صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز | پرفورمنس پلنر چگونه کار می‌کند؟

افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز | پرفورمنس پلنر چگونه کار می‌کند؟

افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز امکان‌پذیر است

تمامی کاربرانی که از امکانات گوگل ادز برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش فروش استفاده می‌کنند، به دنبال افزایش کانورژن تبلیغات گوگل هستند. به زبان ساده، کانورژن نوعی تعامل مانند پر کردن فرم یا کلیک‌کردن است که میان کاربر و تبلیغات شما در سرویس گوگل ادز ایجاد می‌شود. این تعامل معمولاً در ادامه به اقدامی از سوی کاربر ختم می‌شود که یکی از اهداف اصلی شما از راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در گوگل ادز است. افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز یکی از امکاناتی به شمار می‌آید که در چند سال اخیر در اختیار کاربران قرار گرفته است. ابزار Performance Planner به شما کمک می‌کند تا عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی خود را بهبود دهید.

ابزار پرفورمنس پلنر (Performance Planner) چیست؟

احتمالاً بسیاری از افرادی که در زمینه راه‌اندازی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در سرویس گوگل ادز فعالیت می‌کنند، به‌خوبی با ابزار پرفورمنس پلنر آشنا هستند. پرفورمنس پلنر یکی از ابزارهای نسبتاً جدید گوگل ادز است که می‌تواند در پیش‌بینی آمار و بودجه‌بندی ماهانه، فصلی و سالانه کمپین‌های تبلیغاتی به شما کمک کند. این ابزار در نهایت می‌تواند میزان بازدهی سرمایه‌گذاری شما روی تبلیغات در گوگل ادز را به طرز چشمگیری بهبود دهد.

یکی از سؤالاتی که برای کاربران گوگل ادز به وجود می‌آید، این است که افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز چگونه امکان‌پذیر است؟ در واقع ابزار پرفورمنس پلنر باتوجه‌به بودجه شما Bid بهینه‌سازی‌شده‌ای را پیشنهاد می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا تعداد تبدیل‌ها یا کانورژن خود را افزایش دهید. پرفورمنس پلنر نقش بسیار مهمی را در پیش‌بینی آینده کمپین‌های تبلیغاتی شما ایفا می‌کند.

پرفورمنس پلنر چگونه کارایی کمپین‌های تبلیغاتی را پیش‌بینی می‌کند؟

در طول هر هفته چندین میلیارد عبارت مختلف در موتور گوگل جستجو می‌شوند. تمامی این جستجوهای انجام‌شده توسط کاربران مختلف به پشتوانه‌ای بزرگ برای بهبود دقت پیش‌بینی ابزار پرفورمنس پلنر تبدیل می‌شوند. از طرف دیگر، گوگل آمار و اطلاعات دقیقی را در خصوص کمپین‌های تبلیغاتی مختلف دارد. از جمله این اطلاعات مهم می‌توان به هزینه پیشنهادی تبلیغ‌کننده، نرخ کلیک تبلیغات، صفحات فرود، مقدار جستجوی کلمات کلیدی و… اشاره کرد. تمامی این اطلاعات می‌توانند در افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز نقش بسیار مهمی داشته باشند.

پرفورمنس پلنر چگونه کارایی کمپین‌های تبلیغاتی را پیش‌بینی می‌کند؟ 

گوگل ادز برای افزایش دقت پیش‌بینی‌های پرفورمنس پلنر هیستوری یا تاریخچه اکانت گوگل ادز کاربر موردنظر را با یادگیری ماشین (Machine Learning) ترکیب می‌کند. به همین علت است که شما برای استفاده از امکانات ابزار پرفورمنس پلنر باید اطلاعات مفیدی را در اختیار این ابزار قرار دهید. به‌عنوان‌مثال، افرادی که کمتر از 72 ساعت از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آن‌ها گذشته باشد و در طول هفته گذشته کمتر از 3 کلیک دریافت کرده باشند، نمی‌توانند از ابزار Performance Planner استفاده کنند. زیرا داده‌های موجود برای پیش‌بینی آینده کمپین تبلیغاتی کافی نیست.

برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز

اولین و مهم‌ترین گام برای افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز رفتن به سراغ برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده است. روش‌ها و تکنیک‌های موجود برای دیجیتال مارکتینگ و افزایش نرخ تعامل با مخاطبان هدف روزبه‌روز در حال گسترش هستند. تمامی این روش‌ها و تکنیک‌ها می‌توانند در افزایش و بهبود تعامل شما با مشتریان و مخاطبان هدف تأثیرگذار باشند.

پرفورمنس پلنر یکی از بهترین ابزارهای گوگل ادز است که امکان برنامه‌ریزی پیشرفته برای تعیین بودجه ماهانه در سرویس گوگل ادز را برای شما فراهم می‌کند. با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده برای بودجه‌بندی ماهانه خود در گوگل ادز شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تنها در معرض دید آن دسته از کاربرانی قرار خواهد گرفت که در گروه مخاطبان هدف شما حضور دارند. همچنین این برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند تا میزان کانورژن کمپین‌های تبلیغاتی خود در گوگل ادز را به طرز قابل‌توجهی افزایش دهید و در نهایت به شاخص‌های کلیدی عملکردی (KPIs) که برای خود تعریف کرده‌اید، نزدیک شوید.

مهم‌ترین مزایای برنامه‌ریزی دقیق برای بودجه‌بندی تبلیغات به کمک پرفرومنس پلنر عبارت‌اند از:

  • امکان پیش‌بینی میزان بودجه موردنیاز برای کمپین‌های تبلیغاتی خود در آینده به‌منظور تصمیم‌گیری بهتر درباره بودجه‌بندی تبلیغات
  • بهینه‌سازی بودجه تبلیغات و بهبود سطح درآمد
  • امکان دستیابی به بیشترین و بالاترین نرخ بازگشت سرمایه یا همان ROI
  • پیداکردن فرصت‌های تازه برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود در گوگل

برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز 

کدام کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند از پرفورمنس پلنر استفاده کنند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، شما برای افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز باید اطلاعات مفیدی را درباره کمپین‌های تبلیغاتی خود در اختیار این ابزار کاربردی قرار دهید. زیرا پرفورمنس پلنر از همین اطلاعات برای پیش‌بینی آینده کمپین‌ها و افزایش کانورژن استفاده می‌کند. با آگاهی از این نکته سؤالی که برای ما ایجاد می‌شود این است که کدام کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند از پرفورمنس پلنر استفاده کنند؟

به‌طورکلی، کمپین‌هایی می‌توانند از ابزار پرفورمنس پلنر استفاده کنند که دارای این شرایط باشند:

  • کمپین‌های تبلیغاتی سرچی که برای هزینه‌گذاری از استراتژی‌های CPA، ROAS، enhanced cpc، manual cpc و… استفاده کنند
  • کمپین‌هایی که حداقل 72 ساعت از زمان راه‌اندازی و اجرای آن‌ها گذشته باشد
  • کمپین‌هایی که در هفته گذشته حداقل 3 کلیک دریافت کرده باشند
  • کمپین‌هایی که در طول هفته گذشته حداقل یک کانورژن دریافت کرده باشند

کدام کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند از پرفورمنس پلنر استفاده کنند؟ 

بهینه‌سازی تبلیغات و افزایش کانورژن را به ادستیتو بسپارید

افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که در اختیار کاربران سرویس تبلیغاتی گوگل قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند به کمک این ابزار کاربردی آینده کمپین‌های تبلیغاتی خود را پیش‌بینی کنند و در نهایت میزان کانورژن را افزایش دهند.

ادستیتو به‌عنوان یکی از برترین مجریان تبلیغات گوگل ادز در ایران شناخته می‌شود. درصورتی‌که برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی و افزایش کانورژن تبلیغات در گوگل ادز به مشاوره نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان باتجربه ما در مجموعه ادستیتو تماس بگیرید.

سؤالات متداول

پرفورمنس پلنر چه تغییراتی را برای کمپین‌های Manual CPC یا Enhanced CPC پیشنهاد می‌کند؟

ابزار پرفورمنس پلنر برای کمپین‌های Manual CPC یا Enhanced CPC می‌تواند میانگین بودجه روزانه و میزان مقیاس‌پذیری در هزینه را به شما پیشنهاد دهد.

پرفورمنس پلنر امکان افزایش کانورژن کدام کمپین‌های تبلیغاتی را برای ما فراهم می‌کند؟

در حال حاضر شما می‌توانید از پرفورمنس پلنر برای افزایش کانورژن کمپین‌های تبلیغاتی دیسپلی، سرچ و اپلیکیشن استفاده کنید.

آیا ابزار پرفورمنس پلنر با تب Recommendations متفاوت است؟

بله تب Recommendations برای بهبود شرایط فعلی کمپین‌ها به شما کمک می‌کند، درحالی‌که پرفورمنس پلنر ابزاری برای پیش‌بینی آینده کمپین است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید