صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز | 7 دلیل برای این که از این پلتفرم استفاده کنید

اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز | 7 دلیل برای این که از این پلتفرم استفاده کنید

اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز برای کسب‌وکارهای مختلف

اگر صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید و قصد دارید تا روی تعداد بالای سرچ‌های موتور جست‌وجوی گوگل سرمایه‌گذاری کنید، استفاده از سرویس تبلیغات گوگل ادز را به‌شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم. درواقع با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقدار زیادی ترافیک به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید و در صورت ارائه محصولات و خدمات خود به‌ شکل جذاب، بهترین نرخ تبدیل را داشته باشید و سود و رشد کسب‌وکارتان را افزایش دهید. در این مطلب با ما همراه باشید تا دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز را با یکدیگر بررسی کنیم.

چرا باید اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز را جدی گرفت؟

قبل از این که به سراغ بررسی دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز برویم، بهتر است کمی با این سرویس تبلیغاتی گوگل آشنا شویم. گوگل ادوردز که در حال حاضر گوگل ادز نام دارد، برنامه تبلیغات آنلاین گوگل است. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات آنلاین ایجاد کنید و آن را به مخاطبانی که به محصولات و خدمات ارائه شده شما علاقه‌مند هستند، نمایش دهید. پلتفرم گوگل ادوردز روی تبلیغات پرداخت به‌ازای کلیک (PPC) اجرا می‌شود، یعنی هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، شما باید هزینه هر کلیک را پرداخت کنید. به زبان ساده‌تر، تنها زمانی مجبور به پرداخت هزینه تبلیغات هستید که کاربران روی تبلیغات شما کلیک کنند. در نتیجه تناسب میان هزینه‌ها و اثربخشی تبلیغاتی در سرویس گوگل ادوردز بسیار مناسب است. حال در ادامه دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز را بررسی می‌کنیم.

دسترسی گسترده کاربران به گوگل

احتمالاً شما هم فعل گوگلش کن یا گوگل کن را شنیده‌اید؟! فراگیرشدن این فعل در سطح جامعه نشان‌دهنده این است که گوگل از یک کمپانی یا یک برند به یک چیز بسیار مهم‌تر تبدیل شده است. تقریباً اولین مرجع افراد برای پاسخ به سؤالاتشان، گوگل است. در حال حاضر این موتور جست‌وجو میزبان بیش از 2 تریلیون سرچ توسط کاربران است؛ تقریبا بیشتر از 5 میلیارد جست‌وجو در هر روز. در میان این جست‌وجو‌ها، میلیون‌ها نفر به دنبال این هستند که با خرید یک محصول یا خدمت، مشکلات یا نیازهای خود را حل کنند. حال شما با تبلیغ در گوگل ادوردز می‌توانید این افراد را از مخاطب به مشتری کسب‌وکارتان تبدیل کنید.

دسترسی گسترده کاربران به گوگل

امکان هدف‌گذاری مخاطبان

یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز، امکان هدف‌گذاری مخاطبان در این پلتفرم است. برای درک بهتر به سراغ یک مثال ساده می‌رویم. تصور کنید که شما صاحب یک نرم‌افزار حسابداری هستید و می‌خواهید از دو روش تبلیغات فیزیکی و آنلاین برای معرفی محصول خود به مشتریان استفاده کنید. با انتخاب یک بیلبورد در سطح شهر، روزانه هزاران نفر تبلیغ نرم‌افزار شما را مشاهده می‌کنند که شاید تنها 1 درصد از آن‌ها به چنین نرم‌افزاری نیاز داشته باشند.

از طرف دیگر، تبلیغ شما در گوگل ادز به نمایش در می‌آید. این تبلیغ تنها به افرادی نشان داده می‌شود که عبارت نرم‌افزار حسابداری را در گوگل جست‌وجو می‌کنند. در نتیجه تبلیغات شما نرخ موفقیت تقریباً 100 درصدی دارد و تنها برای افرادی نمایش داده می‌شود که به دنبال نرم‌افزار حسابداری هستند. حتی شما می‌توانید با افزایش طول کلمه کلیدی تبلیغ (نرم‌افزار حسابداری فارسی) مخاطبان خود را به شکل دقیق‌تری هدف قرار دهید.

تبلیغ متناسب باهدف مخاطبان

زمانی که کاربران کلمه نرم‌افزار حسابداری را در گوگل سرچ می‌کنند، به دنبال برطرف‌کردن نیاز خود هستند و می‌خواهند چنین نرم‌افزاری را خریداری کنند. حال شما با انتشار آگهی در گوگل ادز، می‌توانید در لحظه به نیاز این دسته از کاربران پاسخ دهید. درواقع شما تبلیغاتتان را برای افرادی نمایش نمی‌دهید که به دنبال تبلیغ نیستند و نیازی ندارند که آن را برطرف کنند.

کنترل کامل روی کمپین تبلیغاتی؛ از دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز

یکی دیگر از دلایل اهمیت تبلیغات در گوگل ادوردز، امکان کنترل کامل روی کمپین تبلیغاتی است. بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی هزینه‌ای بیشتر از بودجه اولیه طلب می‌کنند و امکان کنترل آن‌ها به‌صورت دقیق وجود ندارد. اما در سرویس گوگل ادز، شما کنترل کاملی روی هزینه و زمان اجرای کمپین تبلیغاتی خود دارید که یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌آید.

با هر بودجه‌ای می‌توانید تبلیغ کنید

یکی دیگر از مزایای تبلیغ در گوگل ادز، امکان برگزاری کمپین تبلیغاتی با هر بودجه‌ای است. قطعاً برخی کلمات کلیدی پررقابت، هزینه بسیار بالایی برای هر کلیک دارند. اما کلمات کلیدی اختصاصی‌تر بسیار ارزان هستند و شما می‌توانید با یک بودجه معقول نیز تبلیغات موفقی در گوگل ادوردز داشته باشید.

با هر بودجه‌ای می‌توانید تبلیغ کنید

امکان مشاهده نتایج در یک فرمت ساده

خوشبختانه گوگل همه چیز را ساده و قابل‌درک می‌کند و این امر در مورد گوگل ادوردز نیز صدق می‌کند. اطلاعات اولیه مانند کلیک‌ها، نمایش‌ها، بودجه کلمات کلیدی و غیره را می‌توانید در Google Analytics مشاهده کنید. این امر به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید که بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما چگونه رفتار می‌کنند، دقیقاً روی چه چیزی کلیک کردند، کجا رفتند و چه مدت زمانی را در آن بخش سپری می‌کنند.

سرعت بالاتر نسبت به سئو

قطعاً بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا سئو همچنان ستون اصلی ترافیک ورودی وب‌سایت‌های پربازدید است. اما نباید فراموش کرد که سئو کردن یک وب‌سایت به زمان بسیار زیادی نیاز دارد و می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد. به‌خصوص برای کسب‌وکارهایی که رقبای زیادی دارند. یکی دیگر از دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز، سرعت بالاتر دریافت ترافیک نسبت به سئو است. اگر به دنبال دریافت نتیجه در بازه زمانی کوتاه‌تری هستید، تبلیغ در گوگل ادز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

سرعت بالاتر نسبت به سئو

ادستیتو؛ همراه شما برای تبلیغ در گوگل ادوردز

در این مطلب با دلایل اهمیت تبلیغ در گوگل ادوردز آشنا شدیم. درواقع بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای معرفی برند، محصولات و خدمات خود از این سرویس تبلیغاتی استفاده می‌کنند و قطعاً به نتایج بسیار خوبی رسیده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید تبلیغات مؤثر و پربازدیدی در گوگل ادز داشته باشید، می‌توانید از خدمات ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران استفاده کنید. ما در ادستیتو به شما کمک می‌کنیم تا با هزینه معقول، تبلیغاتی با نرخ کلیک بالا در گوگل ادز داشته باشید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید