صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

بهبود سئو با تبلیغات گوگل | چگونه با کمک این سرویس سئو سایت را بهینه کنیم؟

بهبود سئو با تبلیغات گوگل | چگونه با کمک این سرویس سئو سایت را بهینه کنیم؟

آیا بهبود سئو با تبلیغات گوگل ممکن است؟

اگر قصد سئو سایت خود برای بهتر دیده‌شدن را دارید، حتماً شایعاتی درباره بهبود سئو با تبلیغات گوگل به گوشتان خورده است! برخی از کارشناسان حوزه اعتقاد دارند که استفاده هم‌زمان از سئو و تبلیغات گوگل می‌تواند بسیار سودمند باشد. چرا که به‌صورت غیررسمی، گوگل وب‌سایت‌هایی که از این سرویس تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند، را در نتایج جست‌وجو با رتبه بهتری نمایش می‌دهد.

اما آیا این شایعات واقعیت دارند و می‌توان از تبلیغات گوگل باهدف بهبود سئو استفاده کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که تبلیغات گوگل به‌صورت مستقیم روی سئو سایت شما تأثیر مثبت ندارد، اما می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم سئو وب‌سایت شما را بهبود بخشد. در این مطلب از مجموعه ادستیتو با ما همراه باشید تا تمام نکات درباره بهبود سئو با تبلیغات گوگل را بررسی کنیم.

بهبود سئو با تبلیغات گوگل چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که اشاره شد، تبلیغات گوگل به‌صورت مستقیم روی سئو سایت شما تأثیر مثبت ندارد، اما با استفاده از آن می‌توان به‌صورت غیرمستقیم سئو سایت را بهینه‌تر کرد. برای مثال، تنها تبلیغاتی در گوگل ادز رتبه خوبی کسب می‌کنند که سئو مناسبی داشته باشند.

به‌عبارت‌دیگر، نمی‌توان بدون بهینه‌سازی سئو، رتبه خوبی در تبلیغات گوگل به دست آورد. باتوجه‌به این که بسیاری از کسب‌وکارها از این سرویس تبلیغاتی و سئو به‌صورت هم‌زمان برای رشد وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، در ادامه نتایج بهبو‌‌د سئو با تبلیغا‌ت گوگل را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم.

 

بهبود سئو با تبلیغات گوگل چگونه انجام می‌شود؟

  • افزایش ترافیک ورودی با تبلیغا‌ت گوگل

یکی از مهم‌ترین دلایل بهبود سئو با تبلیغات گوگل، افزایش ترافیک ورودی به وب‌سایت است. همان‌طور که می‌دانید، در صورت استفاده از تبلیغات گوگل، لینک‌های وب‌سایت شما در صفحه اول و جزو لینک‌های اول نمایش داده می‌شوند. به همین خاطر شانس کلیک روی لینک‌های وب‌سایت شما به‌شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

در نتیجه این امر، ترافیک ورودی به وب‌سایتتان افزایش پیدا می‌کند. حال باید گفت که ترافیک ورودی به وب‌سایت، یکی از مهم‌ترین پارامترها برای بهبود سئو به شمار می‌آید. در نتیجه شما با استفاده از تبلیغات گوگل، می‌توانید ترافیک ورودی به وب‌سایتتان را افزایش داده و سئو بهینه‌تری داشته باشید.

باید اشاره کرد که یکی دیگر از دلایل بهبود سئو با تبلیغات گوگل، ورود مخاطبین هدف به وب‌سایت شما است. درواقع کاربران باهدف کسب اطلاعات یا خرید محصولات و خدمات وارد وب‌سایت شما شده و زمان زیادی را در آن سپری می‌کنند. این امر نیز تأثیر مثبت بسیار زیادی روی بهبود سئو وب‌سایت شما خواهد داشت.

  • بهبود سئو با استفاده از داده‌های تبلیغا‌ت گوگل

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین مراحل در سئو است. شما باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که ارزش سئو و سرمایه‌گذاری را داشته باشند. از طرف دیگر، تعداد کلمات کلیدی پرطرف‌دار در هر حوزه کاری بسیار زیاد است. به همین خاطر کسب‌وکارها با آزمون‌وخطا کلمات کلیدی پرطرف‌دار در حوزه کاری خود را پیدا می‌کنند.

این کار به‌صرف هزینه و زمان بسیار زیادی نیاز دارد. اما بهبود سئو با تبلیغات گوگل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. تبلیغات گوگل دارای یک ابزار مخصوص برای تحقیقات کلمات کلیدی با نام کیورد پلنر است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کلیدواژه‌های پرطرف‌دار در حوزه کاری خود را مشخص کنند.

در مرحله بعد، کسب‌وکارها می‌توانند از این کلیدواژه‌ها برای تولید محتوای سئو شده استفاده کرده و در گوگل تبلیغ منتشر کنند. بعد از انتشار تبلیغات، شما می‌توانید نرخ کلیک هر یک از تبلیغات را مشاهده کنید. با استفاده از این داده باارزش، شما می‌توانید محبوبیت خوشه کلمات کلیدی انتخابی خود را تشخیص دهید.

در این شرایط، شما می‌توانید گروه کلمات کلیدی باارزش در حوزه کاری خود را مشخص و برای سئو روی آن سرمایه‌گذاری کنید. درصورتی‌که بدون استفاده از تبلیغات گوگل، این کار به زمان و هزینه بسیار زیادی نیاز خواهد داشت. باید اشاره کرد که تبلیغات گوگل برای سنجش جذابیت عنوان مقاله‌ها و متای توضیحات آن‌ها نیز کاربرد دارد. هرچه نرخ کلیک تبلیغات شما بیشتر باشد، محتوای تبلیغ شده عنوان و متای جذاب‌تری برای کاربران داشته است.

 

  • کاهش هزینه‌های سئو با تبلیغات گوگل

سئو یک استراتژی طولانی‌مدت است که به‌نتیجه‌رسیدن آن می‌تواند بین چند ماه و حتی یک سال طول بکشد. اما انتشار تبلیغ در سرویس تبلیغات گوگل یک میان‌بر به شمار می‌آید و بهبود سئو با تبلیغات گوگل کاملا امکان پذیر است. شما با انتخاب این سرویس تبلیغاتی، می‌توانید بالاتر از رقبای خود در صفحه اصلی گوگل نمایش داده شوید.

از طرف دیگر، در کلیدواژه‌های خاص و پرطرف‌دار، هزینه سئو بسیار زیاد است و برای موفقیت به زمان زیادی نیاز دارید. درصورتی‌که تبلیغات گوگل در این حوزه می‌تواند با زمان کم‌تر موفقیت شما را تضمین کند.

بهبود سئو با استفاده از داده‌های تبلیغا‌ت گوگل

  • بهبود سئو با استفاده از الگوریتم‌های گوگل

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، گوگل به وب‌سایت‌هایی که از گوگل ادز استفاده می‌کنند، توجه ویژه‌ای دارد. البته چنین چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما بسیاری از متخصصان سئو معتقد هستند که برای بهبود سئو، بهتر است از تبلیغات گوگل نیز استفاده کرد. در نتیجه این کار، صفحات وب‌سایت شما سریع‌تر ایندکس شده و با رتبه بالاتری در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می‌شوند.

  • وابستگی تبلیغا‌ت گو‌گل به سئو باکیفیت

گوگل ادز تنها تبلیغاتی را در صفحه اول گوگل نمایش داده و آن‌ها را تأیید می‌کند که از نظر سئو در شرایط ایده‌آلی قرار داشته باشند. درواقع اگر صفحه موردنظر شما سئو نشده و پارامترهای گوگل در این زمینه را پاس نکرده باشد، مورد تأیید تبلیغات گوگل قرار نخواهد گرفت.

به همین خاطر، استفاده از تبلیغات گوگل به‌صورت خودکار باعث بهبود سئو سایت شما می‌شود. پس اگر می‌خواهید نرخ کلیک بالاتری داشته باشید، تبلیغ شما در رتبه بهتری نمایش داده شود و ترافیک ورودی بیشتری داشته باشید، باید سئو سایت شما کیفیت مطلوبی داشته باشد.

 

وابستگی تبلیغا‌ت گو‌گل به سئو باکیفیت

از خدمات تبلیغات گوگل ادستیتو برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید

در این مطلب با شرایط بهبود سئو با تبلیغات گوگل آشنا شدیم. درست است که امکان بهبود سئو به‌صورت مستقیم با تبلیغات گوگل وجود ندارد، اما قطعاً این سرویس تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا سئو بهینه‌تر و البته موفق‌تری داشته باشید. اگر به دنبال انتشار تبلیغ در گوگل ادز هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات ادستیتو در این زمینه استفاده کنید.

ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران، از صفر تا صد کمپین تبلیغاتی شما در تبلیغات گوگل را برعهده می‌گیریم تا علاوه بر بهبود سئو، فروش و ترافیک ورودی بیشتری را نیز تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید