صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مزایای پریمیر پارتنر گوگل | چگونه می‌توانید به خدمات گوگل دسترسی انحصاری داشته باشید؟

مزایای پریمیر پارتنر گوگل | چگونه می‌توانید به خدمات گوگل دسترسی انحصاری داشته باشید؟

مزایای پریمیر پارتنر گوگل راه رسیدن به سود بیشتر را برای شما هموار می‌کنند

دنیای بازاریابی جستجوی پولی در چند سال اخیر به‌شدت تغییر کرده است و گوگل ادز یکی از کاتالیزورهای کلیدی برای این تغییر بوده است. مصرف‌کنندگانی که قبل از بازدید از فروشگاه، روی آگهی گوگل کلیک می‌کنند، 27 درصد بیشتر احتمال دارد که کالایی از آن فروشگاه بخرند. با این حال، اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از بودجه خود در تبلیغات گوگل ببرید، بهتر است با یک آژانس پریمیر پارتنر گوگل کار کنید. بدین ترتیب خواهید توانست از مزایای انحصاری آن برخوردار شوید. اما این مزایای انحصاری چه مواردی هستند؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای پریمیر پارتنر گوگل بپردازیم.

برنامه پریمیر پارتنر گوگل چیست؟

برنامه پارتنر گوگل تضمین می‌کند که هر برند یا کسب‌وکاری که می‌خواهد از خدمات یک آژانس متخصص در گوگل ادز استفاده کند، می‌تواند آنها را به‌راحتی پیدا کند. اعضای برنامه گوگل پارتنر می‌توانند یکی از دو حالت پارتنر گوگل یا پریمیر پارتنر گوگل باشد. هر دو این برنامه‌ها مستلزم داشتن مجموعه‌ای از صلاحیت‌ها و گواهینامه‌ها هستند تا آژانس‌ها بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به‌عنوان مشاور تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک ارائه دهند. گوگل این دو حالت را ایجاد کرده است تا شناسایی آژانس‌های تبلیغاتی برتر در زمینه تبلیغات کلیکی آسان‌تر شود. اما برنامه پریمیر پارتنر گوگل دارای مزایای منحصربه‌فرد است.

مزایای استفاده از پریمیر پارتنر گوگل

سه درصد از کسانی که در برنامه پارتنر گوگل شرکت دارند، گواهینامه پریمیر پارتنر دریافت می‌کنند و قابل‌اعتمادترین منابع برای بازاریابی کلیکی هستند که گوگل آنها را به مشاغل توصیه می‌کند. اما چرا باید یک پریمیر پارتنر گوگل را برای مدیریت استراتژی گوگل ادز خود انتخاب کنید؟ در ادامه به شرح مهم‌ترین مزایای استفاده از برنامه پریمیر پارتنر گوگل می‌پردازیم.

دسترسی به کارشناسان معتبر و مورداعتماد گوگل

آژانس‌های پریمیر پارتنر گوگل، مهر تایید نهایی گوگل را دارند. این نشان، مشخص‌کننده آژانس‌هایی است که گوگل برای کمک به موفقیت کسب‌وکارها بیشتر به آنها اعتماد دارد. معمولاً آژانس‌ها این نشان را در وب‌سایت خود به نمایش می‌گذارند و از چند جنبه اهمیت دارد:

  • تایید می‌کند که آژانس دارای چندین کارمند است که در زمینه گوگل ادز گواهی کسب کرده‌اند
  • نشان‌دهنده موفقیتی است که آژانس در زمینه‌های خاص کسب کرده است
  • این نشان پویا است، بنابراین به طور منظم الزامات عملکرد آژانس را در زمان واقعی پیگیری می‌کند و در صورت تغییر وضعیت، روند جاری را نشان می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود که اعضای پریمیر پارتنر گوگل مسئول به‌روزآوری بهترین شیوه‌ها و اجرای مداوم کمپین‌های موفق باشند
  • این امکان وجود دارد که گوگل این نشان را از آژانس‌ها پس بگیرد. به همین دلیل است که اعضای پریمیر پارتنر گوگل باید الزامات عملکرد را حفظ کند و همچنان سابقه درخشانی در ساخت کمپین‌های موفق گوگل ادز داشته باشد

دسترسی به کارشناسان معتبر و مورداعتماد گوگل

اعضای پریمیر پارتنر گوگل نه‌تنها قابل‌اعتماد هستند، بلکه متخصصان آنها در زمینه گوگل ادز نیز توسط خود گوگل تایید صلاحیت شده‌اند. این شرکا باید حداقل دو متخصص داشته باشند و تعدادی از آزمون‌ها را برای دریافت گواهی گذرانده باشند. گفتنی است لازم است متخصصان هر سال در این آزمون تایید صلاحیت شرکت کنند.

تضمین دستیابی به بهترین نتایج

فرض کنید در گوگل ادز یک کمپین راه‌اندازی کرده و بهترین روش‌ها را برای کسب درآمد از کسب‌وکارتان مطالعه کرده‌اید. آیا این مسئله نشان می‌دهد که شما آماده هستید تا در دنیای بازاریابی کلیکی برای برند خود فعالیت کنید؟ احتمالاً نه.

شما می‌توانید بهترین شیوه‌ها را در اختیار داشته باشید، اما اگر نتوانید از برند خود پولی کسب کنید، کمپین گوگل ادز صرفاً اتلاف هزینه خواهد بود. اعضای پریمیر پارتنر گوگل باید الزامات عملکرد خود را در طول زمان حفظ کنند و برای رسیدن به این هدف، باید از بهترین شیوه‌های گوگل ادز بهره بگیرند. به همین دلیل یکی از مزایای پریمیر پارتنر گوگل این است که دسترسی به متخصصان اختصاصی فراهم است. این افراد به طور مداوم کمپین‌های گوگل ادز را اداره می‌کنند تا با نرخ بالایی تبدیل شوند.

ارتباط VIP با گوگل

گوگل ادز یک سیستم پیچیده است و یادگیری آن نیز دشوار است. بااین‌وجود، گوگل نیز معمولاً تغییراتی در گوگل ادز پدید می‌آورد و بدین ترتیب شما نه‌تنها باید درد جریان تغییرات جدید قرار بگیرید، بلکه برای اجرای کمپین‌های موفق باید به آنها تسلط کامل داشته باشید. اعضای پریمیر پارتنر گوگل حتی قبل از سایر کاربران، اطلاعات کاملی درباره تغییرات گوگل ادز دارند و معمولاً برای شرکت در برنامه‌های بتا نیز دعوت می‌شوند. این به چه معنی چیست؟ یعنی این که شما از شکلی از فناوری استفاده خواهید کرد که رقبایتان حداقل تا یک سال دیگر نیز به آن دسترسی نخواهند داشت!

آیا از انتظار برای مدت‌زمان طولانی متنفر هستید؟ اعضای پریمیر پارتنر گوگل این احساس شما را درک می‌کنند. آنها مستقیماً با بهترین نمایندگان گوگل تماس دارند. بنابراین درصورتی‌که حساب شما مورد حمله بدافزار قرار بگیرد یا شما سؤالاتی در مورد بهینه‌سازی تبلیغات خود داشته باشید، این تضمین وجود دارد که بتوانید سریع‌تر با آنها ارتباط برقرار کنید.

ارتباط VIP با گوگل

دسترسی انحصاری به کارگاه‌ها و جلسات آموزشی

یکی دیگر از مزایای پریمیر پارتنر گوگل این است که اعضای پریمیر پارتنر گوگل همیشه در رأس هرم بازی قرار دارند و از محصولات جدید و پیشرفت‌های آتی به‌سرعت مطلع می‌شوند. دلیل این مسئله این است که این افراد به طور مرتب به دفتر مرکزی گوگل دعوت می‌شوند تا در سمینارهای محصول خاص، کنفرانس‌های مربیگری شرکت کنند و در مورد پیشرفت‌های جدید این شرکت بیاموزند. آنها تمام این اطلاعات را کسب می‌کنند و آنها را برای توسعه استراتژی‌های جدید برای مشتریان به کار می‌گیرند. آنها حتی می‌توانند کارگاه‌های آموزشی خود را برای علایق خاص جامعه تجاری محلی، با کمک نمایندگان گوگل و باکیفیت بالا برگزار کنند.

برخورداری از یک شبکه عالی متشکل از متخصصان بازاریابی

تصور کنید که تمامی انجمن گوگل در اختیار شما است! این نکته یکی از مزایای پریمیر پارتنر گوگل است. این امتیاز به اعضای پریمیر پارتنر گوگل اجازه می‌دهد تا با کل جامعه گوگل متشکل از متخصصان بازاریابی ارتباط برقرار کنند تا برای حل مشکلات تجاری مشتری از روش‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه بهره‌مند شوند. پارتنرهای پریمیر با شرکت در رویدادهای تحت حمایت گوگل، با بهترین شیوه‌های سایر آژانس‌ها آشنا می‌شوند. این مسئله به آنها کمک می‌کند تا به بهینه‌سازی و تجدید استراتژی‌های بازاریابی خود ادامه دهند.

برخورداری از یک شبکه عالی متشکل از متخصصان بازاریابی

با خدمات ادستیتو از مزایای پریمیر پارتنر گوگل بهره‌مند شوید

وقتی صحبت از مانور دادن در دنیای گوگل ادز به میان می‌آید، استخدام یک شریک برتر گوگل می‌تواند حلقه مفقوده شما در استراتژی بازاریابی برندتان باشد. این راهکار نه‌تنها می‌تواند بازگشت سرمایه بیشتری برای برند شما به همراه داشته باشد، بلکه به شما کمک می‌کند تا از رقبایی که سرعت کمتری برای انطباق با آخرین روندهای تبلیغات کلیکی دارند، پیشی بگیرید. همچنین می‌توانید به‌سرعت دنیای وسیع گوگل متصل شوید که باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در زمان و هزینه شما خواهد شد.

ادستیتو نماینده و پریمیر پارتنر گوگل در زمینه تبلیغات کلیکی در ایران است. ما در ادستیتو با برخورداری از دانش روز گوگل ادز و دسترسی‌های ویژه به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید با صرف کمترین بودجه شاهد بیشترین نرخ تبدیل باشید.

 

سؤالات متداول

منظور از برنامه پریمیر پارتنر گوگل چیست؟

این برنامه پریمیر پارتنر گوگل مستلزم داشتن مجموعه‌ای از صلاحیت‌ها و گواهینامه‌ها است تا آژانس‌ها بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به‌عنوان مشاور تبلیغات کلیکی ارائه دهند. برنامه پریمیر پارتنر گوگل دارای مزایای منحصربه‌فرد است.

برنامه پریمیر پارتنر گوگل چه مزایایی دارد؟

از میان مزایای برنامه پریمیر پارتنر گوگل می‌توان به دسترسی به کارشناسان معتبر و مورداعتماد گوگل، تضمین دستیابی به بهترین نتایج، ارتباط VIP با گوگل، دسترسی انحصاری به کارگاه‌ها و جلسات آموزشی و برخورداری از یک شبکه عالی متشکل از متخصصان بازاریابی اشاره کرد.

نشان پریمیر پارتنر گوگل گویای چه حقایقی است؟

این نشان، مشخص‌کننده آژانس‌هایی است که گوگل برای کمک به موفقیت کسب‌وکارها بیشتر به آنها اعتماد دارد. همچنین این نشان تایید می‌کند که آژانس دارای چندین کارمند است که در زمینه گوگل ادز گواهی کسب کرده‌اند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

نحوه داشتن چند حساب گوگل ادز در دنیای امروزی، بسیاری از افراد و شرکت‌ها نیاز به مدیریت چندین حساب گوگل ادز برای تبلیغ در گوگل دارند. اما آیا داشتن چند حساب ادز امکان دارد؟ اگر بله چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع که می‌پردازیم و راهنمایی‌هایی برای […]

بیشتر بخوانید
اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت و نکاتی که به بهبود UX کمک می‌کنند با رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش رقابت در فضای آنلاین، توجه به تجر‌به کاربری به‌عنوان یک عامل اساسی در طراحی سایت بیش‌ازپیش مهم شده است. تجر‌به کاربری، شامل تمام تعاملات، احساسات و واکنش‌هایی است که کاربر در هنگام استفاده […]

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

برای انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز باید چه‌کار کنیم؟ در دنیای تبلیغات آنلاین، انتخاب کشور مقصد برای کمپین‌های تبلیغاتی یکی از تصمیمات حیاتی است که بر موفقیت یا شکست در تبلیغ گوگل تأثیر زیادی می‌گذارد. انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز نیز می‌تواند بازاریابان و کسب‌وکارها را با چالش‌ها و مزایای خاصی […]

بیشتر بخوانید