صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مزیت تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها

یافتن سایت‌های جدید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو زمان بر است. به دلیل رقابت شدید بین سایت‌ها، زمان زیادی طول می‌کشد تا یک وب‌سایت در گوگل اعتبار پیدا کند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد مزیت تبلیغات در گوگل یا google ads صحبت کنیم و اینکه تاثیر تبلیغات گوگل ادز در دیده شدن در نتایج جستجو چقدر می تواند برای کسب‌وکار شما مفید باشد. زیرا یک راه حل عالی برای مشاغل جدید است و برای دیدن نتایج لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند همچنین علاوه بر تمرکز بر روی سئو، تبلیغات گوگل را می توان در کمپین گوگل ادز نیز در نظر گرفت. در این مقاله مزیت تبلیغات در گوگل یا مزایای تبلیغات گوگل ادز را خواهید خواند.

فهرست مقاله

یک سوال؟ چرا تبلیغات گوگل ادز؟

با تأثیر بر بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت و شبکه نمایش و به‌روز شدن و رشد تکنولوژی و پیدایش کسب‌وکارهای نوپا شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به شما امکان دسترسی به مخاطبان گسترده را می‌دهد، دنیای دیجیتال و فضای اینترنت به شما این امکان را می‌دهد که به دلایل مختلف این موضوع برای کسب‌وکار شما مفید است زیرا این موضوع یک روش مؤثر برای به‌دست‌آوردن آگاهی از برند یا برند اورنس  افزایش فروش و حفظ مخاطب هدف شما است.

اما یک سؤال مهم به وجود خواهد آمد آن هم این که چگونه می‌توان از مزیت تبلیغات در گوگل استفاده کرد؟ در ادامه شما را با بهترین روش‌ها برای استفاده از مزیت تبلیغات گوگل ادز آشنا خواهیم کرد.


آگاهی از برند یا برند اورنس

افزایش شهرت کسب‌وکار اولین مزیت تبلیغات در گوگل

ایجاد تبلیغات قدرتمند

اگر شما هم به دنبال ایجاد تأثیر زیاد بر روی مشتریان خود هستید و می‌خواهید آنها را باقدرت بصری و تصویری از خود درگیر کنید می‌توانید از تصاویر یا تبلیغات ویدئویی استفاده کنید که توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند. گوگل ابزاری از پیش فرمت شده برای ایجاد آگهی و پاسخگو برای کمک به شما در این کار ارائه می‌دهد. تبلیغات پاسخگو (واکنشی) می‌توانند مفید باشند زیرا به طور خودکار با فضاهای تبلیغاتی در وب سازگار می‌شوند و شما این فرصت را دارید که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و شهرت خود را افزایش دهید که این موضوع یکی از بهترین مزیت‌های تبلیغات گوگل ادز خواهد بود

سفارش تبلیغات گوگل ادز در ادستیتو

تبلیغات گوگل ادز

اکانت اختصاصی گوگل ادز

اکانت مدیریت شده گوگل ادز

مشتریان بالقوه خود را هدف قرار دهید

در تبلیغات گوگل ادز دو نوع ویژگی وجود دارد : موضوع اول که به نمایش تبلیغات در وب‌سایت‌های همین موضوع می‌پردازند یعنی تبلیغات گوگل ادز با موضوع سایت در یک راستا قرار دارد مشتریانی که به هدف مشترک وارد وب‌سایت شده تبلیغات شما نیز خواهند دید و علاقه کاربران که کاربران وب را به موضوعات خاص علاقه‌مند می‌کند، حتی اگر در صفحات مرتبط با موضوع نیستند. یعنی تبلیغات به‌نوعی خواهد بود که علاقه کاربران را دنبال کرده و آن‌ها را به سمت تبلیغات سوق می‌دهد.

افزایش و بهبود فروش محصولات

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اکثر کاربران و صاحبان کسب‌وکار و وب‌سایت به دنبال آن هستند افزایش یا بهبود فروش و جذب سرمایه خواهد بود، همگی به دنبال سود هستیم و این موضوع شاید یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش کسب‌وکارها اینترنتی خواهد بود، زیرا فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت‌ها می‌تواند یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد برای محصولات ما باشد.

دومین مزیت تبلیغات گوگل ادز افزایش فروش خواهد بود، زیرا این تبلیغات علاوه بر تبلیغ و نشان‌دادن شما به مشتریان هدف، آنها را تبدیل به خریداران محصولات شما می‌کند، یعنی تبلیغات گوگل ادز بستری را فراهم می‌سازد که علاوه بر تبلیغ کسب‌وکار شما آن‌ها را به مشتری و در آینده با استفاده از تکنیک بازاریابی مجدد یا به‌عبارت‌دیگر تبلیغات ریمارکتینگ مشتریان شما رو به مشتریان وفادار تبدیل خواهد کرد

تبلیغات گوگل باعث می‌شود که مشتریان شما به‌صورت خودکار آماده برای خرید از فروشگاه و کسب‌وکارهای شما شوند

درباره بازاریابی مجدد و تبلیغات ری مارکتینگ بیشتر بخوانیم!!

مقالات مرتبط بازاریابی مجدد ریمارکتینگ

سومین مزیت تبلیغات گوگل ادز ایجاد آگهی‌های تبلیغاتی

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب استفاده از محتوا به‌صورت تصویری است، به نقل از سایت ویکی پدیا یکی از این انواع محتوا، محتوای تصویری است که در مقایسه با انواع دیگر محتوا، قدرت و تأثیر بیشتری دارد. زیرا باتوجه‌به گسترش روزافزون تعداد مخاطبانی که از اینترنت استفاده می‌کنند و افزایش سرعت اینترنت قالب‌های محتوا تغییرات محسوسی داشته است که این موضوع بر روی تبلیغات نیز اثر داشته و سبک و سیاق تبلیغات نیز در این سال‌ها دستخوش تغییر شده است که یکی از بهترین تبلیغات برای شما تبلیغات به‌صورت تصویری خواهد بود.

شما در هنگام استفاده از تبلیغات تصویری، می‌توانید بمب بارانی از اطلاعات و کسب‌وکار خود و مزیت‌های رقابتی خود نسبت به رقبا اشاره کنید که این موضوع باعث جلب‌توجه حداکثری مخاطبان خواهد بود.

استفاده از یک طرح ساده و اطلاعات بهینه و راه‌های ارتباطی به شما، می‌تواند به بهبود CTA و تبدیل مشتریان شما در آگهی خود کمک به سزایی کند که این موضوع برای کسب‌وکار شما مخصوصاً اگر تازه‌وارد هستید، بهترین تبدیل خواهد بود و شما بیشترین بازدهی را در تبلیغات خود خواهید داشت.

هفت دلیل مهم برای استفاده از تبلیغات گوگل ادز در کسب‌وکارهای قدیمی

چهارمین مزیت رصد تبدیل مشتری از تبلیغات

دیگر مزیت استفاده از این تبلیغات آنالیز نرخ تبدیل مشتریان خواهد بود یعنی شما با بررسی ابزارهای آنالیز متوجه خواهید شد که استراتژی‌های هدف‌گذاری به‌خوبی انجام می‌شوند یا خیر؟

تبدیل کاربران برای شما هنگامی قابل محاسبه خواهد بود که کاربر از سایت شما بازدید کند و عملی را که از او انتظار دارید انجام دهد که می‌توانیم به مواردی همچون خرید، ثبت‌نام، برقراری تماس، بارگیری یک مورد در سایت خود و غیره اشاره کنیم .

در جلوتر یک سؤال مهم را پاسخ خواهیم داد !؟

دلایل اهمیت رصد و آنالیز کاربران و محاسبه نرخ تبدیل آنها چیست؟

یکی از بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات خود و جذب حداکثر بازدهی و سرمایه، نظارت بر تجربه کاربری و رفتار کاربران در تبلیغات شما خواهد بود؛ یعنی شما این امکان را دارید که متوجه این موضوع شوید که کاربران در هنگام رسیدن به تبلیغات یا بنر تبلیغاتی شما چه رفتاری داشته و شما با بهبود آن می‌توانید بهبود نرخ بازگشت سرمایه یا RoI خود را تقویت کنید.


سرمایه گذاری تبلیغات گوگل ادز

پنجمین مزیت افزایش وفاداری مشتریان

یکی از راه‌های جذب مخاطب در دنیای دیجیتال استفاده برگشت مشتریان خواهد بود.

تصور کنید شما یک مغازه دارید و مشتریانی هر روز به شما سرزده و از یک سری اجناس شما دیدن کرده و پسندیده و به دلایل نامعلومی آنها را سر جایشان گذاشته و با قول برگشت دوباره به مغازه و یا پرسیدن سؤال معروف “آقا شما تا کی باز هستید” یا “دور بزنیم برمی‌گردم خدمتتان” از مغازه شما رفته‌اند.

با استفاده از این، مشتریانی که به شما وعده برگشت داده‌اند یا قابلیت خرید داشته‌اند را با استفاده از تکنیک بازاریابی مجدد، شما را دوباره به آنها نشان می‌دهد که این موضوع در دنیای اینترنت جزو یکی از بهترین متدها برای جذب مشتریان خواهد بود که به آنها یادآوری کرده که کسب‌وکار شما وجود دارد.


ریمارکتینگ

ششمین مزیت ایجاد استراتژی بازاریابی در کسب‌وکار شما

دوباره همان مغازه که در مثال بالا عرض شد را تصور کنید؛ در این مرحله مشتریان وجود دارند که محصول یا خدمات شما را انتخاب کرده و حتی تصمیم به خرید نیز کرده و آن را به شما داده تا پرداخت انجام شود، اما به علت نامعلوم از مغازه شما رفته یا پشیمان شده و خرید آن‌ها ناقص مانده است.

در دنیای دیجیتال نیز این موضوع وجود دارد و این تکنیک باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان را ترغیب کنند تا به صفحه شما بازگردند و آنها را در مورد پیشنهادها و تبلیغات فعلی خود آگاه نگه‌دارید آخرین مطالعات و گزارش‌ها دریافتی از گوگل نشان داده‌اند که بازاریابی مجدد تقریباً 51 درصد تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد و مشتریانی که خرید آنها ناقص بوده را دوباره به سایت شما باز می‌گردانند

جمع بندی مقاله مزیت تبلیغات گوگل ادز

اگرچه استفاده از تبلیغات گوگل برای سایت مستلزم زمان و هزینه است، اما هزاران شغل دریافته‌اند که این زمان و پول برای سود و فروش بیشتر بسیار مفید است.

تبلیغات در گوگل یک سیستم تبلیغاتی بسیار موفق است و تقریباً برای هر نوع کسب‌وکاری می تواند مفید باشد که در کمترین زمان بسیار کارآمد و سودآور باشد. پیشنهاد میشود ارسال تبلیغات در گوگل برای وب سایت خود به شرکت های معتبر همچون ادستیتو داده چون ما این تضمین را میدهیم که پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ادز برای کسب‌وکار شما ارزشمند خواهد بود، زیرا شما میتوانید با این تبلیغات تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را روز به روز افزایش دهید.

تیم ادستیتو با استفاده از مجرب‌ترین کارشناسان، این نوید را به شما می‌دهد تا بهترین بازدهی را از کسب‌وکارها خود دریافت کرده و به بهترین نتیجه را دریافت کنید

[table id=3 /]


جمع بندی مقاله
همکاران ما در ادستیتو منتظر تماس شما هستند ، همین امروز تماس بگیرید

این مقاله رو برای دوستات ارسال کن ! یا برای خودت بفرست تا یادت باشه که ازش استفاده کنی

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on print
Print

شما چه تجربه‌ای از دنیای گوگل ادز و یا تبلیغات گوگل ادز دارید؟ می‌توانید برای ما تجربه خودتان رو به اشتراک بذارید تا دیگران نیز از تجربه شما به بهترین شکل استفاده کرده و در کنار هم رشد کنیم

اگر شما هم به دنیای گوگل ادز علاقه دارید و دوست دارید که آموزش گوگل ادز رو به بهترین شکل آموزش ببینید میتونید به مقالات آموزش گوگل ادز در مجله اموزشی ادستیتو مراجعه کنید

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

داشتن چند حساب گوگل ادز | راهنمایی برای داشتن چندین اکانت گوگل ادز

نحوه داشتن چند حساب گوگل ادز در دنیای امروزی، بسیاری از افراد و شرکت‌ها نیاز به مدیریت چندین حساب گوگل ادز برای تبلیغ در گوگل دارند. اما آیا داشتن چند حساب ادز امکان دارد؟ اگر بله چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع که می‌پردازیم و راهنمایی‌هایی برای […]

بیشتر بخوانید
اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت و نکاتی که به بهبود UX کمک می‌کنند با رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش رقابت در فضای آنلاین، توجه به تجر‌به کاربری به‌عنوان یک عامل اساسی در طراحی سایت بیش‌ازپیش مهم شده است. تجر‌به کاربری، شامل تمام تعاملات، احساسات و واکنش‌هایی است که کاربر در هنگام استفاده […]

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

برای انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز باید چه‌کار کنیم؟ در دنیای تبلیغات آنلاین، انتخاب کشور مقصد برای کمپین‌های تبلیغاتی یکی از تصمیمات حیاتی است که بر موفقیت یا شکست در تبلیغ گوگل تأثیر زیادی می‌گذارد. انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز نیز می‌تواند بازاریابان و کسب‌وکارها را با چالش‌ها و مزایای خاصی […]

بیشتر بخوانید