صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مزایای تبلیغ در گوگل | بهترین پلتفرم برای تبلیغ آنلاین محصول شما

مزایای تبلیغ در گوگل | بهترین پلتفرم برای تبلیغ آنلاین محصول شما

مزایای تبلیغ در گوگل برای عرضه محصولات و معرفی برند

روش‌های بسیار زیادی برای تبلیغ محصولات وجود دارند، به همین دلیل اکثر افراد هنگام طراحی کمپین تبلیغاتی دچار سردرگمی می‌شوند. بااین‌حال کمتر پلتفرم تبلیغاتی می‌تواند با مزایای تبلیغ در گوگل رقابت کند. به‌این‌ترتیب اگر قصد دارید مخاطب و مشتری را بر اساس موقعیت مکانی، کلیدواژه، زبان، علایق و بسیاری از فاکتورهای متنوع دیگر شناسایی کنید باید به سراغ گوگل ادز بروید. در این مطلب با مزایای تبلیغ در گوگل آشنا می‌شویم.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز سرویس تبلیغات شرکت گوگل است که به شما امکان ساخت تبلیغات آنلاین را می‌دهد. با استفاده از این روش می‌توانید باتوجه‌به فاکتورهای مدنظر با مخاطبان و مشتری‌های بسیار زیاد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. پلتفرم گوگل ادز دارای استراتژی‌های هزینه‌گذاری بسیار متنوع است که آزادی عمل بسیار زیادی به شما خواهد داد. شما می‌توانید با استفاده از گوگل ادز کسب‌وکار خود را معرفی کنید، محصولات و خدمات گوناگون را به فروش برسانید، ترافیک بازدید از سایت خود را افزایش دهید و یا به طیف جدید از مشتریان دسترسی پیدا کنید. سهولت ایجاد تغییرات در کمپین تبلیغاتی یکی دیگر از ویژگی‌های گوگل ادز است. شما با هر نوع بودجه و باتوجه‌به نیازهای خود می‌توانید از گوگل ادز استفاده کنید و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

آشنایی با مزایای تبلیغ در گوگل

اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین به مشتریان خود دسترسی داشته باشید یکی از بهترین روش‌های موجود استفاده از گوگل ادز است. تبلیغات آنلاین امکان دسترسی به انواع مشتریان را به شما می‌دهد و می‌توانید مخاطبان را به‌راحتی فیلتر کنید. همچنین مشتریان هدف که محصول شما را به‌صورت آنلاین جست‌وجو می‌کنند می‌توانند خیلی آسان‌تر به آن دسترسی پیدا کنند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین مزایای تبلیغ در گوگل آشنا می‌شویم.

دستیابی به اهداف بازاریابی

شما می‌توانید با کمک پلتفرم گوگل ادز از فرمت‌ها و ویژگی‌های گوناگون برای ساخت تبلیغات باتوجه‌به اهداف کسب‌وکار خود استفاده کنید. برای مثال با قراردادن گزینه “تماس” در تبلیغ تعداد تماس‌های تلفنی را افزایش می‌دهید یا با استفاده از تبلیغات ویدئویی ویژگی‌های محصول خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان معرفی خواهید کرد. شما می‌توانید امکان دسترسی به وب‌سایت، فروشگاه اینترنتی، شماره تماس و اپلیکیشن را در تبلیغ گوگل اضافه کنید.

دستیابی به اهداف بازاریابی

امکان افزودن کلیدواژه به تبلیغات

گوگل با داشتن محبوب‌ترین موتور جست‌وجوی دنیا به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغ خود را متناسب با نیازهای کاربران تنظیم کنید. به‌این‌ترتیب کلیدواژه‌های پرکاربرد برای هدف قراردادن گروهی خاص از مخاطبان استفاده می‌شوند. با انتخاب کلیدواژه مناسب افراد در هنگام جست‌وجوی مرتبط با تبلیغ شما مواجه خواهند شد. علاوه بر این شما می‌توانید تبلیغ خود را در ساعت‌های خاص، موقعیت مکانی مشخص و برای مخاطبانی که به زبان مدنظر صحبت می‌کنند، نمایش دهید.

شما می‌توانید با استفاده از کلیدواژه‌های طولانی مانند “نرم‌افزار حسابداری برای بازاریاب‌های فریلنس” با پرداخت هزینه بسیار پایین به یک گروه خاص از افراد دسترسی پیدا کنید که دقیقاً به دنبال محصول و خدمات شما هستند. همین موضوع موجب ارزشمند شدن تبلیغ شما برای این افراد خواهد شد.

تنظیمات دقیق تبلیغ در هنگام نمایش

شما می‌توانید نمایش تبلیغات خود در شبکه نمایش گوگل (شامل یوتیوب، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل) را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که یک گروه بسیار خاص از مخاطبان به آن دسترسی داشته باشند. برای مثال با تغییر فاکتور سن، نوع وب‌سایت‌های بازدید شده و علایق گوناگون فرد تبلیغ گوگل ادز را در اختیار وی قرار دهید.

نیت محور بودن تبلیغات گوگل ادز

یکی از مزیت‌های بزرگ گوگل ادز در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات نیت محور بودن آن است. در این شیوه تبلیغ شما در هنگام جست‌وجو یک کلیدواژه یا موضوع خاص نمایش داده می‌شود، بنابراین هرچند فرد قصد خرید محصول یا خدمات را ندارد؛ اما احتمال موفقیت تبلیغ شما بیشتر خواهد بود. این در حالی است که هنگام تبلیغ در پلتفرم‌های دیگر، مانند شبکه‌های اجتماعی، محتوای شما بدون توجه به موضوع مورد جست‌وجو یا کلیدواژه خاص برای تمام افراد به نمایش در می‌آید و احتمال استقبال از آن کمتر خواهد بود.

نیت محور بودن تبلیغات گوگل ادز

روش‌های پرداخت هزینه بسیار جذاب

شرکت گوگل هزینه تبلیغات را به روش‌های مختلفی از شما دریافت می‌کند. به‌عبارت‌دیگر این شما هستید که تعیین می‌کنید تا چه میزان بودجه دارید. علاوه بر این هزینه تبلیغات شما در گوگل تنها زمانی از شما دریافت می‌شود که مخاطب با تبلیغ شما تعاملات گوناگون مانند کلیک‌کردن یا تماشای ویدئو دارد؛ بنابراین شما می‌توانید بهترین گزینه ممکن را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. امکان تعیین بودجه ماهانه خود و ایجاد تغییر در آن بر اساس نمودار عملکردی نیز وجود دارد. به‌این‌ترتیب اگر تبلیغ شما به‌خوبی کار می‌کند می‌توانید بودجه آن را افزایش دهید تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنید. همچنین این کار به‌صورت بلعکس نیز قابل‌انجام است و در صورت ناموفق بودن کمپین تبلیغاتی می‌توانید هزینه صرف شده برای آن را کمتر کنید تا ضرر اقتصادی کمتری داشته باشید.

دسترسی آزاد و آسان به اطلاعات آماری

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن و حساب کاربری گوگل ادز به اطلاعات بسیار متنوع و مهم کمپین تبلیغاتی خود دسترسی داشته باشید. این ابزارها میزان کارایی تبلیغ را به شما نشان می‌دهند و این امکان را خواهید داشت تا تغییرات مدنظر را بلافاصله در آن ایجاد کنید. با استفاده از گوگل ادز کمپین تبلیغاتی شما بسیار انعطاف‌پذیر خواهد بود و همیشه امکان اعمال هرگونه تغییر و اصلاح در آن وجود دارد.

امکان تبلیغ در پلتفرم‌های گوناگون

گوگل به دلیل ماهیت خود این امکان را به شما می‌دهد تا به مخاطبان و مشتری‌ها در هنگام استفاده از کامپیوتر، تبلت، موبایل یا حتی اپلیکیشن‌ها گوناگون دسترسی داشته باشید؛ بنابراین بدون محدودیت گروه‌های هدف خود را پیدا خواهید کرد.

امکان تبلیغ در پلتفرم‌های گوناگون

تجربه بی‌نظیر تبلیغات مدرن و آنلاین با گوگل ادز

پلتفرم تبلیغات گوگل ادز می‌تواند پاسخگوی نیاز کسب‌وکارهای گوناگون باشد. شما به موتور جست‌وجو با بی‌نهایت محتوا و میلیاردها کاربر از سراسر دنیا دسترسی خواهید داشت. این گستردگی باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی مشتری و کاربر هدف خود را شناسایی کنید تا برند، کالا و خدمات شما را بشناسد. از دیگر ویژگی‌های جذاب گوگل ادز می‌توان به تنظیمات متنوع، استراتژی‌های هزینه‌گذاری و امکان تعیین بودجه باتوجه‌به توان اقتصادی اشاره کرد. شرکت ادستیتو خدمات گوناگون را در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای تبلیغات در گوگل، طراحی سایت، سئو و… با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است؟

به طور میانگین هزینه هر کلیک بر روی تبلیغات گوگل 1 تا 2 دلار است و ماهانه باید بین 1,000 تا 10,000 دلار بودجه برای آن در نظر بگیرید.

آیا ساخت گوگل ادز نیازمند وب‌سایت است؟

بله برای ساخت و ایجاد تبلیغات در گوگل باید وب سایت یا صفحه فرود (Landing Page) داشته باشید.

آیا طراحی و انتشار تبلیغات در گوگل محدودیت تعداد دارد؟

شما می‌توانید با هر حساب گوگل ادز تا 10,000 کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید. هرکدام از این کمپین‌ها می‌توانند شامل 20,000 گروه تبلیغات باشند و هر گروه ظرفیت 50 متن تبلیغاتی را دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید