صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغ در گوگل فارسی | کسب‌وکار خود را در سریع‌ترین زمان به کاربران معرفی کنید

تبلیغ در گوگل فارسی | کسب‌وکار خود را در سریع‌ترین زمان به کاربران معرفی کنید

تبلیغ در گوگل فارسی ؛ مؤثرترین گزینه برای تبلیغ کسب‌وکارها

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید خدمات یا محصولات خود را از طریق وب‌سایتتان عرضه کنید، مسیری طولانی پیشروی خود دارید. یکی از بهترین و سریع‌ترین راهکارها برای معرفی وب‌سایت خود به کاربران اینترنت، تبلیغ در گوگل فارسی است. درواقع شما می‌توانید از سرویس تبلیغات گوگل ادز استفاده کرده و وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل نمایش دهید. یک گزینه بسیار سریع و مؤثر برای تبلیغ کسب‌وکارتان که توسط بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا از آن استفاده می‌شود. به همین خاطر، در این مطلب از ادستیتو به بررسی مزایا و روش تبلیغ در گوگل فارسی می‌پردازیم.

تبلیغات گوگل (گوگل ادز) چیست؟

همان‌طور که اشاره شد، تبلیغ در گوگل فارسی از طریق سرویس تبلیغات گوگل یا گوگل ادز انجام می‌شود. اما این سرویس تبلیغاتی چیست و دقیقاً چگونه کار می‌کند؟ در ابتدا باید بگوییم که تبلیغات گوگل یک بستر تبلیغاتی از نوع پرداخت به‌ازای هر کلیک (PPC) است. درواقع شما برای انتشار تبلیغ در گوگل ادز پولی پرداخت نمی‌کند، بلکه تنها در صورت کلیک کاربران روی لینک وب‌سایتتان، شما باید پول تبلیغات در گوگل را پرداخت کنید. گوگل ادز برای تبلیغ کسب‌وکار شما از نتایج ارگانیک در کنار تبلیغات پولی استفاده می‌کند. به همین خاطر این سرویس تبلیغاتی عموماً بازدهی بسیار مناسبی برای کسب‌وکارها دارد.

تبلیغ در گوگل فارسی از طریق گوگل ادز به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. زمانی که کاربران موتور جست‌وجوی گوگل، یک کلمه کلیدی مانند “خرید ملک در ترکیه” را جست‌وجو می‌کنند، نتایج نمایش‌داده‌شده در رتبه‌های اول دارای برچسب AD یا تبلیغات هستند. این لینک‌ها درواقع همان تبلیغات منتشر شده در گوگل ادز به شمار می‌آیند. حال تصور کنید که تبلیغ شما در گوگل، برای چندین میلیون کاربر به‌صورت روزانه نمایش داده می‌شود. دقیقاً به همین خاطر است که بسیاری از کسب‌وکارها، از تبلیغات گوگل برای رشد و معرفی کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.

تبلیغ در گوگل فارسی چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که عنوان شد، بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا یا بزرگ، از تبلیغات گوگل برای معرفی خود استفاده می‌کنند. اما چرا گوگل ادز به انتخاب اول بسیاری از کسب‌وکارها تبدیل شده است؟ پاسخ این سؤال به مزایای بی‌شمار استفاده از این سرویس تبلیغاتی مربوط می‌شود. از جمله مهم‌ترین مزایای تبلیغ در گوگل فارسی می‌توان به نمایش تبلیغ به مخاطبین هدف، افزایش آگاهی از برند، نرخ تبدیل بالا، بهبود سئو، نرخ بازگشت سرمایه مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن اشاره کرد.

 

برخی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات گوگل عبارت‌اند از:

  • تبلیغات گوگل با نمایش تبلیغ شما به مخاطبین هدف، باعث می‌شود تا مؤثرترین تبلیغ را داشته باشید. برای مثال اگر در حوزه فروش کفش فعال هستید، تبلیغ شما تنها برای خریداران این محصول نمایش داده می‌شود.
  • زمانی که از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنید، نام برند شما همواره در صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دارد و در نتیجه برندتان به‌خوبی در ذهن کاربران نقش می‌بندد.
  • به علت نمایش تبلیغ برای مخاطبین هدف، نرخ تبدیل تبلیغات گوگل بسیار بالا است.
  • تبلیغات گوگل از نوع پرداخت به‌ازای کلیک است و به همین خاطر شما تنها به‌ازای ترافیک ورودی و جذب مشتری به گوگل هزینه پرداخت می‌کنید.

تبلیغ در گوگل فارسی چه مزایایی دارد؟

چگونه می‌توان با زبان فارسی در گوگل تبلیغ کرد؟

با روش عملکرد و مزایای تبلیغ در گوگل فارسی یا همان گوگل ادز آشنا شدیم. حال نوبت آن است که روش استفاده از این سرویس تبلیغاتی بی‌نظیر را یاد بگیریم. اولین مرحله برای استفاده از این سرویس، ساخت یک حساب کاربری در آن است. شما می‌توانید با استفاده از حساب کاربری فعلی گوگل خود در این سرویس نیز یک حساب ایجاد کنید.

راه‌اندازی یک حساب کاربری در تبلیغات گوگل بسیار آسان است و کم‌تر از 10 دقیقه طول می‌کشد، اما چالش اصلی، راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق و مؤثر در این سرویس است. درواقع شما باید بتوانید کمپینی را راه‌اندازی کنید که مخاطبین هدفتان را شکار می‌کند و نرخ تبدیل بالایی دارد. تبلیغ در گوگل فارسی یک کار تخصصی است و شما باید در این زمینه تجربه بالایی داشته باشید.

برای مثال در ابتدا باید از ابزار کیورد پلنر (keyword planner) این سرویس برای پیداکردن کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید حوزه کاری خود انتخاب کنید. چالش اصلی برای انتشار تبلیغ در گوگل فارسی، محدودیت‌های اعمال شده از طرف گوگل برای کاربران ایرانی است. به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، کاربران ایرانی امکان استفاده از این سرویس تبلیغاتی را ندارند و نمی‌توانند به‌صورت مستقیم از این سرویس استفاده کنند. اما چگونه بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی از گوگل ادز برای معرفی خود استفاده می‌کنند؟

 

بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی از خدمات آژانس‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. برای مثال، مجموعه ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران فعالیت می‌کند و خدمات ویژه‌ای در حوزه تبلیغات گوگل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات چنین مجموعه‌هایی، شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت تحریم‌ها یا پیچیدگی راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی، مؤثرترین تبلیغ را در این سرویس منتشر کنید.

تبلیغ در گوگل فارسی چه مزایایی دارد؟

بهترین روش برای استفاده از سرویس تبلیغات گوگل چیست؟

همان‌طور که عنوان شد، کاربران ایرانی برای استفاده از سرویس تبلیغات گوگل به کمک یک آژانس تبلیغاتی مانند ادستیتو نیاز دارند. کارشناسان آژانس‌های تبلیغاتی فعال در این حوزه، با تمامی ابزارها و روش‌های انتشار آگهی در تبلیغات گوگل آشنا هستند.

برای مثال، شما می‌توانید از این آژانس‌ها بخواهید که تبلیغاتتان را مطابق با جنسیت یا منطقه جغرافیایی منتشر کنند. اگر در حوزه فروش لوازم آرایشی فعال هستید، تبلیغاتتان تنها برای کاربران خانم نمایش داده می‌شود. از طرف دیگر اگر در شهر خاصی مانند اصفهان فعالیت می‌کنید، تبلیغات گوگل این امکان را به شما می‌دهد تا تبلیغ شما تنها برای کاربران ساکن در اصفهان نمایش داده شود.

بهترین روش برای استفاده از سرویس تبلیغات گوگل چیست؟

 

با خدمات ادستیتو ؛ به زبان فارسی در گوگل تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را به شکل اصولی و با بازدهی بالا تبلیغ کنید، انتشار تبلیغ در گوگل فارسی یا همان استفاده از تبلیغات گوگل بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای شما است. ما در ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل، با تمام امکانات این سرویس تبلیغاتی به‌صورت کامل آشنا هستیم و به شما کمک می‌کنیم تا بدون نگرانی از بابت تحریم‌ها، کمپین تبلیغاتی خود را در تبلیغات گوگل راه‌اندازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان ما در ادستیتو تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید