صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغات پیام کوتاه گوگل | رویکردی عالی برای به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه

تبلیغات پیام کوتاه گوگل | رویکردی عالی برای به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه

تبلیغات پیام کوتاه گوگل ؛ امکانی برای دستیابی به مخاطبان هدف

با رشد چشمگیر فناوری تلفن همراه، بازاریابی پیامکی به ابزاری ضروری برای کسب‌وکارها به‌منظور دستیابی به مخاطبان هدف تبدیل شده است. در همین راستا تبلیغات پیام کوتاه گوگل یک رویکرد عالی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه کسب‌وکارها به شمار می‌رود. این تبلیغات مقرون‌به‌صرفه، بسیار هدف‌مند و دارای عملکرد بسیار موفق‌تر در مقایسه با بازاریابی ایمیلی سنتی است. با یک استراتژی درست، تبلیغ پیامکی گوگل می‌تواند به شما کمک کند تا میزان فروش و ترافیک وب‌سایت خود را افزایش و در نهایت کسب‌وکار خود را توسعه دهید. ازاین‌رو در این مطلب با تبلیغات پیام کوتاه گوگل، مزایا و روش عملکرد آن آشنا می‌شویم.

تبلیغات پیام کوتاه گوگل ؛ امکانی برای دستیابی به مخاطبان هدف

تبلیغات پیام کوتاه گوگل چیست؟

تبلیغات پیام کوتاه گوگل یا همان Google SMS Ads یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف و به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه است. این تبلیغات به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند پیام‌های متنی را مستقیماً برای مشتریانی ارسال کنند که برای دریافت آن انتخاب کرده‌اند. این روش تبلیغاتی به دلیل مزایای زیاد آن، در طول سالیان متمادی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

زیبایی این نوع از تبلیغات گوگل این است که می‌توانید فوراً به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. چه بخواهید یک محصول یا خدمات جدید را تبلیغ کنید، یک فروش یا پیشنهاد ویژه را اعلام کنید و یا صرفاً مشتریان خود را از اتفاقاتی که در کسب‌وکارتان می‌افتد آگاه کنید، تبلیغات پیامکی به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک می‌کند.

مزایای تبلیغ پیام کوتاه گوگل برای کسب‌وکارها

تبلیغات پیام کوتاه گوگل ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود هستند. با استفاده از مزایای پیام‌رسانی Google SMS Ads، می‌توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید، تبدیل‌های بیشتری داشته باشید و بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید.

مزایای تبلیغ پیام کوتاه گوگل برای کسب‌وکارها

برخی از مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی گوگل عبارت‌اند از:

  • جذب بیشتر مخاطبان هدف: با تبلیغات پیامکی گوگل، می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. زیرا پیام کوتاه در مقایسه با ایمیل نرخ موفقیت بیشتری دارند. به این معنی که پیامک شما بیشتر توسط مخاطبان هدف دیده می‌شود
  • مقرون‌به‌صرفه: تبلیغات پیامکی گوگل بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. چرا که شما فقط برای پیامک‌هایی هزینه می‌پردازید که برای مخاطبان هدف ارسال می‌شوند. به همین دلیل این تبلیغات به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای تمامی کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند
  • ارسال فوری: پیامک‌ها فوراً ارسال می‌شوند و همین قابلیت آن‌ها را برای تبلیغات حساس به زمان ایده‌آل می‌کند. به این صورت که می‌توانید پیامی ارسال کرده و انتظار داشته باشید که نتایج را تقریباً بلافاصله مشاهده کنید
  • پیام‌رسانی هدف‌مند: با تبلیغات پیامکی گوگل، می‌توانید جمعیت و مکان‌های خاصی را هدف قرار دهید. به این معنی که می‌توانید پیام‌های هدف‌مندی ایجاد کنید که با مخاطبان شما طنین‌انداز شده و باعث جذب بیشتر مشتریان شود
  • ردیابی و تحلیل آسان: تبلیغات پیامکی گوگل به‌راحتی قابل‌ردیابی هستند، به این معنی که می‌توانید عملکرد کمپین خود را به‌آسانی تجزیه‌وتحلیل کنید و در صورت نیاز تنظیمات موردنظر را انجام دهید. می‌توانید ببینید چند نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند، چه تعداد تبدیل دریافت و چقدر برای کمپین خود هزینه کرده‌اید

مخاطبان کسب‌وکار خود را با تبلیغات پیامکی گوگل هدف قرار دهید

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تبلیغات پیام کوتاه گوگل این است که می‌توانید مخاطبان خود را به طور مؤثرتری هدف قرار دهید. با تبلیغات پیامکی، می‌توانید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که مایل به دریافت پیام از شما هستند. به این معنی که وقت خود را برای مخاطبان بدون علاقه به کسب‌وکار خود تلف نمی‌کنید. این روش تضمین می‌کند که بودجه تبلیغاتی شما صرف کسانی می‌شود که به‌احتمال زیاد به برند شما علاقه دارند و اقدامات موردنظر را انجام می‌دهند.

مخاطبان کسب‌وکار خود را با تبلیغات پیامکی گوگل هدف قرار دهید

می‌توانید مخاطبان خود را بر اساس جمعیت، علایق و سایر معیارها تقسیم‌بندی کنید و به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای ایجاد کنید که با هر گروه طنین‌انداز شود. این ویژگی می‌تواند منجر به نرخ تعامل بالاتر و در نهایت، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتر برای کسب‌وکار شما شود.

توجه به این نکته ضروری است که تبلیغات پیامکی باید به‌صورت استراتژیک و مختصر استفاده شود. بمباران مخاطبان با پیام‌های بیش از حد منجر به انصراف و برداشت منفی از برند شما می‌شود. پیام‌های خود را مختصر، ارزشمند و مرتبط با مخاطبان خود نگه دارید و همیشه یک فراخوان واضح برای اقدامی داشته باشید که آن‌ها را ترغیب می‌کند. باهدف قراردادن مؤثر مخاطبان خود با تبلیغات پیامکی، می‌توانید بازده بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید و یک پایگاه مشتری وفادار بسازید که مدام برای خرید بیشتر به شما مراجعه می‌کنند.

تبلیغات پیام کوتاه گوگل چگونه کار می‌کند؟

تبلیغات پیام کوتاه گوگل رویکردی مؤثر برای دستیابی به مشتریان در دستگاه‌های تلفن همراه آنها است. این تبلیغات به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا مستقیماً از طریق پیام متنی به تلفن مشتریان راه پیدا کنند. از طرفی این تبلیغات می‌توانند شامل یک ترغیب برای اقدام باشند.

برای اجرای تبلیغات پیامکی گوگل، کسب‌وکارها ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل ادز ایجاد و نوع کمپین پیامکی را انتخاب کنند. سپس از آنجا می‌توانند نسخه تبلیغاتی خود را ایجاد و بر اساس موقعیت مکانی، جمعیت و سایر عوامل، مخاطبان موردنظر خود را انتخاب کنند.

پس از اجرای کمپین تبلیغاتی، مشتریانی که معیارهای هدف‌گذاری را برآورده کرده‌باشند، آگهی را از طریق پیامک دریافت می‌کنند. سپس می‌توانند اقدامی مانند کلیک‌کردن روی لینک یا تماس با شماره‌تلفن ارائه شده انجام دهند.

تبلیغات پیام کوتاه گوگل چگونه کار می‌کند؟

اجرای روش جایگزین تبلیغ پیام کوتاه گوگل برای کسب‌وکارهای ایرانی

تبلیغات پیام کوتاه گوگل می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه خود هستند، یک معجزه باشد. این تبلیغات روشی منحصربه‌فرد را برای دسترسی مستقیم به مشتریان هدف از طریق دستگاه‌های تلفن همراه با پیام‌های شخصی ارائه می‌دهد که می‌تواند متناسب با نیازها و علایق خاص این مخاطبان باشد.

باید اشاره کرد که تبلیغات پیامکی گوگل صرفاً برای تبلیغ کسب‌وکارها در خارج کشور است و کاربرد چندانی برای کسب‌وکارهای ایرانی داخل کشور ندارد. اما بااین‌حال راه‌حل‌های جایگزین مانند تبلیغات ویدئوی گوگل، تبلیغات موتورهای جستجو و ازاین‌دست وجود دارند که همگی توسط ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی تبلیغات گوگل ادز برای کسب‌وکارها با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت قابل‌انجام است. پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات ادستیتو بهره‌مند شوید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید