صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغاتی که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند | بررسی تبلیغات گوگل و مزایای آن

موثرترین نوع تبلیغات کلیکی کدام است | بررسی تبلیغات گوگل و مزایای آن

تبلیغات کلیکی در گوگل؛ روشی که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند

یکی از رایج‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ در موتورهای جستجو مانند گوگل، استفاده از تبلیغات کلیکی یا PPC Advertising است. در این روش هر کسب‌وکار موظف است بابت کلیک هر کاربر روی تبلیغ مورد نظر، مبلغ معینی را به پلتفرم درج‌کننده تبلیغ پرداخت کند. نرخ بازگشت سرمایه در روش تبلیغات کلیکی در گوگل به طور متوسط در حدود 200 % است. یعنی شما به عنوان یک کسب‌وکار در ازای هر مقدار سرمایه‌گذاری در این روش تبلیغاتی دو برابر درآمد کسب می‌کنید. همچنین تبلیغات کلیکی بهترین روش دیجیتال مارکتینگ برای هدایت کردن مخاطب به سایت کسب‌وکار است.

تبلیغات کلیکی چه مزایایی دارد؟

از روش تبلیغات کلیکی برای نخستین بار در سال 1996 استفاده شد و از آن زمان تا به حال این روش همچنان به عنوان محبوب‌ترین راه برای بازاریابی دیجیتال در گوگل شناخته می‌شود. بدون شک شما نیز بارها با این نوع از تبلیغات مواجه شده‌اید، بدون این که از اهمیت و نقش آن در موفقیت کسب‌وکار مربوطه اطلاعی داشته باشید. در ادامه با مهم‌ترین مزایای تبلیغات کلیکی آشنا می‌شویم.

سرعت بالای بازدهی PPC در گوگل

سرعت بالای بازدهی PPC در گوگل

اگر از آن دسته افرادی هستید که با بهینه‌سازی محتوا و SEO آشنایی دارید و در این حوزه فعالیت کرده‌اید، مطمئنا می‌دانید که برای افزایش بازدید ارگانیک وبسایت از طریق این روش به صرف زمان زیادی نیاز دارید. در نتیجه بسیاری از کسب‌وکارها برای سرعت بخشیدن به روند افزایش ترافیک ارگانیک در کنار SEO از روش‌های دیگری مانند تبلیغات کلیکی استفاده می‌کنند.

بر خلاف سایر روش‌های مرسوم دیجیتال مارکتینگ، شما در روش PPC نیازی به جذب مخاطب قبل از اجرایی کردن کمپین بازاریابی خود ندارید. تبلیغات کلیکی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن محتوای مربوط به کسب‌وکار شما را به مخاطبان راغب ارائه کرده و آن‌ها را جذب کند.

سهولت اجرای کمپین تبلیغات کلیکی در گوگل

کمپین‌های تبلیغات کلیکی به سادگی قابل اجرا هستند و می‌توانند با سرعتی باورنکردنی ترافیک ارگانیک وبسایت کسب‌وکار شما را چندین برابر کند. البته فراموش نکنید که برای افزایش بازده در این روش شما باید مدت زمان مشخصی را صرف شناخت پلتفرم مورد نظر کنید و از بهترین نوع تبلیغات کلیکی استفاده کنید. اجرای کمپین تبلیغاتی در روش PPC در مقایسه با سایر روش‌های افزایش ترافیک سایت بسیار ساده‌تر است.

تبلیغات کلیکی؛ گزینه‌ای مقرون به صرفه

بدون شک هدف اصلی مدیران تمامی کسب‌وکارها افزایش نرخ بازگشت سرمایه با کمترین هزینه ممکن است. همان‌طور که اشاره کردیم، تبلیغات کلیکی کاربردی‌ترین روش برای افزایش نرخ بازگشت سرمایه در دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. زیرا شما در این روش تبلیغاتی تا زمانی که مخاطب بر روی تبلیغات مربوط به وبسایت شما کلیک نکرده باشد، موظف به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید بود. در نتیجه هزینه شما برای انجام تبلیغات، رابطه مستقیمی با تعداد مخاطبان جذب‌شده به کسب‌وکار شما دارد. به همین علت شما در ازای پرداخت هزینه برای تبلیغات مخاطب مورد نظر خود را جذب کرده‌اید.

هدف‌گذاری مخاطب در روش PPC

قابلیت هدف‌گذاری مخاطب در روش PPC

شما برای افزایش مخاطب باید شناخت دقیقی از گروه هدف خود داشته باشید و تبلیغات و محتوای خود را براساس خصوصیات شخصیتی مخاطب تولید و منتشر کنید. شما در روش تبلیغات کلیکی علاوه‌بر برخورداری از قابلیت بهینه‌سازی محتوا و انتخاب کلمه کلیدی مناسب، می‌توانید تبلیغات خود را با توجه به خصوصیات مخاطبان هدفمندسازی کنید. در روش PPC می‌توان از ویژگی‌هایی مانند سن، علاقه‌مندی، موقعیت جغرافیایی و جنسیت مخاطب برای هدفمند‌سازی تبلیغات استفاده کرد.

موثرترین نوع تبلیغات کلیکی برای کسب‌وکار شما در گوگل کدام است؟

تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارند که شما باید با توجه به مخاطب هدف و نیازهای خود از مناسب‌ترین نوع آن برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و تبدیل کردن علاقه‌مندان به مشتریان ثابت استفاده کنید. تبلیغات کلیکی همسان، تبلیغات ریتارگتینگ، تبلیغات بنری و تبلیغات Search Ads از موثرترین انواع تبلیغات کلیکی در گوگل به شمار می‌آیند.

تبلیغات کلیکی همسان؛ گزینه محبوب برندهای بزرگ

تبلیغات همسان یکی از محبوب‌ترین انواع تبلیغات کلیکی به شمار می‌رود که امروزه در ایران کاربرد گسترده‌ای دارد. معمولا در تبلیغات کلیکی همسان محتوای تبلیغاتی کسب‌وکار شما در قالب متن و تصویر تولید شده و در بخش مطالب پیشنهادی برای مخاطب نمایش داده می‌شوند. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، این نوع از تبلیغات میزان آگاهی مخاطب نسبت به برند شما را تا 82% و درآمد شما را تا 18% افزایش می‌دهد. به همین علت تبلیغات همسان گزینه محبوب برندهای بزرگ است.

تبلیغات ریتارگتینگ؛ از جدیدترین روش‌ها برای جذب مخاطب

هدف اصلی در انجام تبلیغات ریتارگتینگ جذب مخاطبانی است که تنها یک مرتبه از محتوای وبسایت شما بازدید کرده‌اند. در این نوع از تبلیغات کلیکی، مخاطب مورد نظر به وسیله هوش مصنوعی در فضای اینترنت شناسایی شده و تبلیغ مورد نظر به او نمایش داده می‌شود. عملکرد مناسب وبازدهی بالا از مهم‌ترین عوامل محبوبیت تبلیغات ریتارگتینگ در سال‌های اخیر به شمار می‌آیند.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ارائه تبلیغات کلیکی به مخاطبان راغب است که در کشور ایران محبوبیت زیادی دارد. اگر به سایت‌های خبری یا دانلود فیلم و سریال نگاهی انداخته باشید، قطعا با این نوع تبلیغات کلیکی مواجه شده‌اید. این نوع از تبلیغات معمولا به صورت ستونی در فضاهای کناری صفحه وبسایت به نمایش در می‌آیند. البته تبلیغات بنری در گذشته به صورت پرداخت در ازای نمایش ارائه می‌شد، اما در سال‌های اخیر پلتفرم‌های مختلف این تبلیغات را با روش PPC ارائه می‌کنند.

تبلیغات Search Ads؛ کاربردی برای استفاده از کلمات کلیدی

تبلیغات Search Ads با توجه به جستجوی کاربران در موتور جستجو و در صورت ارتباط کلمه کلیدی مورد نظر شما با عبارت جستجو‌شده از طرف کاربر، نمایش داده می‌شوند. احتمالا در زمان جستجو در فضای اینترنت با Google Ads مواجه شده‌اید که یکی از کاربردی‌ترین نوع تبلیغات کلیکی به شمار می‌رود.

کمپین دیجیتال مارکتینگ

کمپین دیجیتال مارکتینگ

ایجاد تبلیغات کلیکی و کمپین دیجیتال مارکتینگ با خدمات ادستیتو

تبلیغات کلیکی در گوگل باعث افزایش ترافیک ارگانیک وبسایت شما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. مجموعه ادستیتو به عنوان پارتنر و مجری تبلیغات گوگل در کشور ایران با ارائه خدمات خلاقانه آماده کمک به بهینه‌سازی و توسعه کسب‌وکار شما است. اگر قصد افزایش بازده تبلیغات و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود را دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت ادستیتو از مشاوره و خدمات متنوع این مجموعه استفاده کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید