صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل | راهکاری برای افزایش بازدید وب‌سایت‌ها

تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل | راهکاری برای افزایش بازدید وب‌سایت‌ها

رشد دیجیتال مارکتینگ به کمک تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل

تبلیغات بسیاری از برندها با جست‌وجوی کلمه کلیدی آن‌ها در گوگل نمایش داده می‌شوند. کلمات کلیدی به‌عنوان یک اصل مهم در بازخورد و اثرگذاری تبلیغات، نقشی تعیین‌کننده در افزایش بازدید وب‌سایت‌ها دارند. بسیاری از برندها با دریافت خدمات سئو و تولید محتوا برای رسیدن به رتبه‌ اول در تبلیغات گوگل تلاش می‌کنند. بااین‌حال تبلیغات در گوگل به‌عنوان راهکاری مکمل برای سئو مطرح شده است. همچنین، کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز می‌توانند از روش تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغ در گوگل استفاده کنند و در کمترین زمان ترافیک سایت خود را افزایش دهند.

جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل؛ راهکار مهم رشد دیجیتال مارکتینگ

گوگل ادز به‌عنوان یکی از برترین سرویس‌های تبلیغات آنلاین در بستر اینترنت، در رشد فروش کسب‌وکارهای اینترنتی و افزایش ترافیک آن‌ها نقشی مهم دارد. حوزه‌های مختلف بازاریابی اینترنتی در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند؛ بنابراین استفاده از کلمات کلیدی یا محتواهای مشابه در بین آن‌ها به‌وفور دیده می‌شود. دراین‌بین تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل از مهم‌ترین استراتژی‌های تبلیغاتی است که برندهای مختلف برای پیشی‌گرفتن از رقبای خود استفاده می‌کنند. بااین‌حال جذب ترافیک رقبا راهکارهای متعددی دارد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توان نرخ کلیک وب‌سایت‌ها را افزایش داد.

مزایای استفاده از کمپین‌های تسخیر برای رشد بازاریابی اینترنتی

کسب‌وکارها به دلایل متعددی از کمپین‌های تسخیر استفاده می‌کنند. بااین‌حال مزایای تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل، امکان فعالیت هدفمند و کسب سود مستمر ناشی از نشر آگهی در گوگل را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

مزایای استفاده از کمپین‌های تسخیر برای رشد بازاریابی اینترنتی

بر همین اساس مهم‌ترین مزایای استفاده از کمپین‌های تسخیر عبارت‌اند از:

  • ایجاد فرصتی عالی برای دیده‌شدن توسط مخاطبان هدف به‌وسیله بالا آمدن در جست‌وجوی مربوطه رقبای بزرگ‌تر
  • افزایش نرخ تبدیل برای مشتریان بالقوه
  • راهکاری عالی برای مقابله با رقبایی که از کلمه کلیدی وب‌سایت شما استفاده می‌کنند
  • آشنایی بهتر مخاطبان هدف با برند شما به‌وسیله نمایش تبلیغاتتان در جست‌وجوی برندهای بزرگ

با وجود مزایای فراوان تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات در گوگل ، استفاده از این راهکار می‌تواند چالش‌هایی را نیز به همراه داشته باشد. به‌عنوان‌مثال برخی مخاطبان به دلیل کیفیت خدمات رقبای کسب‌وکار شما به‌هیچ‌عنوان حاضر نیستند که از خدمات شما استفاده کنند. همچنین به دلیل پایین‌بودن “Quality Score” تبلیغات شما نسبت به کلمه کلیدی رقبا، هزینه کلیک برای شما گران‌تر از آن‌ها خواهد بود. در ضمن برخی از این کلمات به دلیل بالابودن میزان سرچ، هزینه‌های تبلیغات شما را نیز افزایش می‌دهند.

راهکارهای تصاحب‌ ترافیک‌ رقبا با‌ تبلیغات گوگل‌

بسیاری از مجموعه‌های برای استفاده از استراتژی‌های تبلیغاتی، شیوه تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل را پیش می‌گیرند. این روش با مزایای فراوانی به همراه دارد و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با استفاده از تجزیه‌وتحلیل متدهای تبلیغاتی رقبا، بازدهی تبلیغات خود را نیز افزایش دهند. بر همین اساس در ادامه به‌ مهم‌ترین راهکارهای تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل می‌پردازیم.

از کلمات کلیدی رقبا استفاده کنید

بسیاری از وب‌سایت‌ها برای تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل از دو مفهوم هدف سفارشی (custom intent) و مخاطبان سفارشی (custom audiences) گوگل ادز استفاده می‌کنند. با این روش امکان دسترسی به مخاطبان بیشتر متناسب با نوع کمپین‌های تبلیغاتی  وجود دارد. همچنین با بستر ایجاد شده در کمپین‌های ویدئویی و دیسکاوری به‌راحتی می‌توان از کیوردهایی استفاده کرد که بیشترین جست‌وجو برای آن‌ها انجام شده است.

از آگهی‌های تبلیغاتی روی کانال یوتیوب رقبا استفاده کنید

گوگل ادز google ads با دریافت مبلغی برای تبلیغات پولی، به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد تا با نشر آگهی‌های خود در ویدئوهای یوتیوب رقبا، تبلیغات آن‌ها را در معرض دید بازدیدکنندگان ویدئوی آن‌ها قرار دهند. این روش ازآن‌جهت اهمیت دارد که کسب‌وکارها می‌توانند بازدیدکنندگان را وادار کرده تا از خدمات و محصولات آن‌ها در سایتشان دیدن کنند.

از آگهی‌های تبلیغاتی روی کانال یوتیوب رقبا استفاده کنید

استفاده از URL رقبا؛ فرصتی برای تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل

در میان انواع راهکارهای تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل، استفاده از URL رقبا، روشی منحصربه‌فرد برای سفارشی کردن مخاطبان به شمار می‌آید. با این روش لیستی از یو آر ال‌های رقبای کسب‌وکار شما برداشته می‌شود. سپس بر اساس دامنه‌های انتخابی، بازدیدکنندگان به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند.

در کنار هدف‌گیری مخاطبان رقبا از راهکارهای مکمل استفاده کنید

تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل، فقط به سه راهکار ارائه شده محدود نمی‌شود. بسیاری از مدیران کمپین‌های تبلیغاتی برای تأثیرگذاری بیشتر، کار بر روی بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها را برای نمایش در موتورهای جست‌وجو در اولویت خود قرار می‌دهند. از سوی دیگر ایجاد صفحات فرود (لندینگ حرفه‌ای) نیز یکی دیگر از کاربردی‌ترین راهکارها در این زمینه است.

بر همین اساس برخی دیگر از راهکارهای مکمل برای هدف‌گیری مخاطبان رقبا عبارت‌اند از:

  • بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو
  • افزایش سرعت صفحه و بهینه‌سازی موبایل
  • ارزیابی رنکینگ وب‌سایت خود و ایجاد تغییرات
  • قالب‌بندی و سرفصل‌های محتوای خود را بهتر کنید

در کنار هدف‌گیری مخاطبان رقبا از راهکارهای مکمل استفاده کنید

استفاده از برترین استراتژی‌های ارتقای وب‌سایت‌ها با کمک ادستیتو

تصاحب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل یک فرایند سخت و پیچیده است. بدون شناخت نکات و راهکارهای آن امکان رسیدن به نتیجه دلخواه وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از وب‌سایت‌ها برای رشد وب‌سایت‌های خود از خدمات مجموعه‌‌های برتر کمک می‌گیرند.

ادستیتو یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، طیف متنوعی از راهکارها را برای رشد دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد. شما می‌‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت خدمات ادستیتو، از بخش‌های مختلف سایت ما دیدن کنید.

 

سؤالات متداول

چگونه می‌توان با تصاحب ترافیک‌ رقبا‌ با تبلیغات گوگل رتبه گرفت؟

برای این کار می‌توان از راهکارهایی مانند: بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها، انتشار محتوای باکیفیت، ساخت بک‌لینک، بهینه‌سازی برای جست‌وجوی محلی و بهبود تجربه کاربران در کنار ایجاد کمپین‌های تبلیغات گوگل استفاده کرد.

مزایای تصاحب‌ ترافیک‌ رقبا‌ با تبلیغات گوگل چیست؟

ایجاد فرصتی منحصربه‌فرد برای افزایش بازدید توسط مخاطبان هدف، افزایش نرخ تبدیل برای مشتریان بالقوه و جلوگیری از اقدام متقابل رقبا از مهم‌ترین مزایا در این زمینه به شمار می‌آیند.

چرا تصاحب‌ ترافیک ‌رقبا با‌ تبلیغات گوگل اهمیت دارد؟

این کار به شما کمک می‌کند تا با استفاده از خدمات تبلیغ در گوگل، نرخ کلیک وب‌سایت خود را افزایش دهید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید