صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تأثیر تبلیغات گوگل بر موفقیت کسب و کار چیست | نکات جالب در این مورد

تأثیر تبلیغات گوگل بر موفقیت کسب و کار چیست | نکات جالب در این مورد

تأثیر تبلیغات گوگل بر رتبه سایت‌ها چقدر مثبت است؟

سرویس تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها است که می‌توانید از خدمات آن برای بهبود شرایط سایت خود و شناخته شده برندتان استفاده کنید. مهم‌ترین تأثیر تبلیغات گوگل بهبود شرایط سئوی سایت به دلیل بازدید بیشتر است که این امر می‌تواند امتیاز سایت را چندین برابر بیشتر از سایت‌های دیگر کند. البته این تأثیر از نوع غیرمستقیم است. بااین‌حال، برای تبلیغ کسب و کار، استفاده از گوگل ادز به همه وب‌سایت‌ها و مجموعه‌ها توصیه می‌شود. در این مطلب از مجموعه ادستیتو قصد داریم تا تأثیر تبلیغات گوگل را به‌صورت کامل توضیح دهیم.

گوگل ادز (تبلیغات گوگل) چیست؟

یکی از بهترین سرویس‌های تبلیغاتی موجود برای کسب و کارها و وب‌سایت‌ها، سرویس گوگل ادز است. با کمک این سرویس به راحتی می‌توانید کسب و کارهای خود را تبلیغ کنید و در میان کاربران در حوزه فعالیتتان شناخته شوید.

با کمک گوگل ادز می‌توان راه ۱۰۰ساله را یک شبه طی کرد. استفاده از این سرویس تبلیغاتی مزایای زیادی دارد و تأثیرات زیادی روی وب‌سایت شما می‌گذارد. برخی از این تأثیرات از نوع غیرمستقیم روی سئو سایت شما و برخی دیگر نیز به صورت مستقیم هستند که در کنار هم می‌توانند باعث رشد وب‌سایت شما و شناخته‌شده‌تر شدن آن شوند.

سئو (SEO) چیست؟

سئو یا SEO که نام کامل آن Search engine Optimization است، مجموعه‌ای از اقدام و فرایندهایی است که در آن رتبه کل سایت یا یک صفحه از آن برای یک یا چند کلیدواژه در موتورهای جست‌وجو مانند گوگول افزایش پیدا می‌کند. در صورت افزایش رتبه، ترافیک ورودی و میزان بازدید سایت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با کمک سئو می‌توانید در جست‌وجوهای مختلف در زمینه کلیدواژه‌هایی که در وب‌سایتتان دارید، در صفحه از نتیجه جست‌وجو قرار بگیرد. حال ترکیب سئوی بالا با گوگل ادز می‌تواند شما را بیشتر از هر موقع دیگری سر زبان‌ها بیندازد. البته توصیه می‌کنیم برای بهبود سئو تنها به گوگل ادز متکی نباشید. با اینکه این سرویس تأثیرات مثبتی روی سئوی سایت شما ایجاد می‌کند.

سئو (SEO) چیست؟

 

مهم‌ترین تأثیرات تبلیغات گوگل بر وب‌سایت‌ها

به طور کلی، می‌توان گفت که تأثیرات گوگل ادز روی وب‌سایت‌ها به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود، در تأثیرات غیرمستقیم، سئوی سایت هدف قرار گرفته می‌شود. در حالی که برخی تصور می‌کنند این تأثیرات روی سئوی وب‌سایت‌ها از نوع مستقیم هستند. اما واقعیت این است که عوامل مستقیم و مؤثر سئوی وب‌سایت‌ها، بک‌لینک‌ها و محتواهای تولیدشده هستند.

  • تأثیر تبلیغات گوگل بر سئوی وب‌سایت‌ها

اگر کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید و به دنبال شناخته‌تر شدن کسب و کار خود هستید، باید حتماً روی سئوی وب‌سایت خود کار و آن را بهتر کنید. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، یکی از تأثیرات استفاده از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز، بهبود سئوی سایت است. البته باید بگوییم که این تأثیر به هیچ عنوان مستقیم نیست و نمی‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای روی این بخش بگذارد.

  • تأثیر تبلیغات گوگل روی برند مجموعه شما

یکی از تأثیرات استفاده از تبلیغات گوگل، بهبود شرایط و شناخته‌تر شدن برند شما است. زمانی که از این سرویس تبلیغاتی استفاده می‌کنید، با توجه به کمپین‌هایی که راه‌اندازی کرده و کلیدواژه‌هایی که انتخاب کرده‌اید، وب‌سایتتان در آن موضوع‌ها به عنوان یکی از وب‌سایت‌های اول نمایش داده می‌شود. این می‌تواند تعداد کلیک‌ها و بازخوردهای وب‌سایت شما و مخصوصاً آن محتوای موردنظر را افزایش دهد. این افزایش کلیک‌ها و بازدید از وب‌سایت می‌توانند به نوبه خود در سئوی وب‌سایت شما تأثیرگذار باشند.

تأثیر تبلیغات گوگل روی برند مجموعه شما

 

  • صفحه مجازی؛ یکی از تأثیرات غیرمستقیم گوگل ادز بر کسب و کار شما

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، درصورتی‌که گوگل ادز را داشته باشید و از خدمات این سرویس استفاده کنید، می‌توانید کسب‌وکارتان را با سرعت بیشتری گسترش دهید. عملکرد صفحه‌های مجازی به‌گونه‌ای است که وقتی فردی به‌وسیله لینک‌های تبلیغاتی گوگل ادز شما مبلغی را در فضای مجازی منتشر می‌کرد، مخاطب‌ها به‌صورت غیرمستقیم به صفحه و برند شما لینک و هدایت خواهند شد. این باعث می‌شود که تعداد بازخوردها از سایت افزایش پیدا کند. این همان تأثیر غیرمستقیم بر سئوی سایت است که پیش‌تر درباره آن صحبت کرده بودیم!

  • تأثیر تبلیغات گوگل در کمپین‌های سئو

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را گسترش دهید و به دنبال شناخته شدن هستید، توصیه می‌کنیم حتماً از گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل برای کمپین‌های سئو استفاده کنید. گوگل ادز امکان راه‌اندازی کمپین‌های مختلف سئو را به شما می‌دهد که در هر کمپین، گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی و هدف قرار دادن موضوعات مختلف وجود دارند. از جمله برخی از این گزینه‌ها می‌توان به استفاده از فیلتر‌ها، بررسی نرخ کلیک روی تبلیغات، بررسی نرخ کلیک روی کلمات کلیدی، آدرس‌های مقصد، ارزش تبدیل و بررسی کلمات کلیدی با تعداد بالای ایمپرشن اشاره کرد.

با وجود قابلیت‌های مختلف برای شخصی‌سازی و تعیین هدف برای هر کمپین سئو با کمک گوگل ادز، به راحتی می‌توانید کسب‌وکارتان را به سر زبان‌ها بیندازید و از همیشه معروف‌تر شوید. توجه داشته باشید که این تأثیرات از نوع غیرمستقیم هستند و به هیچ عنوان نباید به آن‌ها متکی باشید.

تأثیر تبلیغات گوگل در کمپین‌های سئو

 

تأثیر تبلیغات گوگل آن‌قدر مثبت است که نمی‌توان آن  را نادیده گرفت!

تأثیر تبلیغات گوگل بر وب‌سایت به هیچ عنوان قابل انکار نیست. با کمک این سرویس می‌توانید به راحتی امتیاز سایتتان را افزایش دهید و در صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل قرار بگیرید. به همین خاطر است که در حال حاضر، بسیاری از کسب و کارهایی که به دنبال شناخته شدن هستند، از گوگل ادز استفاده می‌کنند. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که این تأثیرات بر سئوی سایت از نوع غیرمستقیم هستند و تنها به سئوی وب‌سایت شما کمک می‌کنند و قرار نیست که به تنهایی مؤثر باشند.

اگر قصد دریافت خدمات گوگل ادز را دارید، ما در ادستیتو آماده ارائه خدمات به شما هستیم. با خدمات ما، دیگر نگرانی از بابت تحریم‌ها و عدم امکان استفاده از این سرویس نخواهید داشت. جهت دریافت راهنمایی بیشتر در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید