صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک | چگونه می‌توانید بهتر شناخته شوید؟

مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک | چگونه می‌توانید بهتر شناخته شوید؟

تبلیغات گوگل می‌تواند باعث رشد کسب و کارهای کوچک شود

امروزه تبلیغات گوگل برای گسترش کسب‌وکارها یک مسئله ضروری است. در واقع بدون یک کمپین تبلیغاتی مناسب نمی‌توان هیچ کسب‌وکاری را گسترش داد. تبلیغات گوگل یکی از همین ابزارها است که کارایی بالایی دارد و می‌تواند در مدت‌زمانی کوتاه، شرایط کسب‌وکار شما را دگرگون کند. تبلیغات گوگل به‌ویژه می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک مفید باشد و به آن‌ها کمک کند تا در بازار رقابتی و دیجیتالی امروزی بیشتر دیده شوند. در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک بپردازیم.

تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک چه مزایایی دارد؟

شما به‌عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، باید از هر فرصتی برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده کنید و از رقبا جلو بیافتید. تبلیغات گوگل یک پلتفرم آنلاین است که توسط گوگل توسعه‌یافته است. این پلتفرم، برای تبلیغ محصولات و خدمات شما یک راهکار توانمند و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. هزاران سازمان تجاری کوچک، متوسط و بزرگ از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند.

اگر به‌تازگی یک کسب‌وکار کوچک یا فروشگاه تجارت الکترونیکی راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید کسب و کارتان را از طریق تبلیغات هدفمند دقیقاً به افرادی که می‌خواهید، معرفی کنید. در ادامه به شرح مزایای تبلیغات گوگل ادز برای کسب‌وکارهای کوچک می‌پردازیم.

شناخته شدن؛ از مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک

هر کسب و کاری که به‌صورت آنلاین بازاریابی می‌کند، صرف‌نظر از حجم فعالیت آن، می‌خواهد در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل پدیدار شود. اگر می‌خواهید محصول یا خدمات شما توسط مشتریان هدفمند و بالقوه در مدت‌زمان کوتاهی کشف شود، استفاده از پلتفرم تبلیغات گوگل می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

با اینکه برای کسب و کارهای کوچک، رقابت با وب‌سایت‌هایی در گوگل که به‌خوبی جا افتاده‌اند دشوار است، اما یکی از مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک این است که به شما کمک می‌کند تا در مقابل رقبای برتر قرار بگیرید؛ زیرا آگهی شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می‌شود. این طرح حمایتی به شما امکان می‌دهد هر بار که مشتریان بالقوه‌تان محصول شما را جستجو می‌کنند، به آنها دسترسی پیدا کنید.

شناخته شدن؛ از مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک

امکان دسترسی به مشتریان محلی برای کسب و کارهای کوچک با استفاده از تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل گزینه‌های متعددی برای هدف‌گیری مخاطبان در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بنابراین هدف قراردادن مخاطبان مناسب برای کسب و کار کوچک شما آسان خواهد شد. اگر یک فروشگاه محلی دارید و می‌خواهید مشتریان را فقط در آن محدوده هدف قرار دهید، استفاده از تبلیغات گوگل می‌تواند واقعاً مؤثر واقع شود. اگر روی یک مخاطب محلی خاص (شهر یا منطقه) متمرکز هستید، می‌توانید تبلیغات خود را فقط برای افراد آن منطقه نمایش بدهید. این سازوکار، «هدف‌گیری جغرافیایی» نام دارد و به شما کمک می‌کند بدون هدردادن بودجه تبلیغاتی برای کسانی که در منطقه شما نیستند به مشتری موردنظر خود دست پیدا کنید.

در واقع یکی از مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک این است که نه‌تنها می‌توانید مکان موردنظر خود را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید مکان‌هایی که نمی‌خواهید تبلیغ شما در آن‌ها اجرا شود را نیز حذف کنید. چنین مکان‌هایی به شما کمک می‌کند تا هم‌زمان با کاهش هزینه و بهبود بازگشت سرمایه، هدف‌گذاری دقیق‌تری داشته باشید.

به‌عنوان‌مثال، اگر شما صاحب یک کافه هستید، مسلماً ترجیح می‌دهید مشتریان محلی را به خود جلب کنید. برای این کار، می‌توانید از طریق تبلیغات گوگل آگهی خود را به افرادی که در منطقه شما جستجو می‌کنند و احتمال توقفشان در آن بیشتر است، نشان دهید.

امکان دسترسی به مشتریان محلی برای کسب و کارهای کوچک با استفاده از تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یک پلتفرم بازاریابی انعطاف‌پذیر است

تبلیغات گوگل به‌عنوان یک پلتفرم بازاریابی انعطاف‌پذیر، برای هر نوع کسب‌وکاری مناسب است و می‌توان با هر بودجه‌ای از آن استفاده کرد. شما می‌توانید بودجه کمپین‌های خود را باتوجه‌به مبلغی موردنظر خودتان تنظیم کنید. همچنین گزینه‌هایی برای هدف‌گرفتن افرادی که در مکان‌های مختلف قرار دارند و همچنین افرادی که از دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند نیز وجود دارند.

نتایج سریع و شفاف؛ از مزایای مهم تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک

نتایج تبلیغات گوگل آن‌قدر سریع و شفاف است که می‌توانید امروز یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید و فردا نتایج آن را ببینید. تبلیغات گوگل به‌صورت بی‌درنگ آگهی شما را نمایش می‌دهد و بدین ترتیب مشتریان بلافاصله به سراغ شما خواهند آمد. ترکیب سرعت و هدف‌گیری به شما امکان می‌دهد بلافاصله کلیک‌های لازم را دریافت کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از کمپین‌های خود نتایج و گزارش‌های تقریباً فوری دریافت کنید. تجزیه‌وتحلیل گزارش‌ها نیز بسیار آسان است و شامل اطلاعات مربوط به هر کمپین است؛ مانند کلیک‌ها، کلمات کلیدی، نمایش‌ها، هزینه‌ها، تبدیل‌ها و موارد دیگر. این گزارش‌ها داده‌های کافی در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید پیشرفت کمپین‌های تبلیغات گوگل خود را تجزیه‌وتحلیل کنید و در صورت نیاز آنها را بهبود ببخشید.

سریع‌تر و ساده‌تر از سئو

تبلیغات گوگل نسبت به سئو عملکرد سریع‌تری دار؛ زیرا با اینکه سئو نسبتاً ارزان‌قیمت است و یک روش محبوب برای بازاریابی آنلاین به شمار می‌رود، اما ممکن است کمی طول بکشد تا شاهد نتایج فعالیت‌های سئو باشید. علاوه بر این، اگر رقبای زیادی در سئو داشته باشید، رسیدن به جایگاه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی شما می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد. ازآنجایی‌که شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، نمی‌توانید زمان زیادی را برای رسیدن به نتیجه از دست بدهید. بدین ترتیب می‌توانید بلافاصله پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی، ترافیک دریافت کنید. بااین‌حال استفاده از سئو در کنار تبلیغات گوگل، می‌تواند نتایج پایدارتری برای شما به همراه داشته باشد.

سریع‌تر و ساده‌تر از سئو

با خدمات ادستیتو از مزایای تبلیغات گوگل برای کسب‌وکار کوچک خود استفاده کنید

تبلیغات گوگل باید جز مهمی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال شما باشد؛ زیرا نسبت به سایر اشکال بازاریابی دیجیتال مزایای زیادی دارد. با شروع و ادامه استفاده از آن، چیزهای بیشتری را کشف می‌کنید و مزایای بیشتری به دست خواهید آورد. یادگیری استفاده از تبلیغات گوگل نسبتاً آسان است و دستورالعمل‌های واضح و عینی دارد که در صورت تمایل به پرداخت هزینه، می‌توانید برای کسب‌وکار کوچک خود، یک موقعیت برتر تضمین کنید.

ادستیتو نماینده و شریک رسمی گوگل در زمینه تبلیغات در ایران است. ما در ادستیتو به انواع کسب‌وکارها از جمله کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنیم تا با استفاده از تبلیغات گوگل، شاهد ترافیک و فروش بیشتر باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورداستفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

چرا تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک اهمیت دارد؟

کسب و کارهای کوچک می‌توانند با صرف بودجه‌ای اندک، خدمات یا محصولات خود را از طریق تبلیغات هدفمند دقیقاً به افرادی که می‌خواهند، معرفی کنند.

تبلیغات گوگل چه مزایایی برای کسب و کارهای کوچک دارد؟

از میان مزایای تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک می‌توان به امکان شناخته‌شدن، انعطاف‌پذیربودن برای هر بودجه، دریافت نتایج سریع و شفاف و گزینه‌ای در کنار سئو اشاره کرد.

آیا تبلیغات گوگل می‌تواند جایگزین سئو برای کسب و کارهای کوچک باشد؟

با اینکه استفاده از تبلیغات گوگل می‌تواند نتایج فوری در پی داشته باشد، اما متخصصان توصیه می‌کنند که برای حفظ نتایج برای مدت‌زمان طولانی، از سئو نیز استفاده شود.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید