صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز | برای افزایش بازدید سایت‌ها

استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز | برای افزایش بازدید سایت‌ها

چرا استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز یک پیشنهاد ایده‌آل است؟

تبلیغات گوگل به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی پرداخت به‌ازای کلیک (PPC) عمل می‌کند که بخشی از تبلیغات جستجوی پولی است. در‌حالی‌که بازار گوگل مملو از سرنخ‌های بالقوه است، محبوبیت این ابزار تبلیغاتی باعث ایجاد فضای رقابتی می‌شود. بر اساس آخرین بررسی‌ها احتمال کلیک روی یک آگهی جستجوی پولی برای تبلیغ در گوگل چهار برابر بیشتر از هر موتور جستجوی دیگری است. استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی خود، همان بازدهی را دریافت کنند که انتظار دارند.

تبلیغات ویدئویی گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یک سیستم تبلیغات کلیکی است که امکان نمایش تبلیغات در موتورهای جست‌وجوی گوگل، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های همکار، یوتیوب و گوگل‌پلی را به وجود می‌آورد. بااین‌حال تبلیغات ویدئویی گوگل ادز در سه قالب ارائه می‌شوند.

این قالب‌ها عبارت‌اند از:

  • قالب In-Stream: تبلیغی است که در جریان پخش ویدئوی YouTube پخش می‌شود. میزبان ویدئو موافقت می‌کند که در ازای دریافت پولی، تبلیغات را پخش کند. این تبلیغات معمولاً در ابتدا، وسط یا انتهای ویدئوها ظاهر می‌شوند
  • قالب In-Search: این تبلیغات به کلمات کلیدی مرتبط هستند. زمانی که یک کاربر YouTube کلمه کلیدی شما را جستجو می‌کند، تبلیغ شما در پنجره نتایج ظاهر می‌شود. اگر روی ویدئوی تبلیغ کلیک شود، شما باید هزینه آن را پرداخت کنید
  • قالب:In-Display تبلیغاتی هستند که در نوار کناری یا نتایج جستجو ظاهر می‌شوند. پس از کلیک‌کردن، هزینه تبلیغات از شما کسر می‌شود. این تبلیغات بسیار دقیق هستند و با الگوریتم‌های خاص حتماً تبلیغ را به مخاطبان نمایش می‌دهند. بر خلاف سایر قالب‌های تبلیغاتی، در تبلیغات In-Display خود مخاطبان انتخاب می‌کنند که کدام آگهی را به میل خود ببینند

ارتباط تبلیغات ویدئویی گوگل ادز با افزایش نرخ کلیک وب‌سایت‌

بازاریابی دیجیتال مانند رانندگی در ساعات شلوغی است. 63 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که با خوشحالی روی یک تبلیغ PPC کلیک می‌کنند، بنابراین علاوه بر جستجوی ارگانیک، تبلیغات ویدویی Google Ads مطمئنا مسیر مطلوبی برای افزایش رشد وب‌سایت‌ها و شهرت برند است. با توجه به جذابیت بصری محتوای ویدیویی برای کاربران و محبوبیت بیشتر آن‌ها، استفاده از تبلیغات ویدیویی گوگل ادز به شما کمک می‌کند تا اهداف تبلیغاتی خود را با شکل و رنگ متفاوت‌تری به مخاطبان عرضه کنید.

ارتباط تبلیغات ویدئویی گوگل ادز با افزایش نرخ کلیک وب‌سایت‌

بهترین نکات برای استفاده مؤثر از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز

استفاده از ویدئو برای تبلیغ در گوگل ادز راهکارهای متعددی در اختیار مدیران کمپین‌ها و صاحبان وب‌سایت‌ها وجود دارند. استفاده از این تبلیغات ضمن جذاب‌تر کردن محتوای تبلیغاتی برای کاربران، به‌کارگیری استراتژی‌های تبلیغاتی را نیز هدفمندتر می‌کند. بر همین اساس در ادامه به مهم‌ترین نکات برای استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز می‌پردازیم.

تبلیغی را بسازید که موردپسند مخاطبان باشد

تبلیغی را طراحی کنید که از ابتدا تا انتهای آن تماشایی باشد. مخاطبان هدف خود و ویدئوهایی را در نظر بگیرید که جذابیت بیشتری برای آن‌ها داشته‌اند. کلید یک تبلیغ ویدئویی موفق این است که مخاطبان را فراموش کنند که در حال تماشای یک تبلیغ هستند.

یک راهکار منحصر‌به‌فرد برای نمایش یک برند، تبدیل آن به یک تبلیغ تعاملی است. به‌عنوان‌مثال، اگر یک شرکت کفش هستید که یک کفش ورزشی جدید تولید کرده‌اید، ممکن است وسوسه شوید که یک تبلیغ تجاری پرزرق‌وبرق بسازید. در عوض، چرا به بینندگان آن چه را که دوست دارند نشان ندهید تا بتوانند با سادگی تبلیغ ارتباط و تعامل بهتری برقرار کنند.

نمایش نظرات واقعی مخاطبان

طبق یک قاعده کلی، از هر ده مصرف‌کننده، نه نفر قبل از خرید محصول یا خدمات، نظرات را می‌خوانند. برای استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز، می‌توانید با درج نظرات واقعی مشتریان در تبلیغ ویدئویی خود، از این امکان سود ببرید و اعتماد مشتریان به برند خود را افزایش دهید. این سبک بازاریابی اینترنتی قابل ارتباط است و واکنش عاطفی را برمی‌انگیزد. دو چیزی که برای رشد سود فروش به آن‌ها نیاز دارید.

تبلیغات ویدئویی کوتاه؛ عامل ارتباط مؤثر با مخاطبان

کوتاه نگه‌داشتن محتوا، شانس شما را برای مشاهده کامل تبلیغات گوگل توسط بیننده افزایش می‌دهد. مدت‌زمان برای تبلیغات مختلف متفاوت است؛ اما به‌عنوان یک راهنما، باید سعی کنید تبلیغات خود را بین 12 تا 20 ثانیه نگه دارید.

تبلیغات ویدئویی کوتاه؛ عامل ارتباط مؤثر با مخاطبان

قبل از تدوین استراتژی محتوای ویدئویی، تحقیق کنید

برای استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز google ads، درک آنچه مخاطبان هدف شما می‌خواهد ببیند بسیار مهم است. تحقیق کنید که کدام تبلیغات ویدئویی در حوزه کاری شما عملکرد بهتری دارند و چه نوع ویدئوهایی هستند. همچنین می‌توانید مستقیماً از مخاطبان خود بپرسید که دوست دارند چه نوع تبلیغاتی را ببینند. برای این منظور از یک نظرسنجی در رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کرده یا یک نظرسنجی ایمیل انگیزشی برای جمع‌آوری اطلاعات ارسال کنید.

از محتواهای تبلیغات گذشته الهام بگیرید

برای جبران کاستی‌ها و عدم آزمون‌وخطای دوباره، به‌جای تلاش برای ایجاد تبلیغات کاملاً جدید، از محتوای گذشته الهام بگیرید. استفاده مجدد از محتوای رسانه‌های اجتماعی برای ساخت یک ویدئویی تبلیغاتی جدید، روشی عالی برای ارائه محتوایی به مخاطبان است که از قبل می‌دانستید موفق بوده است.

از محتواهای تبلیغات گذشته الهام بگیرید

با خدمات ادستیتو نگران اثرگذاری تبلیغات ویدئویی خود نباشید

به‌کارگیری تبلیغات گوگل ویدئویی یک فرایند تخصصی است که حتماً باید با تسلط کامل انجام شود. ادستیتو یکی از برترین مجموعه‌های فعال در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ است که به‌عنوان پارتنر رسمی و نماینده گوگل در ایران شناخته می‌شود. مجموعه ما با درک کامل نیازهای کمپین‌های تبلیغاتی، استراتژی‌هایی را برای ساخت تبلیغات ویدئویی شما به کار می‌گیرد که اثرگذاری بیشتری دارند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات ادستیتو، از بخش‌های مختلف سایت ما دیدن کنید.

 

سؤالات متداول

مزایای استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز چیست؟

این تبلیغات علاوه بر موتور جست‌وجوی گوگل، امکان درج آگهی در بسترهای مشاهده ویدئو مانند یوتیوب را نیز به وجود می‌آورد و می‌توان تبلیغات را با روش‌های هوشمندانه‌تری به مخاطبان عرضه کرد.

انواع قالب‌های تبلیغات ویدئویی گوگل ادز کدام قالب‌ها هستند؟

استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز با سه قالب In-Stream، In-Search و In-Display امکان‌پذیر است.

بهترین راهکارها برای استفاده بهتر از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز چه راهکارهایی هستند؟

ساخت تبلیغات موردپسند مخاطبان، نمایش نظرات واقعی مخاطبان، تبلیغات ویدئویی کوتاه، تحقیق درباره استراتژی محتوا و الهام از مطالب گذشته از مهم‌ترین راهکارها در این زمینه به شمار می‌آیند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
مدیریت چندین اکانت گوگل ادز | راهنمای جامع بهینه‌سازی و بررسی چالش‌ها

مدیریت چندین اکانت گوگل ادز | راهنمای جامع بهینه‌سازی و بررسی چالش‌ها

مزایا و معایب مدیریت چندین اکانت گوگل ادز چیست؟ تبلیغات گوگل در عصر دیجیتال به یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است و گوگل ادز به عنوان یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات در گوگل، به برندها این امکان را می‌دهد که با هدف‌گذاری دقیق و بهینه، به مخاطبان خود دست یابند. کسب‌وکارهای بزرگ و […]

بیشتر بخوانید
آموزش اتصال دامنه به هاست | خواندنی‌های مهم و کاربردی

آموزش اتصال دامنه به هاست | خواندنی‌های مهم و کاربردی

آموزش اتصال دامنه به هاست؛ یادگیری مرحله به مرحله این مبحث راه‌اندازی و طراحی سایت چالش‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد و با شروع این کار می‌توان به دردسرهای آن پی برد. انتخاب و خرید هاست و دامنه یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای شما چالش‌برانگیز باشد. از طرفی بسیاری از افراد […]

بیشتر بخوانید
کلیک فیک گوگل ادز چیست | 0 تا 100 نکات Click Fraud

کلیک فیک گوگل ادز چیست | 0 تا 100 نکات Click Fraud

کلیک فیک؛ بزرگ‌ترین دشمن سرویس‌های تبلیغات گوگل سرویس گوگل ادز یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تبلیغات آنلاین به شمار می‌رود. افراد می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص به ازای هر کلیک از خدمات این سرویس تبلیغاتی قدرتمند بهره‌مند شوند؛ اما وجود عاملی مزاحم به نام کلیک فیک باعث کاهش بهره‌وری سرویس تبلیغات گوگل می‌شود و افراد […]

بیشتر بخوانید