صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل | جذب مشتریان بیشتر

استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل | جذب مشتریان بیشتر

لزوم استفاده از استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل

اثربخشی استفاده از افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل برای تولید سرنخ‌های باکیفیت بالا و در نهایت فروش، در عمل ثابت شده است. کسب‌وکارهایی که به طور حرفه‌ای از این افزونه استفاده می‌کنند، می‌توانند اطلاعات مربوطه را در مورد مشتریان بالقوه جمع‌آوری کنند. این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد با انجام پیگیری، آنها را به مشتریان واقعی تبدیل کنند. اگر کسب‌وکار شما در تلاش برای تولید لید است، شاید به طور معمول شانس چندانی به‌دست‌آوردن مشتریان جدید نداشته باشید و البته این مسئله برای شما خوشایند نیست. در این مطلب قصد داریم به معرفی استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل بپردازیم.

کار را با ایجاد یک زیربنای مستحکم آغاز کنید

قبل از ایجاد و ارسال فرم لید، بهتر است که زیربنای مستحکمی برای کسب‌وکار و وب‌سایت خود ایجاد کنید. اینجا است که باید مطمئن شوید طراحی UX وب‌سایت شما یک تجربه کاربری مناسب را به افراد ارائه می‌دهد. سهولت استفاده، سرعت بارگذاری سریع و ناوبری بصری عوامل مهمی هستند که به موفقیت کمپین تولید لید تا حد زیادی به شما کمک می‌کنند.

یک وب‌سایت با بارگذاری کند می‌تواند کاربران را ناامید کند و باعث شود سایت شما را ترک کنند. از سوی دیگر، یک وب‌سایت با طراحی خوب، کاربران را درگیر می‌کند. طراحان UX با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های کاربر می‌توانند رابط‌هایی ایجاد کنند که نه‌تنها از نظر بصری جذاب باشند، بلکه استفاده از آنها نیز راحت است.

وب‌سایت شما همچنین باید واکنش‌گرا باشد، به این معنی که بتواند در دستگاه‌هایی با اندازه‌های مختلف نمایشگر سازگار باشد. ازآنجایی‌که افراد زیادی از تلفن همراه و تبلت استفاده می‌کنند، مهم است که سایت شما بتواند به طور خودکار طرح و محتوای خود را متناسب با دستگاهی که در آن مشاهده می‌شود، تنظیم کند. پس می‌توان گفت پیروی از بهترین روش‌ها در طراحی UX یکی از بهترین استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل است که می‌تواند تعامل بازدیدکنندگان با عناصر مختلف سایت شما از جمله پر کردن فرم‌های لید را آسان کند.

البته باید توجه داشت که قراردادن فرم لید در وب‌سایت باید قابل‌مشاهده و عاری از هرگونه درهم‌وبرهمی باشد. به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند پیام شما را درک و فرم را تکمیل کنند. اگر بازدیدکنندگان سایت بتوانند به‌سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، تجربه کاربری مثبتی خواهند داشت و این مسئله شانس پاسخگویی آنها به فراخوان شما را افزایش می‌دهد.

کار را با ایجاد یک زیربنای مستحکم آغاز کنید

فرم لید را با مرحله سفر خریدار خود مطابقت دهید

همه مشتریان در یک مرحله از سفر خرید نیستند. مشتریان بالقوه‌ای وجود دارند که هنوز از محصول یا خدمات شما آگاهی ندارند، بنابراین هنوز آماده خرید از شما نیستند. اما ممکن است علاقه‌مند باشند در مورد آنچه ارائه می‌دهید، اطلاعات بیشتری کسب کنند. برخی از مشتریان نیز ممکن است از قبل محصول شما را بشناسند؛ اما باید قانع شوند. از سوی دیگر، ممکن است برخی دیگر مشتریان تکراری باشند که به برند وفادار هستند و آماده هستند تا محصول بعدی شما را امتحان کنند. با دانستن اینکه مشتریان بالقوه شما دقیقاً در کجای سفر خرید خود قرار دارند، می‌توانید فرم لید در تبلیغات گوگل را طوری طراحی کنید که با نیازها و سلایق آنها مطابقت داشته باشد. در این مرحله، می‌تواند گفت مهم‌ترین استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل برای مطابقت‌دادن آگهی با سفر مشتری عبارت‌اند از:

  • آگاهی: توجه مشتریان بالقوه‌ای را که هنوز از محصول یا خدمات شما آگاه نیستند، جلب کنید
  • توجه: از مشتریان بالقوه در موردنیازها و سلایقشان بپرسید تا مشخص شود که آیا محصول یا خدمات شما برای آنها مناسب است یا خیر
  • تصمیم: اطلاعات تماس و سایر اطلاعات را به‌منظور ارائه یک پیشنهاد یا شروع فرایند فروش از آنها بخواهید

در فرم سؤالات مناسب بپرسید تا لیدها فوراً بخش‌بندی شوند

منظور از تولید لید فقط به‌دست‌آوردن یک فهرست بزرگ از مشتریان بالقوه نیست. در واقع این فرایند به درک بازار هدف و نیاز شما نیز مربوط می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید بهترین راه‌حل ممکن را به آنها ارائه دهید. هنگامی که نیازها و خواسته‌های لیدها را شناسایی کردید، می‌توانید محتوایی تولید کنید که آنها را به سایت شما جذب کند. سپس از افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل برای جمع‌آوری اطلاعات آنها استفاده کنید تا بتوانید آنها را دنبال کنید.

در فرم سؤالات مناسب بپرسید تا لیدها فوراً بخش‌بندی شوند

این یک واقعیت است که همه لیدها به فروش منتهی نمی‌شوند. شما باید سؤالات مناسبی بپرسید تا مشخص شود که آیا لید ارزش دنبال‌کردن دارد یا خیر. این یک گام مهم برای سنجش میزان علاقه یک لید به محصول یا خدمات شما است. بخش‌بندی لیدها به شما کمک می‌کند تنها با پیگیری لیدهایی که احتمالاً به مشتری تبدیل می‌شوند، بتوانید در زمان و منابع خود صرفه‌جویی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا روی لیدهایی تمرکز داشته باشید که شانس بالایی برای فروش دارند.

کوتاهی و سادگی؛ از استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل

یک فرم لید با عملکرد بالا اصلاً نیاز نیست پیچیده باشد. در بیشتر اوقات، یک فرم لید که پر کردن آن آسان است، می‌تواند در جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه مؤثرتر عمل کند. این کار معمولاً با کوتاه نگه‌داشتن فیلدهای موجود در فرم انجام می‌شود، ضمن این که فقط ضروری‌ترین اطلاعات را از پاسخ‌دهندگان می‌طلبد. علاوه بر این، فرم‌های تولید لید اثربخش از نظر بصری جذاب هستند و پیمایش آنها نیز آسان است و افراد هرچه بیشتری را برای پر کردن آنها ترغیب می‌کنند. یکی دیگر از استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل این است که با پرسیدن سؤالات غیرضروری که ممکن است توهین‌آمیز تلقی شوند، دوری کنید.

کوتاهی و سادگی؛ از استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل

ادستیتو؛ مجری استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل

افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل یک ابزار ضروری برای کمک به کسب‌وکارها برای گرفتن اطلاعات مرتبط از مشتریان بالقوه است. سپس می‌توان از این اطلاعات برای پیگیری این مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان پولی استفاده کرد. علاوه بر این، فرم‌های سرنخ به شما کمک می‌کنند تا پایگاه مشتریان خود و نوع محصولات یا خدماتی که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند را بهتر درک کنید.

ادستیتو شریک و نماینده رسمی گوگل در زمینه تبلیغات در ایران است. ما در ادستیتو به شما کمک می‌کنیم تا با پیاده‌سازی استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل، لیدهای خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

 

سؤالات متداول

اولین مرحله از اجرای استراتژی های حرفه ای افزونه فرم لید در تبلیغات گوگل چیست؟

قبل از ایجاد و ارسال فرم لید، لازم است یک زیربنا مستحکم ایجاد کنید. برای مثال، طراحی UX وب‌سایت شما باید یک تجربه کاربری مناسب به افراد ارائه دهد.

چگونه می‌توان ایجاد یک فرم لید حرفه ای در تبلیغات گوگل را با سفر مشتری مطابقت داد؟

با استفاده از اطلاع‌رسانی، می‌توانید توجه مشتریان بالقوه‌ای را که هنوز از محصول یا خدمات شما آگاه نیستند، جلب کنید. همچنین از مشتریان بالقوه در موردنیازها و سلایقشان بپرسید تا مشخص شود که آیا محصول یا خدمات شما برای آنها مناسب است یا خیر. در نهایت اطلاعات تماس و سایر اطلاعات را به‌منظور ارائه یک پیشنهاد یا شروع فرایند فروش از آنها بخواهید.

بخش‌بندی لیدها چه مزایایی دارد؟

بخش‌بندی یا سگمنتینگ لیدها به شما کمک می‌کند تنها با پیگیری لیدهایی که احتمالاً به مشتری تبدیل می‌شوند، بتوانید در زمان و منابع خود صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید روی لیدهایی تمرکز داشته باشید که شانس بالایی برای فروش دارند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید