صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

قابلیت ad customizer در گوگل ادز | ویژگی‌ها و کاربردهای این ابزار

قابلیت ad customizer در گوگل ادز | ویژگی‌ها و کاربردهای این ابزار

قابلیت ad customizer کمپین تبلیغاتی شما را بهینه می‌کند

ابزار ad customizer به شما اجازه می‌دهد تبلیغات سفارشی‌سازی شده و بدون عیب‌ونقص را ایجاد کنید. این روش با تمام قوانین حفظ حریم خصوصی مطابقت دارد و با استفاده از این ابزار می‌توانید تبدیل‌های خود را، هم‌زمان با کاستن از هزینه‌ها، افزایش دهید. با استفاده از ad customizer می‌توان محتوای پویا را به‌صورت مستقیم به تبلیغات گوگل اضافه کرد و یک راه آسان برای کم‌کردن زمان صرف شده در گوگل ادز و بهبود نتایج کمپین است. در حال حاضر سفارشی‌سازی یک اقدام مهم برای دسترسی به مخاطبان هدف است که ابزار ad customizer آن را ممکن می‌کند. در این مطلب با قابلیت ad customizer در گوگل ادز و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

ابزار ad customizer چگونه کار می‌کند؟

قابلیت ad customizer در گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد محتوای پویا را، بر اساس معیارهای گوناگون، به تبلیغات خود اضافه کنید. شما می‌توانید آن‌ را برای آگهی‌های متنی و آگهی‌های واکنشی در محیط‌های جست‌وجو در اینترنت به کار ببرید و تمام بخش‌های آگهی به‌جز URL را شخصی‌سازی کنید. با استفاده از ad customizer می‌توان آگهی‌ها را بدون نقض قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی تا بیشترین حد ممکن اختصاصی کنید.

انواع قابلیت‌های سفارشی‌سازی ad customizer گوگل

قابلیت ad customizer در گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از گزینه‌‌های مختلف آگهی خود را سفارشی‌سازی کنید. همچنین باید بدانید ad customizer انواع گوناگونی دارد. انواع قابلیت‌های سفارشی‌سازی ad customizer گوگل عبارت‌اند از:

  • سفارشی‌سازی‌ درج کلمه کلیدی پویا (Dynamic Keyword Insertion Customizers)
  • سفارشی‌سازی شمارش معکوس (Countdown Customizers)
  • سفارشی‌سازی کارکرد IF (IF Function Customizers)
  • سفارشی‌سازی پارامتر (Parameter Customizers)

این عناصر پویا می‌توانند به متن آگهی مانند کلمه‌های کلیدی، قیمت‌ها، شمارش معکوس و کارکردهای IF اضافه شوند. قابلیت ad customizer به بهینه‌سازی تبلیغات باتوجه‌به فاکتورهای گوناگون مانند موقعیت مکانی، ساعت روز و لیست مخاطب کمک می‌کند. در ادامه با انواع این ابزارها بیشتر آشنا می‌شویم.

انواع قابلیت‌های سفارشی‌سازی ad customizer گوگل

سفارشی‌سازی درج کلمه کلیدی پویا

اگر قابلیت درج کلمه کلیدی پویا را به کار می‌برید می‌توانید آگهی را مطابق با کلیدواژه‌های مورداستفاده در جست‌وجو بسازید. برای مثال اگر یک گروه تبلیغات شامل کلیدواژه‌های مربوط با “دانه‌های قهوه” دارید می‌توانید با این ابزار آگهی‌ها را مطابق با کلیدواژه‌ای مشخص نمایش دهید. به‌این‌ترتیب اگر کسی “دانه‌های قهوه عربی” را جست‌وجو کند آگهی‌ را با عنوان “دانه‌های قهوه عربی” می‌بیند؛ اما اگر شخصی دیگر “دانه‌های قهوه روبوستا” را جست‌وجو کند آگهی را با عنوان “دانه‌های قهوه روبوستا” مشاهده می‌کند.

سفارشی‌سازی شمارش معکوس

قابلیت شمارش معکوس به شما این امکان را می‌دهد آگهی را تا یک تاریخ و ساعت مشخص در معرض نمایش قرار دهید. این سفارشی‌سازی برای ساخت آگهی‌هایی که یک پیشنهاد جذاب و ویژه دارند کاملاً مناسب است. شما می‌توانید از این ابزار برای ارائه تخفیف‌ها و رویدادها و در مناسب‌های خاص مانند جمعه سیاه استفاده کنید.

سفارشی‌سازی کارکرد IF

با استفاده از قابلیت کارکرد IF می‌توان تبلیغات متفاوت را با دو انتخاب برای کاربران مختلف نمایش داد: نوع دستگاه و لیست مخاطب. در حالت نوع دستگاه می‌توان آگهی را بر اساس دستگاه مورداستفاده کاربر تغییر داد تا بر روی موبایل یا دسکتاپ بهتر نمایش داده شود. حالت لیست مخاطب نیز این امکان را می‌دهد تا آگهی باتوجه‌به تاریخچه کاربر در ارتباط با بیزینس شما نمایش داده شود. به‌عنوان‌مثال اینکه آیا درگذشته از شما خرید کرده است یا خیر.

سفارشی‌سازی پارامتر

قابلیت سفارشی‌سازی پارامتر به شما کمک می‌کند تا بسیاری از بخش‌های دیگر آگهی را تغییر دهید. برای این منظور می‌توان با استفاده از یک فایل خوراک داده مواردی که می‌خواهید تغییر دهید را به گوگل ادز اعلام کنید. برای مثال می‌توان محصولات، قیمت، موجودی و… را تغییر داد. این نوع سفارشی‌سازی با کمک فایل خوراک داده شما ارزش موارد مختلف را تغییر می‌دهد. شما می‌توانید زمان تغییر هر پارامتر را به گوگل ادز اعلام کنید تا مخاطبین هر بار با یک آگهی جدید مواجه شوند.

سفارشی‌سازی پارامتر

مزایای استفاده از قابلیت ad customizer

قابلیت Ad customizer یک قابلیت قدرتمند برای کمک به ایجاد آگهی‌های تأثیرگذار و مرتبط برای مخاطب خاص است. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی پاسخگوی خود را مطابق با نیاز مشتریان بالقوه خودتنظیم کنید.

این قابلیت مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ساخت تبلیغات بسیار شخصی‌سازی شده برای اهداف مشخص
  • افزایش ارتباط آگهی و نرخ کلیک (CTR) با تطبیق آن به عبارت جست‌وجو
  • مقیاس‌بندی آسان با انجام سفارشی‌سازی و ایجاد تغییرات متعدد
  • صرفه‌جویی در زمان، زیرا می‌توانید صدها متن آگهی را با استفاده از یک منبع داده و تنها با تغییر متغیرهای گوناگون موجود در متن بسازید
  • ساخت تبلیغات مرتبط‌تر زیرا می‌توانید آگهی را بر اساس فاکتورهای گوناگون مانند موقعیت مکانی دستگاه، تاریخچه جست‌وجوی کاربر، لیست مخاطب، ساعت روز و… سفارشی‌سازی کنید

کاربردهای قابلیت ad customizer

قابلیت ad customizer در گوگل ادز برای موارد گوناگونی کاربرد دارد. اگر شما این ابزار را در زمان مناسب و بر اساس نیازهای کسب‌وکار خودتنظیم کنید می‌توانید بهترین و سفارشی‌ترین تبلیغات ممکن را برای کمپین خود بسازید. به‌این‌ترتیب بهترین نتایج را کسب خواهید کرد.

بهترین مواقع استفاده از قابلیت ad customizer عبارت‌اند از:

  • فروش در تعطیلات و فستیوال‌ها
  • هدف‌‌گذاری خاص در کاتالوگ محصولات خاص
  • خدمات مبتنی بر موقعیت مکانی، دسترسی و قیمت
  • هدف‌گذاری گروه‌های مخاطب مشخص

کاربردهای قابلیت ad customizer

تبلیغات را با ad customizer برای مخاطب سفارشی‌سازی کنید

قابلیت ad customizer در گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا از قبل خود را برای کمپین‌های خاص آماده کنید. به‌این‌ترتیب به گروه هدف کسب‌وکار خود با صرف زمان بسیار کم و هزینه پایین دسترسی پیدا می‌کنید. با اضافه‌کردن محتوای پویا به تبلیغات می‌توان عملکرد کلی کمپین را بهینه‌سازی کرد. سفارشی‌سازی آگهی یک فاکتور کلیدی برای بازاریابی مؤثر است که به شما کمک می‌کند بدون صرف هزینه و زمان بیشتر به مخاطب درست دسترسی پیدا کنید. شرکت ادستیتو در تمام حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما بهترین و متنوع‌ترین خدمات را دریافت کنید.

 

سؤالات متداول

سفارشی‌سازی تبلیغات چه اهمیتی دارد؟

یکی از مزایای تبلیغات سفارشی افزایش مشارکت و بازخورد مخاطب است. به‌عبارت‌دیگر احتمال کلیک‌کردن روی آگهی و آشنایی با برند و محصول شما بیشتر می‌شود.

آیا می‌توان به‌صورت نامحدود از ad customizer استفاده کرد؟

خیر، شما تنها می‌توانید حداکثر 40 سفارشی‌ساز در یک اکانت داشته باشید و گوگل اجازه عملکرد تعداد بیشتر را نمی‌دهد.

 آیا استفاده از ad customizer دشوار و پیچیده است؟

خیر، شما می‌توانید بدون نیاز به دانش تخصصی از این قابلیت برای سفارشی‌سازی آگهی استفاده کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید