صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل | برای انجام این کار باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل | برای انجام این کار باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل؛ شاه‌کلید ترغیب مشتریان

هدف از انجام هر کمپین تبلیغاتی مستقیم یا غیر مستقیم این است که مخاطب اقدامی متناسب با خواست ما انجام دهد، که اصطلاحا کال تو اکشن نام دارد. این اقدام می‌تواند خرید از فروشگاه، خرید از سایت، ثبت‌نام در یک رویداد، پر کردن یک فرم و یا هر مورد دیگری باشد. به همین خاطر، بسیار مهم است که علاوه بر ارائه محتوای جذاب و متقاعدکننده، در پایان تبلیغات گوگل یک دعوت به عمل مناسب قرار دهیم تا کاربر اقدام مورد نظر ما را انجام دهد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل بپردازیم.

هدف از طراحی کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

هدف از طراحی کال تو اکشن مناسب برای تبلیغ بنری گوگل، دعوت کاربر به انجام اقدام مورد انتظار ما است. این اقدام بسته به محصول یا خدمت ارائه‌شده و نیز اینکه کاربر در چه مرحله از سفر مشتری قرار دارد، می‌تواند متفاوت باشد. ممکن است در تبلیغ بنری بخواهید کاربر را به صفحه محصول خود هدایت کنید و در جایی دیگر بخواهید اطلاعات تماس او را دریافت کنید. برای هرکدام از این اهداف می‌توانید یک کال تو اکشن مناسب در تبلیغ بنری خود طراحی کنید.

انواع کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

برای تبلیغ بنری گوگل، چند نوع کال تو اکشن وجود دارد که می‌توانید در کمپین‌های تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید و با دعوت از کاربر، شاهد بیشترین میزان اثرگذاری باشید. مهم‌ترین انواع کال تو اکشن مناسب برای تبلیغ بنری گوگل عبارت‌اند از:

  • ایجاد سرنخ: مهم‌ترین دلیل استفاده از‌ کال تو اکشن، ایجاد سرنخ برای جذب کاربران است. ازآنجاکه این فراخوان‌ها می‌خواهند توجه مخاطب شما را جلب کنند، باید طوری طراحی شوند که به چشم کاربران بیایند
  • پیشنهاد ویژه: در برخی موارد این امکان وجود دارد که کاربر برای خرید محصول شما تصمیم قطعی نگرفته باشد. در این موارد می‌توانید با قراردادن یک پیشنهاد در تبلیغ بنری گوگل خود، او را به خرید ترغیب کنید. ارائه نسخه رایگان برای مدت محدود، تخفیف ویژه و مواردی ازاین‌دست می‌توانند در این زمینه مفید واقع شوند
  • تبلیغ رویداد: اگر قصد برگزاری یک رویداد را دارید، پس حتماً می‌خواهید مخاطبان زیادی در آن شرکت کنند. بهترین راه برای انجام این کار، قراردادن یک کال تو اکشن مناسب برای تبلیغ بنری گوگل برای حضور در آن رویداد است

انواع کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

نکات مهم در نوشتن کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

مهم‌ترین نکته در نوشتن فراخوان به عمل مناسب برای تبلیغ بنری گوگل این است که باید کاربران را هرچه بیشتر به انجام عمل ترغیب کنید. البته در یک تبلیغ بنری فضای چندانی برای این کار در اختیار ندارید و به همین خاطر باید با تعداد محدودی از کلمات به این هدف برسید.

بررسی‌ها نشان داده‌اند که استفاده از افعال در متن فراخوان به عمل باعث بالارفتن نرخ کلیک آنها می‌شود. ازاین‌رو، سعی کنید در متن کال تو اکشن حتماً از فعل استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از اعداد و ارقام باعث می‌شود توجه مخاطبان بیشتر به کال تو اکشن جلب شود. همچنین با کمک اعداد می‌توانید به مخاطب بگویید که با کلیک روی فراخوان به عمل تبلیغ بنری گوگل، دقیقاً چه چیزی در انتظارش خواهد بود.

همچنین سعی کنید برای برجسته‌کردن متن خود از برخی کلمات استفاده کنید. واژه‌هایی مانند بهترین، مهم‌ترین، عجیب، شگفت‌انگیز، جادویی، سریع و غیره می‌توانند بخش زیادی از احساسات مخاطب را درگیر کنند و باعث شوند او روی تبلیغ بنری شما کلیک کند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید طول متن فراخوان به عمل مناسب تبلیغ بنری گوگل باید بین 90 تا 150 کاراکتر باشد.

نکات مهم در نوشتن کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

چگونه یک کال تو اکشن تأثیرگذار طراحی کنیم؟

قبل از طراحی یک کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل، باید هدف آن مشخص باشد؛ به این معنی که باید بدانیم می‌خواهیم کاربر را به انجام چه کاری دعوت کنیم. آیا هدف ما این است که کاربر خرید کند؟ آیا هدف نمایش یک ویدئو برای کاربر و یا ثبت‌نام است؟ پس از تعیین هدف برای فراخوان به عمل مناسب تبلیغ بنری گوگل، نوبت به طراحی آن می‌رسد. نوع سایت، بازاری مورد هدف بازاریابی دیجیتال و همچنین نوع اقدام مورد انتظار، همگی می‌توانند در طراحی یک فراخوان به عمل مناسب تبلیغ بنری گوگل نقش کلیدی بازی کنند.

پیام کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

عباراتی مانند «خرید با تخفیف»، «همین حالا کالا را سفارش دهید» و عباراتی ازاین‌دست، می‌توانند یک کال تو اکشن مناسب باشند. اما برخی از شرکت‌ها برای تبلیغ کالاهای خود از عبارت‌های خاصی استفاده می‌کنند. به‌عنوان نمونه، یک سایت فروش اسباب‌بازی برای کال تو اکشن از عبارت «من رو به خانه خودتان می‌برید؟» استفاده کرد که بسیار جالب بود و نرخ کلیک بالایی داشت.

یک کال تو اکشن بی‌نقص در تبلیغ بنری گوگل باید به طور واضح منعکس‌کننده اطلاعاتی باشد که می‌خواهید مشتری با کلیک روی آن ببیند. به‌عبارت‌دیگر، باید بدانید که با قراردادن کال تو اکشن در تبلیغ بنری گوگل خود، چه هدفی را دنبال می‌کنید تا کاربر به کلیک‌کردن روی آن ترغیب شود.

پیام کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل

برای مثال فرض کنید باهدف خریدکردن بازدیدکنندگان یک کال تو اکشن مثل «همین‌الان خرید کنید» در تبلیغ بنری گوگل خود قرار می‌دهید، اما هیچ نمونه‌ای از محصول در صفحه هدف شما وجود ندارد. بدین ترتیب اگر چه ممکن است بازدید سایت بالا برود، اما با استفاده از این کال تو اکشن ضعیف، کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد. به همین دلیل باید دقت کنید چیزی را که مخاطبان می‌خواهند بشنوند و یا ببینند به آنها بگویید. به‌عبارت‌دیگر، با استفاده از فراخوان به عمل مناسب تبلیغ بنری گوگل، اطلاعات جذاب را جلوی چشم آنها قرار دهید. نمونه‌هایی از کال تو اکشن مناسب تبلیغ بنری گوگل عبارت‌اند از:

  • دریافت ۲۰ درصد تخفیف
  • با ثبت اولین سفارش خود ۱۵ درصد تخفیف بگیرید
  • برای برخورداری از تخفیف ۳۵ درصدی کلیک کنید
  • دو تا بخر، یکی را تا جمعه رایگان دریافت کن!
  • حرف ما را قبول نکنید؛ خودتان این محصول شگفت‌انگیز را امتحان کنید
  • برای داشتن پوست تمیزتر و شاداب‌‌تر، همین حالا خرید کنید

خریدکردن بازدیدکنندگان یک کال تو اکشن

ادستیتو؛ مشاور شما برای طراحی بهترین کال تو اکشن تبلیغ بنری گوگل

در هنگام طراحی یک تبلیغ بنری گوگل، باید توجه داشته باشید که بدون داشتن یک کال تو اکشن مناسب، کمپین بازاریابی شما نخواهد توانست بازدیدکنندگان را به مشترکین، لیدها، مشتریان یا طرف‌داران برند شما تبدیل کنند. ادستیتو نماینده رسمی گوگل ادز در ایران است. ما در ادستیتو به شما کمک می‌کنیم تا برای تبلیغ بنری گوگل خود یک کال تو اکشن مناسب طراحی کنید. بدین ترتیب می‌توانید شاهد نرخ کلیک بالاتر و سودآوری بیشتر باشید.

 

سؤالات متداول

منظور از کال تو اکشن چیست؟

منظور از کال تو اکشن، دعوت از کاربر به انجام اقدام مورد انتظار ما است.

برای طراحی یک فراخوان به عمل مناسب تبلیغ بنری گوگل باید چه نکاتی را مدنظر قرارداد؟

پیش از طراحی یک فراخوان به عمل مناسب برای تبلیغ بنری گوگل، باید هدف آن را مشخص کنیم. باید بدانیم می‌خواهیم کاربر را به انجام چه کاری دعوت کنیم؛ آیا هدف خریدکردن کاربر است یا آیا هدف نمایش یک ویدئو و یا ثبت‌نام؟

نمونه‌هایی از فراخوان به عمل مناسب برای تبلیغ بنری گوگل چه مواردی هستند؟

مثال‌هایی از فراخوان به عمل مناسب برای تبلیغ بنری گوگل عبارت‌اند از: «دریافت ۲۰ درصد تخفیف»، «با ثبت اولین سفارش خود ۱۵ درصد تخفیف بگیرید»، «برای برخورداری از تخفیف ۳۵ درصدی کلیک کنید» و «برای داشتن پوست تمیزتر و شاداب‌‌تر، همین حالا خرید کنید».

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید