صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغات بنری گوگل | راهنمای جامع ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغات برای کسب‌وکار شما

تبلیغات بنری گوگل | راهنمای جامع ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغات برای کسب‌وکار شما

تبلیغات بنری گوگل ؛ بهترین انتخاب برای افزایش مخاطب و مشتری

تبلیغات گوگل ادز ابزاری ضروری برای تمامی کسب‌وکارهایی است که به دنبال دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و افزایش حضور آنلاین خود هستند. در حال حاضر تبلیغات بنری گوگل را می‌توانید در میلیون‌ها وب‌سایت مشاهده کنید. این تبلیغات به برند شما کمک می‌کند، تا در زمان و مکان مناسب به مخاطبان هدف نشان داده شوید. بااین‌حال، ایجاد و بهینه‌سازی این تبلیغات بنری، به‌خصوص اگر در دنیای تبلیغات آنلاین تازه‌وارد هستید کاری تخصصی و دشوار است. ازاین‌رو در این مطلب، با تبلیغات بنری گوگل، اهمیت استفاده از آن و نکاتی برای بهینه‌سازی این تبلیغات آشنا می‌شویم.

تبلیغات بنری گوگل چیست؟

تبلیغات بنری گوگل با نام انگلیسی Google Display Ads، نوعی تبلیغات آنلاین است که در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل و پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی که بخشی از شبکه نمایش گوگل (GDN) هستند، نمایش داده می‌شود. باید اشاره کرد که GDN، شبکه وسیعی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی است که با گوگل برای نمایش تبلیغات در پلتفرم‌های خود شریک هستند. این تبلیغات می‌تواند به شکل تصاویر، ویدئوها یا رسانه‌های تعاملی باشد و برای جلب‌توجه مشتریان بالقوه و هدایت آن‌ها به وب‌سایت یا صفحه لندینگ شما طراحی شده است.

تبلیغ بنری گوگل یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان هدفی به شمار می‌رود که ممکن است محصول یا خدمات شما را جستجو نکنند. بر خلاف تبلیغات موتور جستجو یا تبلیغات درون‌برنامه‌ای که توسط کلمات کلیدی خاصی راه‌اندازی می‌شوند، تبلیغات بنری بر اساس جمعیت، علایق و رفتار مخاطب هدف قرار می‌گیرند. به این معنی که تبلیغات شما به افرادی نشان داده می‌شود که به‌احتمال زیاد به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند هستند، حتی اگر فعالانه آن را جستجو نکنند.

یکی دیگر از مزایای تبلیغ بنری گوگل، قابلیت هدف‌گیری مجدد بازدیدکنندگان وب‌سایت است. اگر شخصی از وب‌سایت شما بازدید می‌کند اما خرید یا اقدام موردنظر را انجام نمی‌دهد، می‌توانید از تبلیغات بنری برای یادآوری نام تجاری خود و تشویق او به بازگشت و تکمیل اقدام استفاده کنید.

 

تبلیغات بنری گوگل چیست؟

چرا تبلیغ بنری گوگل گزینه‌ای مناسب است؟

تبلیغات بنری گوگل روشی بسیار مؤثر برای نشان‌دادن کسب‌وکار شما به مشتریان بالقوه است. برخلاف تبلیغات موتور جستجو و تبلیغات درون‌برنامه‌ای که فقط زمانی نمایش داده می‌شوند که افراد کلمه کلیدی خاصی را جستجو کنند، تبلیغات بنری در هنگام مرور اینترنت به افراد نشان داده می‌شود. ازاین‌رو به شما این فرصت را می‌دهد که به مخاطبان بسیار گسترده‌تری دست پیدا کنید و توجه مخاطبان را قبل از اینکه شروع به جستجوی فعال محصولات یا خدمات شما کنند، کاملاً جلب کنید.

شبکه نمایش گوگل گسترده است و بیش از ۲ میلیون وب‌سایت را پوشش می‌دهد و بیش از ۹۰ درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان را در اختیار دارد. به‌این‌ترتیب شما این پتانسیل را دارید که با تبلیغات خود به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای تبلیغات بنری این کمپانی مطرح، این است که در مقایسه با تبلیغات موتور جستجو، خلاقیت و انعطاف‌پذیری بیشتری را ایجاد می‌کنند. چرا که می‌توانید تصاویر، ویدئوها، انیمیشن‌ها و موارد دیگر را به آن اضافه کرده تا توجه دیگران را جلب کنید و برند خود را به نمایش بگذارید.

ابعاد و قالب‌های تبلیغ بنری گوگل

هنگامی که صحبت از ایجاد تبلیغات بنری گوگل می‌شود، مهم است که اندازه‌ها و قالب‌های درستی برای تبلیغات مختلف در نظر بگیرید. گوگل طیف گسترده‌ای از اندازه‌های تبلیغات را برای قراردادن موقعیت‌های مختلف در وب‌سایت‌ها، از تبلیغات مربعی کوچک گرفته تا تبلیغات بزرگ مستطیلی را ارائه می‌کند.

چند مورد از رایج‌ترین اندازه‌های تبلیغات بنری عبارت‌اند از:

  • ۳۰۰x ۲۵۰ (مستطیل متوسط)
  • ۳۳۶x ۲۸۰ (مستطیل بزرگ)
  • ۷۲۸x ۹۰ (لیدربورد)
  • ۳۰۰ x۶۰۰ (نیم صفحه)
  • ۳۲۰x ۱۰۰ (بنر بزرگ موبایلی)

توجه به این نکته مهم است که همه اندازه‌های تبلیغات برای تمامی فرمت‌های تبلیغاتی در دسترس نیستند. برای مثال، برخی از اندازه‌های تبلیغات ممکن است فقط برای تبلیغات واکنش‌گرا یا تبلیغات تصویری قابل‌استفاده باشند. درحالی‌که برخی دیگر ممکن است فقط برای تبلیغات متنی در دسترس باشند.

علاوه بر اندازه تبلیغات، درنظرگرفتن قالب تبلیغات نیز مهم است. گوگل چندین قالب تبلیغاتی از جمله تبلیغات واکنش‌گرا، تبلیغات تصویری ثابت، تبلیغات HTML5 و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. هر قالب مزایا و محدودیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد، بنابراین مهم است قالبی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد.

 

ابعاد و قالب‌های تبلیغ بنری گوگل

نکاتی برای ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغ بنری گوگل

ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغات بنری گوگل می‌تواند کمی مشکل باشد، اما با راهنمایی‌های صحیح و آگاهی از بهترین شیوه‌ها و پیروی از این نکات می‌توانید تبلیغات بنری را ایجاد و بهینه‌سازی کنید که مؤثر و جذاب هستند و به افزایش نرخ تبدیل برای کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

نکاتی برای ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغ بنری گوگل عبارت‌اند از:

  • از تصاویر بصری چشم‌نواز استفاده کنید: تبلیغ شما باید از دیگران متمایز باشد؛ بنابراین از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیتی استفاده کنید که از نظر بصری جذاب و مرتبط با محصول یا خدمات شما هستند
  • حفظ سادگی: تبلیغات خود را با متن یا اطلاعات بیش از حد بارگذاری نکنید. آن را مختصر ارائه دهید و بر مهم‌ترین پیام یا فراخوان اقدام متمرکز کنید
  • از عناوین قوی استفاده کنید: تیتر شما باید توجه کاربر را جلب و او مجبور به کلیک بر روی تبلیغ شما کند. به‌این‌ترتیب از فن بیان و زبان قدرتمند در عناوین استفاده کنید
  • هدف‌گیری خاصی را دنبال کنید: از گزینه‌های هدف‌گیری مانند جمعیت، علایق و رفتارها استفاده کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به مخاطبان مناسب نشان داده می‌شود
  • بهینه‌سازی برای تلفن همراه: باتوجه‌به اینکه بیشتر ترافیک اینترنت در حال حاضر از دستگاه‌های تلفن همراه می‌آید، مهم است که تبلیغات شما برای نمایشگرهای کوچک‌تر و مرورگر تلفن همراه بهینه شود

نکاتی برای ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغ بنری گوگل

ادستیتو؛ پارتنر رسمی و مجری برتر تبلیغات گوگل در ایران

تبلیغات بنری گوگل از جمله روش‌های مؤثر برای افزایش نرخ بازگشت سرمایه و نرخ کلیک کسب‌وکارها هستند. این نوع تبلیغات، بهترین انتخاب برای افزایش جذب مخاطبان هدف به روشی خلاقانه و جذاب به شمار می‌آیند. اگر به اجرای مؤثر این تبلیغات تمایل دارید، ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل، یک بستر مناسب برای استفاده از سرویس تبلیغاتی آنلاین گوگل ادز را برای شما فراهم کرده است. کارشناسان ما همیشه در تلاش هستند که بهترین عملکرد را بر اساس آخرین تغییرات پلتفرم گوگل، برای اجرای هرچه بهتر تبلیغات شما داشته باشند، تا بتوانید با بهترین قیمت و کم‌ترین کارمزد، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید و بیشترین بازدهی از تبلیغات خود داشته باشید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات ادستیتو بهره‌مند شوید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید