صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

بزرگ‌ترین راز موفقیت در گوگل ادز | انتخاب بهترین شرکت تبلیغات گوگل است

بزرگ‌ترین راز موفقیت در گوگل ادز | انتخاب بهترین شرکت تبلیغات گوگل است

با انتخاب بهترین شرکت تبلیغات گوگل، موفقیت شما حتمی است

راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای رقابتی امروز کاری دشوار است. شرکت‌های نوپا برای معرفی برند، محصولات و خدمات به راه‌اندازی سایت و از استفاده از خدمات بازاریابی محتوایی و سئو نیاز دارند؛ اما این راهکارها بسیار زمان‌بر هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش هویت برند و جذب مشتری در کمترین زمان، استفاده از گوگل ادز است. اما صرف هزینه برای تبلیغات گوگل تنها زمانی مفید است که از خدمات یک شرکت معتبر تبلیغات گوگل استفاده کنید؛ بنابراین در این مطلب با معیارهای انتخاب بهترین شرکت تبلیغات گوگل و خدمات آن آشنا می‌شویم.

بهترین شرکت تبلیغات گول، پارتنر رسمی گوگل است

اولین معیار برای انتخاب شرکت تبلیغات گوگل، این است که این شرکت، پارتنر رسمی گوگل باشد. پارتنر گوگل، شرکتی است که اکانت‌های گوگل ادوردز را زیر نظر کمپانی گوگل مدیریت می‌کند و یکی از نمونه‌های این شرکت‌ها، ادستیتو است.

اما دریافت این پارتنرشیپ تنها صرف هزینه و شرکت در آزمون‌های گوگل ممکن است؛ بنابراین متخصصان این شرکت‌ها از نظر گوگل دارای دانش و تجربه کافی برای ارائه خدمات گوگل ادز هستند. این فقط به معنای این است که مدیر مجموعه، گواهینامه گوگل ادز را دریافت کند؛ بلکه دست‌کم نیمی از کارمندان شرکت نیز باید این گواهینامه را دریافت کرده باشند. همچنین گواهینامه‌های گوگل ادز شامل این موارد می‌شوند:

  • گواهینامه سرچ
  • گواهینامه موبایل
  • گواهینامه شاپینگ
  • گواهینامه ویدئو
  • گواهینامه دیسپلی

ایجاد بهترین کمپین‌های تبلیغاتی

مجموعه‌ای از تبلیغات گوگل که دارای تنظیمات مشابه هستند را کمپین گوگل ادز می‌نامیم. از جمله این کمپین‌ها می‌توان به کمپین شبکه جستجو، کمپین نمایشی، کمپین فروش گوگل ادز، کمپین افزایش نصب اپ موبایل، کمپین هوشمند، کمپین ویدئویی و… اشاره کرد. تفاوت کمپین‌ها نیز در اهداف آن‌ها است. برای مثال از کمپین محلی یا لوکال برای هدف‌گیری جامعه مخاطبان برند در یک منطقه جغرافیایی خاص استفاده می‌شود.

 

کمپین هوشمند مناسب کسب‌وکارهایی است که هیچ‌گونه دانش فنی نسبت به پارامترهای امتیاز کیفیت، مبلغ پیشنهادی و… ندارند و کمپین فروش، بر افزایش فروش تمرکز دارد. بهترین شرکت تبلیغات گوگل، شرکتی است که متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما، تحقیق رقبای کسب‌وکار و انتظارات شما از تبلیغات، بهترین کمپین‌ یا کمپین‌ها را به شما پیشنهاد دهد و علاوه بر این در تنظیمات این کمپین‌ها برای به حداکثر رساندن نتایج کمک کند.

ایجاد بهترین کمپین‌های تبلیغاتی

ارائه راهکارهای خلاقانه و معرفی روش‌های بهینه‌سازی گوگل ادز

درست همان زمانی که شما در حال راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی هستید، بسیاری از رقبای شما نیز در حال استفاده از خدمات گوگل ادز هستند؛ بنابراین به یاد داشته باشید، شما باز هم در یک فضای رقابتی هستید.

بااین‌حال مزیت گوگل ادز در این است که اگر بتوانید از روش‌های خلاقانه برای تبلیغ در گوگل استفاده کنید و همچنین به طور مداوم برای بهینه‌سازی این روش تلاش کنید، این شانس را دارید که در جذب مشتری حتی از شرکت‌های رقیب با مقیاس بزرگ‌تر پیشی بگیرید. برای مثال، شرکت ادستیتو به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغات گوگل روش‌های بهینه‌سازی کمپین را به شما می‌آموزد و خدمات متنوعی را به طور مستقیم در این زمینه به شما ارائه می‌دهد.

برخی از راهکارهای بهینه‌سازی تبلیغات گوگل را با هم مرور می‌کنیم:

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب
  • استفاده از کلمات کلیدی طولانی
  • استفاده از کلمات کلیدی منفی
  • استفاده از موقعیت جغرافیایی کاربران
  • سازگاری صفحه‌های فرود با مرورگر در تلفن همراه

ایجاد شرایط دسترسی آسان به اکانت

بهترین شرکت تبلیغات گوگل شرکتی است که شرایط مناسبی را برای دسترسی آسان‌تر به اکانت برای شما ایجاد کند. یکی از روش‌های تسهیل دسترسی نیز ارائه نرم‌افزار موبایل است. برای مثال ادستیتو، یک نرم‌افزار اختصاصی ایجاد کرده است که از طریق آن بتوانید در هر مکان و زمان به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید، نتایج و داده‌ها را بررسی کرده و تنظیمات را اعمال کنید.

ایجاد شرایط دسترسی آسان به اکانت

 

ارائه گزارش‌ عملکرد کمپین تبلیغاتی از سوی شرکت

مقیاس‌پذیری و امکان گزارش‌گیری از مزایای تبلیغات گوگل است. زیرا شما همواره در حال صرف هزینه به‌ازای کلیک در این روش تبلیغ هستید، بنابراین باید اطمینان پیدا کنید که عملکرد در بالاترین سطح باشد و بهترین نتایج ایجاد شوند.

پلتفرم گوگل ادز عملکرد کمپین را بر اساس معیارهای مختلفی نشان می‌دهد که شامل مقدار میانگین CPC، امتیاز کیفیت و موارد دیگر می‌شود. شما همچنین می‌توانید این معیارها را با هم مقایسه کنید. باتوجه‌به تخصصی بودن این موارد، شرکت‌های تبلیغات گوگل می‌توانند گزارش‌های عملکرد را برای شما تهیه کرده و برای شما ارسال کنند.

خدمات شارژ تبلیغات گوگل

پرداخت‌های ارزی، بین‌المللی و درون برنامه‌ای همواره از چالش‌های پیشروی کسب‌وکارها در ایران هستند. زیرا بسیاری از پلتفرم‌ها به دلیل تحریم‌ها، کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. در مورد پلتفرم‌هایی که ما تحریم نکرده‌اند نیز باید از خدمات پلتفرم‌های پرداخت اینترنتی بین‌المللی استفاده کنیم که این پلتفرم‌ها نیز عموماً به کاربران ایرانی این خدمات را ارائه نمی‌دهند.

البته همیشه راهکارهای برای دورزدن تحریم‌ها وجود دارد؛ اما این راهکارها برای کسب‌وکارها و فریلنسرها دشوار هستند؛ بنابراین بهترین شرکت تبلیغات گوگل شرکتی است که بتواند مبالغ را به شکل ریالی از شما دریافت کند و در کمترین زمان، به طور مستقیم، حساب شما را شارژ کند.

نقدکردن درآمد گوگل ادموب

سرویس گوگل ادموب یک بستر مناسب برای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن‌های موبایل است. با استفاده از این سرویس، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای تلفن همراه می‌توانند با ارائه فضای مناسب برای تبلیغات گوگل در نرم‌افزار، درآمد کسب کنند. اما نقدکردن درآمد از این سرویس نیز مانند شارژ اکانت گوگل ادز، دشواری‌هایی برای کاربران ایرانی دارد؛ بنابراین شرکت‌های برتر گوگل ادز از جمله ادستیتو خدمات نقدکردن درآمد گوگل ادموب را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

نقدکردن درآمد گوگل ادموب

 

تبلیغات بهینه در گوگل ادز با خدمات ادستیتو

با امکان دسترسی به میلیاردها مخاطب در سراسر جهان، گوگل ادز، پادشاه پلتفرم‌های تبلیغاتی است. اما کسب بهترین نتایج از این پلتفرم، نیاز به انتخاب بهترین شرکت تبلیغات گوگل برای ایجاد حساب، راه‌اندازی کمپین، دریافت گزارش‌های تحلیلی و… دارد. اگر به دنبال شرکتی با متنوع‌ترین خدمات تبلیغات گوگل هستید، ما به شما ادستیتو را پیشنهاد می‌کنیم.

ادستیتو پارتنر رسمی گوگل است و به شما در ایجاد تبلیغات در گوگل با کمترین هزینه و راه‌اندازی کمپین متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما کمک می‌کند. ادستیتو همچنین خدمات شارژ آسان اکانت و نقدکردن درآمد گوگل ادموب را نیز ارائه می‌دهد. برای دریافت این خدمات کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید