صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مشاوره تبلیغات گوگل | چرا مشاور گوگل ادز استخدام کنیم؟

مشاوره تبلیغات گوگل | چرا مشاور گوگل ادز استخدام کنیم؟

مشاوره تبلیغات گوگل؛ روشی کارآمد برای ارائه خدمات و فروش بیشتر

گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی موثر از موتور جستجوی محبوب گوگل است. تبلیغات از طریق گوگل ادز روشی کارآمد برای افزایش ترافیک، ارائه خدمات و فروش سایت شما با دستیابی به مخاطبان هدف و مشتریان بیشتر است. اگر مطمئن نیستید که چگونه از طریق گوگل ادز نتایج مورد نظر را به حداکثر برسانید، باید روی خدمات مشاوره تبلیغات گوگل سرمایه‌گذاری کنید. کار با مشاوران گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا کارشناسانی داشته باشید که کمپین‌های تبلیغاتی شما را مدیریت می‌کنند. با انجام این کار فروش و ارائه خدمات کسب‌وکارتان را به حداکثر می‌رسانید. در این مطلب با مشاوره تبلیغات گوگل ادز و اهمیت آن آشنا می‌شویم.

مشاور تبلیغات گوگل

مشاور تبلیغات گوگل چه کسی است؟

مشاور گوگل ادز فرد یا شرکتی است که می‌توانید استخدام کنید تا در تبلیغات کسب‌وکارتان از طریق پلتفرم جستجوی گوگل به شما کمک کند. این مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره تبلیغات گوگل، اغلب دارای گواهینامه رسمی گوگل هستند و دانش بالایی در گوگل ادز دارند. برخی از ممتاز‌ترین مشاوران این حوزه بر اساس تجربه و مهارت آن‌ها پارتنر گوگل (Google Partner) و یا پارتنر رسمی و برتر گوگل (Google Premier Partner) هستند.

یک مشاور گوگل ادز در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و تبلیغات نمایشی تخصص دارد و کمک ارزشمندی برای کارایی بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که دو نوع مشاور گوگل ادز وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • مشاورانی که تغییرات را ایجاد می‌کنند
  • مشاورانی که صرفا مشاوره ارائه می‌دهند

حتما توجه داشته باشید هنگامی که به دنبال استخدام یک متخصص و مشاور گوگل ادز برای تبلیغ کسب‌وکار خود هستید، مطمئن شوید که از مشاور خود چه می‌خواهید و اطمینان حاصل کنید که آنچه شما نیاز دارید را ارائه می‌دهد.

مشاوره تبلیغات گوگل شامل چه مواردی می‌شود؟

مشاوره تبلیغات گوگل به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از وظایف مشاوران این حوزه بررسی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی موجود است. به این صورت که کارشناسان تبلیغات فعلی شما را ارزیابی می‌کنند تا ببینند کدام یک موفق هستند و کدام یک نیاز به بهبود دارند.

افزودن یا تنظیم کلمات کلیدی نیز از دیگر وظایف مشاوران گوگل ادز است. کلمات کلیدی بخش ضروری تبلیغات کلیکی گوگل هستند و مشاوران می‌دانند که چگونه بهترین گزینه‌ها را برای بهبود بازگشت سرمایه (ROI) کسب‌وکارتان هدف‌گذاری کرده و پیشنهاد دهند. همچنین کار شما زمانی که مشتریان و مخاطبان احتمالی روی تبلیغ شما کلیک کند، به پایان نمی‌رسد. بلکه شما باید آن‌ها را راهنمایی کنید تا اقدام مورد نظر خود را کامل کنند. از این رو صفحات فرود مرتبط برای این هدف ضروری هستند که بخش دیگری از وظایف مشاوران گوگل ادز است.

مزایای مشاوره گوگل ادز

مزایای مشاوره گوگل ادز برای کسب‌وکارها

استخدام مشاور گوگل ادز می‌تواند مزایای زیادی برای کسب‌وکار شما داشته باشد. با سرمایه‌گذاری بر استفاده از خدمات مشاوره تبلیغات گوگل، تخصص فردی را در اختیار خواهید داشت که به خوبی در کار تبلیغات آنلاین کلیکی مسلط است. مشاوران می‌توانند به شما در طراحی تبلیغات موثر که منجر به نرخ تبدیل بالا می‌شوند کمک بسیار زیادی کنند و معیارهای مختلف را برای اطمینان از عملکرد خوب تبلیغات شما بررسی می‌کنند.

یک مشاور گوگل ادز به شما کمک می‌کند در زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری کنید و اثربخشی بودجه تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید. با کمک این مشاوران می‌توانید رتبه آگهی خود را بهبود ببخشید تا با بودجه خود بیشتر درآمدزایی کنید.

مشاوران گوگل ادز در تبلیغات کلیکی تخصص دارند. بنابراین از بازار در حال تغییر مطلع می‌شوند و می‌دانند چگونه تبلیغات شما را موثرتر کنند. همچنین استخدام یک متخصص گوگل ادز به شما زمان می‌دهد تا روی جنبه‌های دیگر کسب‌وکارتان مانند مدیریت روابط با مشتری یا توسعه محصولات جدید تمرکز کنید.

چگونه بهترین خدمات مشاوره تبلیغات گوگل را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین خدمات مشاوره تبلیغات گوگل، یافتن یک مشاور یا تیم مشاوره درجه یک ضروری است. استخدام یک مشاور ماهر به شما کمک می‌کند تا از طریق این پلتفرم تبلیغاتی نرخ تبدیل‌ها و در نهایت ROI خود را افزایش دهید. اما شاید بپرسید که چگونه می‌توان یک مشاور مناسب را پیدا کرد؟ در پاسخ می‌گوییم که زمان استخدام مشاور گوگل ادز برای کسب‌وکار خود باید به چندین جنبه توجه کنید که در ادامه با این موارد آشنا می‌شویم.

بهترین خدمات مشاوره تبلیغات گوگل

صلاحیت‌های مشاور

هنگام انتخاب مشاور برای اخذ خدمات مشاوره تبلیغات گوگل، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا آن‌ها واجد شرایط اجرای کمپین‌های تبلیغاتی شما هستند یا خیر. از این رو مطمئن شوید که مشاوران دارای گواهینامه رسمی گوگل ادز هستند.

صدور گواهینامه به‌عنوان مشاور رسمی گوگل ادز نیازمند شرکت در آزمون Skillshop می‌باشد که پلت فرم آموزش آنلاین گوگل است. این آزمون رایگان بوده و شرکت‌کننده باید به سوالات ضروری در زمینه درک کامل از تبلیغات گوگل پاسخ دهد.

صلاحیت چشمگیرتر این است که مشاور شما پارتنر گوگل باشد، چرا که چندین مزیت را ارائه می‌دهد. سازمان‌های و شرکت‌های پارتنر گوگل در این پلتفرم به‌روز می‌مانند، آزمون‌های گواهی‌نامه گوگل را می‌گذرانند و به ویژگی‌های بتا دسترسی دارند. به این ترتیب مشاوران با این مدرک، مطمئنا کمک بزرگی در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار شما خواهند کرد.

میزان تجربه مشاور

استخدام فرد یا تیم با‌تجربه در زمینه مشاوره تبلیغات گوگل، راهی عالی برای اطمینان از این است که می‌توانند به موفقیت تلاش‌های تبلیغاتی کسب‌وکار شما کمک کنند. در حالی که تجربه یک عامل مفید است، با این حال باید میزان موفقیت و مشتریان آن‌ها را نیز ارزیابی کنید.

انتخاب مشاوری با 5 سال سابقه و مشتریان رده بالا و راضی، موثرتر از مشاوری با ۱۵ سال سابقه و موفقیت محدود خواهد بود. مشاور گوگل ادز شما باید کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار داده و رتبه تبلیغ شما را افزایش دهد. یک مشاور مجرب گوگل ادز به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا به نتایج دلخواه خود برسید.

فضای تیم مشاوره و محیط کاری

در حالی که مشاور گوگل ادز معمولا فردی است که کمپین‌های تبلیغاتی شما را به طور موثر اجرا می‌کند، انتخاب یک شرکت با تیم متخصصان و مشاوران متعدد گوگل ادز گزینه بهتری است. داشتن تیمی از متخصصان باتجربه که روی پروژه تبلیغاتی شما کار کنند، تضمین می‌کند که یک نفر همیشه برای کمک به شما در دسترس خواهد بود.

مشاوره درجه یک تبلیغات گوگل

آیا به دنبال مشاوره درجه یک تبلیغات گوگل هستید؟

خدمات مشاوره تبلیغات گوگل رویکردی عالی برای دریافت کمک در بهبود تبلیغات کسب‌وکار شما است. اگر به دنبال یک مشاور گوگل ادز مناسب و درجه یک هستید که بتواند کمپین‌های تبلیغاتی شما را به سطح بالاتری برساند، ادستیتو بهترین گزینه برای شما است. ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران، دارای تیم متشکل از کارشناسان تبلیغاتی می‌باشد. ما به خوبی می‌دانیم چگونه کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز را ایجاد کنیم که درآمد و رشد کسب‌وکار شما را افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید