صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ (بخش دوم)

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ (بخش دوم)

در این مقاله به ادامه پاسخ به این سوال میپردازیم و 5 دلیل دیگر که ادامه مقاله قبلی “چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم ؟ (بخش اول) ” است را به صورت کامل شرح میدهیم !

۵. ساده‌تر بودن تبلیغات گوگل نسبت به سئو

همان‌طور که می‌دانید ادستیتو نماینده رسمی گوگل ادز در ایران بوده و سال‌ها است که در حوزه سئو و PPC با متخصصان باتجربه فعالیت می‌کند. در این مدت زمان که کمپین‌های PPC  زیادی را اجرا کرده‌ایم متوجه شدیم که برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی خوب تلاش‌های بسیار کمتری نسبت به تلاش‌های سئو نیاز داریم.

ساده‌تر بودن تبلیغات گوگل نسبت به سئو

در واقع شاید به روز نگه داشتن یک وب‌سایت سخت‌ترین کاری باشد که می‌توان آن را انجام داد. ساده‌ترین کاری که برای افزایش ترافیک ارگانیک یک سایت باید انجام دهیم نیاز به یک تیم سه تا پنج نفره دارد که به صورت مداوم محتوای سئو آن را تولید کنند. سپس روی بهینه‌سازی و ایجاد لینک برای وب‌سایت تلاش‌های بی‌وقفه خود را انجام دهند! گرچه این کار در ظاهر سرگرم‌کننده، خلاقانه و باارزش به نظر می‌رسد اما دانستن این که ما می‌توانیم برای ارائه سرنخ‌های بیشتر روی تبلیغات کلیکی کار کنیم، آرامش خاطر و زمان بیشتری را به ما خواهد داد.

اگر مقالات قبلی ما را خوانده باشید احتمالاً شما هم به این نتیجه رسیده­اید که یادگیری گوگل ادز آسان‌تر است، چرا که اطلاعات متناقض کمتری در یادگیری آن وجود دارد.

۶. افزایش میزان تسلط گوگل ادز بر SERP ها

گوگل ادز در اصل یکی از فرزندان شرکت گوگل به شمار می‌رود که حدود ۹۷ درصد از درآمد آن را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این در نظر داشته باشید که باگذشت زمان شیوه فعالیت serp نیز تغییر کرده، به‌طوری که جای تبلیغات به نتایج ارگانیک داده شده است. در نگاه اول این موضوع می‌تواند برای سئوکاران و کاربران گوگل خسته‌کننده به نظر برسد اما زمانی که درگیر تبلیغات PPC  باشیم قطعاً همه چیز در این مورد بد نخواهد بود! تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تلاش کنیم پیام خود را در SERP به نوعی نمایش دهیم که کاربر روی آن کلیک کند.

نکته: فراموش نکنید که در جستجوهایی که با هدف تجاری انجام می‌شوند دو تا سه کلیک در صفحه اول سایت‌ها صورت می‌گیرد.

۷. قالب‌های جذاب تبلیغات گوگل

قالب‌های تبلیغات گوگل می‌توانند نسبت به نتایج ارگانیک جذاب‌تر باشند. در چند سال گذشته گوگل بسیاری از قالب‌های تبلیغاتی جدید خود را مانند تبلیغات فهرست محصولات و تبلیغات درون ویدئویی را در پلتفرم یوتیوب ارائه کرده است. انگیزه گوگل از انجام این کار این است که تبلیغات با جذابیت بیشتری برای مخاطب نمایش داده شوند و این گونه تعداد کلیپ‌های بیشتری دریافت شود که این موضوع به معنای درآمد بیشتر برای خود گوگل است. علاوه بر این تعداد کلیک‌ها هر چقدر که بیشتر شود، نمایش تبلیغ برای تبلیغ‌کنندگان نیز بهتر می‌شود؛ بنابراین بهتر است از قالب‌ها و برنامه‌های افزودنی جدید گوگل برای تبلیغات خود استفاده کنیم. از نظر ما با وجود این قالب‌ها و افزونه‌های تبلیغاتی، لیست‌های ارگانیک در مقایسه با آنها خسته‌کننده به نظر می‌رسند.

قالب‌های جذاب تبلیغات گوگل

۸. ترافیک تبلیغات گوگل بهتر از ترافیک ارگانیک تبدیل می‌شود

قطعاً داشتن ترافیک ارگانیک خوب است و ما آن را انکار نمی‌کنیم! با این حال نشانه­هایی وجود دارد که نشان می‌دهد در کمپین‌های تبلیغاتی ترافیک‌هایی که بر اساس جستجوهای پولی به دست می‌آید تعداد تبدیل بیشتری نسبت به ترافیک ارگانیک دارند. اما توجه داشته باشید که این نرخ تبدیل نسبت به صنعتی که در آن فعالیت داریم می‌تواند متفاوت باشد و تا زمانی که تلاش نکنیم نتیجه خوبی به دست نخواهیم آورد. از طرفی ترافیکی که بر اساس جستجوهای پولی به دست می‌آید هدفمندتر از سایر جستجوها است.

۹. تبلیغات گوگل مکمل سایر کانال‌های بازاریابی هستند

گوگل ads  می‌تواند به عنوان یک مکمل برای تمامی تلاش‌های بازاریابی ما عمل کند. بازاریابی مجدد در واقع یک روش بسیار قدرتمند برای استفاده از تبلیغاتی است که به منظور هدف قراردادن افراد علاقه‌مند به کسب‌وکار ما انجام می‌شود. از طریق بازاریابی مجدد گوگل ادز می‌توانیم تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت را توسط کوکی‌ها دنبال کنیم. به این ترتیب تبلیغات نمایشی که ایجاد می‌کنیم می‌توانند در سراسر اینترنت برای آنها نمایش داده شوند و به نوعی ماندگاری بالایی را از برند ما در ذهن آن‌ها ایجاد کنند.

۱۰. رقبا هم از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند

وقتی که رقبای شما از تبلیغات گوگل برای رسیدن به مخاطبان هدف و سر نخ استفاده می‌کنند، چرا شما این کار را انجام ندهید؟ در سال‌های اخیر تعداد زیادی از کسب‌وکارها مبلغ‌های هنگفتی را برای تبلیغات گوگل و نمایش تبلیغات برند خود هزینه می‌کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهی در این عرصه از رقبای خود جا نمانید بهتر است در ابتدا استراتژی رقبای خود را بررسی کنید و بعد برای رسیدن به یک تبدیل عالی، استراتژی تبلیغاتی خود را برای راه‌اندازی یک کمپین در تبلیغات گوگل بنویسید.

تبلیغات گوگل مکمل سایر فعالیت ها

نتیجه‌گیری

بر اساس تمامی نکاتی که در خصوص تبلیغات گوگل و ویژگی‌های آن بیان شد، اکنون می‌توانیم به سؤال چرا تبلیغات در گوگل مؤثر است؟ پاسخ دهیم. بهترین کاری که برای اثربخشی تبلیغات گوگل می‌توانیم انجام دهیم این است که پیش از هر چیز درباره گوگل ادز تحقیق کنیم و تلاش کنیم که تبلیغات کسب‌وکار خود را به یکی از بهترین نماینده‌های قانونی گوگل ادز یعنی ادستیتو بسپاریم. متخصصان تبلیغات گوگل شرکت ادستیتو آماده ارائه بهترین مشاوره تبلیغات برای برند شما هستند. با ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید