صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل | نمایش تبلیغ برای تخفیفات یا مناسبت‌های مختلف

افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل | نمایش تبلیغ برای تخفیفات یا مناسبت‌های مختلف

افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل جذابیت بیشتری به آگهی شما می‌دهد

تابه‌حال برایتان پیش‌آمده است که چیزی را در گوگل جستجو کنید و در همان لحظه یک آگهی با تخفیف ببینید؟ به‌این‌ترتیب نه‌تنها می‌توانید با استفاده از این تخفیف در بودجه خود صرفه‌جویی کنید، بلکه در واقع با یک افزونه تبلیغاتی گوگل با نام پروموشن روبرو شده‌اید. می‌توانید افزونه‌های تبلیغات گوگل را به تبلیغات متنی جستجوی گوگل اضافه کنید تا آنها را همراه با حداکثر تا دو خط متن اضافی نمایش دهید و شاهد افزایش کلیک‌ها و تبدیل‌ها باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل بپردازیم.

منظور از افزونه پروموشن در گوگل ادز چیست؟

آیا شما هم در وب‌سایت خود برای خریداران تخفیف درصدی یا نقدی در نظر می‌گیرید؟ پس می‌توانید یک افزونه پروموشن به تبلیغات گوگل خود اضافه کنید. در واقع افزونه پروموشن برای کمک به ارتقای فروش، پیشنهادهای ویژه و کدهای تبلیغاتی طراحی شده است.

افزونه پروموشن در زیر آگهی متنی شما و در قالب یک خط متن ظاهر می‌شود. متن حاصل به‌صورت یک عبارت پررنگ برای معرفی کمپین شما مانند «100 هزار تومان تخفیف» خواهد بود و می‌تواند حداکثر دو خط متن و شامل جزئیات اضافی مانند میزان تخفیف، کد تخفیف و بازه زمانی فروش را نشان دهد. افزونه پروموشن می‌تواند هم در صفحه تلفن همراه و هم در صفحه کامپیوتر شخصی نمایان شود.

روش فعال‌کردن افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل

فعال‌سازی افزونه پروموشن برای تبلیغات گوگل بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برگه Ads & extension در گوشه سمت چپ کمپین خود بروید. در مرحله بعد روی گزینه Extensions و سپس روی دکمه پلاس کلیک و Promotion Extension را انتخاب کنید.

شما این امکان را دارید که افزونه پروموشن را به کمپین، حساب یا گروه تبلیغاتی خود اضافه کنید. پس از آن، باید یک مناسبت برای کمپین خود تعیین کنید. در منوی کشویی گزینه‌های زیادی وجود دارند که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. معمولاً نام مناسبت در افزونه آگهی شما ظاهر می‌شود و منظور از تاریخ نیز زمانی است که افزونه تبلیغاتی شما قرار است در صفحات نتایج موتور جستجو نمایش داده شود. اگر می‌خواهید بازه زمانی را تغییر دهید، باید از گزینه‌های پیشرفته استفاده کنید.

روش فعال‌کردن افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل

در مرحله بعد، باید زبان و واحد پول موردنظر انتخاب شود. می‌توانید یک تخفیف نقدی یا درصدی را به‌عنوان نوع آگهی خود انتخاب کنید. سپس نام محصول یا خدمت خود را وارد کنید. پس از آن، باید URL نهایی که در آگهی شما نمایش داده می‌شود را ارائه دهید. حال درصورتی‌که آگهی شما جزئیاتی دارد، باید آنها را انتخاب کرده و در نهایت تاریخ موردنظر خود را برای تبلیغات انتخاب کنید.

گزینه‌های افزونه پروموشن در گوگل ادز برای تخفیفات

برای اینکه از افزونه پروموشن موجود در گوگل ادز بهترین بهره را ببرید، باید انواع مختلف تبلیغات را بشناسید. به‌طورکلی افزونه پروموشن چهار گزینه دارد: تخفیف نقدی، تخفیف درصدی، حداکثر تخفیف نقدی و حداکثر تخفیف درصدی. شرح هر یک از این گزینه‌ها به‌صورت زیر است:

  • تخفیف نقدی: افزونه پروموشن به‌صورت «X تومان تخفیف» یک تخفیف نقدی و مبلغ ثابتی که از قیمت اصلی محصول شما کسر می‌شود
  • تخفیف درصدی: اگر به تبلیغی برخورد کردید که روی آن نوشته شده «X% تخفیف»، باید به دنبال یک تخفیف از نوع درصدی باشد. این درصد ثابت روی تمام محصولات یا خدمات اعمال می‌شود
  • حداکثر تخفیف نقدی: این مقدار، حداکثر مبلغی است که برای همه سفارش‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته در برخی از موارد، حداکثر تخفیف شامل همه سفارش‌ها نمی‌شود. پروموشن‌هایی با این نوع تخفیف به شکل «تخفیف تا X تومان» هستند.
  • حداکثر تخفیف درصدی: این میزان نشان‌دهنده حداکثر درصدی است که برای همه سفارش‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته باید توجه داشت که برخی از موارد این میزان تخفیف شامل همه سفارش‌ها نمی‌شود. پروموشن‌هایی با این نوع تخفیف به شکل «تخفیف تا X%» هستند.

گزینه‌های افزونه پروموشن در گوگل ادز برای تخفیفات

ویژگی‌ها و محدودیت‌های افزونه پروموشن در گوگل ادز

استفاده از افزونه پروموشن می‌تواند نتایج مطلوبی در تبلیغات گوگل برای شما به همراه داشته باشد. برای مثال، افزونه پروموشن گزینه‌ای برای تعیین تاریخ، روزهای هفته یا ساعات روز برای نمایش متن تبلیغ شما فراهم می‌کند تا هر وقت که مناسب می‌دانید، به کاربر نمایش داده شود. سایر مزایا و ویژگی‌های افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل عبارت‌اند از:

  • به‌روزرسانی آسان: با افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل دیگر نیازی به ایجاد تبلیغات متنی جدید ندارید. فقط لازم است از لیست مناسبت‌های از پیش مشخص‌شده، گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید. چه بخواهید آگهی خود را برای ارائه پیشنهادهای ویژه و یا برای فروش به‌روز نگه دارید، می‌توانید این کار را با استفاده از افزونه پروموشن انجام دهید
  • ویرایش آسان داده‌ها بدون ترس ازدست‌دادن اطلاعات: با افزونه پروموشن می‌توانید به‌سادگی داده‌های خود را بدون نگرانی در مورد ریست‌شدن آمار عملکرد ویرایش کنید
  • اولویت گوشی همراه: اگر ترجیح می‌دهید پروموشن شما را در دستگاه‌های تلفن همراه نمایش داده شود، افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل به شما در انجام این کار کمک می‌کند

از میان محدودیت‌های افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آگهی شما باید مطابق با زبان پشتیبانی شده باشد و باید در صفحه زبان پشتیبانی شده فرود بیاید
  • افزونه پروموشن برای تخفیف در تبلیغات گوگل همیشه به‌صورت درصدی یا نقدی نوشته می‌شود. بدین ترتیب پیام‌های پرطرف‌دار مانند یکی بخر و دو تا ببر یا ارسال رایگان در افزونه پروموشن جایی ندارند

ویژگی‌ها و محدودیت‌های افزونه پروموشن در گوگل ادز

با افزونه پروموشن از گوگل ادز نهایت استفاده را کنید.

راه‌اندازی یک کسب‌وکار سودآور کار سختی است. اما گوگل این کار را ساده کرده است. در واقع می‌توان گفت گوگل ادز یک معدن طلا است و این امکان را فراهم می‌کند تا شما هم بتوانید به میلیون‌ها صاحب آگهی بپیوندید که از آن به‌منظور ایجاد سرنخ برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. همان‌طور که گفته شد، یکی از بهترین ابزارها برای رسیدن به این هدف، استفاده از افزونه پروموشن است که در صورت استفاده درست از آن می‌توانید شاهد سودآوری بیشتر باشید.

ادستیتو نماینده رسمی گوگل ادز در ایران است. ما در گوگل ادز به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از انواع ترفندهای این پلتفرم، بهترین نتایج را از کمپین‌های تبلیغاتی خود بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه‌اندازی یا استفاده از افزونه پروموشن برای تبلیغات گوگل، لطفاً با کارشناسان ما در ادستیتو تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

منظور از افزونه پروموشن چیست؟

افزونه پروموشن در زیر آگهی متنی شما و در قالب یک خط متن ظاهر می‌شود. این متن به شکل یک عبارت پررنگ و برای معرفی کمپین شما مانند «فروش پاییز» یا میزان تخفیف نمایش داده می‌شود.

افزونه پروموشن چه محدودیت‌هایی دارد؟

از محدودیت‌های افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل می‌توان به این موارد اشاره کرد: یکی اینکه آگهی شما باید مطابق با زبان پشتیبانی شده باشد و باید در صفحه زبان پشتیبانی شده فرود بیاید و دیگری اینکه افزونه پروموشن برای تخفیف در تبلیغات گوگل همیشه به‌صورت درصدی یا نقدی نوشته می‌شود.

افزونه پروموشن در تبلیغات گوگل برای تخفیف چه گزینه‌هایی دارد؟

گزینه‌های افزونه پروموشن عبارت‌اند از: تخفیف نقدی، تخفیف درصدی، حداکثر تخفیف نقدی و حداکثر درصد تخفیف.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید