صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل | چه نکاتی بیشترین تأثیر را دارند؟

افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل | چه نکاتی بیشترین تأثیر را دارند؟

چطور می‌توان با تبلیغات کلیکی گوگل میزان فروش را افزایش داد؟

اگر به‌تازگی فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اید، بهتر است به دنبال راه‌هایی برای افزایش فروش و تبدیل آنلاین خود باشید. یک تکنیک بسیار عالی برای این کار وجود دارد که این روزها به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. بله درست حدس زدید؛ ما در مورد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل صحبت می‌کنیم! برای راه‌اندازی موفق کمپین‌های تبلیغات گوگل ترفندهای مختلفی وجود دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی روش‌های افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل بپردازیم.

افزودن کلمات کلیدی منفی؛ راهی برای افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل

کلمات کلیدی منفی یکی از قدرتمندترین ابزارها در کمپین‌های تبلیغات کلیکی گوگل به شمار می‌روند. این کلمات معمولاً نادیده گرفته می‌شوند؛ اما به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی منفی تضمین می‌کنند افرادی که به محصولات یا خدمات شما مرتبط نیستند، حذف می‌شوند.

برای بهبود عملکرد کمپین‌ها یا گروه‌های تبلیغاتی خود، به کلمات کلیدی منفی توجه ویژه‌ای داشته باشید. این عامل را به اولین مرحله بهینه‌سازی تبلیغات کلیکی گوگل خود تبدیل کنید تا بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. برای افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل، باید کلمات کلیدی منفی که عملکرد خوبی ندارند را به کمپین‌ها یا گروه‌های تبلیغاتی خود اضافه کنید. این کار به معنی حذف تبلیغاتی است که نرخ کلیک پایینی دارند یا هزینه آنها بالا است و تبدیل‌های بسیار کمی در پی‌دارند. از مزایای کلمات کلیدی منفی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود نرخ بازگشت سرمایه: این کلمات از صرف پول برای کلمات کلیدی که بازده خوبی ندارند جلوگیری می‌کنند
  • مرتبط بودن تبلیغات: کلمات کلیدی منفی باعث می‌شوند تبلیغات تنها به جستجوگرانی نشان داده شود که دقیقاً به دنبال محصول یا خدمات شما هستند
  • افزایش ترافیک: کلمات کلیدی منفی احتمال ترافیک هدف‌مندتر را افزایش می‌دهند. این کار در نهایت باعث افزایش تبدیل و افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل می‌شود

افزودن کلمات کلیدی منفی؛ راهی برای افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل

اطمینان از تطبیق کلمات کلیدی با کمپین‌های موردنظر

گام بعدی این است که تطابق کلمات کلیدی‌تان را برای کمپین‌های خود بررسی و به‌روز کنید. تطبیق کلمات کلیدی به گوگل کمک می‌کند تا تعیین کند که یک عبارت جستجو تا چه حد با تبلیغ شما مرتبط است، بنابراین تبلیغ شما را به‌درستی نمایش داده خواهد شد.

حساب گوگل ادز شما باید شامل انواع کمپین‌ها با مطابقت‌های مختلف باشد که مکمل هدف هر کمپین خواهند بود. باگذشت زمان، کمپین‌های اجرایی خود را اصلاح و بخش‌بندی کنید. البته استراتژی تطبیق شما نیز باگذشت زمان تغییر خواهد کرد.

به این فکر کنید که در ابتدا شبکه گسترده‌ای ایجاد می‌کنید و سپس کمپین‌های خود را با محدودکردن سطح تطابق، به‌صورت جستجوی بخش‌بندی شده‌تر اصلاح می‌کنید. وقتی یک تطابق گسترده‌تر دارید، کنترل بیشتری بر ترافیکی دریافتی خواهید داشت. این مسئله می‌تواند تا حد زیادی به شما در افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل کمک کند.

اطمینان از تطبیق کلمات کلیدی با کمپین‌های موردنظر

مرتبط بودن صفحه فرود؛ یکی از راه‌های افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل

خیلی مهم است که اطمینان حاصل کنید صفحه فرود شما با تبلیغ کلیکی گوگلتان کاملاً مرتبط است تا امتیازهای کیفیت بهتری دریافت کنید. این کار در نهایت می‌تواند هزینه‌های شما را نیز کاهش دهد. به‌عنوان‌مثال، اگر برای بودجه‌ای که اختصاص داده‌اید، کلیک‌های خوبی دریافت می‌کنید؛ اما تبدیل‌های چندانی ندارید، باید URL ‌های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با تبلیغات، مخاطبان هدف و جستجوی شما مرتبط هستند. می‌توانید صفحات فرود خود را با این راهنمای گام‌به‌گام بررسی کنید:

  • کار را با بررسی میزان مرتبط بودن کلمات کلیدی و صفحه فرود باتوجه‌به معیارهای کمپین تبلیغاتی گوگل شروع کنید. امتیاز کیفیت شما در این زمینه می‌تواند به‌عنوان یک راهنما و شاخص خوب عمل کند
  • در مرحله بعد، صفحه URL خود را بررسی کنید و تعیین کنید که آیا کاربرپسند است، معماری خوبی دارد و اینکه خریداران بالقوه را با لینک‌های زیاد غرق نمی‌کند یا نه
  • سپس فراخوان‌ها و سرفصل‌های مختلف را آزمایش کنید تا متوجه شوید که کدام مورد برای شما به بهترین شکل ممکن کار می‌کند و چه مواردی برای شما مؤثر نیستند
  • مورد آخر نیز اینکه سرعت سایتتان را آزمایش کنید تا مطمئن شوید صفحات فرود شما سریع و کارآمد هستند

مرتبط بودن صفحه فرود؛ یکی از راه‌های افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل

استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی برای کلیک‌های بیشتر

وقتی افزونه‌های تبلیغاتی را در حساب خود فعال و سپس کمپین‌ها یا گروه تبلیغاتی موجود را بهینه‌سازی می‌کنید، کلیک‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. افزونه‌های تبلیغاتی شامل لینک سایت، افزونه‌های فراخوانی و بررسی و همچنین اسنیپت‌های ساختاریافته هستند. وقتی تبلیغات، محصولات یا اطلاعات ارزشمند برند را برجسته می‌کنید، می‌توانید تجربه کاربری تبلیغات خود را بهبود ببخشید و در عین حال شاهد افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل باشید. برای انجام این کار، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • ایجاد برنامه‌های افزودنی در سطح حساب
  • تا جایی که می‌توانید از افزونه‌ها استفاده کنید؛ البته تا زمانی که مرتبط باشند
  • همگام‌سازی افزونه‌های اسنیپت و عناصر تبلیغاتی شما
  • استفاده از چرخش تبلیغات برای انتخاب ترکیبات افزودنی با کارایی بالا

بهبود سئو؛ یکی دیگر از روش‌های افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل

موفقیت کمپین‌ها، کلمات کلیدی و موقعیت‌های جغرافیایی مدنظر شما، داده‌های زیادی در مورد تلاش‌های ارگانیک شما در اختیارتان قرار می‌دهند. این نتایج به شما کمک می‌کنند تا از نظر سئو در مسیر درستی قرار بگیرید. یک استراتژی قوی، SEO و PPC را با هم ترکیب می‌کند. این کار، پایه و اساس موفقیت فروشگاه آنلاین را تشکیل می‌دهد.

بهبود سئو؛ یکی دیگر از روش‌های افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل

افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل با استفاده از خدمات ادستیتو

در این مطلب به نکاتی اشاره کردیم که می‌توانند در افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل به شما کمک کنند. بدین ترتیب می‌توانید نتایج خود را بهبود ببخشید. لطفاً در نظر داشته باشید که بدون بهینه‌سازی خوب، در واقع پولتان را دور می‌ریزید. علاوه بر این، هم‌زمان با رشد کسب‌وکار شما و بیشترشدن تجربه‌تان، می‌توانید کمپین‌های بیشتری با بخش‌های کوچک‌تر و هدف‌گذاری مرتبط اضافه کنید. این کار در نهایت به شما کمک می‌کند جریان فروش بهتری ایجاد کنید.

ادستیتو شریک و نماینده رسمی گوگل در ایران در زمینه تبلیغات کلیکی است. ما در ادستیتو ترفندهای مهمی در زمینه بازاریابی دیجیتال به شما ارائه می‌کنیم تا بتوانید شاهد افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات کلیکی گوگل، لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

کلمات کلیدی منفی چه کمکی به افزایش فروش با تبلیغات کلیکی گوگل می‌کنند؟

کلمات کلیدی منفی باعث می‌شوند تبلیغات شما تنها به جستجوگرانی نشان داده شود که دقیقاً به دنبال محصول یا خدمات شما هستند.

آیا صفحه فرود می‌تواند به افزایش فروش در تبلیغات کلیکی گوگل کمک کند؟

بله داشتن یک صفحه فرود مناسب ضمن اینکه امتیاز کیفی بیشتری برای شما به همراه دارد، می‌تواند باعث افزایش فروش شما در تبلیغات کلیکی گوگل نیز بشود.

افزونه‌های تبلیغاتی چطور می‌توانند به فروش بیشتر در تبلیغات کلیکی گوگل کمک کنند؟

با فعال‌کردن افزونه‌های تبلیغاتی در حساب خود و سپس بهینه‌سازی کمپین‌ها یا گروه تبلیغاتی موجود، می‌توانید کلیک‌های بیشتری دریافت کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید