صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

ساخت اکانت گوگل ادموب | الزامی برای استفاده از این سرویس تبلیغاتی درون‌برنامه‌ای

ساخت اکانت گوگل ادموب | الزامی برای استفاده از این سرویس تبلیغاتی درون‌برنامه‌ای

راهنمای گام‌به‌گام ساخت اکانت گوگل ادموب

برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه که می‌خواهند از برنامه‌های خود کسب درآمد کنند، ساخت اکانت گوگل ادموب یک ضرورت است. با این حال، به‌خصوص اگر تازه‌وارد دنیای تبلیغات شده باشید این فرآیند می‌تواند یک چالش بزرگ برای شما باشد. اما نگران نباشید. چرا که ساخت اکانت در این سرویس اصول و مراحلی دارد که با پیروی از آن می‌توانید به راحتی و در کم‌ترین زمان این کار را انجام دهید. از این رو در این مطلب با صفر تا صد فرایند ساخت اکانت گوگل ادموب از پیش‌نیاز‌های آن گرفته تا مراحل راه‌اندازی این سرویس، آشنا می‌شویم.

راهنمای گام‌به‌گام ساخت اکانت گوگل ادموب

چرا ادموب برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل مهم است؟

ادموب یک پلتفرم تبلیغاتی مبتنی بر تلفن همراه است که به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا با نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های تلفن همراه خود، کسب درآمد کنند. این سرویس گوگل برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل بسیار مهم است، زیرا راهی برای کسب درآمد از اپلیکیشن‌های آن‌ها و درآمدزایی بیشتر را فراهم می‌کند.

ادموب طیف گسترده‌ای از قالب‌های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات بنری، تبلیغات بینابینی و تبلیغات ویدیویی جایزه دار را ارائه می‌دهد که می‌توانند به راحتی تنها با چند خط کد در اپلیکیشن شما ادغام شوند. علاوه بر ابزارهای قدرتمندی را برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن فراهم می‌کند تا عملکرد تبلیغات خود را تجزیه‌وتحلیل و آن‌ها را برای نتایج بهتر بهینه کنند. از این رو توسعه‌دهندگان می‌توانند معیارهایی مانند نرخ کلیک‌ها، نمایش‌ها و میزان درآمد را ردیابی کرده و از این داده‌ها برای تصمیم‌گیری آگاهانه درباره استراتژی کمپین‌های تبلیغات خود استفاده کنند.

ادموب متعلق به گوگل است، به این معنی که به مجموعه بزرگی از تبلیغ‌کنندگان و تبلیغات دسترسی دارد و تضمین می‌کند که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌توانند تبلیغات با‌کیفیتی را به کاربران خود نمایش دهند که می‌تواند منجر به تعامل بهتر و درآمد بیشتر شود.

ایجاد اکانت گوگل ادموب چه پیش‌نیازهایی دارد؟

قبل از شروع ساخت اکانت گوگل ادموب، چندین پیش‌نیاز وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. اولین شرط، داشتن یک حساب کاربری معتبر گوگل است. اگر ندارید، قبل از ادامه باید یک حساب گوگل جدید ایجاد کنید. همچنین باید یک اپلیکیشن تلفن همراه یا وب‌سایتی داشته باشید که می‌خواهید با استفاده از ادموب از آن کسب درآمد کنید.

الزام دیگر این است که اپلیکیشن یا وب‌سایت شما باید با الزامات اپلیکیشن ادموب مطابقت داشته باشد. ادموب در اجرای الزامات خود بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند، بنابراین قبل از درخواست ایجاد حساب ادموب، مطمئن شوید که اپلیکیشن یا وب‌سایت شما با تمامی این الزامات که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از عدم نمایش محتوای نامناسب، عدم تبلیغ فعالیت‌های غیرقانونی و عدم مشارکت در اقدامات متقلبانه، مطابقت دارد. قبل از اینکه بتوانید از اپلیکیشن یا وب‌سایت خود درآمد به دست بیاورید، باید یک روش پرداخت در حساب ادموب خود تنظیم کنید. از این رو قبل از راه‌اندازی حساب ادموب، مطمئن شوید که روش پرداختی مورد نظر را بر اساس دسترسی‌هایتان، به درستی انتخاب می‌کنید.

مراحل ساخت اکانت گوگل ادموب چگونه است؟

ساخت اکانت گوگل ادموب یک فرآیند ساده است که تنها در چند مرحله تکمیل می‌شود. ابتدا به وب‌سایت ادموب بروید و روی دکمه «Sign up» کلیک کنید. سپس از شما خواسته می‌شود که با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید یا اگر از قبل اکانت ندارید، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

پس از ورود به سیستم، به داشبورد ادموب هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید واحدهای تبلیغاتی (Ad Units) بسازید، درآمدها را پیگیری و نتایج تجزیه‌وتحلیل‌ها را مشاهده کنید. برای ایجاد اولین واحد تبلیغاتی خود، روی تب «Apps» و سپس روی دکمه «ADD APP» کلیک کنید.

مراحل ساخت اکانت گوگل ادموب 1

در ادامه فرایند ایجاد اکانت گوگل ادموب برای اپلیکیشن خود و کسب درآمد از آن، از شما خواسته می‌شود که جزئیات اپلیکیشن خود از جمله نوع پلتفرم (iOS یا Android)، نام اپلیکیشن و شناسه فروشگاه دانلود اپلیکیشن را وارد کنید.

مراحل ساخت اکانت گوگل ادموب 2

در این مرحله اکنون پس از وارد کردن جزئیات اپلیکیشن، از شما خواسته می‌شود که یک واحد تبلیغاتی ایجاد کنید. برای این کار کافی است که با کلیک بر روی گزینه «Ad Units»، در پنجره باز شده جدید بر روی گزینه «ADD AD UNIT» فشار دهید.

مراحل ساخت اکانت گوگل ادموب 3

باید اشاره کرد که در این مرحله می‌توانید قالب تبلیغی را که ترجیح می‌دهید، مانند تبلیغات بنری یا تبلیغات بینابینی و سایر انواع دیگر انتخاب و واحد تبلیغات مورد نظر را مطابق با ظاهر و کاربرد اپلیکیشن خود سفارشی‌سازی کنید.

مراحل ساخت اکانت گوگل ادموب 4

هنگامی که واحد تبلیغات شما ایجاد شد، می‌توانید شروع به ادغام آن در اپلیکیشن خود کنید. در همین زمینه گوگل ادموب دستورالعمل‌های دقیق و کدهایی را برای ادغام تبلیغات در اپلیکیشن شما ارائه کرده است که شروع کار را برای توسعه‌دهندگان تازه‌کار آسان می‌کند.

چگونه گوگل ادموب را با اپلیکیشن خود ادغام کنیم؟

پس از این که فرایند ساخت اکانت گوگل ادموب را با موفقیت پشت سر گذاشتید، زمان آن است که این سرویس را با اپلیکیشن خود ادغام کنید تا نمایش تبلیغات و جریان کسب درآمد شما شروع شود. مطمئن شوید که تبلیغات را قبل از انتشار اپلیکیشن خود به طور کامل آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به درستی نمایش داده می‌شوند و مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

فرایند ادغام گوگل ادموب با اپلیکیشن شما به‌صورت گام‌به‌گام عبارت‌اند از:

  • ابتدا باید ادموب SDKرا برای پلتفرم مورد نظر خود (اندروید یا iOS) دانلود و نصب کنید. می‌توانید SDK و دستورالعمل‌های راه‌اندازی آن را در وب‌سایت ادموب پیدا کنید
  • پروژه اپلیکیشن خود را باید در یک محیط برنامه‌نویسی دلخواه، مانند Android Studio یا Xcode باز کنید
  • ادموب SDKرا به پروژه خود وارد کنید. می‌توانید این کار را با افزودن فایل‌های SDK به مسیر ساخت پروژه خود انجام دهید
  • یک واحد تبلیغات در حساب ادموب خود ایجاد کنید
  • در کد اپلیکیشن خود، بسته به نوع تبلیغی که می‌خواهید نمایش دهید، یک شی AdView یا InterstitialAd را نمونه‌سازی کنید
  • شناسه واحد تبلیغات را برای شی AdView یا InterstitialAd خود بر روی شناسه واحد تبلیغاتی که در حساب ادموب خود ایجاد کرده‌اید، تنظیم کنید
  • تبلیغ را در AdView یا InterstitialAd بارگیری کنید و آن را در اپلیکیشن خود نمایش دهید

 

” چنانچه با نقد کردن درامد دلاری ادموب مشکل دارید شرکت ادستیتو میتواند با دارا بودن شرکت و حساب رسمی آمریکا در این راه به شما کمک کند ! “

 

تبلیغات گوگل ادموب با خدمات ادستیتو

ساخت اکانت و افزایش درآمد از تبلیغات گوگل ادموب با خدمات ادستیتو

ساخت اکانت گوگل ادموب یک فرآیند چالش‌برانگیز اما ساده است که تنها در چند مرحله تکمیل می‌شود. با پیروی از راهنمای گام‌به‌گام ذکر شده در این مقاله، می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و شروع به کسب درآمد با تبلیغات از اپلیکیشن تلفن همراه خود کنید. برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ساخت اکانت و افزایش درآمد از تبلیغات گوگل ادموب هستند، پلتفرم ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران، آماده ارائه خدمات گسترده‌ای در این زمینه است. از این رو هرگز زمان را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس برقرار کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
اهمیت و کاربرد رنگ‌ها در طراحی ‌سایت | انتخاب تنالیته رنگی مناسب از نظر روان‌شناسی

اهمیت و کاربرد رنگ‌ها در طراحی ‌سایت | انتخاب تنالیته رنگی مناسب از نظر روان‌شناسی

اولین نکته در نظر کاربران یک وب‌سایت، ظاهر و طراحی بصری آن است یکی از حساس‌ترین مراحل طراحی سایت، انتخاب تنالیته رنگی یا همان رنگ‌بندی صفحات سایت است. زیرا رنگ‌ها به شکل مستقیم بر روی احساسات و هیجانات کاربران تأثیر دارند و در صورتی که بدون درنظرگرفتن مباحث روان‌شناسی رنگ انتخاب شوند، می‌توانند تمامی زحمات […]

بیشتر بخوانید
داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

نحوه داشتن چند حساب گوگل ادز در دنیای امروزی، بسیاری از افراد و شرکت‌ها نیاز به مدیریت چندین حساب گوگل ادز برای تبلیغ در گوگل دارند. اما آیا داشتن چند حساب ادز امکان دارد؟ اگر بله چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع که می‌پردازیم و راهنمایی‌هایی برای […]

بیشتر بخوانید
اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت و نکاتی که به بهبود UX کمک می‌کنند با رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش رقابت در فضای آنلاین، توجه به تجر‌به کاربری به‌عنوان یک عامل اساسی در طراحی سایت بیش‌ازپیش مهم شده است. تجر‌به کاربری، شامل تمام تعاملات، احساسات و واکنش‌هایی است که کاربر در هنگام استفاده […]

بیشتر بخوانید