صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز

هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز

هدف گیری بازدیدکنندگان رقبا در گوگل ادز؛ راهکار افزایش بازدید سایت

در میان انواع راهکارها و استراتژی‌های مؤثر برای تبلیغات گوگل ادز، هدف گیری بازدیدکنندگان رقبا یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌ها به شمار می‌آید. با استفاده از این روش وب‌سایت‌ها باهدف قراردادن مخاطبان سایت‌های رقبای قدرتمند، این افراد را جذب می‌کنند و به فروش بالاتری می‌رسند. در این مطلب از ادستیتو با ما همراه باشید تا به بررسی فرایند هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز بپردازیم.

تبلیغات گوگل؛ بهترین روش برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

گوگل ادز پلتفرمی امن، کاربردی و پرتقاضا برای تبلیغات کسب‌وکارها است تا مجموعه‌های مختلف بتوانند خدمات و محصولات خود را در شبکه جست‌وجوی گسترده‌تری تبلیغ کنند. کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از تبلیغ در گوگل و یوتیوب youtube، استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی را مورداستفاده قرار می‌دهند که این ‌روش‌ها در افزایش فروش محصولات و شهرت برند کسب‌وکارها تأثیر بالایی دارد.

در دنیای دیجیتال امروز، جذب مخاطب آنلاین و تبدیل بازدیدکنندگان بالقوه وب‌سایت‌ها به مشتریان ثابت، راهکار مناسبی است که بسیاری از کسب‌وکارها از آن استفاده می‌کنند. بدون استفاده از راهکارهای تبلیغاتی نوین در بستر اینترنت، بسیاری از مجموعه‌های خدماتی آنلاین و فروشگاه‌های فعال در حوزه اینترنت، امکان رقابت با رقبا را از دست می‌دهند و نمی‌توانند در بازار هدف خود به موفقیت دست پیدا کنند. در این بین استفاده از استراتژی هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز، یکی از معروف‌ترین و مورد استفاده‌ترین راهکارهایی است که می‌توان برای جذب مخاطبان سایت‌های رقبای قدرتمند به کار گرفت.

نقش هدف گیری بازدیدکنندگان‌ سایت رقبا در جذب مخاطبان بیشتر

منظور از هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز، جذب مخاطبانی است که در سایت‌های رقیب به دنبال دریافت خدمات یا محصولاتی هستند که شما نیز آن‌ها را ارائه می‌دهید. بسیاری از وب‌سایت‌ها با پاسخ به نیازهای آن‌ها و برآورده‌کردن خواسته‌هایشان می‌توانند میزان فروش خود را بیشتر کنند. به‌عنوان‌مثال اگر در سطح اینترنت کلمه کلیدی را جست‌وجو کنید که سایر رقبا نیز آن‌ها را برای تبلیغاتشان به کار برده‌اند، شانس شما برای افزایش نرخ کلیک و جذب مخاطبان بیشتر افزایش می‌یابد.

نقش هدف گیری بازدیدکنندگان‌ سایت رقبا در جذب مخاطبان بیشتر

روش‌های جذب بازدیدکنندگان سایت رقبا‌ در گوگل ادز‌

راهکارهای متنوعی برای هدف گیری بازدیدکنندگان رقبا در گوگل ادز google ads وجود دارند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توان مخاطبان بیشتری را به دست آورد و استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ را با بازدهی بیشتری مورداستفاده قرارداد. بر همین اساس در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

استفاده از کلمات کلیدی رقبا

تبلیغ در گوگل ادز دو مفهوم هدف سفارشی (custom intent) و مخاطبان سفارشی (custom audiences) را با یکدیگر ادغام کرده است. این روش به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا متناسب با نوع و ماهیت کمپین‌های تبلیغاتی، به مخاطبانی دسترسی داشته باشند که باهدف تبلیغاتی مرتبط هستند. از سوی دیگر با کمک کمپین‌های ویدئویی و دیسکاوری می‌توان عبارت‌های کلیدی را به کاربران نمایش داد که کاربران بیشترین جست‌وجو را برای آن انجام داده‌اند. بااین‌حال هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز با استفاده از کلمات کلیدی مراحل خاصی دارد.

این مراحل عبارت‌اند از:

  • انتخاب مسیر Tools & Settings > Shared Library > Audience Manager برای ساخت مخاطبان سفارشی
  • انتخاب گزینه People who searched for any of these terms on Google
  • واردکردن عبارات کلیدی ایده‌آل برای مشتریان
  • انتخاب لیستی از کلیدواژه‌های مهم رقبا و افزودن آن‌ها به مخاطبان سفارشی جدید

تعیین مخاطبان با استفاده از URL رقبا

یکی دیگر از راهکارهای هدف گیری بازدیدکنندگان رقبا در گوگل ادز استفاده از URL رقبا برای سفارشی‌سازی مخاطبان است. این متد لیستی از تمام URLهای رقبای شما را برمی‌دارد و بر اساس آن دامنه‌ها، مخاطبان را به سایت شما هدایت می‌کند.

برای استفاده از روش تعیین مخاطبان سفارشی با استفاده از URL رقبا، باید در ابتدا یک مخاطب سفارشی جدید ایجاد کرده و سپس گزینه “Include people with the following interests or behaviors ” را انتخاب کنید. با ظاهرشدن عبارت ” “Expand audience by also including باید گزینه ” People who browse types of websites” را انتخاب کرد.

تعیین مخاطبان با استفاده از URL رقبا

قراردادن آگهی‌های تبلیغاتی روی کانال یوتیوب رقبا

راهکار دیگر برای هدف گیری بازدیدکنندگان رقبا در گوگل ادز، قراردادن تبلیغات گوگل در کانال‌های یوتیوب رقبا است. در این متد، گوگل ادز تبلیغات پولی را در ویدئوهای یوتیوب رقبا نشان می‌دهد و از این طریق کسب‌وکارها می‌توانند بازدیدکنندگان ویدئوها را به استفاده از خدمات و محصولات وادار کنند.

تأثیر قوانین گوگل در هدف‌گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا‌

گوگل ادز قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای تبلیغات در نظر می‌گیرد. به همین دلیل کمپین‌های تبلیغاتی برای هدف گیری بازدیدکنندگان رقبا در گوگل ادز، باید از قوانین خاصی تبعیت کنند. استفاده از علائم تجاری، دارای سیاست‌هایی است که استفاده از کلمات کلیدی برند رقبا را با مشکل روبه‌رو می‌کند. در واقع در صورت استفاده مستقیم از علائم تجاری برند دیگر، امکان عدم تأیید تبلیغ شما را افزایش می‌دهد. بااین‌حال برای استفاده از برند رقبا وب‌سایت‌ها می‌توانند با درنظرگرفتن آن‌ها، از علائم تجاری برندهای معتبر برای تبلیغات خود استفاده کنند.

تأثیر قوانین گوگل در هدف‌گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا‌

با خدمات ادستیتو نگران افزایش نرخ کلیک وب‌سایت خود نباشید

به‌کارگیری استراتژی‌های مؤثر برای افزایش نرخ کلیک وب‌سایت‌ها و هدف قراردادن بازدیدکنندگان وب‌سایت رقبا فرایندی تخصصی و پیچیده است که باید توسط مجموعه‌های معتبر انجام شود. ادستیتو به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ، به شما برای شهرت برند و بهبود بازاریابی اینترنتی کمک می‌کند. مجموعه ما با شناخت نیازهای کمپین‌های تبلیغاتی و آنالیز رقبای برتر در حوزه‌های مختلف، برترین متدهای تبلیغاتی در تبلیغات گوگل را برای رشد کسب‌وکار شما به کار می‌گیرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت خدمات ادستیتو، از بخش‌های مختلف سایت ما دیدن کنید.

 

سؤالات متداول

با استفاده از کدام پلتفرم‌ها می‌توان بازدیدکنندگان سایت رقبا را هدف قرار داد؟

تبلیغ در گوگل و یوتیوب از مهم‌ترین پلتفرم‌هایی هستند که هدف گیری بازدیدکنندگان سایت رقبا با گوگل ادز در آن‌ها بسیار رایج است.

از کدام راهکارها می‌توان برای هدف گیری بازدیدکنندگان سایت‌ رقبا‌ با گوگل ادز استفاده کرد؟

استفاده از کلمات کلیدی رقبا برای ایجاد مخاطب سفارشی، تعیین مخاطبان سفارشی با استفاده از URL رقبا و قراردادن آگهی‌های تبلیغاتی روی کانال یوتیوب رقبا از جمله این راهکارها هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
طراحی سایت با فلاتر | چرا فریم‌ورک فلاتر را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

طراحی سایت با فلاتر | چرا فریم‌ورک فلاتر را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

زبان برنامه‌نویسی فلاتر قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد در دنیای امروز سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می‌روند. طراحان سایت با استفاده از فریم‌ورک‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف انواع سایت‌ها را طراحی می‌کنند. یکی از جدیدترین زبان‌های برنامه نویسی، فلاتر نام دارد که قابلیت‌های پیشرفته‌ای را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. در این […]

بیشتر بخوانید
مدیریت چندین اکانت گوگل ادز | راهنمای جامع بهینه‌سازی و بررسی چالش‌ها

مدیریت چندین اکانت گوگل ادز | راهنمای جامع بهینه‌سازی و بررسی چالش‌ها

مزایا و معایب مدیریت چندین اکانت گوگل ادز چیست؟ تبلیغات گوگل در عصر دیجیتال به یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است و گوگل ادز به عنوان یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات در گوگل، به برندها این امکان را می‌دهد که با هدف‌گذاری دقیق و بهینه، به مخاطبان خود دست یابند. کسب‌وکارهای بزرگ و […]

بیشتر بخوانید
آموزش اتصال دامنه به هاست | خواندنی‌های مهم و کاربردی

آموزش اتصال دامنه به هاست | خواندنی‌های مهم و کاربردی

آموزش اتصال دامنه به هاست؛ یادگیری مرحله به مرحله این مبحث راه‌اندازی و طراحی سایت چالش‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد و با شروع این کار می‌توان به دردسرهای آن پی برد. انتخاب و خرید هاست و دامنه یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای شما چالش‌برانگیز باشد. از طرفی بسیاری از افراد […]

بیشتر بخوانید