صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

کسب و کارهای مناسب گوگل ادز | چه مشاغلی را می‌توان در این سرویس تبلیغ کرد؟

کسب و کارهای مناسب گوگل ادز

کسب و کارهای مناسب گوگل ادز کدام هستند؟

گوگل ادز یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های تبلیغاتی می‌باشد که توسط گوگل ارائه شده است. بسیاری از کسب و کارها در زمینه‌های مختلف و مخصوصا کسب و کارهای نوپا می‌توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند. اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که برخی از مشاغل مانند کسب‌وکارهای محصولات جنسی، الکل، قمار و دارای محتوای سیاسی امکان استفاده از این سرویس را ندارند. در این مطلب از مجموعه ادستیتو با کسب و کارهای مناسب گوگل ادز و مزایا استفاده از این سرویس آشنا می‌شویم.

گوگل ادز؛ ابزاری برای پیشرفت و افزایش رتبه سایت

اگر می‌خواهید سایتی داشته باشید که در همان صفحه اول نوار جست‌وجو نمایش داده می‌شود، گوگل ادز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با کمک این سرویس می‌توانید به سرعت بازدید سایتتان را افزایش دهید و نمره بالای در سئو هم کسب کنید.

احتمالا تا به حال این اتفاق برای شما افتاده است که کلیدواژه‌ای را در گوگل جست‌وجو می‌کنید و چند سایتی که به عنوان سایت اول نمایش داده می‌شوند، کلمه AD را در کنار خود دارند. این سایت‌ها از خدمات گوگل ادز استفاده می‌کنند و در عین اینکه امتیاز سئوی بالایی برای نمایش به عنوان سایت‌های اول را ندارند، با کمک این سرویس در ابتدای صفحه نتیجه جست‌وجو قرار می‌گیرند.

چرا گوگل ادز ؟

چرا گوگل ادز برای تبلیغ کسب و کارهای مختلف مناسب است؟

درست است که با کمک سئو و دیگر ابزارها و گزینه‌های این‌چنینی می‌توانید وارد صفحه اول جست‌وجو شوید. حتی ممکن است وب‌سایتتان به عنوان اولین وب‌سایت‌های نتایج جست‌وجو هم نمایش داده شود، اما فرایند به نتیجه رسیدن از این طریق بسیار زمان‌بر است. به عنوان مثال، برای دریافت نتیجه مورد رضایت از طریق سئو و نمایش وب‌سایت به عنوان یکی از اولین وب‌سایت‌های نتیجه جست‌وجو، باید حداقل دو ماه را به آن اختصاص بدهید که علاوه بر زمان‌بر بودن، به هزینه زیادی هم نیاز دارد. این درد حالی است که گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با هزینه نسبتا کم، به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسید.

چه نوع کسب و کارهایی به گوگل ادز نیاز دارند؟

به طور کلی، گوگل ادز بیش از 98 درصد مشاغل را پوشش می‌دهد و برای تبلیغ کردن از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی محصولات گیمینگ هستید؟ استفاده از گوگل ادز بهترین گزینه برای تبلیغ سایتتان خواهد بود.

یکی از سوالاتی که درباره گوگل ادز مطرح می‌شود این می‌باشد که این سرویس بیشتر مناسب کسب‌وکارهای نوپا است یا قدیمی و معروف؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم فرقی ندارد که صاحب چه نوع کسب و کاری هستید و امتیاز سایت شما چقدر است و در صفحه چندین نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شود. اگر به دنبال تبلیغ مجموعه‌تان و کسب نمره بالا هستید، گوگل ادز بهترین گزینه برایتان خواهد بود. اما از نظر بازدهی، باید بگوییم به دلیل اینکه به طور کلی، کسب و کارهای نوپا که به تازگی شکل گرفته‌اند و در نتایج اول صفحات جست‌وجو نمایش داده نمی‌شوند، بیشترین بازدهی را از گوگل ادز دریافت می‌کنند. شما هم می‌توانید برای دریافت این خدمات با ادستیتو در تماس باشید.

چه نوع کسب و کارهایی به گوگل ادز نیاز دارند؟

فروشگا‌ه‌هایی با محصولات کمیاب

اگر صاحب فروشگاهی هستید که محصولات کمیاب را برای فروش ارائه می‌دهد، می‌توانید برای تبلیغ سایت خود و بیشتر شناخته شدن، از گوگل ادز استفاده کنید. به دلیل مارکت نسبتا گسترده و البته منحصر به فرد محصولات کمیاب، با کمک گوگل ادز شانس بالاتری برای بازدید مشتریان پیدا خواهید کرد.

کسب‌وکارهای با مشتریان دائمی

برخی از کسب‌وکارها دارای مشتریان دائمی هستند. اگر شما هم به دنبال چنین مشتری‌هایی هستید، باید با کمک گوگل ادز سایت خود را تبلیغ کنید تا شناخته شود. با بیشتر شناخته شدن سایت، مشتریان بیشتری جذب وب‌سایتتان می‌شوند و در صورت ارائه خدمات مناسب، به مشتریان دائمی مجموعه‌تان تبدیل می‌شوند.

کسب‌وکارهای با تقاضای بالا

برخی از کسب‌وکارها تقاضای زیادی برای ارائه خدمات دارند. از جمله برخی از این کسب‌وکارها می‌توان به خرید و فروش خودرو و خدمات وکالت اشاره کرد. ممکن است در زمینه کاری شما، وب‌سایت‌های زیادی با خدمات مشابه وجود داشته باشند. در نتیجه، برای متمایز شدن و پیشی گرفتن از آن‌ها می‌توانید از خدمات گوگل ادز استفاده کنید. با کمک این سرویس تبلیغاتی، وب‌سایتتان در صفحه اول نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شود و کاربران معمولا روی این سایت‌ها کلیک می‌کنند. در نتیجه، کسب‌وکارتان شناخته‌شده‌تر خواهد شد.

تبلیغات برخی از کسب و کارها در گوگل ادز

محدودیت تبلیغات برخی از کسب و کارها در گوگل ادز

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره شد، سرویس گوگل ادز از بسیاری از کسب‌وکارها پشتیبانی می‌کند. اما نکته‌ای که در این میان و درباره 2 درصد باقی‌مانده وجود دارد، این است که به طور کلی، حدودا 7 قانون و شرط ممنوعه برای ارائه خدمات ادز در این سرویس گوگل وجود دارند. اگر وب‌سایت شما یکی از این موارد را داشته باشد، گوگل ادز برای آن فعال نخواهد شد.

از جمله محدودیت‌های تبلیغات در گوگل ادز برای کسب و کارها می‌توان به ارائه اطلاعات نادرست، فروش محصولات جنسی، فروش محصولات الکلی، ارائه خدمات مربوط به قمار و شرط‌بندی، فروش دارو و ارائه برخی خدمات درمانی خاصی، ارائه محتوای سیاسی و برخورداری از آدرس‌ اینترنتی نامشخص اشاره کرد. توصیه می‌کنیم پیش از اقدام برای دریافت خدمات از گوگل ادز، از عدم برخورداری از این موارد اطمینان داشته باشید تا مشکلات پرداخت و بازگشت وجه مواجه نشوید.

کلید طلایی شما برای استفاده از قابلیت‌های گوگل ادز

ادستیتو؛ کلید طلایی شما برای استفاده از قابلیت‌های گوگل ادز

گوگل ادز یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سرویس‌های تبلیغاتی ارائه شده توسط گوگل است که باعث افزایش بازدید وب‌سایتتان و افزایش امتیاز سئوی آن می‌شود. اگر قصد استفاده از این سرویس را دارید، ما در ادستیتو به‌عنوان نمایندگی رسمی گوگل در ایران، آماده ارائه خدمات به شما هستیم. برای استفاده از خدمات مجموعه ما کافی است همین حالا با کارشناسان مجموعه ادستیتو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید