صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل | چالش مهم صاحبان کمپین‌ها

تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل | چالش مهم صاحبان کمپین‌ها

کاهش هزینه دیجیتال مارکتینگ بااطلاع از تفاوت ارزها برای تبلیغ در گوگل

باتوجه‌به محدودیت‌های موجود برای تبلیغات کلیکی گوگل برای کاربران ایرانی، امکان شارژ اکانت‌ها از طریق ریال وجود ندارد. به همین دلیل صاحبان کمپین‌ها برای پرداخت هزینه تبلیغات در سیستم آگهی گوگل ادز همواره با چالش‌هایی جدی روبه‌رو هستند. بسیاری از کاربران برای پرداخت تعرفه‌های آگهی گوگل ادز از ارزهای جایگزین مانند: دلار، لیر و درهم استفاده می‌کنند. بااین‌حال کاهش هزینه تبلیغات گوگل با استفاده از این ارزها، در صدر برنامه‌های آن‌ها قرار می‌گیرد. بر همین اساس در این مطلب از سایت ادستیتو به بررسی تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل می‌پردازیم.

چرا شناخت تفاوت‌ ارزهای مختلف‌ برای تبلیغ در گوگل اهمیت دارد؟

در زمان ساخت اکانت تبلیغاتی در گوگل ادز، باید ارزی را که قصد دارید با آن تعرفه‌های تبلیغات را بپردازید، مشخص کنید. از سوی دیگر باتوجه‌به نوسانات ارز در داخل کشور شناخت تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل به صاحبان کمپین‌ها کمک می‌کند تا مدیریت بهتری بر روی هزینه تبلیغات داشته باشند و متناسب با تعداد بازدید سایت و نرخ تبدیل مورد انتظار، استراتژی‌های مالی تبلیغات خود را پیاده کنند.

شناخت انواع ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل برای اطلاع از تفاوت‌ها

در زمان راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز باید اطلاعات مربوط به تعیین واحد ارزی پرداخت گوگل را بادقت تکمیل کنید؛ زیرا پس از ثبت اطلاعات امکان تغییر وجود ندارد و در صورت تمایل برای جایگزین‌کردن ارز انتخابی حتماً باید اکانت جدیدی بسازید.

بسیاری از افراد به‌اشتباه فکر می‌کنند که به‌عنوان‌مثال اگر لیر ترکیه را انتخاب کنند، به دلیل صرف هزینه‌های پایین‌تر، می‌توانند از دیگر رقبا متمایز شوند. درحالی‌که تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل هیچ تأثیری در رقابت و افزایش بازدید سایت‌ها ندارد. به‌طورکلی تفاوت‌های عمده پرداخت ارزی در تبلیغات گوگل، بیشتر به دلیل نوسانات ارزی کشور ما و واحدهای پولی در برابر دلار هستند. بر همین اساس در ادامه برای این که شناخت کاملی از فرایند پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل ادز به دست آورید، تفاوت‌های موجود در ارزهای محبوب پرداختی در این پلتفرم‌ را بررسی می‌کنیم.

شناخت انواع ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل برای اطلاع از تفاوت‌ها

دلار؛ معتبرترین واحد پولی برای پرداخت‌های ارزی گوگل

در بین طیف متنوع ارزهای مصرفی برای شارژ کمپین‌های گوگل ادز، دلار به‌عنوان واحدی معتبر و پرکاربرد مورداستفاده قرار می‌گیرد. به دلیل اعتبار بالای دلار، استفاده از این ارز مزایای فراوانی به همراه دارد که کاربران می‌توانند باتکیه‌بر آن‌ها به‌سادگی هزینه‌های تبلیغات در گوگل را پرداخت کنند.

مهم‌ترین تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل، ثبات بالای دلار نسبت به دیگر ارزها است. با این که در سال‌های اخیر اخباری ضدونقیض از کاهش اعتبار دلار در بازار جهانی شنیده شد؛ اما این کاهش به‌اندازه‌ای نبود که تصمیم‌گیری‌های مختلف را دچار تغییر کند. از سوی دیگر دسترسی به دلار برای کاربران ایرانی نسبت به دیگر ارزها بالاتر است. شما می‌توانید در هر ساعت شبانه‌روز هر مقدار دلار را که بخواهید به‌راحتی از صرافی‌ها خریداری کنید.

شارژ کمپین گوگل با استفاده از درهم

ارز دیگری که برای پرداخت‌ هزینه تبلیغات گوگل به‌ کار می‌رود، درهم است. باتوجه‌به سیاست‌های پولی سالیان اخیر امارات در ثبات درهم، استفاده از این ارز می‌‌تواند به‌عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود. به همین دلیل درهم یکی از ارزهایی است که به شناخت تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل کمک می‌کند. چرا که در میان انواع ارزها درهم از معدود ارزهایی است که به‌سادگی در بانک‌های خارجی به ریال تبدیل می‌شود و افرادی که قصد شارژ اکانت گوگل خود به‌صورت شخصی را دارند، می‌توانند از این ارز استفاده کنند.

لیر؛ ارزی با فرازوفرود بسیار

تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل را می‌توان در نوسانات آن‌ها جست‌وجو کرد. در بین انواع ارزهای مورداستفاده برای شارژ کمپین گوگل، لیر نوسانات بیشتری دارد. رویکردهای سیاسی ترکیه در سال‌های اخیر و سیاست‌های پولی و اقتصادی حاکم در این کشور، باعث شده است تا لیر ثبات دلار و درهم را نداشته باشد. بااین‌حال لیر همچنان به‌عنوان یکی از ارزهای کاربردی برای پرداخت‌های ارزی گوگل به کار می‌رود.

برخلاف دو ارز قبل، لیر ترکیه در سال‌های اخیر، فرازوفرودهای نسبتاً شدیدی را به خود دیده است. دلیل اصلی این موضوع، به موضع‌گیری‌های سیاسی این کشور و همچنین سیاست‌های پولی و اقتصادی نظام حاکم بر ترکیه مربوط می‌شود.

لیر؛ ارزی با فرازوفرود بسیار

تفاوت‌های مهم تبلیغ در گوگل با استفاده‌ از دلار، لیر و درهم

پس از شناخت ارزهای رایج برای پرداخت‌های ارزی گوگل ادز، حال به‌سادگی می‌توان تفاوت‌های موجود بین این سه نوع ارز کاربردی را نشان داد. البته باید اشاره کرد که انتخاب ارز برای تبلیغات گوگل، هیچ تأثیری در کیفیت تبلیغات ندارد و فقط در زمان شارژ اکانت مهم است. به‌طورکلی ارزی بهتر است که ارزش پروموشن (Promotion) بالاتر و نوسانات کمتری داشته باشد.

بر همین اساس مهم‌ترین تفاوت ارزهای مختلف برای تبلیغ در گوگل ادز عبارت‌اند از:

  • دلار آمریکا دسترسی بهتر و قیمت مشخص‌تری دارد
  • امکان کاهش ارزش لیر ترکیه وجود دارد
  • گوگل برای پرداخت‌های لیر از قوانین خاصی تبعیت می‌کند
  • پرداخت با دلار و درهم اعتبار بیشتری را نسبت به لیر به شما هدیه می‌دهد

تفاوت‌های مهم تبلیغ در گوگل با استفاده‌ از دلار، لیر و درهم

شناخت راهکارهای کاهش قیمت تبلیغات گوگل ادز با خدمات ادستیتو

ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل و مجموعه‌ای معتبر برای ارائه خدمات بهینه‌سازی کمپین‌ها، خدماتی نوین را در زمینه دیجیتال مارکتینگ به مشتریان ارائه می‌دهد. مجموعه ما باتکیه‌بر دانش کارشناسان مجرب از بهترین استراتژی‌ها برای کاهش هزینه تبلیغات گوگل ادز استفاده می‌کند. همچنین تسلط کامل به خدمات تبلیغات گوگل، سئو و تولید محتوا، طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ، ادستیتو را از دیگر مجموعه‌های مشابه متمایز کرده است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و شناخت بهترین ارزها برای پرداخت‌های تبلیغات در این پلتفرم، از طریق سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سؤالات متداول

آیا انتخاب واحد ارزی در پرداخت هزینه تبلیغ گوگلی تفاوتی ایجاد می‌کند؟

خیر. شما فقط برای شارژ اکانت از ارزهای مختلف استفاده می‌کنید.

کدام ارزها برای پرداخت هزینه‌های تبلیغ گوگل کاربرد بیشتری دارند؟

در حال حاضر از دلار، درهم و لیر برای پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ادز استفاده می‌شود.

آیا امکان تغییر ارز برای پرداخت‌های گوگل وجود دارد؟

خیر. پس از تکمیل اطلاعات و ساخت اکانت نمی‌توان اطلاعات پرداخت را تغییر داد.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید