صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل | چگونه از رقبای خود سبقت بگیریم؟

برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل | چگونه از رقبای خود سبقت بگیریم؟

برتری نسبت به رقبای کسب‌وکار با استفاده از تبلیغات گوگل

در سال‌های اخیر شاهد روی آوردن انواع کسب‌وکارها به دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات گوگل بوده‌ایم. یکی از بهترین روش‌های موجود که می‌تواند باعث متمایز شدن کسب‌وکار شما از سایر رقبا شود، استفاده از خدمات سرویس تبلیغاتی گوگل برای معرفی محصولات و خدمات است.

تبلیغات در گوگل نه تنها برای کسب‌وکارهای بزرگ و شناخته‌شده بسیار موثر و سودآور است، بلکه به کسب‌وکارهای نوپا و استارت آپ‌ها نیز اجازه می‌دهد که بتوانند شانه به شانه رقبای بزرگ خود به سمت موفقیت حرکت کنند. راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل با توجه به اصول اولیه و رعایت استانداردهای تعیین‌شده می‌تواند باعث برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل شود. در این مطلب با مزایا و روش صحیح استفاده از تبلیغات گوگل آشنا می‌شویم.

مزایایی که باعث برتری نسبت به رقبا می‌شوند

مطابق آمارهای منتشرشده از سوی گوگل، نزدیک به 65% از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای کسب برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌مند می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب استراتژی مناسب و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل در مدت‌زمان بسیار کوتاهی شاهد رشد چشمگیر کسب‌وکار خود باشید. اما سؤالی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید، این است که استفاده از تبلیغات گوگل چه مزایایی برای کسب‌وکار ما دارد؟

کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات در کوتاه‌ترین زمان

بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در گوگل ادز که باعث برتری نسبت به رقبا می‌شود، افزایش فروش محصولات و خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. روزانه میلیون‌ها نفر برای برطرف‌کردن نیازها و خواسته‌های خود از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند. در نتیجه گوگل با نمایش‌دادن محصولات و خدمات کسب‌وکار شما در صفحه نتایج جستجو و سایر وب‌سایت‌ها می‌تواند شما را به طور مستقیم به مخاطبان هدف متصل کند. شناخت درست مخاطبان هدف و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌مند از مهم‌ترین عواملی هستند که باعث برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل می‌شوند.

کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات در کوتاه‌ترین زمان

افزایش آگاهی از برند برای برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا کمک به ایجاد و افزایش آگاهی از برند است. احتمالاً شما هم تصور می‌کنید که مجموعه‌ای که به‌تازگی فعالیت خود را در بازار موردنظر آغاز کرده است، نمی‌تواند در ابتدای مسیر با نام‌های شناخته‌شده و معتبر رقابت کند. اما تبلیغات گوگل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مختلف در گوگل ادز در مدت‌زمان کوتاهی میزان آگاهی مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه از برند خود را افزایش دهید. در نتیجه برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها دیگر یک رؤیا نیست!

تبلیغات گوگل؛ سریع‌تر از سئو

امروزه تمامی صاحبان کسب‌وکارهایی که به دنبال دیجیتال مارکتینگ و برندسازی هستند با اصطلاح سئو آشنایی کامل دارند. شما برای رساندن وب‌سایت خود به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل باید مدت‌زمان زیادی را صرف بهبود سئوی سایت کنید. این فرایند به‌قدری زمان‌بر است که عملاً امکان رقابت با کسب‌وکارهای باسابقه و بزرگ در مراحل اولیه راه‌اندازی کسب‌وکار را از بین می‌برد.

در چنین مواقعی تبلیغات گوگل به کمک شما می‌آید و این امکان را فراهم می‌کند که با طراحی یک استراتژی مناسب و راه‌اندازی کمپین‌های هدف‌مند بتوانید با سایر کسب‌وکارهای فعال رقابت کنید و حتی از آن‌ها سبقت بگیرید. به همین علت افرادی که به دنبال برتری نسبت به رقبا در گوگل هستند، در کنار سئو از تبلیغات گوگل نیز استفاده می‌کنند. زیرا با استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی گوگل شما در مدت‌زمان کوتاه‌تری به موفقیت می‌رسید.

چگونه در تبلیغات گوگل از رقبای خود سبقت بگیریم؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که صرفاً با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز می‌توان موفقیت کسب‌وکار خود را تضمین کرد. اما شما برای برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل باید به چند نکته اساسی توجه داشته باشید و استراتژی مناسبی را انتخاب کنید. شما با برخورداری از یک استراتژی مؤثر می‌توانید تبلیغات خود در گوگل را به راهی برای افزایش درآمد، افزایشی آگاهی از برند، حفظ مشتریان و افزایش میزان وفاداری آن‌ها به برند خود تبدیل کنید. اما چگونه می‌توان به این هدف دست پیدا کرد و از رقبای خود سبقت گرفت؟

چگونه در تبلیغات گوگل از رقبای خود سبقت بگیریم؟

انتخاب کلمات کلیدی هدف‌مند

انتخاب کلمات کلیدی به‌صورت هدف‌مند یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل به شمار می‌رود. به همین علت تحقیق کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی را در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شما ایفا می‌کند. در بسیاری از موارد، شما برای افزایش فروش و سبقت‌گرفتن از رقبای خود می‌توانید به سراغ کلمات کلیدی طولانی‌تر و هدف‌مند بروید. همچنین می‌توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید که رقبای شما در تبلیغات خود از آن‌ها استفاده نمی‌کنند.

شناخت دقیق مخاطبان هدف برای سبقت از رقبا

هر کسب‌وکاری که بتواند به شناخت دقیق‌تری از شخصیت و نیازهای مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه خود برسد، در تبلیغات گوگل موفق‌تر خواهد بود. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید با پی‌بردن به موقعیت جغرافیایی، زمان تقریبی استفاده از موتور جستجوی گوگل، نوع Device مخاطبان هدف، گروه سنی و… تبلیغات خود را بهینه و هدف‌مند کنید. این امر باعث برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل خواهد شد.

شناخت دقیق مخاطبان هدف برای سبقت از رقبا

ایجاد تبلیغات هدف‌مند برای سبقت از رقبا با خدمات ادستیتو

راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌مند مهم‌ترین گام برای افزایش فروش و برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در نتیجه اگر شما در زمینه راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در سرویس گوگل ادز تجربه و تخصص کافی ندارید، باید از خدمات یک مجموعه معتبر و شناخته‌شده استفاده کنید.

مجموعه ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران، با برخورداری از یک تیم حرفه‌ای و باتجربه آماده ارائه خدمات در زمینه تبلیغات گوگل است. اگر شما نیز قصد ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی در گوگل را دارید، می‌توانید برای کسب مشاوره با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا تبلیغات در گوگل از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است؟

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در گوگل که می‌تواند باعث برتری شما نسبت به رقبا شود، نرخ بازگشت سرمایه بالای این تبلیغات است.

چگونه می‌توانیم با تبلیغات در گوگل از رقبای خود سبقت بگیریم؟

شما با شناخت دقیق مخاطبان هدف، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌مند و ارزیابی مداوم عملکرد خود می‌توانید باعث برتری نسبت به رقبا در تبلیغات گوگل شوید.

تبلیغات در گوگل چه مزایایی دارد؟

افزایش فروش، امکان مدیریت و کنترل بودجه، ایجاد آگاهی از برند و… از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در گوگل به شمار می‌آیند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید