صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت | امکان طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی پیچیده

بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت | امکان طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی پیچیده

انتخاب بهترین پلتفرم طراحی سایت برای توسعه وب هوشمند

ایجاد و طراحی سایت درگذشته به معنای نوشتن خطوط بی‌انتهایی از چند کد حتی برای توسعه ابتدایی‌ترین قالب‌ها بود. اما به لطف روند پیشرفت روزافزون تکنولوژی در زمینه توسعه وب هوشمند، امروزه طراحی سایت قابل‌دسترس‌تر شده و کیفیت آن بالاتر رفته است. به کمک این ابزارها می‌توانید با قالب‌های از قبل تعریف شده، وب‌سایت‌های موردنظر خود را در زمانی کوتاه طراحی کنید. در این مطلب از مجموعه ادستیتو قصد داریم شما به شما بگوییم که هر نرم‌افزار از چه نظر بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت است.

با وردپرس می‌توانید بدون داشتن مهارت برنامه‌نویسی سایت بسازید

وردپرس نوعی سیستم است که از قالب‌ها و پوسته‌هایی متنوع تشکیل شده است که آن‌ها را به شکل رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما به کمک وردپرس می‌توانید بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی سایت موردنظر خود را راه‌اندازی کنید. به‌طورکلی سایت‌ها به دودسته تقسیم می‌شوند. یک مورد سایت‌هایی استاتیک یا ایستا هستند. دسته دوم نیز سایت‌های داینامیک یا پویا هستند.

سایت‌های استاتیک هم به طور معمول به کمک زبان‌هایی مانند CSS و HTML ساخته می‌شوند. سایتی که شما به کمک وردپرس که یک پلتفرم سیستم مدیریت محتوا است می‌سازید در حقیقت همان سایت داینامیک یا پویا است. وردپرس به علت رایگان بودن، طراحی آسان، انعطاف‌پذیری، جعبه‌ابزار مناسب، امکان به‌روزرسانی دائمی و عدم نیاز به علم کدنویسی طرف‌داران زیادی دارد؛ به‌گونه‌ای که تا به امروز بیش از 50 میلیون سایت با استفاده از آن طراحی شده است. در ضمن با پروتکل متن باز این نرم‌افزار می‌توانید محتوا و مطالب سایت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

وردپرس از نظر کاربرد وسیع، بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت است و این کاربردها شامل:

  • فروشگاه‌های اینترنتی
  • سایت‌های شخصی
  • سایت‌های آموزشی
  • بلاگ
  • رزومه
  • سایت‌های کاریابی
  • سایت‌های شرکتی
  • فروم‌ها و انجمن‌های تخصصی
  • سایت‌های خبری
  • امکان نمایش نمونه کارها

افزونه ووکامرس از چه نظر بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت است؟

ووکامرس نوعی پلتفرم برای تجارت الکترونیکی است که قابل‌تنظیم و منبع‌باز به شمار می‌آید. به کمک ووکامرس می‌توانید بدون نیاز به یک خط کدنویسی فروشگاهی آنلاین را مدیریت کنند. با ووکامرس می‌توانید به شکل مستمر بر عملکرد فروشگاه خود نظارت داشته باشید. ووکامرس به‌سادگی با وردپرس ادغام شده و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

از جمله امکانات ووکامرس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت ایجاد محصولاتی متنوع از جمله محصولات فیزیکی، مجازی و دیجیتال
  • کوپن تخفیف و تدوین شرایط استفاده از آن
  • امکان پرداخت آنلاین، کارت به کارت و پرداخت نقدی
  • ساخت پنل مدیریت برای آنلاین‌شاپ
  • امکان پشتیبانی از مراحل مختلف سفارش مانند سبد خرید، پرداخت، ارسال و تحویل
  • امکان نمایش محصولات مرتبط برای مشتریان

افزونه ووکامرس از چه نظر بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت است؟

یکی از بهترین CMS ها، جوملا است

زمانی که صحبت از بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت می‌شود ناخودآگاه نام جوملا نیز به ذهن می‌آید. شاید جوملا تا حدی در مقایسه با wordpress کاربرپسند نباشد؛ اما در بسیاری از زمینه‌ها انعطاف بیشتری را نسبت به وردپرس از خود نشان می‌دهد. برای نمونه اگر قصد دارید با پست تایپ‌های متنوعی کار کنید، مدیریت با جوملا بیشتر امکان‌پذیر است.

از جمله خصوصیات کلیدی جوملا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پشتیبانی از انواع پست تایپ
  • قابلیت چندزبانه بودن
  • استفاده هم‌زمان از چند قالب برای صفحات

با قالب‌های مختلف، Wix بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت است

برنامه Wix برترین ابزار طراحی سایت بدون کد در سال 2023 بوده است. wix بیش از 800 قالب دارد که همه آن‌ها  به طور کاملا حرفه‌ای طراحی شده‌‍اند. با استفاده از این ابزار ویرایش حرفه‌ای می‌توانید وب سایت خود را سفارشی کنید. علاوه برا قابلیت‌های گفته شده، قالب‌های wix کلکسیومی از ویژگی‌های مناسب برای هر صنعت را دارند.

برای مثال باید اشاره کنیم الگوهایی که برای صنعت خدمات غذایی طراحی شده‌اند، به طور پیش فرض دارای خصوصیات رزرو داخلی هستند. به همین خاطر اگر به دنبال یک سایت‌ساز خوب هستید که کار با آن چندان پیچیده نباشد و در عین حال ابزارهای طراحی قدرتمندی را در اختیار شما قرار دهد، Wix گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

پلتفر‌م Google Web Designer رابط کاربری ساده و بسیار جذابی دارد

پلتفرم Google Web Designer از نظر رابط کاربری، بهترین پلتفرم برای طراحی سایت است. این پلتفرم اغلب برای طراحی‌کردن بنرهای تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که شما می‌توانید برای طراحی صفحات سایت هم از آن استفاده کنید. مهم‌ترین جنبه وب دیزاین هم رایگان بودن آن است. ضمناً این نرم‌افزار رابط کاربری ساده و درعین‌حال جذابی دارد که فرایند یادگیری آن را تسهیل کرده است.

پلتفر‌م Google Web Designer رابط کاربری ساده و بسیار جذابی دارد

پلتفر‌م TemplateToaster چرا بهترین پلتفرم برای طراحی ‌سایت است؟

درصورتی‌که می‌خواهید بدون سروکله زدن با کدنویسی و پیچیدگی‌های آن یک سایت اختصاصی داشته باشید،  TemplateToaster گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با این پلتفرم به‌سادگی و تنها با قراردادن المان‌های معین در یک صفحه، می‌توانید سایتی اختصاصی را برای خودتان طراحی کنید. شایان‌ذکر است که TemplateToaster امکان سازگاری با تمامی مرورگرها را دارد.

از دیگر امکانات این برنامه باید به قابلیت طراحی سایت صرفاً با کشیدن و رهاسازی المان‌ها و طراحی صفحاتی واکنش‌گرا برای موبایل و تبلت اشاره کرد. این نرم‌افزار محبوب یک قسمت دارد که در آن می‌توانید چگونگی نمایش صفحه به وجود آمده در موبایل و تبلت را به‌سادگی ببینید.

پلتفر‌م NetObjects Fusion اصول سئو را به‌خوبی رعایت کرده است

پلتفرم NetObjects Fusion چرا بهترین پلتفرم برای طراحی سایت است؟ در ادامه پاسخ این سؤال خود را دریافت خواهید کرد. به‌طورکلی هر یک از نرم‌افزارهای طراحی سایت دسته‌ای خاص از مخاطبان را هدف خود قرار می‌دهند. برای نمونه بعضی از پلتفرم‌های سایت ساز صرفاً باهدف جذب کاربران مبتدی طراحی شده‌اند و امکانات کمی دارند. اما کار با آن‌ها آسان است. برخی دیگر از نرم‌افزارهای طراحی سایت هم هدفشان طراحی‌کردن سایت به شکل پیشرفته و حرفه‌ای است.

پلتفرمی مانند NetObjects Fusion از معدود نرم‌افزارهای طراحی سایت است که هم برای کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه‌ای بسیار مناسب است. از دیگر جنبه‌های مثبت این نرم‌افزار طراحی سایت می‌توانیم به رهاکردن المان‌ها، بهینه بودن صددرصد کدهای سایت طراحی شده و همین‌طور رعایت اصول سئو اشاره کنیم.

پلتفر‌م NetObjects Fusion اصول سئو را به‌خوبی رعایت کرده است

ادستیتو یکی از برترین مجریان طراحی سایت در کشور است

هدف استفاده از نرم‌افزارهای طراحی سایت، ساده‌تر کردن پروسه ساخت یک سایت است. از طرفی با گسترش وب‌سایت‌ها، تقاضا برای ابزارهایی که برای طراحی سایت احتیاجی به دانش کدنویسی پیشرفته ندارند، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. با وجود کاربردی‌بودن این پلتفرم‌ها بهتر است فرایند طراحی سایت را به یک مجموعه متخصص و قابل‌اطمینان بسپارید، زیرا طراحی وب‌سایت عملیاتی پیچیده است. مجموعه ادستیتو با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای مراحل طراحی سایت شما را به بهترین وجه انجام می‌دهد. مجموعه ما همچنین وب‌سایتی را به شما تحویل می‌دهد که با همه دستگاه‌ها سازگار بوده و به‌اصطلاح واکنش‌گرا است.

 

سؤالات متداول

نرم‌افزار Xara چه خصوصیاتی دارد؟

از دیگر نرم‌افزارهای مناسب برای طراحی سایت می‌توانیم به Xara اشاره کنیم. این پلتفرم ابزارهای جامعی را به‌منظور طراحی سایت و استفاده از پالت‌های رنگی در اختیار شما قرار می‌دهد.

چرا CoffeeCup بهترین پلتفرم برای طراحی سایت است؟

هدف سازندگان پلتفرم CoffeeCup این بوده که ساخت و طراحی یک سایت اینترنتی را بسیار ساده و سریع کنند. به همین خاطر اگر می‌خواهید به‌سرعت و بدون نیاز به کدنویسی سایت خود را طراحی کنید، این پلتفرم می‌تواند تمام نیازهای شما را رفع کند. مزیت برجسته این نرم‌افزار قابلیت طراحی سایت‌هایی کاملاً واکنش‌گرا و ویرایشگر بصری مختلف است.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
طراحی سایت ریسپانسیو | ارائه تجربه بهتر به کاربران در نمایشگرهای مختلف

طراحی سایت ریسپانسیو | ارائه تجربه بهتر به کاربران در نمایشگرهای مختلف

چرا طراحی سایت ریسپانسیو مهم است؟ تقریباً تمامی کسب‌وکارها و سایت‌ها خواهان نسخه موبایلی وب‌سایت خود هستند. طراحان سایت می‌توانند از ویژگی‌های Cascading Style Sheets (CSS) که اندازه‌ها و ویژگی‌های صفحات سایت را تغییر می‌دهند، استفاده کنند. این فرایند طراحی ریسپانسیو نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک وب‌سایت در دستگاه‌های مختلف […]

بیشتر بخوانید
تعداد کلیک کاربران روی تبلیغات گوگل | استراتژی‌های افزایش تعداد کلیک

تعداد کلیک کاربران روی تبلیغات گوگل | استراتژی‌های افزایش تعداد کلیک

بررسی آمار تعداد کلیک کاربران روی تبلیغات گوگل گوگل ادوردز، اکنون با نام گوگل ادز، یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال در جهان است. این پلتفرم به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تبلیغات خود را به‌صورت هدفمند و مؤثر به مخاطبان خود ارائه دهند. یکی از معیارهای اصلی موفقیت تبلیغات در گوگل ادز، تعداد کلیک‌های کاربران روی […]

بیشتر بخوانید
پورتفولیو طراحی سایت | اولین قدم برای ورود به دنیای حرفه‌ای‌ها

پورتفولیو طراحی سایت | اولین قدم برای ورود به دنیای حرفه‌ای‌ها

راهنمای کامل برای ایجاد پورتفولیو طراحی سایت مؤثر پورتفولیو طراحی سایت مهارتی است که به شما اجازه می‌دهد، اعمال خلاقیت، تخصص و تجربیات خود را به زیبایی و قابل‌دسترس بودن به نمایش بگذارید. پورتفولیو ابزاری برای نمایش کارهای شماست. یک فرصت برای جذب مخاطبان جدید، مشتریان و برقراری ارتباط با صنعت موردنظر نیز می‌تواند باشد. […]

بیشتر بخوانید