صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند | کسب نتیجه دلخواه

گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند | کسب نتیجه دلخواه

رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل؛ ضروری‌تر از آنچه تصور می‌کنید!

دو سرویس گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند برای هر شرکتی که از دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کند ضروری هستند. این دو سرویس در کنار هم به پیشرفت مجموعه و کسب نتایج دلخواه کمک می‌کنند. هر دو پلتفرم دارای ویژگی‌های پیشرفته برای انواع وب‌سایت‌ها هستند و بینش‌های ارزشمندی را برای کمک به بهبود عملکرد سایت خود ارائه می‌دهند. اما آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که یکپارچه‌سازی حساب‌های تبلیغاتی گوگل و آنالیتیکس چه فوایدی دارد؟ در این مطلب از ادستیتو، رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند را بررسی کرده‌ایم.

لینک‌کردن گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند

ادغام حساب‌های Google Analytics و Ads به شما امکان می‌دهد داده‌ها را ازیک‌طرف از تبلیغات وارد کنید و درعین‌حال اطلاعاتی را ارسال کنید تا عملکرد کمپین خود را افزایش دهید. در نتیجه می‌توانید رفتار کاربران جذب شده به سایت خود را از طریق رسانه‌های پولی بهتر درک کنید. همچنین این دو داده‌های لازم را به شما می‌دهند تا به شما در بهینه‌سازی مخاطبان و اهداف تبدیل کمک کند و حفظ مخاطب را در وب‌سایت شما بهبود بخشد.

برای لینک‌کردن گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. به‌حساب Google Ads خود دسترسی پیدا کنید و روی Tools and Settings کلیک کنید
  2. در تنظیمات، روی حساب‌های لینک شده ضربه بزنید
  3. در Google، Google Analytics (UA) یا GA4 را انتخاب کنید و روی جزئیات کلیک کنید
  4. لیستی از املاکی که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید را مشاهده خواهید کرد. یکی را انتخاب کنید که به‌حساب Google Ads شما پیوند داده شده است
  5. در Actions، برای اتصال یک یا چند ویژگی سایت، روی پیوند ضربه بزنید
  6. اکنون می‌توانید معیارهای سایت را وارد کنید و داده‌ها را بین حساب‌ها مبادله کنید

لینک‌کردن گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند

وقتی همه چیز مرتب شد، تنظیمات برگزیده خود را ذخیره کنید. شما باید حدود یک روز منتظر بمانید تا کانال‌ها تبادل داده را آغاز کنند. این بزرگ‌ترین رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند است.

چند مزیت رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند

پس از اینکه حساب‌های Google Ads و Google Analytics خود را یکپارچه کردید، می‌توانید از مزایای تجزیه‌وتحلیل و بهینه‌سازی کمپین‌های خود بهره‌مند شوید. در ادامه چندین مزیت مهم را در این زمینه به شما معرفی کرده‌ایم.

تمام داده‌های خود را در یک مکان نگه دارید

اولین مزیت رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند بلافاصله پس از لینک‌کردن Google Ads و Analytics است. با انجام این کار، نظارت کامل بر عملکرد وب‌سایت خود در یک مکان بسیار ساده‌تر خواهد بود. در حال حاضر، آنالیتیکس بازدیدها را از رسانه‌های پولی به طور خودکار دریافت می‌کند، اما ادغام آن با Google Ads گزارش‌های دقیقی از نحوه تأثیر استراتژی‌های شما بر سایت شما ارائه خواهد داد. به‌این‌ترتیب، می‌توانید اهداف و تبدیل‌های کمپین را به‌راحتی مدیریت کنید و بینشی به دست آورید که منجر به بهینه‌سازی مخاطبان و وب‌سایت شما می‌شود.

عملکرد کلمه کلیدی

اگر بخواهیم رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند را از نظر عملکرد کلمه کلیدی بررسی کنید، باید بگوییم که با کلیک بر روی گزینه کلمه کلیدی، به گزارش کاملی از اصطلاحات دسترسی خواهید داشت که بیشترین ترافیک را به سایت شما هدایت می‌کند. همچنین می‌توانید عملکرد هزینه به‌ازای کلیک، رفتار کاربر و تبدیل‌های خود را بررسی کنید. همراه با داده‌های کلمات کلیدی خریداری‌شده‌تان، می‌توانید برگه «پرسمان‌های جستجو» را برای عباراتی که تأثیر تبلیغات شما را افزایش می‌دهند بررسی کنید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید فرصت‌های خرید کلمات کلیدی را ارزیابی کنید یا آن‌هایی را که مستقیماً به تبلیغات شما مرتبط نیستند، کنار بگذارید که به بهینه‌سازی کمپین کمک می‌کند.

بررسی عملکرد تنظیمات پیشنهادی

این گزینه در منوی کشویی به شما امکان می‌دهد عملکرد را برای تنظیمات پیشنهادی که برای یک کمپین تنظیم کرده‌اید (دستگاه‌ها، مکان‌ها و زمان‌بندی تبلیغات) اندازه‌گیری کنید. از آنجا، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا تعدیل‌های پیشنهادی خود را افزایش یا کاهش دهید و از این طریق، باعث بازده مالی تبلیغات شوید.

چند مزیت رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند

گزارش زمان از روز

آیا می‌دانید بهترین زمان و روز برای اجرای تبلیغات در Google Ads چیست؟ با گزارش “زمان روز”، می‌توانید به داده‌های عملکرد سایت خود دسترسی داشته باشید و هدف‌گذاری خود را بر اساس زمان یا دوره بهبود بخشید. همچنین می‌توانید عملکرد را بر اساس نوع دستگاه پیگیری کنید تا رفتار کاربر را بهتر درک کنید.

بررسی و ارزیابی URL ‌های نهایی

یکی دیگر از روابط میان گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند این است که می‌توانید URLهای نهایی تنظیم شده برای تبلیغات را ارزیابی کنید. این داده‌ها راه را برای درک حفظ کاربر در صفحات و ایجاد تبدیل باز می‌کند و به شما بینش ارزشمندی در مورد آنچه سایت شما را بهبود می‌بخشد می‌دهد تا بتوانید آن را برای بازدیدکنندگان جذاب‌تر کنید.

تجزیه‌وتحلیل دقیق‌تر از ترافیک پرداخت شده

استفاده از Google Analytics برای ردیابی دقیق‌تر داده‌های کمپین به شما یک نمای کلی یکپارچه از داده‌ها می‌دهد که مستقیماً بر موفقیت تبلیغات شما تأثیر می‌گذارد. با کمک این رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند، بهتر متوجه می‌شوید که کاربران چگونه به سایت شما می‌رسند، چه زمانی، چه مدت در هر صفحه باقی می‌مانند و از چه دستگاه‌هایی برای اتصال استفاده می‌کنند. این ایده بسیار خوبی به شما می‌دهد که چه چیزی را برای استراتژی‌های کارآمدتر بهینه کنید.

تجزیه‌وتحلیل دقیق‌تر از ترافیک پرداخت شده

ادستیتو همراه شما در استفاده از خدمات گوگل ادز

رابطه گوگل آنالیتیکس و تبلیغات گوگل برای تبلیغات هوشمند بسیار به بهبود عملکرد وب‌سایت و کمپین‌های تبلیغاتی‌تان کمک می‌کند. اگر به دنبال دریافت خدمات از گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس به آسان‌ترین شکل ممکن هستید، ما در مجموعه ادستیتو آماده ارائه خدمات به شما هستیم و می‌توانید همین حالا برای دریافت خدمات از مجموعه ما اقدام کنید.

 

سؤالات متداول

آیا گوگل آنالیتیکس امکان برقراری ارتباط و لینک‌شدن با گوگل ادز را دارد؟

بله و این کار در چند مرحله ساده خلاصه می‌شود.

آیا می‌توان با لینک‌کردن آنالیتیکس و گوگل ادز عملکرد تنظیمات پیشنهاد را بررسی کرد؟

بله. در صورت تمایل نیز امکان تغییر تنظیمات را خواهید داشت.

چگونه می‌توانیم آنالیتیکس و گوگل ادز را لینک کنیم؟

برای این منظور باید وارد حساب گوگل ادز شوید و روی گزینه لینک‌کردن کلیک کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید