صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش | استفاده از ترفندهای اثبات‌شده

تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش | استفاده از ترفندهای اثبات‌شده

چطور تبلیغات گوگل می‌تواند برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش مؤثر واقع شود؟

هدف اصلی بازاریابی افزایش آگاهی برند است و باید بخشی از فرایند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را تحت‌تأثیر قرار دهد. هر قدر هم جذابیت محتوا و کمپین‌های خود را افزایش دهید، ولی اگر آگهی شما پیش چشم مخاطبان بیشتری قرار نگیرد، فعالیت‌های بازاریابی شما بی‌فایده خواهند بود. خوشبختانه در بسیاری از موارد، تبلیغات گوگل اگر بزرگ‌ترین محرک نباشد، ولی می‌تواند یکی از بخش‌های اصلی استراتژی رشد شما را تشکیل دهد. در واقع تبلیغات گوگل ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال بهبود آگاهی برند در میان مخاطبان هدف و افزایش فروش هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش بپردازیم.

تبلیغات گوگل: فرصتی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز تبلیغات گوگل این است که به طور مستقیم بر آگاهی از برند تأثیر می‌گذارد. بنا بر مطالعه‌ای که توسط گوگل انجام شده است، تبلیغات جست‌وجو می‌تواند آگاهی را تا 80 درصد افزایش دهد. از سوی دیگر، تبلیغات جست‌وجو نسبت به تبلیغات سنتی نیز می‌تواند تاثیر بیشتری بر مصرف‌کنندگان داشته باشد. این مساله باعث می‌شود بازاریابان دسترسی منحصر به‌فردی به مخاطبان خود داشته باشند و به آنها امکان می‌دهد همه موارد از اطلاعات اولیه گرفته تا موارد خاص را به صورت شفاف مشاهده کنند.

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش

آگاهی از برند با چالش‌های خاص خود همراه است. خلاقیت در این زمینه اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، همچنان که کسب‌وکار شما منحصربه‌فرد است، باید یک استراتژی منحصربه‌فرد نیز داشته باشید. چه چیزی باعث می‌شود تبلیغات گوگل روشی مؤثر برای ایجاد تعامل بیشتر باشد؟ در واقع بسیاری از برندها به تبلیغات گوگل به‌عنوان یک پیام‌رسان نگاه می‌کنند که می‌تواند پیام مربوطه را به مخاطب موردنظر برساند. در ادامه به ترفندهایی اشاره می‌کنیم که باعث می‌شوند تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش مفید واقع شود.

درک مخاطب با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل

با اینکه تبلیغات گوگل به طور گسترده‌ای توسط کسب‌وکارها مورداستفاده قرار گرفته است، اما در موارد معدودی مؤثر واقع شده است. کسانی بهترین نتایج را از تبلیغات گوگل می‌گیرند که درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشند. آنها می‌دانند که مخاطبانشان چه چیزهایی را دوست دارند، چه خدمات یا محصولاتی را جست‌وجو می‌کنند و چگونه در مسیر تجربه مشتری پیش می‌روند. افراد می‌توانند با داشتن درک خوب از بازار، کمپین‌های آگاهی‌رسانی برای تبلیغات گوگل ایجاد کنند. آنها همچنین دائماً در جستجوی بازارهای جدید هستند. بدین ترتیب جهت کسب موفقیت در تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و بالابردن فروش، باید با درک مخاطب هدف، فراتر از بازار فعلی حرکت کنید.

درک مخاطب با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل

متنوع‌سازی محتوا با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل

متخصصان بازاریابی و تبلیغات گوگل سعی می‌کنند در هدف‌گیری خود دقیق‌تر عمل کنند. این مسئله به آنها امکان می‌دهد مخاطبان خود را درک کنند؛ اینکه چه چیزی دوست دارند و چه زمانی آنلاین هستند. آنها همچنین برای یافتن مخاطب آنلاین، بهترین مکان‌ها را جست‌وجو می‌کنند؛ از جمله کانال‌های اجتماعی مورداستفاده، محتوای موردعلاقه مخاطب و به‌طورکلی آنچه که مخاطب در جست‌وجوی آن است.

بدین ترتیب بازاریابان و صاحبان آگهی می‌توانند بینشی به دست آورند که به آنها امکان می‌دهد تلاش‌های خود را بر روی زمینه‌های خاص یا روند جاری در بازار متمرکز کنند. روند جاری در بازار شما، از عوامل عاطفی و روانی در بازار هدف شما تشکیل می‌شود.

ازاین‌رو، لازم است محتوا و استراتژی خود را ترکیب کنید. این نکته به شما شانس بیشتری برای ثبت لحظاتی می‌دهد که بتوانید به بهبود آگاهی برند و افزایش فروش کمک کنید. در واقع شما باید از روند بازار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در غیر این صورت، تبلیغات گوگل صرفاً به بیلبوردی تبدیل می‌شود که کارایی لازم را برای شما به همراه نخواهد داشت.

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل با کلمات و عبارات کلیدی

در هنگام بهبود آگاهی برند و افزایش فروش با استفاده از تبلیغات گوگل، نباید به کلمات کلیدی کلی تکیه کنید. اگرچه ممکن است از آنها در تبلیغات گوگل استفاده شود و شما نیز شاهد نتایج مطلوبی باشید، اما این موفقیت تنها یک‌بار رخ می‌دهد. برای بهبود آگاهی برند، تبلیغات شما باید پیشروی مخاطبان مناسب قرار بگیرد. برای دستیابی به مخاطب هدف خود باید از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید. این کلمات کلیدی می‌تواند هر چیزی باشد؛ از دستمال کودک گرفته تا چاقوی آشپزخانه. هنگام تنظیم کلمات کلیدی خود و به‌منظور غنی‌تر جلوه‌دادن متن آگهی، از عبارت‌های مترادف استفاده کنید.

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل با کلمات و عبارات کلیدی

اگر تبلیغات گوگل شما به حل مشکل کسی کمک کند، آگاهی از برند شما سه برابر خواهد شد. در این هنگام معجزه رخ می‌دهد! وقتی در مقابل چشمان کاربران قرار بگیرید، گوگل متوجه می‌شود که شما حرفی برای زدن دارید. بدین ترتیب تبلیغات گوگل به شما کمک می‌کند در مقابل چشمان کسانی قرار بگیرید که ممکن است حتی از وجود شما اطلاع نداشته باشند. قدرت تبلیغات گوگل را دست‌کم نگیرید!

استفاده از جمعیت‌شناسی با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل

گوگل به شما کمک می‌کند همه موارد را بهینه کنید و تبلیغات جست‌وجو نیز همواره باید بهینه‌سازی شود. برای افزایش آگاهی از برند، مهم است که از داده‌های جمعیت‌شناختی مخاطبان هدف خود اطلاع داشته باشید. یک بازاریاب هوشمند می‌تواند از این عوامل برای بهینه‌سازی تبلیغات گوگل خود استفاده کند. به‌عبارت‌دیگر، شما به‌عنوان یک برند باید با مخاطبان خود همسو باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید از تبلیغات گوگل، انتظار بهبود آگاهی برند و افزایش فروش را داشته باشید.

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل و اصول تجارت!

تا وقتی که به اصول تجارت مسلط نباشید، هرچقدر هم که تلاش کنید، نمی‌توانید به آنچه که می‌خواهید برسید. تبلیغات گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی اگر خلاقیت زیادی هم به خرج دهید؛ اما اصول آگاهی از برند را دنبال نکنید، احتمالاً به هدف موردنظر خود دست نخواهید یافت. این یک واقعیت تلخ است، اما حقیقت دارد. جای نگرانی نیست؛ دانستن نکات زیر می‌توانند به شما در افزایش آگاهی مخاطب از برند و در نهایت افزایش فروش کمک کنند:

  • لوگوی برند از اهمیت زیادی برخوردار است! کاری کنید که و به‌راحتی قابل‌مشاهده و تشخیص باشد
  • حتماً از نام تجاری خود در عناوین و توضیحات استفاده کنید
  • از لوگوی برند خود به‌عنوان افزونه تصویر استفاده کنید
  • شعار تبلیغاتی شما باید بازتاب‌دهنده ارزش‌های شما باشد
  • اگر کسب‌وکار شما وابسته به مکان است، مطمئن شوید که آن مکان خاص را هدف قرار داده‌اید
  • اطمینان حاصل کنید که ‌سایتتان به‌درستی کار می‌کند و با گوشی تلفن همراه نیز سازگاری دارد

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل و اصول تجارت!

با ادستیتو از تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش خود استفاده کنید

این روزها تبلیغات گوگل راه موفقیت را برای کسب‌وکارها هموار کرده است. تبلیغات گوگل ابزاری قدرتمند برای بازاریابان هوشمند و صاحبان آگهی است تا برند خود را به شکل مؤثرتری معرفی کنند. به یاد داشته باشید که استفاده بهینه از ابزارهای موجود در پلتفرم تبلیغات گوگل، می‌تواند باعث بهبود آگاهی برند و افزایش فروش شود.

ادستیتو شریک و پارتنر رسمی گوگل در زمینه تبلیغات در ایران است. ما در ادستیتو به شما کمک می‌کنیم تا برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش، از روش‌های بهینه در تبلیغات گوگل استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با همکاران ما در ادستیتو تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

هدف اصلی بازاریابی در تبلیغات گوگل چیست؟

هدف اصلی بازاریابی افزایش آگاهی برند است و باید بخشی از فرایند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را تحت‌تأثیر قرار دهد.

عوامل مؤثر در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش چه مواردی هستند؟

درک مخاطب، متنوع‌سازی محتوا، کلمات و عبارات کلیدی، جمعیت‌شناسی و دانستن اصول تجارت از عوامل مؤثر در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش به شمار می‌روند.

کلمات و عبارات کلیدی چگونه می‌توانند برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش مؤثر واقع شوند؟

اگر از کلمات و عبارات کلیدی مناسب استفاده کنید و تبلیغات گوگل شما به حل مشکل کسی کمک کند، آگاهی از برند شما سه برابر خواهد شد. بدین ترتیب گوگل به شما کمک می‌کند در مقابل چشمان کسانی قرار بگیرید که ممکن است حتی از وجود شما اطلاع نداشته باشند.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

نحوه داشتن چند حساب گوگل ادز در دنیای امروزی، بسیاری از افراد و شرکت‌ها نیاز به مدیریت چندین حساب گوگل ادز برای تبلیغ در گوگل دارند. اما آیا داشتن چند حساب ادز امکان دارد؟ اگر بله چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع که می‌پردازیم و راهنمایی‌هایی برای […]

بیشتر بخوانید
اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت و نکاتی که به بهبود UX کمک می‌کنند با رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش رقابت در فضای آنلاین، توجه به تجر‌به کاربری به‌عنوان یک عامل اساسی در طراحی سایت بیش‌ازپیش مهم شده است. تجر‌به کاربری، شامل تمام تعاملات، احساسات و واکنش‌هایی است که کاربر در هنگام استفاده […]

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

برای انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز باید چه‌کار کنیم؟ در دنیای تبلیغات آنلاین، انتخاب کشور مقصد برای کمپین‌های تبلیغاتی یکی از تصمیمات حیاتی است که بر موفقیت یا شکست در تبلیغ گوگل تأثیر زیادی می‌گذارد. انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز نیز می‌تواند بازاریابان و کسب‌وکارها را با چالش‌ها و مزایای خاصی […]

بیشتر بخوانید