صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز | بهترین استراتژی‌ها

استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز | بهترین استراتژی‌ها

پیداکردن مشتریان بالقوه و گسترش خدمات با جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز

دستیابی به موفقیت با استفاده از کمپین تبلیغات گوگل‌ ادز تنها با راه‌اندازی امکان‌پذیر نیست. شما برای این منظور باید با استفاده از استراتژی‌ها و اقدامات مؤثر لیدهای باکیفیت را جذب کنید. این تکنیک‌ها بسیار متنوع هستند و جذب لیدها می‌تواند بسیار دشوار و پرچالش باشد. این لیدهای باارزش معمولاً پس از ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات شخصی ایجاد می‌شوند و به‌نوعی وجه مشترک کاربران و کسب‌وکار هستند. در این مطلب با استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز آشنا می‌شویم.

لید یا سرنخ در گوگل ادز چیست

افزونه لید یا سرنخ گوگل ادز به افراد کمک می‌کند تا اطلاعات کاربران را، با رضایت آن‌ها و در قابل فرم‌های ویژه به نام لید، دریافت کنند. این نوع فرم در آگهی‌های گوگل ادز جای می‌گیرند و تکمیل آن‌ها توسط مخاطب آگهی مزایای بسیار زیادی را برای فرد به همراه دارد. شما می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز بهترین صفحات را طراحی کنید تا افراد را به سمت لید کشند. معمولاً فرم لید ساختاری ساده دارد، اما شما می‌توانید در کنار آدرس ایمیل دیگر اطلاعات کاربر مانند اطلاعات تماس یا پاسخ به پرسش‌نامه را نیز بگنجانید.

لید یا سرنخ در گوگل ادز چیست

انواع استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز

به‌طورکلی لید را می‌توان با روش‌های گوناگون ایجاد و در اختیار کاربران قرار داد. دراین‌بین افراد باتوجه‌به کمپین خود و نیازهای تبلیغاتی خاصی که دنبال می‌کنند انواع استراتژی محتوایی را به کار می‌برند. در ادامه با انواع استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز آشنا می‌شویم.

تولید محتوای رپورتاژ

یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای جذب لیدهای باارزش تولید محتوای رپورتاژ و انتشار آن در دیگر وب‌سایت‌ها است. شما می‌توانید این نوع محتوا را در انواع وب‌سایت‌های پربازدید مانند سایت‌های خبری منتشر کنید. معمولاً سایت‌های محل انتشار دارای حوزه فعالیت مشترک هستند، در نتیجه این استراتژی کاربران هدف بسیار زیادی را جلی می‌کند.

تولید محتوای وبلاگ

در استراتژی تولید محتوای وبلاگ انواع مطالب کاربردی، باتوجه‌به نیاز کاربران، تولید و منتشر می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از محتوای وبلاگ به پرسش‌های گوناگون کاربران پاسخ دهید و تعداد بازدید از سایت را تا حد زیادی افزایش دهید. در نتیجه اجرای این تکنیک جایگاه وب سایت شما به‌سرعت بهبود پیدا می‌کند. معمولاً فرم لید در انتهای مطلب قرار می‌گیرد و از کاربران می‌خواهد تا به پرسش‌های گوناگون پاسخ دهند و اطلاعات تماس خود را در اختیار شما بگذارند.

طراحی نظرسنجی

یکی از استراتژی‌های پرطرف‌دار برای ایجاد لید طراحی نظرسنجی است. شما می‌توانید با استفاده از این تکنیک و به روش‌های خلاقانه انواع اطلاعات را از کاربران به دست آورید. پرسش‌های نظرسنجی می‌تواند مرتبط با نیازهای شما و باهدف افزایش شناخت از کاربران طراحی شوند. محتوای نظرسنجی به شما کمک می‌کند تا شناخت بیشتری درباره نیاز کاربران به دست آورید و توسعه خدمات و ارائه محصولات جدید را امکان‌سنجی کنید.

سئو سایت

شما می‌توانید باتوجه‌به ساختار موتورهای جست‌وجو و مخاطبان این نوع پلتفرم، جایگاه خود را در میان نتایج بهبود ببخشید. استراتژی سئو کردن مطلب به‌منظور نمایش در نتایج اولیه جست‌وجو به شما در جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز کمک می‌کند. انتخاب دقیق کلیدواژه و کلمات کلیدی کمک خواهد کرد تا مخاطبان هدف راحت‌تر به مطلب شما دسترسی پیدا کنند و احتمال ثبت مشخصات در فرم‌های لید بیش‌ازپیش افزایش یابد.

ارتقای صفحات فرود

صفحات فرودی نقش چشمگیری در استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز ایفا می‌کنند. این نوع صفحات باید ساختار مشتری‌محور و کاربرپسند داشته باشند؛ همچنین صفحات فرود باید همیشه به‌روزرسانی شوند تا نیازهای جدید کاربران و موارد جست‌وجوی آن‌ها را پاسخ دهد. با این کار تعداد بازدید از سایت شما افزایش پیدا می‌کند و شانس تکمیل فرم لید بیش‌ازپیش افزایش پیدا خواهد کرد.

شما می‌توانید با طراحی یک CTA (Call to Action) مناسب و کارآمد تأثیر مستقیم بر کاربران بگذارید و آن‌ها را به انجام خواسته خود ترغیب کنید. به‌طورکلی انواع CTA شامل طراحی دکمه، فرم‌ها، بنرها، لینک‌ها و پاپ آرت‌های مناسب می‌شوند و سبب ارتقای صفحات فرود خواهند شد. یک CTA خوب باید حس نیاز را در کاربر ایجاد کند و یکی از بهترین استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز به شمار می‌رود.

ارتقای صفحات فرود

نکات مهم برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز

شما برای جذب لید از طریق گوگل ادز باید برخی نکات مهم را در ساختار مطالب سایت رعایت کنید. شما با استفاده از این اقدامات می‌توانید شانس موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را افزایش دهید و اطمینان حاصل کنید که مطلب مدنظر در نتایج اولیه جست‌وجو ظاهر خواهد شد.

برخی از مهم‌ترین نکات برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز عبارت‌اند از:

  • استفاده از کلیدواژه‌های طولانی و دقیق برای سئو
  • حذف کلمات کلیدی نامناسب
  • بهبود کیفیت متن تبلیغات گوگل ادز
  • توجه به کیفیت لید
  • استفاده از تیترهای جذاب

نکات مهم برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز

مجموعه ادستیتو؛ ارائه‌دهنده خدمات تبلیغات در گوگل ادز برای جذب لید

به‌طورکلی با استفاده از استراتژی های محتوایی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز می‌توان تعداد کاربرهایی که باهدف مرتبط باهدف آگاهی، بر روی آگهی کلیک می‌کنند را افزایش داد. شما با استفاده از این اقدامات شانس موفقیت کمپین تبلیغاتی را بالا می‌برید و می‌توانید در زمان کوتاه به بخش زیادی از اطلاعات ارزشمند کاربران هدف دست پیدا کنید. جذب لیدهای باارزش به شما در افزایش فروش، ایجاد راه‌های ارتباطی مطمئن و فعالیت پایدار و مستمر کمک خواهد کرد. ادستیتو بهترین خدمات تبلیغات گوگل برای جذب لیدهای باارزش را با کمترین کارمزد ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات به بخش‌های مختلف سایت ما مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول

بهترین استرانژی برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز چیست؟

به‌طورکلی تولید مداوم محتوا و ارائه اطلاعات کاربردی و جذاب برای مخاطبان یکی از بهترین استراتژی‌ها برای جذب لیدهای باارزش از گوگل ادز است. شما می‌توانید این نوع محتوا را باکیفیت بالا تولید کنید تا شانس مشاهده آن‌ها توسط مخاطب‌های هدف را افزایش دهید.

 چرا کسب‌وکارها از گوگل ادز برای ایجاد لیدهای باارزش استفاده می‌کنند؟

گوگل ادز یک پلتفرم ارزشمند و بسیار مهم برای کسب‌وکارها است تا لیدهای مناسب را ایجاد و استراتژی بازاریابی خود را ارتقا دهند. شما می‌توانید با استفاده از این استراتژی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید تا خدمات و محصولات خود را بیش‌ازپیش گسترش دهید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید