صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل | برای افزایش بازدید کمپین‌ها

اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل | برای افزایش بازدید کمپین‌ها

جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل اهمیت بسیار بالایی دارد

تبلیغات دیسپلی گوگل (Display Advertising) از مهم‌ترین استراتژی‌های کمپین‌های تبلیغات گوگل است که به‌کارگیری درست آن‌ نتیجه‌ای منحصربه‌فرد را به همراه دارد. این نوع تبلیغات با اثرگذاری بیشتر بر ذهن مخاطبان، آن‌ها را به کلیک بر روی تبلیغ تشویق کرده و جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را به تبلیغات اضافه می‌کند. طراحی اصولی تبلیغات دیسپلی گوگل برای انواع اهداف تبلیغاتی عامل اصلی افزایش بازدید کمپین‌ها است و به‌نوعی شناسنامه هویتی برند کسب‌وکار برای معرفی به مخاطبان به شمار می‌آید. بر همین اساس در این مطلب از وب‌سایت ادستیتو به اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل می‌پردازیم.

اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل چیست؟

تبلیغات Google Display آگهی‌های بنری معمولی هستند که به‌صورت آنلاین مشاهده می‌شوند. آن‌ها نقشی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی برای کسب‌و‌کارهای مختلف در بستر اینترنت دارند. سیستم تبلیغاتی گوگل از فناوری هوشمند برای تعیین بهترین مکان‌نمایش تبلیغات استفاده می‌کند.

کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از تبلیغات نمایشی میزان بازدید خود و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را افزایش می‌یابد. دراین‌بین نمی‌توان نقش جذابیت تصاویر در تبلیغات گوگل‌پلی را برای جذب مشتریان نادیده گرفت. به همین دلیل در ادامه به اهمیت زیبایی تصاویر در این نوع تبلیغات اشاره می‌کنیم.

ایجاد جذاب‌ترین آگهی‌ها برای برندها

درحالی‌که تبلیغات معمولی فقط زمانی نشان داده می‌شوند که کاربران محصول یا خدمات موردنظرشان را جستجو کنند؛ تبلیغات نمایشی می‌توانند بدون درخواست آن‌ها به کاربران ارائه شوند. انتخاب تصاویر جذاب و قانع‌کننده برای بازدید مخاطبان، می‌تواند مشتریان واقعی شما را راضی کند تا تبلیغ شما را ببینند. در واقع با استفاده از جذابیت تصاویر در تبلیغات نمایشی گوگل مشتریان اطلاعات کافی را بدون صرف زمان زیادی به دست می‌آورند.

استفاده از تصاویر چشم‌نواز و جذاب

نمی‌توان نقش اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل را در جذب مخاطب نادیده گرفت. یکی از مزیت‌های انتخاب تصاویر جذاب برای تبلیغات نمایشی این است که می‌توان آگهی‌ها را متناسب با استراتژی‌های تبلیغاتی طراحی و سفارشی کرد. برخلاف تبلیغات کلیکی به‌کارگیری تصاویر جذاب در تبلیغات نمایشی، توجه کاربران را جلب می‌کند و پیام شما را مؤثرتر و سریع‌تر انتقال می‌دهد.

استفاده از تصاویر چشم‌نواز و جذاب

تصاویر را بر اساس سلیقه و پرسونای مخاطب انتخاب کنید

در زمان تبلیغ کسب‌وکارها، هدف قراردادن افرادی که بیشترین ارتباط را با برند کسب‌وکارها دارند، موضوعی کلیدی است. نقش اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل آن جا مشخص می‌شود که با استفاده از تصاویری چشم‌نواز بر اساس جغرافیا، زبان، علایق، جنسیت، نرم‌افزار مورداستفاده (دسکتاپ یا موبایل) و حتی درآمد مخاطبان می‌توان مطمئن شد که تبلیغات ما مناسب سلیقه آن‌ها است.

تصاویر جذاب عاملی برای جلب‌توجه مشتریان سابق هستند

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که از وب‌سایتی بازدید کرده باشید و در زمان جست‌وجوی مطلب دیگری، متوجه تبلیغ آن برند بشوید. این فرایند هدف‌گذاری مجدد نامیده می‌شود و می‌توان از آن برای تبلیغات نمایشی استفاده کرد. اصل مهم برای استفاده از این استراتژی به‌کارگیری تصاویری جذاب است تا مخاطبان سابق کمپین‌های شما را راضی کند تا مجدداً از محتوای تبلیغاتی شما بازدید داشته باشند.

استفاده از ترکیب‌های متنوع برای جذب مخاطبان بیشتر

در زمان استفاده از تبلیغات نمایشی گوگل باید چند معیار را انتخاب کنید و بر اساس آن‌ها بهترین تبلیغ را به کار بگیرید. باتوجه‌به اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل می‌توان متناسب با نیازهای کاربران و استراتژی‌های تبلیغاتی مرتبط‌ترین و زیباترین تصاویر را برای روند نرخ تبدیل استفاده کرد.

شما می‌توانید برای انعطاف‌پذیری استفاده از تصاویر در کنار آن‌ها موارد زیر را نیز به کار بگیرید:

  • تیتر
  • توضیحات اضافی
  • لوگو مخصوص برند

دردسترس‌بودن گزینه‌های هدف‌گذاری متعدد

یکی دیگر از مزایای منحصربه‌فرد استفاده از تصاویر جذاب در تبلیغات نمایشی گوگل، گزینه‌های هدف‌گذاری متعددی هستند که در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. تبلیغات متنی صرفاً مخاطبان را به سمت تبلیغاتی هدایت می‌کنند که به دنبال آن می‌گردند؛ اما تبلیغات دیسپلی گوگل نقش مهمی در جذب مشتریان بالقوه دارد. به همین دلیل با انتخاب تصاویری جذاب در این نوع آگهی‌ها می‌توان آن‌ها را برای بازدید از سایت موردنظر ترغیب کرد. شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات تبلیغات نمایشی بر اساس معیارهای خاصی تصاویری جذاب را انتخاب کنید.

دردسترس‌بودن گزینه‌های هدف‌گذاری متعدد

این معیارها عبارت‌اند از:

  • علایق و رفتارهای گذشته مخاطبان کمپین در اینترنت
  • بازه سنی
  • جنسیت
  • جمعیت‌شناسی

به حداکثر رساندن پیشنهاد قیمت بازگشت سرمایه در استراتژی‌های مختلف

متناسب با اهداف ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استراتژی‌های مختلفی برای بازگشت سرمایه در اختیار کسب‌وکارها قرار دارد. استفاده از تصاویر جذاب در تبلیغات نمایشی گوگل باعث افزایش تعداد بازدید از آگهی‌های برندهای مختلف می‌شود؛ بنابراین با استفاده از اهمیت جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل می‌توان تعداد زیادی از مشتریان واقعی را به خریدار اصلی تبدیل کرد.

به حداکثر رساندن پیشنهاد قیمت بازگشت سرمایه در استراتژی‌های مختلف

اجرای دقیق‌ترین استراتژی‌های تبلیغات نمایشی گوگل با ادستیتو

در کنار جذابیت تصاویر، شناخت نکات استفاده از تبلیغات دیسپلی گوگل در افزایش یا کاهش بازدید کمپین‌های تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ دارد. ادستیتو به‌عنوان پارتنر و نماینده رسمی گوگل در ایران، متنوع‌ترین استراتژی‌ها را برای بهینه‌سازی کمپین‌ها و افزایش نرخ بازدید تبلیغات کسب‌وکارها به کار می‌گیرد. مجموعه ما با استفاده از آنالیز مخاطبان و مشتریان برندها، جذاب‌ترین تصاویر را برای تبلیغات دیسپلی استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات ادستیتو و شناخت مزایای استفاده از استراتژی‌های کاربردی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سؤالات متداول

چرا جذابیت تصاویر در تبلیغات دیسپلی گوگل اهمیت دارد؟

ایجاد جذاب‌ترین آگهی‌ها از برند، هدف قراردادن مرتبط‌ترین مخاطبان، جلب‌توجه مشتریان سابق، تنوع در استفاده از تصاویر و استفاده از ترکیب‌های متنوع برای جذب مخاطب از مهم‌ترین مزایا در این زمینه هستند.

چرا استفاده از تصاویر جذاب در تبلیغات دیسپلی گوگل یک استراتژی سودآور است؟

ذهن انسان‌ها با تصاویر ارتباط بیشتری می‌گیرد؛ به همین دلیل تبلیغات بصری جذاب احتمال ترغیب آن‌ها را به‌سوی تبلیغات موردنظر افزایش می‌دهد.

در کنار تصاویر جذاب در تبلیغات دیسپلی گوگل چه نوع تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد؟

استفاده از مواردی مانند تیتر، توضیحات اضافی و لوگوی مخصوص برند در کنار تصاویر جذاب می‌تواند ضمن ارائه اطلاعات کامل‌تر به مخاطبان، احتمال افزایش بازدید از کمپین‌ها را نیز افزایش دهد.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید