صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغات خرید محصول گوگل | یکی از بهترین روش‌های تبلیغ مستقیم محصول در گوگل

تبلیغات خرید محصول گوگل | یکی از بهترین روش‌های تبلیغ مستقیم محصول در گوگل

تبلیغات خرید محصول گوگل ؛ از مدرن‌ترین روش‌های تبلیغ مستقیم در وب

تبلیغات در دنیای کسب‌وکارهای امروزی بسیار متحول شده است و دیگر مانند گذشته نیست. موتور جست‌وجوی گوگل به دلیل تعداد کاربران بسیار بالا، یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات مؤثر و گسترده است. با روش‌های مختلفی مانند گوگل ادز می‌توان در گوگل تبلیغات انجام داد که هر یک از این روش‌ها مزایای مخصوص به خود را دارند. یکی دیگر از روش‌های محبوب و البته جدید تبلیغات در گو‌گل ، تبلیغات خرید محصول هستند که اثرگذاری بالایی داشته و می‌توانند به‌خوبی بازدید و فروش محصولات شما را افزایش دهند. در این مطلب از ادستیتو با ما همراه باشید تا با تبلیغات خرید محصول گوگل بیشتر آشنا شویم.

درباره تبلیغات خرید محصول گوگل چه می‌دانید؟

تبلیغات خرید محصول گو‌گل بخشی از موتور جست‌وجوی گوگل هستند و به‌عنوان یک سرویس مقایسه محصول عمل می‌کنند. در این سبک از تبلیغات گوگل، وب‌سایت‌های فروشگاهی می‌توانند محصولات خود را مستقیماً در موتور جست‌وجو گوگل و به‌صورت بصری تبلیغ کنند. در این روش، اطلاعات کلیدی هر محصول برای جلب نظر مشتریان به آن‌ها نمایش داده می‌شود تا تبدیل آن‌ها سریع‌تر، آسان‌تر و مطمئن‌تر انجام شود. تبلیغات خرید محصول گو‌گل برای کسب‌وکارهای آنلاین یک پلتفرم تبلیغاتی خودکار را ارائه می‌دهد تا مشتریانی که قصد خرید محصولات این کسب‌وکارها را دارند، به‌صورت مستقیم محصول آن‌ها در همان صفحه اول موتور جست‌وجوی گوگل مشاهده کنند.

درباره تبلیغات خرید محصول گوگل چه می‌دانید؟

درواقع زمانی که مشتری نام محصولی را جست‌وجو می‌کند، تبلیغات خرید محصول گوگل در همان صفحه اول ظاهر می‌شوند. گوگل مرتبط‌ترین محصولات را مطابق با عبارت کلیدی جست‌وجو شده نمایش می‌دهد. به‌طورکلی می‌توان گفت که این تبلیغات گوگل، از مستقیم‌ترین روش‌های تبلیغات در موتور جست‌وجوی این کمپانی به شمار می‌آیند و نرخ تبدیل بسیار بالایی دارند. در تبلیغات خرید محصول گو‌گل (Product Shopping Ads) اطلاعاتی مانند عنوان محصول، قیمت، تصویر، نظرات مشتریان دیگر و در برخی موارد اطلاعات مربوط به روش ارسال نیز نمایش داده می‌شود.

تبلیغات خرید محصول گوگل چه مزایایی دارند؟

به‌طورکلی مزیت اصلی تبلیغات خرید محصول گو‌گل، مستقیم بودن آن‌ها است. به‌عبارت‌دیگر، محصولات شما به‌صورت بصری و مستقیم برای مخاطبین هدف نمایش داده می‌شوند؛ دقیقاً افرادی که به دنبال خرید محصولات شما هستند. به همین خاطر اگر محصولات پرفروش در اختیار دارید که نرخ جست‌وجوی بالایی دارند، این روش تبلیغات گوگل می‌توانند برای افزایش فروش شما مؤثر باشند. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای این سبک از تبلیغات گوگل را بررسی می‌کنیم.

افزایش بازدید محصولات در نتایج جست‌وجو گوگل

تبلیغات خرید محصول گوگل در مرحله اول باعث افزایش بازدید محصولات شما در صفحات جست‌وجو می‌شوند. این تبلیغات در یک چرخ‌وفلک ۲۰تایی در ابتدای صفحه جست‌وجو نمایش داده می‌شوند و شانس دیده‌شدن محصولات شما را افزایش می‌دهند. برای مثال، در نسخه‌های دسکتاپ، تبلیغات محصول گوگل تا 20 محصول را نمایش می‌دهند. این تبلیغات برای مشتریان جذاب‌تر هستند، چرا که شامل تصاویر محصولات می‌شوند. همچنین باید اشاره کرد که تبلیغات خرید محصول گو‌گل کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار می‌دهند که ممکن است کلمه کلیدی محصول شما کاملاً جدید باشد؛ در نتیجه شانس شما برای دیده‌شدن افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید از کلمات کلیدی در محتوا یا نام محصولات خود برای افزایش شانس دیده‌شدن آن‌ها استفاده کنید.

تبلیغات خرید محصول گوگل خودکار هستند

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم تبلیغات خرید محصول گوگل، خودکار بودن آن‌ها است. بعد از ایجاد این تبلیغات، آن‌ها به‌صورت خودکار در صفحات جست‌وجو نمایش داده می‌شوند. از طرف دیگر، فرایند خودکار این تبلیغات، اطلاعات ضروری محصول را به‌صورت مستقیم از فید آن در صفحه وب‌سایت شما به‌روز می‌کند. درواقع هر زمان که شما اطلاعات محصولتان را به‌روز کنید، اطلاعات آن در تبلیغات گو‌گل نیز به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد. این خودکار بودن تبلیغات خرید محصول گو‌گل به شما در صرفه‌جویی وقت کمک می‌کند. چرا که دیگر شما به ایجاد نسخه‌های تبلیغاتی نیازی ندارید. با این ویژگی، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی نیز بسیار آسان‌تر خواهد شد.

نرخ کلیک بسیار بالا

به طور متوسط، تبلیغات خرید محصول گو‌گل در مقایسه با تبلیغات جست‌وجو نرخ کلیک بالاتری دارد. هرچه شما نرخ کلیک بالاتری داشته باشید، هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه ترافیک وب‌سایت فروشگاهی شما نیز بالاتر می‌رود. اصلی‌ترین دلیل بالابودن نرخ کلیک این تبلیغات گوگل این است که آن‌ها برای مشتریانی نمایش داده می‌شوند که به‌صورت کامل دست‌چین شده‌اند و در انتهای قیف فیلتر مشتریان قرار دارند. مشتریانی که آماده خرید محصول شما هستند، مخاطبان اصلی تبلیغات خرید محصول گوگل به شمار می‌آیند. درواقع هدف قراردادن مخاطبین هدف در زمان مناسب، می‌تواند تأثیر مثبت زیادی روی بازده هزینه‌های تبلیغاتی شما داشته باشد.

نرخ کلیک بسیار بالا

تبلیغات خرید محصول گوگل به سئو کمک می‌کنند

برای ایجاد اصولی یکی فید محصول که از آن برای تبلیغات خرید گو‌گل استفاده می‌شود، شما باید داده‌های ساختاری برای محصولات خود ایجاد کنید. این کار به‌صورت طبیعی باعث افزایش ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما می‌شود. از این داده‌ها می‌توان برای بازاریابی محتوا در آینده نیز استفاده کرد. پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط که دارای بهترین حجم جستجو هستند، در برخی موارد بسیار سخت است و استفاده از تبلیغات می‌تواند این روند را تسریع کند و نتایج حاصل از سئوی شما را افزایش دهد.

راه‌اندازی و مدیریت آسان

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای تبلیغات خرید محصول گوگل، آسان بودن راه‌اندازی و مدیریت آن‌ها توسط وب‌سایت‌های فروشگاهی است. چرا که برای راه‌اندازی این تبلیغات به ایجاد کلمات کلیدی یا تولید محتوا ندارید و بیشتر کارها به‌صورت خودکار و از طریق بازخوانی فید محصول شما توسط گوگل انجام می‌شوند. برای این کار حتی لازم نیست تا اطلاعات مربوط به هر محصول را به‌صورت دستی اضافه کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به‌صورت خودکار داده‌ها را از فروشگاه شما برای ایجاد یک فید دریافت می‌کنند.

نمایش بهینه تبلیغات در نسخه موبایل

در حال حاضر بیش از 60 درصد جست‌وجوهای گوگل از طریق گوشی‌های موبایل انجام می‌شود و به همین خاطر تبلیغات شما باید در نسخه‌های موبایل نیز نمایش بهینه‌ای داشته باشند. این امر دقیقا یکی از نقاط قوت تبلیغات خرید محصول گوگل به‌شمار می‌آید. با استفاده از این تبلیغات، شما می‌توانید تا 15 محصول خود را در قسمت اول جست‌وجوی گوگل در نسخه‌های موبایل نمایش دهید.

نمایش بهینه تبلیغات در نسخه موبایل

با ادستیتو پربازده‌ترین تبلیغات گوگل را تجربه کنید

باوجود این که تبلیغات خرید محصول گوگل بسیار پربازده و محبوب هستند، با محدودیت‌هایی در ایران مواجه شده‌اند و کسب‌وکارهای ایرانی نمی‌توانند از آن‌ها برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند. به همین خاطر بهترین راهکار جایگزین برای کسب‌وکارهای ایرانی استفاده از گوگل ادز یا تبلیغات گوگل است. برای این کار شما می‌توانید از خدمات فوق‌العاده ما در ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران استفاده کنید. ما خلاقانه‌ترین و پربازده‌ترین تبلیغات گوگل را برای شما فراهم می‌کنیم تا نرخ تبدیل، بازدید و فروش کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید