صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

معرفی مفهوم هتل ادز | آشنایی با این نوع از تبلیغات گوگل

معرفی مفهوم هتل ادز | آشنایی با این نوع از تبلیغات گوگل

هتل ادز ؛ سرویس تبلیغاتی برای هتل‌داران

به نظر شما بیشتر مسافران برنامه‌ریزی خود برای رزرو هتل را از کجا آغاز می‌کنند؟ آیا به سراغ وب‌سایت‌های مشهور می‌روند؟ خیر! کمی درباره فعالیت خودتان در اینترنت فکر کنید. بسیاری از ما تحقیقات اولیه برای هر چیزی را از گوگل شروع می‌کنیم. گوگل سهم بزرگی از ترافیک اینترنت دارد. هر روز نزدیک به 4.5 میلیارد جست‌وجو در گوگل انجام می‌شود. این جست‌وجوها 77 درصد از کل ترافیک جست‌وجو در جهان را شامل می‌شوند. با اینکه تعداد کمی از این جست‌وجوها مربوط به سفر و گذراندن تعطیلات هستند، اما تبلیغات پرشماری برای هتل‌های مختلف در تبلیغات گوگل وجود دارند. هتل ادز گوگل باعث شده است که نیمی از رزروهایی که انجام می‌شوند، مربوط به این سرویس باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل ادز گوگل بپردازیم.

هتل ادز چیست؟

هتل ادز یک پلتفرم جست‌وجو است که در سال 2011 راه‌اندازی شد. این پلتفرم رتبه یک هتل را در مقایسه با سایر رقبا نشان می‌دهد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از این امکان، در صفحه کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود جزئیات هتل‌ها را ببینند.

هم‌زمان با به‌روز شدن و دست یافتن گوگل به اطلاعات و جزئیات مربوط به قیمت هتل‌ها، دسترس‌پذیری آنها و انواع اتاق‌های آنها، این موتور جست‌وجوی قدرتمند می‌تواند آگهی مربوط به هتل‌ها را به مسافرانی که در گوگل و یا گوگل‌مپ در حال جست‌وجو برای پیداکردن هتل هستند، نشان دهد.

برای مثال، اگر شما عبارت «هتل در اصفهان» را جست‌وجو کنید، گوگل در ابتدا یک صفحه از نتایج پولی و ارگانیک را به شما نمایش می‌دهد. آنچه که در این بخش ظاهر می‌شود، در واقع مربوط به بخش هتل‌ها است. شما این امکان را دارید تا از طریق انتخاب فیلترهای مختلف مانند تاریخ اقامت، تعداد مهمان‌ها، بازه قیمتی و رتبه‌بندی هتل، نتایج جست‌وجو را محدود کنید. پس از اعمال این فیلترها، شما به یک صفحه برده می‌شوید و در آنجا هتل‌هایی با ویژگی‌هایی که مدنظر دارید، به شکل یک لیست روی نقشه نشان داده می‌شوند.

سرویس هتل ادز گوگل چگونه کار می‌کند؟

هر وقت که کاربر بخواهد هتل خاصی را مشاهده کند، فقط نام آن را در گوگل جست‌وجو می‌کند. سپس گوگل فرد را به بخش جزئیات هتل هدایت می‌کند. در این قسمت کاربران می‌توانند با استفاده از مشخصات داده‌شده، اتاق خود را رزرو کنند.

اگر کاربر هتل خاصی را مدنظر نداشته باشد و برای مقصد موردنظر خود به دنبال یک هتل مناسب باشد، گوگل تعدادی هتل را همراه با رتبه‌بندی در قالب یک لیست پیشنهاد می‌کند. کاربر با بررسی تمام جزئیات، گزینه موردنظر خود را از بین لیست هتل‌ها انتخاب و اتاق خود را رزرو می‌کند.

با کلیک روی هر مورد، صفحه جدیدی برای کاربر باز می‌شود که کارت اطلاعات هتل نامیده می‌شود. اطلاعات جزئی‌تر درباره ویژگی‌های هتل، گالری عکس، نقشه و موارد دیگر را نیز می‌توان در این بخش مشاهده کرد. لازم به ذکر است که همه اطلاعات مربوط به Hotel Detail Card از صفحه Google My Business گرفته می‌شوند.

کارت اطلاعات هتل با کمک گوگل هتل ادز یک مقایسه قیمتی برای به کاربر انجام می‌دهد. سرویس تبلیغات هتل در گوگل، تمامی گزینه‌های موجود برای رزرو هتل در یک مکان را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سرویس هتل ادز گوگل چگونه کار می‌کند؟

 

مزایای هتل ادز برای هتل‌داران

اگر شما صاحب یک هتل هستید، شاید برایتان این سؤال مطرح می‌شود که استفاده از سرویس هتل ادز چه سودی می‌تواند برای شما داشته باشد؟ جالب است بدانید تعداد زیادی از کل رزرو هتل‌ها از طریق همین سرویس هتل ادز انجام می‌شود. در ادامه به بررسی مزایای هتل ادز برای هتل‌داران اشاره می‌کنیم.

افزایش ترافیک مستقیم سایت

به گفته گوگل، 60 درصد از مسافران تفریحی و 55 درصد از مسافران با اهداف تجاری، برای برنامه‌ریزی سفرهای خود از این موتور جست‌وجو استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، حجم زیادی از این ترافیک به هتل ادز مربوط می‌شود. هنگامی که یک کاربر روی تبلیغ هتل شما کلیک می‌کند، مستقیماً به صفحه رزرو سایت شما هدایت می‌شود.

سرویس هتل ادز با همه دستگاه‌ها (گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها) سازگاری دارد و هتل‌ها در هر دو نوع جست‌وجوی عمومی و خاص ظاهر می‌شوند. این مطلب تا حد قابل توجهی می‌تواند جریان ترافیک وب‌سایت شما را افزایش دهد.

سرویس هتل ادز گوگل چگونه کار می‌کند؟

 

افزایش درآمد

کاربران با استفاده از فیلترهای هتل ادز در همان ابتدا فیلترهای موردنظر خود مانند بازه قیمتی، دسترس‌پذیر بودن هتل، موقعیت مکانی، خدمات هتل و درجه‌بندی آنها را در جست‌وجوی خود اعمال می‌کنند. به همین خاطر، قبل از این که کاربران با کلیک روی تبلیغات هتلی شما مستقیماً وارد صفحه رزرو سایت شما شوند، در همان ابتدای جست‌وجو به سمت سایت شما هدایت شده‌اند.

این نکته باعث می‌شود احتمال رزرو کاربر از سایت شما به‌محض ورود به سایت به 90 و یا حتی 100 درصد برسد. نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که رزرو از طریق هتل ادز و درآمد خالص حاصل از آن حتی از رزرو در آژانس آنلاین خدمات سفر نیز بیشتر است.

چگونه می‌توان در هتل ادز تبلیغ کرد؟

شما به‌عنوان یک صاحب هتل، می‌توانید در هتل ادز به تبلیغ هتل خودتان بپردازید. گفتنی است همه مراحل انجام این کار، توسط شریک گوگل انجام می‌شود و تنها کافی است شما این اطلاعات را در اختیار شرکت تبلیغاتی آنلاین قرار دهید. اطلاعات موردنظر برای شرکت در هتل ادز عبارت‌اند از:

  • فید (feed): منظور از فید، داده‌های هتل برای تبلیغات است که شامل آدرس، رتبه، اطلاعات تماس و طول و عرض جغرافیایی برای تعیین محل دقیق هتل می‌شود
  • قیمت و دسترس‌پذیری (Price and Availability): نرخ فعلی و میزان دردسترس‌بودن اتاق‌های هتل
  • پوز (Point of sale): مشخص‌کردن صفحه‌ای که کاربر پس از کلیک وارد آن می‌شود و به آن deeplink URL نیز گفته می‌شود
  • مبلغ پیشنهادی (Bidding): مقدار هزینه‌ای که هتل به گوگل پرداخت می‌کند تا کاربر به صفحه رزرو هتل موردنظر هدایت شود

پس از آنکه که اطلاعات هتل ثبت شد، حساب کاربری صاحب هتل وارد مرحله تراکنش مالی می‌شود. وقتی که صاحب هتل هزینه موردنظر را مشخص کند، تبلیغ هتل در لیست گوگل هتل ادز قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب تبلیغ هتل شما برای کاربران نمایش داده می‌شود.

چگونه می‌توان در هتل ادز تبلیغ کرد؟

 

استفاده از هتل ادز می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند

امروزه بیش از نیمی از رزرو هتل‌ها در نتیجه هتل ادز گوگل انجام می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از این سرویس تبلیغات گوگل، کسب‌وکار خود را بهتر به مشتریان معرفی کنید. از سوی دیگر، هتل ادز راهی مطمئن برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری و همین‌طور گردشگری دیجیتال به شمار می‌رود و به همین دلیل، تبلیغ هتل در گوگل می‌تواند یک تیر با چند نشان باشد.

ادستیتو شریک و نماینده رسمی گوگل در ایران است و شما می‌توانید برای تبلیغ در گوگل ادز از خدمات شرکت ما استفاده کنید. ما در ادستیتو تنها با گرفتن اطلاعات ضروری، هتل شما را در میان نتایج برتر جست‌وجوی گوگل قرار می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر درباره هتل ادز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید