صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل | چگونه با تبلیغات گوگل از رقبا سبقت بگیریم؟

جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل | چگونه با تبلیغات گوگل از رقبا سبقت بگیریم؟

با تبلیغات گوگل ترافیک رقبا را جذب کنید

گوگل ادز یکی از کارآمدترین سرویس‌های تبلیغات آنلاین در فضای وب است که در افزایش ترافیک و فروش آنلاین کسب‌وکارهای مختلف نقشی اساسی دارد. بسیاری از برندها و شرکت‌های بزرگ که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، برای افزایش ترافیک از خدمات سرویس تبلیغاتی گوگل استفاده می‌کنند. در واقع جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل یکی از ترفندهای اصلی این برندها برای سبقت‌گرفتن از رقبای خود به شمار می‌آید. اما یکی از سؤالاتی که برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف به وجود می‌آید، این است که چگونه می‌توان با تبلیغات در گوگل ادز ترافیک وب‌سایت‌های رقیب را جذب کرد؟ در این مطلب، قصد داریم تا به این سؤال مهم پاسخ بدهیم و شما را با ترفندهای جذب مخاطبان رقبا آشنا کنیم.

روش‌های جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل

زمانی که شما عبارتی را در موتور جستجوی گوگل سرچ می‌کنید، در صفحه نتایج جستجو صفحات مرتبط با عبارت کلیدی جستجو شده برای شما به نمایش در می‌آید. نتایجی را که در این صفحه برای کاربران به نمایش در می‌آید، می‌توان به دو گروه نتایج ارگانیک و نتایج پولی تقسیم کرد.  نتایج ارگانیک آن دسته از وب سایت‌ها و صفحاتی هستند که با صرف وقت بر روی سئو (SEO) توانسته‌اند خود را به رتبه‌های برتر صفحه نتایج جستجو برسانند. اما گروه دیگری از نتایجی که در صفحه SERP به نمایش در می‌آیند، آن دسته از وب‌سایت‌ها و صفحاتی هستند که از خدمات سرویس تبلیغاتی گوگل یعنی گوگل ادز استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات و امکانات گوگل ادز بخش بزرگی از ترافیک وب‌سایت‌های کسب‌وکارها و برندهای رقیب خود را جذب کنید و به این صورت فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل یکی از ترفندهایی است که حتی بزرگ‌ترین برندهای جهان مانند سامسونگ و اپل نیز از آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر شما نیز قصد دارید که ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید و با سرعت بیشتری به اهداف تعیین‌شده برای کسب‌وکار خود نزدیک‌ شوید، باید از فرصتی که گوگل ادز برای تصاحب و جذب ترافیک وب‌سایت‌های رقیب در اختیار شما گذاشته است، نهایت استفاده را ببرید.

درصورتی‌که تمایل دارید ترافیک وب سایت کسب‌وکارهای رقیب خود را جذب کنید، باید به‌صورت ویژه بر روی انتخاب کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید. به‌عبارت‌دیگر، انتخاب کلمات کلیدی مناسب راز اصلی جذب ترافیک وب‌سایت‌های رقیب در سرویس تبلیغاتی گوگل به شمار می‌آید. در ادامه با مهم‌ترین روش برای جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل آشنا می‌شویم.

روش‌های جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل

استفاده از استراتژی تسخیر برای جذب ترافیک رقبا در گوگل

همان‌طور که اشاره کردیم، شما برای جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل باید بر روی کلمات کلیدی متمرکز شوید. برای این که بتوانید توجه مخاطبان هدف سایر شرکت‌ها و برندها را به کسب‌وکار خود جذب کنید، باید بتوانید در تبلیغات خود از کلمات کلیدی این رقبا استفاده کنید. شما باید بتوانید نام برندهای رقیب را در بخش کیوردهای خود در گوگل ادز اضافه کنید.

به‌عنوان‌مثال، تصور کنید که شما به‌عنوان یک آموزشگاه زبان انگلیسی تازه‌تأسیس قصد دارید که ترافیک وب‌سایت یکی از آموزشگاه‌های زبان شناخته‌شده و معتبر را به‌وسیله تبلیغات در گوگل جذب کنید. در چنین شرایطی شما باید به کمک استراتژی تسخیر آن دسته از مخاطبانی را که به دنبال آموزشگاه زبان شناخته‌شده هستند، به سمت آموزشگاه خود جذب کنیم. برای رسیدن به این هدف شما باید نام آموزشگاه موردنظر را به لیست کلمات کلیدی خود در گوگل ادز اضافه کنید و نرخ مناسبی را برای هر کلیک پیشنهاد دهید. سپس باید به‌گونه‌ای کلمات کلیدی مربوط به آموزشگاه رقیب را به آموزشگاه خود مرتبط کنید.

برای رسیدن به این هدف می‌توانید به مقایسه امکانات و خدمات آموزشگاه خود با آموزشگاه موردنظر بپردازید. به این صورت می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، در جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشید. مهم‌ترین مزایای استفاده از استراتژی تسخیر برای جذب ترافیک رقبا عبارت‌اند از:

  • نمایش تبلیغات شما در جستجوهای مربوط به برندهای بزرگ و شناخته‌شده می‌تواند فرصت فوق‌العاده‌ای را برای آشنایی مخاطبان هدف با برند یا کسب‌وکار شما ایجاد کند
  • شما می‌توانید با استفاده از این ترفند مشتریان وب‌سایت‌های رقیب را به مشتریان کسب‌وکار خود تبدیل کنید؛ بنابراین استفاده از این ترفند می‌تواند نرخ تبدیل مناسبی داشته باشد

استفاده از استراتژی تسخیر برای جذب ترافیک رقبا در گوگل

تبلیغ بر اساس کلمات کلیدی رقبا چه چالش‌هایی دارد؟

درصورتی‌که تمایل داشته باشید برای جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل از کلمات کلیدی رقبای خود استفاده کنید، معمولاً با چند چالش اساسی مواجه می‌شوید. مهم‌ترین چالش، متقاعدکردن مخاطبانی است که نام برند رقیب شما را در موتور جستجوی گوگل سرچ کرده‌اند. شما باید بتوانید با ارائه تبلیغات جذاب و هدفمند این مخاطبان را به کسب‌وکار خود علاقه‌مند کنید. همچنین استفاده از کلمات کلیدی رقبا می‌تواند باعث افزایش هزینه‌های شما برای تبلیغات در گوگل ادز شود.

تبلیغ بر اساس کلمات کلیدی رقبا چه چالش‌هایی دارد؟

تبلیغات در گوگل برای جذب ترافیک رقبا را به ادستیتو بسپارید!

تبلیغات در گوگل یکی از روش‌های کاربردی برای افزایش ترافیک وب‌سایت‌ها به شمار می‌آید. در حال حاضر بسیاری از برندها و کسب‌وکارهای بزرگ برای افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر، علاوه بر راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اختصاصی به سراغ جذب ترافیک رقبا با تبلیغات گوگل می‌روند. شما می‌توانید با استفاده از ترفندهایی مانند به‌کارگیری کلمات کلیدی رقبا در تبلیغات خود، ترافیک بیشتری را جذب کنید. البته استفاده از خدمات یک مجموعه تخصصی فعال در زمینه تبلیغات در گوگل برای دستیابی به این هدف اهمیت زیادی دارد.

مجموعه ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران خدمات متنوعی را در حوزه تبلیغات در گوگل ادز ارائه می‌دهد. درصورتی‌که تمایل دارید برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود به سراغ جذب مخاطبان کسب‌وکارهای رقیب بروید، می‌توانید برای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی خود با کارشناسان ما در ادستیتو تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا می‌توان با تبلیغات در گوگل مخاطبان رقبای خود را جذب کرد؟

بله شما می‌توانید با طراحی و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند مخاطبان رقبای خود را جذب کنید.

چگونه می‌توان از طریق گوگل ادز مخاطبان کسب‌وکارها و برندهای رقیب را جذب کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با رقبای خود، مخاطبان کسب‌وکارهای رقیب را به مشتریان کسب‌وکار خود تبدیل کنید.

آیا ممکن است که رقبا برای جذب مخاطبان کسب‌وکار ما از ترفندهای مشابه استفاده کنند؟

بله این امکان وجود دارد که رقبای شما نیز برای جذب ترافیک بیشتر به سراغ استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با برند و کسب‌وکار شما بروند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید