صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغات Discovery گوگل | شانس دیده‌شدن محصولات برند خود را چندین برابر کنید!

تبلیغات Discovery گوگل | شانس دیده‌شدن محصولات برند خود را چندین برابر کنید!

تبلیغات غنی‌تر و مرتبط‌تر درباره برند با تبلیغات Discovery گوگل

کسب‌وکارها با راه‌اندازی هر کمپین تبلیغاتی اهدافی خاص را دنبال می‌کنند. بعضی از آن‌ها قصد دارند با تبلیغات در گوگل کاربران را از وجود برند مطلع سازند. بعضی دیگر هم به دنبال افزایش ترافیک سایت خود از طریق تبلیغات هستند. اما درصورتی‌که هدف شما دسترسی به مخاطبانی باشد که از گذشته با ماهیت کسب‌وکار شما آشنایی دارند، چطور؟ شما با استفاده از تبلیغات Discovery گوگل می‌توانید به این مخاطبان دسترسی پیدا کنید. در این مطلب از سایت ادستیتو شما را با تبلیغات دیسکاوری کمپانی گوگل آشنا می‌کنیم.

منظور از تبلیغات Discovery گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل دیسکاوری نوعی تبلیغات بصری جذاب، غنی و شخصی‌سازی شده هستند که در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب، گوگل و جیمیل نمایش داده می‌شوند. هدف این تبلیغات، دسترسی به مخاطبان هدف در مواقعی است که در حال یافتن محصولات و خدماتی نوین هستند. تبلیغات Discovery گوگل می‌توانند به‌صورت یک تصویر و یا مجموعه‌ای از تصاویر به نمایش دربیایند.

در واقع این تبلیغات به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کنند محصولات و خدمات کشف شده توسط مشتریان احتمالی را شناسایی کنند. گوگل با استفاده از سیگنال‌های دریافت شده از تصمیمات و اقداماتی که مشتریان انجام می‌دهند، از یادگیری ماشین (machine learning) استفاده می‌کند تا مشخص کند که کاربران چه زمانی بیشتر با یک نام تجاری ارتباط برقرار می‌کنند.

کمپانی گوگل اعلام کرده است که برندها باید در راستای اهداف زیر از این تبلیغات استفاده کنند:

  • دسترسی به مشتریان جدید
  • برقراری ارتباط با مشتریان سابق

منظور از تبلیغات Discovery گوگل چیست؟

بررسی تفاوت میان تبلیغات Discovery گوگل با تبلیغات Display

تفاوت اصلی میان تبلیغات گوگل دیسکاوری با تبلیغات دیسپلی در مخاطبین هدف و محل نمایش آن‌ها است. در حقیقت تبلیغات دیسکاوری به آن دسته از کاربرانی نمایش داده می‌شوند که مطابق تشخیص الگوریتم‌های کمپانی گوگل تمایل و اشتیاق بالایی نسبت به کالا یا خدمت خاصی از خود نشان داده‌اند. این روش تبلیغاتی برای برندهایی مناسب است که در حوزه تجارت الکترونیک فعال هستند و به دنبال جذب مشتریانی جدید هستند. در طرف دیگر ماجرا، تبلیغات Display صرفاً در  Google Display Network نمایش داده می‌شود؛ درحالی‌که تبلیغات Discovery فقط در فیدهای Google به نمایش در می‌آیند.

بررسی تفاوت میان تبلیغات Discovery گوگل با تبلیغات Display

با تبلیغات Discovery گوگل، اهداف تجاری یک برند زودتر محقق می‌شوند

هنگامی که شما یک کمپین دیسکاوری راه‌اندازی می‌کنید به برند خود این فرصت را می‌دهید تا دسترسی خود را گسترش داده و مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند. در نتیجه، اهداف یک کسب‌وکار نیز سریع‌تر به مرحله اجرایی می‌رسند.

از مهم‌ترین مزایای تبلیغات دیسکاوری گوگل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش قابل‌توجه تعامل با انتشار تبلیغات غنی‌تر و درعین‌حال مرتبط‌تر
  • امکان دسترسی به بخش‌های متنوعی از گوگل تنها با راه‌اندازی یک کمپین
  • گزینه‌های خودکار به‌منظور دستیابی به اهداف رسانه مورداستفاده شما
  • تبلیغات بصری غنی‌ که در تمامی بخش‌های گوگل به نمایش در می‌آیند

با تبلیغات Discovery گوگل، اهداف تجاری یک برند زودتر محقق می‌شوند

نکاتی که باید در تبلیغات دیسکاوری گوگل به آن‌ها توجه کنید

درحالی‌که تبلیغات Dicovery گوگل روش جدیدی از تبلیغات را با استفاده از ابزارهای جذاب در اختیار کسب‌وکارها و به‌طورکلی تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد، اما چند ویژگی شاخص دارد که باید آن‌ها را به‌خوبی بشناسید. توجه داشته باشید که این تبلیغات بر پایه مخاطبین هدف عمل کرده و کلمات کلیدی هیچ نقشی در آن ندارند. در ضمن کمپانی گوگل این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که انتخاب کنید که تبلیغ شما برای کدام گروه از مخاطبان به نمایش دربیاید.

نکاتی که باید در تبلیغات دیسکاوری گوگل به آن‌ها توجه کنید

تبلیغات Google Discovery تنظیمات کمپین محدودی دارد. برای نمونه نمی‌توانید در آن استراتژی مزایده یا همان bid را انتخاب کنید و یا نمی‌توانید مخاطبین هدف را طبق متن تبلیغ، جایگاه آن و یا روش ارائه انتخاب کنید. در ضمن امکان چرخش تبلیغ یا محدودسازی فرکانس آن نیز وجود ندارد.

تبلیغات Discover در برنامه Google برای کاربران کشورهایی مثل آلمان، استرالیا و فرانسه در دسترس نمی‌باشد. در نتیجه اگر مخاطبین هدف شما در یک یا چند مورد از این کشورها هستند، خوب است بدانید که نمایش تبلیغات شما در فید اصلی YouTube و فید Gmail بسیار محدود خواهد بود.

چگونه می‌توانیم وارد گوگل دیسکاور شویم؟

درصورتی‌که می‌خواهید با بعضی از تکنیک‌های معمولی یک وب‌سایت ایده‌آل داشته باشید و از طرفی با کمترین هزینه بیشترین میزان ترافیک را ایجاد کنید و به گوگل دیسکاور وارد شوید، پیشنهاد می‌کنیم به طور مداوم اقداماتی را که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم را انجام دهید.

چگونه می‌توانیم وارد گوگل دیسکاور شویم؟

باید برای ساختن یک محتوای عالی تلاش کنید

به‌منظور واردکردن وب‌سایت خود به گوگل دیسکاور باید تمرکز زیادی روی تولید محتوای باکیفیت و جذاب داشته باشید. زیرا برای کشفیات گوگل تولید محتویات عالی ارزش بسیاری دارد. در نتیجه بهتر است با کمک ابزارهای پیشرفته‌ تجزیه‌وتحلیل همیشه ناب‌ترین محتواها را در وب‌سایت خود منتشر کنید.

مطالب را همیشه باید به‌موقع بنویسید

باوجوداینکه باکیفیت بودن محتویات ارزش بسیاری در گوگل دیسکاور دارد. اما در واقع زمان انتشار محتویات و منظم بودن وب‌سایت بسیار اهمیت دارد. طبیعتاً به‌روزرسانی عکس، متن و فیلم‌های وب‌سایت می‌تواند عملکرد مناسبی در کشفیات گوگل داشته باشد. در نتیجه با برنامه‌ریزی دقیق تلاش کنید همیشه سئو وب‌سایت خود را سبز نگه دارید‌.

برند شما باید قابل‌اعتماد و معتبر باشد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که گوگل و خدمات دیسکاور به آن اهمیت می‌دهد تخصص و میزان اعتبار شما در خصوص مطالب انتشار داده از طرف وب‌سایت شما است. در نتیجه شما باید با استفاده از مدارک معتبر و اطلاعات دقیق بتوانید محتویات خود را تولید کنید. ضمن اینکه نباید اطلاعاتی گمراه‌کننده و حتی خطرناک منتشر کنید. زیرا برای واردشدن به گوگل دیسکاور اول‌ازهمه باید برای کاربران خود قابل‌اعتماد باشید.

برند شما باید قابل‌اعتماد و معتبر باشد

با تبلیغات دیسکاوری گوگل در ذهن مخاطبان خود حک می‌شوید

شما با استفاده از تبلیغات Discovery گوگول می‌توانید بدون اینکه موضوع خاصی را در گوگل سرچ کنید، به طیف وسیعی از مطالب دسترسی پیدا کنید. چنانچه تمایل دارید تا وب‌سایت خود را جزو موضوعات دیسکاور قرار دهید؛ یعنی شانس بیشتری برای دیده‌شدن داشته باشید باید برخی تکنیک‌های اساسی را در سایت خود پیاده‌سازی کنید. درصورتی‌که تجربه چندانی در زمینه ورود به گوگل دیسکاور ندارید ما در مجموعه ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران، امکان ارتقای رتبه سایت شما در گوگل را فراهم می‌کنیم. در ضمن در صورت وجود هر نوع ابهام و یا سؤال در خصوص گوگل دیسکاور می‌توانید از تیم مجرب دیجیتال مارکتینگ مجموعه ما کمک بگیرید.

 

سؤالات متداول

تبلیغات Discovery گوگل معمولاً در کدام پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شوند؟

تبلیغات گوگل دیسکاوری معمولاً در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب، تبلیغات جیمیل، صفحه اصلی گوگل و همین‌طور برگه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند.

از سرچ ادز استفاده کنیم یا دیسکاوری ادز؟

درصورتی‌که ترجیح می‌دهد خریداران احتمالی زمانی که به دنبال محصولات خاصی هستند تبلیغ را به آن‌ها نشان دهید می‌توانید از سرچ ادز استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید که کاربران در زمان مشاهده و بررسی یک محصول مشابه با محصول برند شما هستند، تبلیغ برای آن‌ها به نمایش در بیایید می‌توانید از دیسکاوری ادز کمک بگیرید.

روش نمایش تبلیغات دیسکاوری گوگل به چه شکل است؟

شکل ظاهری و طراحی بصری تبلیغات Discovery گوگل، به محل نمایش آن بستگی داشته و در هر یک از اپلیکیشن‌هایی مانند Google، YouTube و Gmail به شکل متفاوتی به تصویر کشیده می‌شود.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید