صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مزایای مشاوره تبلیغات گوگل | چرا نباید برای تبلیغات گوگل دست به سعی و خطا بزنید

مزایای مشاوره تبلیغات گوگل

مشاوره تبلیغات گوگل؛ همان‌چیزی که برای موفقیت به آن نیاز دارید

تبلیغات گوگل یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین و قابل اعتماد است و با استفاده از آن می‌توانید به گروه بزرگی از مخاطبان مرتبط که به پیشنهاد شما علاقه‌مند هستند، کسب و کار خود را نمایش دهید. با اینکه همیشه گزینه‌هایی برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک وجود دارد، اما از مزایای تبلیغات کلیکی گوگل نمی‌توان به راحتی چشم‌پوشی کرد. حضور آنلاین به یک شرط لازم در فضای کاری دیجیتالی تبدیل شده است، به‌طوری که تمام کسب‌وکارها برای کسب رتبه برتر در گوگل با یکدیگر رقابت می‌کند. اما در این حوزه باید به صورت حساب‌شده وارد شد و از مشاوره کارشناسان استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای مشاوره تبلیغات گوگل بپردازیم.

نقش مشاوره در تبلیغات گوگل

نقش مشاوره در تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل می‌توانند در ایجاد و ارتقای حضور دیجیتالی‌تان به شما کمک کنند. متخصصان مشاوره در تبلیغات گوگل برای استفاده هرچه بیشتر از این فضا، یک استراتژی دیجیتالی برنامه‌ریزی‌شده تدوین می‌کنند. در ادامه به نقش مشاوره و مزایای آن در تبلیغات گوگل می‌پردازیم.

هدایت کمپین تبلیغات گوگل در جهت درست

حتی اگر یک بردار هم جهت نداشته باشد، هدف خود را از دست می‌دهد! یکی از مزایای مشاوره در تبلیغات گوگل این است که به تبلیغات شما در گوگل جهت می‌دهد. بنابراین، نباید در مسیر آزمون و خطا وارد شوید؛ مگر اینکه واقعا جیب پرپولی داشته باشید و از دست دادن پول برای‌تان اهمیتی نداشته باشد!

پس لازم است که یک کاپیتان شایسته در راس امور داشته باشید تا ضمن حرکت در آب‌های متلاطم تبلیغات، به شما کمک کند. یکی از مزایای مشاوره در تبلیغات گوگل این است که شما در واقع از راه‌های رفته و امتحان‌شده متخصصان مشاوره در تبلیغات گوگل یا کارشناسان بازاریابی موتورهای جستجو برای سفر خود استفاده می‌کنید. از سوی دیگر، مشاور تبلیغات گوگل اطمینان حاصل می‌کند که مناظر جذاب اطراف، تمرکز شما را از مقصد نهایی دور نمی‌کند. این مشارکت فعال مشاور در مدیریت سفر دیجیتال شما، در نهایت به موفقیت منجر می‌شود.

بنابراین، چه به دنبال ایجاد آگاهی از برند، گسترش دسترسی، ایجاد سرنخ، برنده شدن در فروش، جذب ترافیک، و تبلیغ محصولات خاص باشید، افراد متخصص در مشاوره که از زیر و بم نکات تبلیغات گوگل آگاه هستند، می‌توانند بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصدتان ترسیم کند.

هدایت کمپین تبلیغات گوگل

بهبود امتیاز کیفیت و افزایش سطح آگاهی

امتیاز کیفیت یک مولفه مهم است که در میزان محبوبیت تبلیغ شما نقش تعیین‌کننده دارد. این رتبه که از یک تا ده محاسبه می‌شود، مستقیما با مفید بودن و مرتبط بودن تبلیغ شما ارتباط دارد. البته پیشینه عملکرد تبلیغات گوگل شما نیز در این امتیاز دخیل است. بر اساس چنین عواملی، موتور جستجوی گوگل تبلیغ شما را ارزیابی می‌کند تا درباره شما و تبلیغ‌تان تصمیمات کلیدی بگیرد؛ مثل کاهش دادن هزینه به ازای هر کلیک یا افزایش رتبه‌بندی تبلیغ شما. به عبارت ساده، اگر بتوانید امتیاز کیفیت خود را بهبود بخشید، می‌توانید آگاهی بیشتری از برندتان ایجاد کنید، ضمن آنکه هزینه‌های مرتبط با آن را نیز کاهش دهید.

در اینجا است که یک مشاور تبلیغات گوگل می‌تواند برای شما تمایز رقابتی ایجاد کند. افراد خبره در زمینه مشاوره تبلیغات گوگل از تجربه خود برای ابداع استراتژی‌هایی برای بهبود امتیاز کیفیت استفاده می‌کنند. با این که یک فرد عادی ممکن است صرفا روی بهبود کیفیت آگهی از طریق تولید آگهی کار کند، اما مشاوران تبلیغات گوگل رویکردی جامع‌تر دنبال در پیش می‌گیرند.

به این ترتیب، متوجه خواهید شد که مشاوران روی بهبود تجربه کاربری وب‌سایت، سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری، تقسیم کمپین‌ها به گروه‌های تبلیغاتی تک‌کلیدواژه، شخصی‌سازی و موارد دیگر کار می‌کنند! چنین تلاش‌هایی با مشاهده افزایش نرخ تبدیل نتیجه نهایی را برای شما به همراه خواهند داشت. توجه داشته باشید که این بهبود عملکرد تبلیغات گوگل، از سوی غول جستجو بی‌توجه نخواهد بود؛ چرا که با یک امتیاز کیفیت قابل توجه، به شما پاداش خواهد داد.

طراحی صفحات فرود در تبلیغات گوگل

طراحی صفحات فرود که منجر به تبدیل خواهند شد؛ از مهم‌ترین مزایای مشاوره تبلیغات گوگل

تجربه صفحه فرود نیز نقش زیادی در امتیاز کیفیت تبلیغ شما بازی می‌کند. از این گذشته، صفحه فرود باید جذابیت خاصی داشته باشد تا علاقه کاربر همچنان حفظ شود. متاسفانه، کسب‌وکارها از طراحی صفحه فرود اختصاصی غفلت می‌کنند (یا نمی‌توانند از پس هزینه‌های آن بربیایند) که باعث می‌شود در این جبهه بازی را ببازند. به این ترتیب، بهره گرفتن از خدمات مشاوره تبلیغات گوگل می‌تواند در کمک به رشد کسب‌وکار شما بسیار مفید باشد.

از دیگر مزایای مشاوره تبلیغات گوگل، این نکته است که مشاور بهترین شیوه‌ها را برای طراحی و بهینه‌سازی صفحات فرود دنبال می‌کند. بدین ترتیب نرخ تبدیل افزایش پیدا خواهد کرد. این استراتژی‌ها شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها مانند بهبود محتوای صفحه فرود، اضافه کردن فراخوان به عمل‌های احساسی، گنجاندن کلمات کلیدی در آگهی و ارتقای کیفیت صفحه فرود است. از دیگر مزایای مشاوره تبلیغات گوگل، می‌توان به بهینه‌سازی صفحه برای دیدن شدن روی دستگاه‌های مختلف، و ردیابی تبدیل‌ها اشاره کرد.

تست و بهینه‌سازی؛ از دیگر مهم‌ترین مزایای مشاوره تبلیغات گوگل

در بازاریابی و تبلیغات، هیچ استراتژی‌ای بی‌نقص نیست و باید تحت آزمایش‌های دقیق قرار گیرد، مخصوصا زمانی که پول شما در خطر باشد. مشاور تبلیغات گوگل برای درک اولویت‌های مخاطب، معمولا یک تست تقسیم‌بندی انجام می‌دهد که به آن تست A/B نیز می‌گویند. این روش تست شامل ایجاد دو نسخه از یک صفحه وب یا یک تبلیغ با تغییرات نسبتا جزئی است. مثلا جمله‌بندی متفاوت در عنوان، دو رنگ متفاوت، قرار دادن یا عبارت فراخوان به عمل، یا طرح‌بندی متفاوت اطلاعات. نسخه اصلی یا استاندارد نقش کنترلی را دارد و نسخه دوم تغییر می‌کند. پس از مقایسه عملکرد این دو نسخه، مشخص می‌شود که کدام یک مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. سپس تغییرات لازم در آنها انجام می‌شود.

کارشناس مشاوره تبلیغات گوگل این تست‌ها را تکرار می‌کند تا جایی که کسب‌وکار شما به بهترین نسخه از آگهی یا صفحه وب برسد که بیشترین درآمد را برای‌تان به همراه خواهد داشت. در نتیجه، کمپین‌های تبلیغاتی شما بیشتر ارزش‌محور خواهند بود و جاذبه بیشتری خواهند داشت.

مشاوره ادستیتو در تبلیغات گوگل

بهره‌گیری از مزایای مشاوره ادستیتو در تبلیغات گوگل

در میان هزاران کسب‌وکار که محصولات و خدمات خود را در موتور جستجوی معروف گوگل تبلیغ می‌کنند، شما نیز می‌توانید با بهره‌گیری از مزایای مشاوره تبلیغات گوگل، برند خود را معرفی کنید و در کانون توجه کاربران قرار دهید. واضح است که این مسئولیت را نمی‌توان به یک نویسنده محتوا، طراح صفحه وب، طراح گرافیک و دیگران سپرد. همین مساله بر اهمیت استفاده از خدمات مشاوره تبلیغات گوگل تاکید دارد.

ادستیتو نماینده و پارتنر گوگل ادز در ایران است و به عنوان مشاوره تبلیغات گوگل به شما کمک می‌کند تا آگهی خود را با اثربخشی بیشتری در گوگل قرار دهید. یکی از مزایای مشاوره تبلیغات گوگل در ادستیتو این است که ما راه‌های مختلفی را که پیش‌تر امتحان کرده‌ایم و منجر به سوددهی شده‌اند، به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید