صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

نقش کانورژن ها در استراتژی تبلیغات گوگل چیست | چرا ردیابی نرخ تبدیل اهمیت دارد؟

نقش کانورژن ها در استراتژی تبلیغات گوگل چیست | چرا ردیابی نرخ تبدیل اهمیت دارد؟

رسیدن به اوج قله موفقیت در تبلیغات گوگل با ردیابی کانورژن ها

در زمان تبلیغات آنلاین، پیگیری میزان بازگشت سرمایه (ROI) اهمیت ویژه‌ دارد. در چنین شرایطی نقش کانورژن ها در استراتژی تبلیغات گوگل اهمیت دارد. با بررسی این عامل، می‌توانید تعداد سرنخ‌ها یا فروش‌های تبلیغاتی خود را تخمین بزنید و از این داده‌ها برای بهینه‌سازی کمپین‌ها و رسیدن به بالاترین بازده بازگشت سرمایه استفاده کنید. در واقع بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) یک استراتژی قدرتمند برای به حداکثر رساندن پتانسیل وب‌سایت و افزایش فروش محصولات است. بر همین اساس در این مطلب از ادستیتو به نقش کانورژن‌ها در استراتژی تبلیغات گوگل می‌پردازیم.

چرا ردیابی نرخ تبدیل در گوگل مهم است؟

کانورژن ترکینگ رویکردی مبتنی بر داده بوده که هدف آن بهبود عملکرد وب‌سایت با افزایش درصد بازدیدکنندگانی است که در نهایت اقدام خواسته شده از سوی کمپین‌های تبلیغاتی را انجام می‌دهند. این اقدامات می‌توانند قانع‌کردن مخاطبان برای خرید یا پر کردن نظرسنجی‌های مختلف باشد. ردیابی نرخ تبدیل به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با آگاهی از عملکرد کمپین‌ها، از استراتژی مناسبی برای بهینه‌سازی آن‌ها استفاده کنند.

نقش کانورژن‌ها در استراتژی تبلیغاتی گوگل

نقش ردیابی نرخ تبدیل را در استفاده مناسب از استراتژی‌های تبلیغاتی گوگل نمی‌توان دست‌کم گرفت. این فرایند عامل اصلی در تعیین موفقیت یا شکست کسب‌وکارها در بازار فروش آنلاین و وب‌سایت‌ها است. برای محاسبه ارزش تبدیل راهکارهای ساده‌ای وجود دارند.

این راهکارها عبارت‌اند از:

  • استفاده از مدل‌های انتسابی برای درک بهتر تأثیر کمپین‌های تبلیغاتی بر ارزش‌های کلی تبدیل
  • استفاده از ماشین‌حساب‌های محاسبه ارزش تبدیل
  • تنظیم مقادیری خودکار برای هر اقدام انجام شده

چه یک فروشگاه تجارت الکترونیک داشته باشید و چه در یک وبلاگ فعالیت کنید؛ اطلاع از چگونگی افزایش نرخ تبدیل ضروری است. بر همین اساس در ادامه به نقش کانورژن‌ها در استراتژی تبلیغات گوگل می‌پردازیم تا بتوانید با آگاهی از میزان دقیق آن‌ها بهترین روش تبلیغاتی را برای کمپین‌های خود به کار بگیرید.

اطلاع از نیازهای اصلی مشتریان و مراجعه‌کنندگان به سایت

یکی از مهم‌ترین نقش‌های کانورژن‌ها در انتخاب استراتژی تبلیغاتی مناسب در تبلیغات گوگل، درک مشتریان بر اساس داده‌های موجود در سایت است. هدف اصلی این است که بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند، چگونه در سایت شما تعامل دارند و موانع موجود برای عدم تبدیل آن‌ها به خریدار یا تعامل‌کننده سایت چه موانعی هستند؟

اطلاعات به‌دست‌آمده در مورد اولویت‌بندی صفحات و کارایی بهتر وب‌سایت نقش مهمی دارند. همچنین داده‌های حاصل از نرخ تبدیل زیربنای استراتژی تبلیغات شما هستند؛ زیرا به شما کمک می‌کنند تا بر اساس رفتارهای مشتریان، استراتژی‌های مناسبی را برای تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران ایجاد کنید.

اطلاع از نیازهای اصلی مشتریان و مراجعه‌کنندگان به سایت

 افزایش درآمد و سود با استفاده از بهترین استراتژی تبلیغاتی

ردیابی نرخ تبدیل روشی برای افزایش تبدیل و سود است. این کار با تمرکز بر موضوعات مهم برای مشتریان و حذف موضوعات غیرضروری دیگر انجام می‌شود. در واقع اصلی‌ترین نقش کانورژن ها در استراتژی تبلیغات گوگل حذف هزینه‌های متغیر و کسب درآمد بیشتر به‌ازای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان به شمار می‌آید که با استفاده از داده‌های موجود می‌توان مناسب‌ترین استراتژی را برای جذب آن‌ها به کار گرفت.

ارزیابی موفقیت‌های کمپین‌ها و استراتژی‌های به‌کاررفته برای تبلیغات

یکی از مهم‌ترین نقش‌های کانورژن‌ها در به‌کارگیری روش‌های تبلیغات گوگل، امکان ارزیابی میزان موفقیت کمپین‌ها است. با ردیابی تبدیل‌ها، می‌توانید ببینید تبلیغات شما چه تعداد سرنخ یا فروش ایجاد می‌کنند و از این اطلاعات برای بررسی موفقیت کمپین‌های خود استفاده کنید. این موضوع در تصمیم‌گیری برای نحوه تخصیص بودجه تبلیغاتی و تمرکز بر روی کمپین‌ هدف نیز تأثیر فراوانی می‌گذارد.

شناسایی کلمات کلیدی و تبلیغات با عملکرد بالا

کانورژن‌ها به کمپین‌ها برای یافتن کلمات کلیدی مفیدی کمک می‌کنند که بیشترین تبدیل را به وجود می‌آورند. این اطلاعات برای بهینه‌سازی کمپین‌های شما بسیار ارزشمند هستند. با شناسایی کلمات کلیدی و تبلیغات با کارایی بالا، می‌توانید تلاش خود را بر روی استراتژی‌هایی متمرکز کنید که بهترین عملکرد را  دارند و از استراتژی‌های بی‌فایده را کنار بگذارید.

شناسایی کلمات کلیدی و تبلیغات با عملکرد بالا

تعیین اهداف و معیارهای واقع‌بینانه برای تبلیغات

نمی‌توان از نقش کانورژن ها در استراتژی تبلیغات گوگل صحبت کرد؛ اما از تأثیر ردیابی نرخ تبدیل در تعیین اهداف و معیارهای واقع‌گرایانه حرفی نزد. با ردیابی تبدیل‌ها در طول زمان، می‌توان روند نتایج کارایی وب‌سایت را مشاهده و از این اطلاعات برای تعیین اهداف تبلیغاتی کمپین‌های آینده استفاده کرد. این موضوع ازآن‌جهت اهمیت دارد که به مدیران کمپین‌ها کمک می‌کند تا شناخت مناسب‌تری از مسیر اهداف خود به دست بیاورند.

جهت‌دهی درست برای تصمیمات و انتخاب استراتژی تبلیغاتی مناسب

ردیابی نرخ تبدیل به مدیران کمپین‌ها کمک می‌کند تا تصمیماتی مبتنی بر اطلاعات بگیرید. در واقع به‌جای تکیه بر حدس و گمان یا شهود، آن‌ها می‌توانند از داده‌ها برای اطلاع‌رسانی استراتژی تبلیغاتی استفاده کنید. نقش کانورژن‌ها در استراتژی تبلیغات گوگل آن جا مشخص می‌شود که به مدیران کمپین‌ها کمک می‌کنند تا بهترین روش تبلیغاتی را برای بهینه‌سازی کمپین خود به کار بگیرند.

جهت‌دهی درست برای تصمیمات و انتخاب استراتژی تبلیغاتی مناسب

افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های تبلیغاتی با خدمات ادستیتو

ادستیتو نماینده و پارتنر رسمی گوگل در ایران است که خدمات متنوعی را برای بهینه‌سازی کمپین‌ها و افزایش بازدید آن‌ها ارائه می‌دهد. مجموعه ما با بهره‌گیری از مجرب‌ترین مهندسان و کارشناسان، کمپین‌های تبلیغاتی شما را ارزیابی می‌کند و بهترین استراتژی را برای افزایش نرخ تبدیل به کار می‌گیرد. ادستیتو با ایجاد بسترهای آنلاین مناسب برای معرفی محصولات و خدمات وب‌سایت‌ها با بیش از 520 کمپین با اهداف مختلف همکاری کرده و رضایت آن‌ها را جلب کرده است. شما می‌توانید بدون نگرانی از عدم اطلاع از نقش کانورژن ها در استراتژی تبلیغات گوگل فرایند بهینه‌سازی کمپین خود را به مجموعه ما بسپارید.

 

سؤالات متداول

چرا باید از نقش کانورژن‌ها در استراتژی تبلیغات گوگل آگاه بود؟

این موضوع در افزایش نرخ بازگشت سرمایه، جذب مشتریان بیشتر و انتخاب بهترین استراتژی تبلیغاتی تأثیر به سزایی دارد.

آیا می‌توان تبلیغات گوگل را بدون ردیابی نرخ تبدیل پربازده کرد؟

بدون کانورژن‌ها فقط ردیابی کلیک‌ها را می‌توان مشاهده کرد و امکان اطلاع از اقدامات بازدیدکنندگان سایت وجود ندارد که همین موضوع کار شما را سخت‌تر می‌کند.

برای محاسبه ارزش تبدیل چه راهکارهایی وجود دارد؟

استفاده از مدل‌های انتسابی برای درک بهتر تأثیر کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده از ماشین‌حساب‌های محاسبه ارزش تبدیل و تنظیم مقادیری خودکار برای هر اقدام انجام شده از جمله این راهکارها هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید