌شود. در ادامه به معرفی مهم‌ترین رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل می‌پردازیم.

بهینه‌سازی در جهت فروش نه برای تبدیل

برای به حداکثر رساندن نرخ فروش (و نه افزایش نرخ تبدیل)، چندین قرارگیری در مکان‌های مختلف و کلمات کلیدی گوناگون را آزمایش کنید. شما می‌توانید با استفاده از پارامترهای ردیابی ارزش گوگل (Value Track Parameters) به این هدف برسید. می‌توانید از یافته‌های خود برای پیدا کردن کلمات کلیدی که بیشترین درآمد را به همراه دارند استفاده کنید و با جسارت بیشتری قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنید.

پس از انتخاب کلمات کلیدی و استفاده از آنها، به تجزیه و تحلیل داده‌های خود ادامه دهید تا کمپین خود همچنان بهینه کنید. از هر بخش کوچکی از داده مانند مکان جغرافیایی، دستگاه‌های مورد استفاده و جمعیت‌شناسی می‌توانید استفاده کنید. یافتن مخاطبان هدف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها به شما کمک می‌کنند تبلیغات قدرتمندتری ایجاد کنید و در نتیجه نتایج بهتری به دست آورید!

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل

یکی از رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل: روی درآمد هر کلیک تمرکز کنید

به جای اینکه درنظر بگیرید چقدر برای هر کلیک هزینه می‌کنید، روی میزان درآمدی که از هر کلیک کسب می‌کنید، مرکز داشته باشید. این کار همراه با تمرکز بر بهینه‌سازی تبلیغات برای فروش به جای تبدیل، به شما کمک می‌کند تا سود بیشتری دریافت کنید.

برای تعیین میزان درآمد به ازای هر کلیک، ابتدا تعیین کنید که میانگین درآمد شما برای هر کلیک روی تبلیغات چه میزان باید باشد و سپس آن را در برابر هزینه به ازای هر کلیک تعیین کنید. این عدد، بازگوکننده درآمد هر کلیک بر روی لینک شما است. با درنظر داشتن این معیار، می‌توانید تمرکز بهتری روی آگهی خود داشته باشید.

کلمات کلیدی کوتاه، آفت شما هستند

درست است! کلمات کلیدی کوتاه، ایمپرشن (یا تعداد بازدید از آگهی) را از کلمات کلیدی که می‌توانند نرخ تبدیل بیشتر داشته باشند و همینطور طولانی‌تر و خاص‌تر باشند، می‌گیرند. برای جلوگیری از این مساله، عبارات جستجوی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که عبارات جستجو با کلمه کلیدی مطابقت دارند. پس یکی از رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل این است که کلمات کلیدی و عبارات جستجوی شما باید دقیقا مطابقت داشته باشند.

برای اطمینان از داشتن سازگاری، باید کلمات کلیدی منفی را هم مدنظر داشته باشید. منظور از کلمات کلیدی منفی، آن دسته از کلمات کلیدی است که شما نمی‌خواهید کاربر با جستجوی آنها، آگهی شما را پیدا کند. زمانی که عبارات جستجو و کلمات کلیدی مطابقت داشته باشند، کلمات کلیدی بلندتر نسبت به کلمات کلیدی کوتاه، ایمپرشن بیشتری به همراه خواهند داشت. نکته مهم‌تر این است که ایمپرشن آگهی شما اکنون هم‌خوانی بیشتری با کاربر خواهد داشت.

پیشنهاد قیمت برای هزینه کسب هر مشتری

پیشنهاد قیمت برای هزینه کسب هر مشتری و رتبه‌بندی آگهی

هزینه کسب هر مشتری بسیار متغیر است. باید بدانید که بین پیشنهاد قیمت برای هزینه کسب هر مشتری هدف و حداکثر پیشنهاد برای هزینه کسب هر مشتری، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. بهتر است آنچه را که برای‌تان مفید است را آزمایش کنید. گوگل حداکثر پیشنهاد قیمت برای هزینه هر مشتری را به طور خودکار و بر اساس تعداد مشتری مورد نظر شما ارائه می‌دهد.

اگر دچار شک و تردید هستید، بهترین گزینه پیشنهاد هدف است. در واقع پیشنهاد هدف، میانگین مبلغی است که می‌خواهید برای یک تبدیل بپردازید. تعیین بهترین هزینه کسب هر مشتری برای کسب و کار شما نیاز به آزمون و خطا دارد که نباید از آن هراس داشته باشید! معیارهایی که گوگل ادز برای تعیین رتبه تبلیغ شما استفاده می‌کند، عبارتند از:

  • حداکثر هزینه به ازای هر کلیک برای کلمه(های) کلیدی
  • امتیاز کیفیت برای کلمه(های) کلیدی

همه تبدیل‌ها یکسان نیستند

با اینکه تبدیل‌ها اهدافی عالی هستند، اما همه آنها یکسان اندازه نیستند. در واقع برخی از تبدیل‌ها ممکن است هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشته باشند ولی برخی دیگر منجر به مشتریان مادام‌العمر شوند. به همین دلیل مهم است که روی تبدیل‌هایی تمرکز کنید که بهترین نتایج را به ارمغان می‌آورند. بدین ترتیب، هر تبدیل به طیف وسیعی از احتمالات منجر می‌شود. هدف‌تان باید این باشد که از داده‌های خود برای بهینه‌سازی هزینه کسب هر مشتری استفاده کنید.

از مهم‌ترین رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل: به مشتریان پیشنهادی بدهید که نتوانند رد کنند!

درست مثل پدرخوانده، به مشتریان پیشنهادی بدهید که نتوانند رد کنند! اطمینان پیدا کنید که آگهی شما برای مشتریان بالقوه از ارزش لازم برخوردار است. گاهی اوقات بهترین راه برای افزایش عملکرد گوگل ادز، تغییر دادن پیشنهاد است!

در مرحله بعد، بهترین راه برای بهینه‌سازی تبدیل‌ها، استفاده از یک فراخوان به عمل (CTA) غیرقابل مقاومت است. همچنین باید مشخص کنید که آیا سرنخ‌های سرد را جذب می‌کنید یا سرنخ‌های داغ. سرنخ‌های داغ، مشتریان بالقوه آماده خرید هستند، در حالی که سرنخ‌های سرد مشتریانی هستند که در حال مرور هستند و هنوز آماده خرید نیستند. به سراغ کلمات کلیدی بروید که باعث جذب داغ‌ترین سرنخ‌ها می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا تبدیل‌هایتان را بهینه کنید.

رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل

ادستیتو رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل را با شما در میان می‌گذارد

با به‌کار بردن رازهای موفقیت در تبلیغات گوگل که در بالا به آنها اشاره شد، می‌توانید با کمپین‌های کلیکی مشتریان هدف را به دست آورید و آنها را تبدیل کنید. بدین ترتیب تبلیغات شما در گوگل، فروش و سود بیشتری برای‌تان به همراه خواهند داشت.

ادستیتو به عنوان پارتنر گوگل ادز در ایران، سابقه درخشانی در راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی برای کمک به کسب‌وکارهای مختلف دارد. ما در ادستیتو شما را راهنمایی می‌کنیم تا از بودجه تبلیغاتی خود، بهترین نتایج ممکن را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید