صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز | کسب‌وکار خود را متحول کنید

روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز | کسب‌وکار خود را متحول کنید

چه روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز وجود دارند؟

گوگل ادز یکی از مؤثرترین پلتفرم‌ها برای تبلیغات آنلاین است. این بستر تبلیغاتی به شما کمک می‌کند به مشتریان بالقوه‌ای دسترسی پیدا کنید که در جستجوی محصولات یا خدمات شما هستند. بااین‌حال، دریافت کلیک کافی نیست. شما همچنین باید آن کلیک‌ها را به لید تبدیل کنید. لیدها افرادی هستند که با ابراز علاقه به پیشنهاد شما، اطلاعات تماس خود را به شما داده‌اند. با استفاده از شیوه‌های مختلفی می‌توان به بهینه‌ساز کمپین‌های تبلیغات گوگل پرداخت تا لیدهای بیشتری ایجاد شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی روش‌ هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز بپردازیم.

روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

گوگل ادز یک نیروی قدرتمند در تولید لید است. اما باید بدانید که چگونه پیشنهاد قیمت درست بدهید و کمپینی راه‌اندازی کنید که هزینه هر کلیک شما را کاهش دهد. در ادامه مطلب به شرح روش‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند برای افزایش لید از کمپین های گوگل مؤثر واقع شوند.

بهینه‌سازی صفحات فرود

صفحه فرود جایی است که جادو می‌کند! لیدهای بالقوه پس از کلیک روی آگهی، وارد این صفحه می‌شوند. اگر قرار باشد گوگل ادز ترافیک را به سمت صفحه فرود شما روانه کند، این صفحه باکیفیت بالا باشد. چند نکته در مورد روش انجام این کار وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • یک تجربه صفحه فرود مناسب ایجاد کنید. استفاده از صفحه فرود باید برای بازدیدکنندگان آسان باشد و باید مطمئن شوید که آنها گمراه نمی‌شوند. به‌عنوان‌مثال، به‌هیچ‌عنوان نباید با ترفند نامناسب از آنها بخواهید جایی را کلیک کنند. دستورالعمل‌های گوگل بیان می‌کنند که صفحه فرود باید مرتبط و مفید بوده و شامل محتوای اصلی باشد. این صفحه باید شفاف باشد و در بازدیدکننده اعتماد ایجاد کند. همچنین مسیریابی آن نیز باید آسان باشد. نباید افراد را وادار کنید برای اطلاعاتی که نیاز دارند یا برای کاری که می‌خواهید آنها انجام دهند، به همه قسمت‌های سایت شما سر بزنند. در واقع پیداکردن اطلاعات در مورد محصول تبلیغ‌شده باید برای آنها بسیار آسان باشد
  • به‌وضوح توضیح دهید که چه چیزی را ارائه می‌دهید و چرا آن را ارائه می‌کنید. همچنین مطمئن شوید که وقتی شخصی از طریق آگهی شما به صفحه فرودتان هدایت می‌شود، صفحه در سریع‌ترین زمان ممکن بارگیری می‌شود. همچنین از گذاشتن هرگونه پاپ‌آپ یا خروج از پاپ‌آپ خودداری کنید
  • برقراری ارتباط را ساده کنید. گوگل مایل است اطلاعات تماس شما به‌راحتی در صفحه فرود پیدا شود. ایمیل، شماره‌تلفن و سایر اطلاعات شما باید در صفحه فرود نشان داده شوند. شما می‌توانید یک شماره گوگل برای کسب‌وکار یا محصول خود داشته باشید و بنابراین لازم نیست شماره‌تلفن شخصی‌تان را در صفحه فرود قرار دهید

بهینه‌سازی صفحات فرود

استفاده از مکان‌یابی برای ارتباط محلی

برای کسب‌وکارهایی که به مخاطبان محلی پاسخ می‌دهند، هدف‌گیری مکان بسیار ضروری است. می‌توانید از ویژگی موقعیت‌یابی در گوگل ادز استفاده کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما فقط به کاربران منطقه هدفتان نشان داده می‌شوند. این کار به شما کمک می‌کند از هدررفتن هزینه تبلیغات و کلیک‌های کاربران خارج از منطقه خدمات خود جلوگیری کنید و ارتباط تبلیغات خود را برای مشتریان بالقوه افزایش دهید.

بهبود امتیاز کیفی؛ از روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

از میان سایر روش‌ها برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز می‌توان به بررسی امتیاز کیفی اشاره کرد. این امتیاز در بازه ۱ تا ۱۰ قرار دارد است و هر کلمه کلیدی را در حساب شما در آن تأثیر دارد. در واقع امتیاز کیفی تخمینی از کیفیت تبلیغات شما و صفحات فرود مربوط به کلمه کلیدی است. می‌توان گفت که این امتیاز، صفحه شما را با صفحات دیگری که برای کلمه کلیدی یکسان ایجاد شده‌اند، مقایسه می‌کند.

امتیاز کیفیت بالاتر به این معنی است که گوگل معتقد است تبلیغات و صفحه فرود شما مرتبط و مفید هستند. شما به‌راحتی می‌توانید در برگه Keyword، امتیاز کیفی خود را مشاهده کنید. برای بررسی جزئیات امتیاز کیفی کلمات کلیدی‌تان، لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • روی برگه Campaigns در بالای صفحه کلیک کنید
  • برگه کلمات کلیدی را انتخاب کنید
  • روی حباب سفید در کنار وضعیت هر کلمه کلیدی کلیک کنید تا جزئیات امتیاز کیفی آن کلمه کلیدی را ببینید

بهبود امتیاز کیفی؛ از روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

هدف‌گذاری مجدد برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

از جمله روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز می‌توان به بازاریابی مجدد و هدف‌گیری مجدد اشاره کرد. یکی از مواردی که گوگل ادز را نسبت به سایر شبکه‌های تبلیغاتی برتری می‌دهد، این است که امکان بازاریابی مجدد را فراهم می‌کند.

شما با استفاده از بازاریابی مجدد، یک کد کوچک در صفحه فرود خود قرار می‌دهید. بدین ترتیب زمانی که مشتری از صفحه بازدید می‌کند؛ اما بدون تبدیل آن صفحه را ترک می‌کند، این وضعیت را ردیابی می‌کنید. سپس مرورگر کاربر یک کوکی از کد سایت شما ایجاد می‌کند که به یاد می‌آورد او در سایت شما بوده است.

پلتفرم بازاریابی مجدد به نمایش تبلیغات صفحه یا کسب‌وکار شما به بازدیدکنندگان در سایت‌های دیگری که بازدید می‌کنند نیز ادامه می‌دهد و صفحه یا کسب‌وکار شما را در ذهن آنها بیدار نگه می‌دارد. سپس، اگر مشتری روی یکی از تبلیغات شما کلیک کند، به سایت شما هدایت می‌شود و شما فرصت دیگری برای تبدیل لید در قیف خود خواهید داشت.

روش های بهینه‌سازی برای گوشی همراه برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

این روزها بیشتر افراد به دنبال یافتن موارد مفیدی از گوشی تلفن همراه خود هستند. دستگاه‌های تلفن همراه در مقایسه با کامپیوترهای دسکتاپ محبوب‌تر هستند، ضمن اینکه جست‌وجو در گوشی نیز ساده‌تر است. اگر تبلیغ شما در گوشی تلفن همراه به‌خوبی نمایش داده نشود، به نتایج دلخواهتان نخواهید رسید.

همچنین باید تبلیغات خود را برای بهینه‌سازی هدف‌گذاری گوگل ادز در موبایل نیز تنظیم کنید. به‌عنوان‌مثال، لازم است در تبلیغ تلفن همراه دکمه یا گزینه «تماس» نیز اضافه کنید؛ زیرا این روش نیز می‌تواند برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز مفید واقع شود. در واقع شما باید تاحدامکان ساده‌ترین مسیر را برای ورود کاربران به قیف خود در نظر بگیرید.

روش هایی جهت بهینه‌سازی برای گوشی همراه برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

مطمئن شوید که اطلاعات شما کوتاه و واضح نوشته شده است و کمپین های دسکتاپی خود را از کمپین‌های تلفن همراه مجزا کنید. داشتن هر کمپین دو عالی است، اما باید داده‌ها را به طور جداگانه مشاهده کنید تا پی ببرید که هر کدام چگونه کار می‌کنند. در نهایت، شما به یک صفحه فرود بهینه‌شده برای موبایل نیز نیاز دارید، چرا که نباید لیدهای تلفن همراه را به صفحه فرود دسکتاپ هدایت کنید و امتیاز کیفی را از دست بدهید.

به طور خلاصه، در این روزگار گوشی تلفن همراه را به‌هیچ‌وجه دست‌کم نگیرید؛ در غیر این صورت لید زیادی به چنگ نخواهید آورد. علاوه بر سازگاری با موبایل، می‌توانید به دنبال راه‌هایی برای خلاقیت در روش اجرای کمپین تبلیغاتی موبایل نیز باشید.

روش های بهینه‌سازی برای گوشی همراه برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز

روش‌های افزایش لید از کمپین های گوگل ادز باعث رونق کسب‌وکار شما می‌شوند

در این مطلب به معرفی روش‌هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز پرداختیم. تولید لید یک جنبه ضروری از بازاریابی دیجیتال برای تمامی مشاغل به شمار می‌رود. این فرایند جذب و تبدیل آنها به مشتریان بالقوه‌ای است که به محصولات یا خدمات شما ابراز علاقه کرده‌اند.

ادستیتو شریک و نماینده رسمی گوگل در ایران است. ما در ادستیتو از روش ‌هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز استفاده می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن باعث بهینه‌سازی قیف فروش و نهایتاً سودآوری بیشتر شما می‌شوند.

 

سؤالات متداول

منظور از لید در گوگل ادز چیست؟

لیدها افرادی هستند که با ابراز علاقه به پیشنهاد شما، اطلاعات تماس خود را به شما داده‌اند، اما هنوز خرید نکرده‌اند.

چه روش هایی برای افزایش لید از کمپین های گوگل ادز وجود دارند؟

از میان روش‌های افزایش لید از کمپین های گوگل ادز می‌توان به بهینه‌سازی صفحات فرود، مکان‌یابی برای ارتباط محلی، بهبود امتیاز کیفی، هدف‌گذاری مجدد و بهینه‌سازی برای گوشی همراه اشاره کرد.

مکان‌یابی چطور به افزایش لید در گوگل ادز کمک می‌کند؟

ویژگی مکان‌یابی به شما کمک می‌کند از هدررفتن هزینه تبلیغات و کلیک‌های کاربران خارج از منطقه خدمات خود جلوگیری کنید و ارتباط تبلیغات خود را برای مشتریان بالقوه افزایش دهید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته تبلیغات گوگل ریسپانسیو در گوگل ادز | تکنیک‌های کاربردی

ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته تبلیغات گوگل ریسپانسیو در گوگل ادز | تکنیک‌های کاربردی

برترین ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته تبلیغات گوگل ریسپانسیو در گوگل ادز در دنیای امروزی که رقابت در عرصه تبلیغات گوگل به‌شدت افزایش یافته است، استفاده از ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته تبلیغات گوگل ریسپانسیو در گوگل ادز، یکی از راه‌های مؤثر برای جلب توجه مخاطبان و افزایش بازدهی تبلیغات گوگل است. تبلیغات گوگل ریسپانسیو، یک روش […]

بیشتر بخوانید
استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی سایت | مقایسه توسط هوش مصنوعی و انسان

استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی سایت | مقایسه توسط هوش مصنوعی و انسان

آیا استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی سایت مناسب است؟ هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تحول و پیشرفت است و به یکی از ابزارهای مهم در بسیاری از صنایع مثل طراحی سایت تبدیل شده است. طراحی سایت از زمینه‌هایی است که AI در آن نقش پررنگی ایفا می‌کند. در این مقاله به بررسی […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید