صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز | راهنمای شما برای انتخاب بهترین واحد ارزی پرداخت

مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز | راهنمای شما برای انتخاب بهترین واحد ارزی پرداخت

مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز به‌منظور شارژ حساب کاربری در آن

درصورتی‌که با استراتژی‌های سئو و رتبه‌گیری سایت در گوگل آشنایی داشته باشید، به‌احتمال فراوان در مورد گوگل ادز شنیده‌اید. بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها از این ابزار کاربردی گوگل تحت عنوان روشی مکمل به همراه سایر استراتژی‌های بزرگ‌تر استفاده می‌کنند. دراین‌بین انتخاب یک واحد ارزی مناسب باتوجه‌به محدودیت‌های خرید کلیک گوگل در تبلیغات گوگل برای کاربران ایرانی، به دغدغه این روزهای افراد یا کسب‌وکارهایی تبدیل شده که قصد شارژ اکانت گوگل ادز را دارند. به این منظور باید از سایر واحدهای ارزی مثل دلار، لیر و یا درهم استفاده شود. در این مطلب از ادستیتو با مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز همراه شما هستیم.

شناخت انواع واحدهای پولی در گوگل ادز برای مقایسه عملکرد آن‌ها

درصورتی‌که در حال حاضر مراحل راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز را انجام می‌دهید و یا قصد اجرای این کار را دارید باید بدانید که گوگل در طی چندین مرحله اطلاعات مرتبط با کمپین را از شما دریافت می‌کند. برای نمونه در یک مرحله اطلاعات مربوط به کسب‌وکار و در مرحله‌ای دیگر، اطلاعاتی در خصوص کلمه کلیدی موردنظر.

شناخت انواع واحدهای پولی در گوگل ادز برای مقایسه عملکرد آن‌ها

در بین تمامی این مراحل، قسمتی وجود دارد که به تعیین واحد ارزی پرداخت گوگل اختصاص دارد. در این بخش باید بادقت زیادی تصمیم بگیرید و ارز موردنظر را انتخاب کنید؛ چرا که امکان تغییر آن در این اکانت وجود ندارد. صرفاً در صورتی می‌توانید ارز دیگری را جایگزین کنید که اکانت خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید از واحدهای ارزی زیر برای شارژ اکانت گوگل ادز استفاده کنید:

  • دلار آمریکا
  • لیر ترکیه
  • درهم امارات

انتخاب هر یک از این موارد از نظر گوگل تفاوت خاصی ندارد؛ اما برای کسب‌وکاری که برای هر ریال سرمایه خود برنامه‌ریزی کرده است، شاید تفاوت‌هایی هرچند کوچک ایجاد کند. این تفاوت‌ها، بیشتر به ارزش هر یک از واحدهای پولی در برابر دلار و همچنین در برابر واحد پول ملی ما ارتباط دارد. مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز با بررسی خصوصیات این ارزها امکان‌پذیر است که در ادامه این بخش آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

دلار معتبرترین ارز در جهان است

یکی از جنبه‌های مقایسه دلار با سایر واحدهای پولی در گوگل ادز ارزش بالای آن است. در حال حاضر دلار معتبرترین ارز در سطح جهان به شمار می‌رود. درست است که طی سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده؛ اما هنوز هم اعتبار بالایی دارد و در بسیاری از تجارت‌های بین‌المللی از آن استفاده می‌شود.

دلار در بین انواع ارزهای رایج به‌منظور شارژ کمپین گوگل به‌عنوان یک ارز مطرح خود را معرفی کرده است. یکی از دلایل مهمی که باید دلار را برای گوگل ادز انتخاب کنید، ثبات آن است. مزیت بعدی دلار نیز دردسترس‌بودن آن است.

مقایسه واحد ارزی درهم با دیگر واحدهای پولی موجود در گوگل ادز

درهم کشور امارات نیز یکی از انواع واحد ارزی پرداخت گوگل است که توسط کاربران و آژانس‌های تبلیغاتی مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ارز به‌واسطه سیاست‌های پولی و مالی امارت، درهم همچون دلار آمریکا از ثبات خوبی برخوردار است و می‌تواند گزینه مناسبی برای شارژکردن حساب گوگل ادز باشد. همچنین برای آن دسته از افرادی که قصد دارند اکانت گوگل ادز خود را به‌صورت شخصی شارژ کنند، درهم نیز در دسترس است و می‌توان ریال را توسط بانک‌های خارجی به درهم تبدیل کرد.

مقایسه واحد ارزی درهم با دیگر واحدهای پولی موجود در گوگل ادز

مقایسه لیر با دیگر واحدهای پولی در گوگل ادز

برعکس دو ارز قبلی لیر کشور ترکیه طی سال‌های اخیر نوسانات بسیاری را به خود دیده است. علت اصلی این مسئله را باید در مواضع سیاسی دولت این کشور و همین‌طور سیاست‌های پولی و اقتصادی حاکم بر نظام اقتصادی این کشور جستجو کرد. البته با وجود این مسئله لیر همچنان به‌عنوان یکی از رایج‌ترین واحدهای ارزی پرداخت گوگول از سوی بسیاری از کسب‌وکارها و آژانس‌های مختلف استفاده شده و تاکنون نیز مشکل خاصی برای آن‌ها به وجود نیاورده است.

نتیجه‌گیری از مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز

به‌احتمال فراوان برای شما نیز این پرسش به وجود آمده است که پرداخت با کدام ارز به‌صرفه‌تر است؟ و یا اینکه آیا یک واحد پولی برتری خاصی در مقایسه با دیگر ارزها دارد؟  انتخاب از بین این سه ارز، قبل از آن که جنبه مارکتینگی داشته باشد و با گوگل ادز در ارتباط باشد، بیشتر به سطوح مدیریتی کسب‌وکار شما بر می‌گردد. در واقع باید بگوییم که برای گوگل تفاوتی نمی‌کند که شما با استفاده از کدام واحد ارزی حساب خود را شارژ و از آن برای پرداخت هزینه کمپین تبلیغاتی خود استفاده می‌کنید.

از طرفی حتی هزینه تبلیغات نیز تفاوتی به حال شما نخواهد کرد. در کل اگر قرار است برای نمایش تبلیغ شما به مخاطبان هدف، هزینه مشخصی را دریافت کند. اگر شما دلار، درهم یا لیر را به‌عنوان واحد ارزی پرداخت گوگل تعیین کنید، گوگل صرفاً هزینه خود را به واحد پولی مدنظر تبدیل می‌کند و به همان اندازه، از حساب شما برداشت می‌کند.

نتیجه‌گیری از مقایسه واحدهای پولی در گوگل ادز

انتخاب برترین واحد ارزی برای پرداخت گوگل توسط ادستیتو

شارژ اکانت گوگل می‌تواند به شکل مستقیم و توسط صاحب کسب‌وکار مربوطه انجام شود. در این روش باید از طریق حساب بانکی خارجی اقدامات لازم را انجام داد. البته باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که این روش خطراتی مانند بسته‌شدن حساب گوگل ادز را به دنبال خواهد داشت. اما دراین‌بین مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش این است که از خدمات تیم‌های متخصص فعال در این حوزه استفاده کنید. ادستیتو یکی از همین مجموعه‌ها است که به‌واسطه تجربیات چندین ساله خود در زمینه گوگل ادز با تمامی نکات و فرایندهای لازم آشنایی دارد.

 

سؤالات متداول

آیا می‌توان اکانت گوگل ادز را با استفاده از ریال شارژ کرد؟

باتوجه‌به محدودیت‌های اعمال شده توسط گوگل امکان انجام این کار وجود ندارد.

آیا واحد ارزی پرداخت گوگل در میزان آن پرداختی تأثیر دارد؟

خیر در واقع شما هرچقدر که قصد شارژکردن حساب خود را داشته باشید می‌توانید با استفاده از ارزهای مختلفی این کار را انجام دهید.

با چه ارزهایی می‌توان حساب گوگل ادز را شارژ کرد؟

برای شارژ حساب گوگل ادز می‌توانید از بین دلار، لیر و درهم یک مورد را انتخاب کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید