صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

مزیت تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها | تبلیغات گوگل ادز

مزیت تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها

مزیت تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها چیست؟

یافتن سایت‌های جدید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو زمان بر است. به دلیل رقابت شدید بین سایت‌ها، زمان زیادی طول می‌کشد تا یک وب‌سایت در گوگل اعتبار پیدا کند. در این مقاله در مورد تبلیغات گوگل ادز برای دیده شدن و تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها در نتایج جستجو چقدر می تواند مفید باشد؟ توضیحاتی ارائه می‌دهیم. زیرا یک راه حل عالی برای مشاغل جدید است، برای دیدن نتایج لازم نیست مدت زیادی منتظر ماند. همچنین، علاوه بر تمرکز بر روی سئو، تبلیغات گوگل را می توان در کمپین گوگل ادز نیز در نظر گرفت. در این مقاله مزیت تبلیغات در گوگل یا مزایای تبلیغات گوگل ادز را خواهید خواند.

چرا تبلیغات گوگل ادز؟

تبلیغات در گوگل ادز با تأثیر بر بیش از 90 درصد کاربران اینترنت، رشد تکنولوژی و پیدایش کسب‌وکارهای نوپا شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به شما امکان دسترسی به مخاطبان گسترده را می‌دهد. دنیای دیجیتال و فضای اینترنت برای هر کسب‌وکاری مفید است. زیرا این موضوع یک روش مؤثر برای به‌دست‌آوردن آگاهی از برند یا برند اورنس، افزایش فروش و حفظ مخاطب هدف است. اما یک سؤال مهم وجود خواهد آمد آن هم این که چگونه می‌توان از مزیت تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها استفاده کرد؟ در ادامه شما را با بهترین روش‌ها برای استفاده از مزیت تبلیغات گوگل ادز آشنا خواهید شد.

آگاهی از برند یا برند اورنس

افزایش شهرت کسب‌وکار با تبلیغات در گوگل

  • ایجاد تبلیغات گوگل قدرتمند

اگر شما هم به دنبال ایجاد تأثیر زیاد بر روی مشتریان خود هستید و می‌خواهید آنها را باقدرت بصری و تصویری درگیر کنید، می‌توانید از تصاویر یا تبلیغات ویدئویی استفاده کنید. با این روش توجه مخاطبان هدف را به خود جلب می‌کنید. گوگل ابزاری از پیش فرمت شده برای ایجاد آگهی و پاسخگو برای کمک به شما در این کار ارائه می‌دهد. تبلیغات پاسخگو (واکنشی) می‌توانند مفید باشند؛ زیرا به طور خودکار با فضاهای تبلیغاتی در وب سازگار می‌شوند. هر کسب‌وکاری این فرصت را دارد که نام تجاری خود را به نمایش بگذارد و شهرت خود را افزایش دهد. این موضوع یکی از بهترین مزیت‌های تبلیغات گوگل ادز خواهد بود.

  • هدف قرار دادن مشتریان واقعی با تبلیغ در گوگل

هدف قرار دادن مشتریان واقعی با تبلیغ در گوگل به معنای نمایش تبلیغات به افرادی است که به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند. این کار با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط، تنظیم موقعیت جغرافیایی و تعیین ویژگی‌های دموگرافیک انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از ابزارهای هدف‌گیری مجدد (remarketing) استفاده کنید. با این کار تبلیغات خود را به کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند، نشان خواهید داد. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا تبلیغاتتان را به مخاطبان دقیق‌تری ارائه دهید. در نتیجه، بازده سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهید.

  • افزایش و بهبود فروش محصولات با تبلیغات گوگل

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اکثر کاربران و صاحبان کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها به دنبال آن هستند، افزایش یا بهبود فروش و جذب سرمایه است. هر کسب‌وکاری به دنبال سود و درآمد است. این موضوع شاید یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش کسب‌وکارهای اینترنتی باشد. زیرا فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت‌ها می‌توانند یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد برای محصولات باشند.

دومین مزیت تبلیغات گوگل ادز افزایش فروش است. زیرا این تبلیغات علاوه بر تبلیغ و نشان‌دادن شما به مشتریان هدف، آنها را تبدیل به خریداران محصولات شما می‌کند. یعنی تبلیغات گوگل ادز بستری را فراهم می‌سازد که علاوه بر تبلیغ کسب‌وکار شما، آن‌ها را به مشتری تبدیل می‌کند. در آینده نیز با استفاده از تکنیک بازاریابی مجدد یا به‌عبارت‌دیگر تبلیغات ریمارکتینگ مشتریان شما به مشتریان وفادار تبدیل خواهند شد.

نکته: تبلیغات گوگل باعث می‌شود که مشتریان شما به‌صورت خودکار آماده برای خرید از فروشگاه و کسب‌وکارهای شما شوند.

  • ایجاد آگهی‌های تبلیغاتی با تبلیغ در گوگل ادز

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب استفاده از محتوا به‌صورت تصویری است. به نقل از سایت ویکی پدیا یکی از انواع محتوا، محتوای تصویری است که در مقایسه با انواع دیگر محتواها، قدرت و تأثیر بیشتری دارد. زیرا باتوجه‌به گسترش روزافزون مخاطبانی که از اینترنت استفاده می‌کنند و افزایش سرعت اینترنت، قالب‌های محتوا تغییرات محسوسی داشته اند. این موضوع بر روی تبلیغات نیز اثر داشته و سبک و سیاق تبلیغات نیز در این سال‌ها دستخوش تغییر شده است. یکی از بهترین تبلیغات برای شما تبلیغات به‌صورت تصویری خواهد بود.

در هنگام استفاده از تبلیغات تصویری، می‌توانید بمب بارانی از اطلاعات و کسب‌وکار و مزیت‌های رقابتی خود را نسبت به رقبا نشان دهید. این موضوع باعث جلب‌توجه حداکثری مخاطبان خواهد بود. استفاده از یک طرح ساده و اطلاعات بهینه و راه‌های ارتباطی، می‌تواند به بهبود CTA و تبدیل مشتریان در آگهی کمک به سزایی کند. این موضوع برای کسب‌وکار شما مخصوصاً اگر تازه‌وارد هستید، بهترین تبدیل خواهد بود. می‌توانید بیشترین بازدهی را در تبلیغات خود داشته باشید.

  • رصد تبدیل مشتری از تبلیغات گوگل

دیگر مزیت استفاده از این تبلیغات، آنالیز نرخ تبدیل مشتریان خواهد بود. شما با بررسی ابزارهای آنالیز متوجه می‌شوید که استراتژی‌های تبلیغاتی هدف‌گذاری به‌خوبی انجام می‌شوند یا خیر؟ تبدیل کاربران برای شما هنگامی قابل محاسبه خواهد بود که کاربر از سایت شما بازدید کند. سپس، عملی را که از او انتظار دارید انجام دهد. می‌توانیم به مواردی همچون خرید، ثبت‌نام، برقراری تماس، بارگیری یک مورد در سایت و… اشاره کنیم.

دلایل اهمیت رصد و آنالیز کاربران و محاسبه نرخ تبدیل آنها چیست؟

یکی از بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات و جذب حداکثر بازدهی و سرمایه، نظارت بر تجربه کاربری و رفتار کاربران در تبلیغات خواهد بود. یعنی شما این امکان را دارید که متوجه شوید، کاربران در هنگام رسیدن به تبلیغات یا بنر تبلیغاتی چه رفتاری داشته باشند. در نتیجه شما با بهبود آن می‌توانید، بهبود نرخ بازگشت سرمایه یا RoI خود را تقویت کنید.

سرمایه گذاری تبلیغات گوگل ادز

  • افزایش وفاداری مشتریان با تبلیغات در گوگل

یکی از راه‌های جذب مخاطب در دنیای دیجیتال، برگشت مشتریان خواهد بود. تصور کنید شما یک مغازه دارید. مشتریانی هر روز به شما سر می‌زنند. از یک سری اجناس شما دیدن کرده و می‌پسندند. به دلایل نامعلومی آنها را سر جایشان می‌گذارند. در نهایت، با قول برگشت دوباره به مغازه و یا پرسیدن سؤال معروف “آقا شما تا کی باز هستید” یا “دور بزنیم برمی‌گردم خدمتتان” از مغازه شما می‌روند.

با توجه به این مثال، مشتریانی که به شما وعده برگشت داده‌اند یا قابلیت خرید داشته‌اند را با استفاده از تکنیک بازاریابی مجدد، شما را دوباره به آنها نشان می‌دهد. این موضوع در دنیای اینترنت جزو یکی از بهترین متدها برای جذب مشتریان خواهد بود که به آنها یادآوری کند که کسب‌وکار شما وجود دارد.

ریمارکتینگ

  • ایجاد استراتژی بازاریابی در کسب‌وکار شما با تبلیغات گوگل

دوباره همان مغازه که در مثال بالا عرض شد را تصور کنید. در این مرحله مشتریانی وجود دارند که محصول یا خدمات را انتخاب کرده و حتی تصمیم به خرید نیز می‌گیرند. سپس آن را به شما داده تا پرداخت انجام شود. اما به علت نامعلوم از مغازه شما رفته یا پشیمان شده و خرید آن‌ها ناقص مانده است.

در دنیای دیجیتال نیز این موضوع وجود دارد. این تکنیک باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان ترغیب شوند تا به صفحه شما بازگردند. آنها را در مورد پیشنهادها و تبلیغات فعلی خود آگاه نگه‌دارید. آخرین مطالعات و گزارش‌های دریافتی از گوگل نشان داده‌اند، که بازاریابی مجدد تقریباً 51 درصد تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد. مشتریانی که خرید آنها ناقص بوده را دوباره به سایت شما باز می‌گردانند.

اطلاعات تماس با ادستیتو

مزیت تبلیغات گوگل ادز با ادستیتو

اگرچه استفاده از تبلیغات گوگل برای سایت مستلزم زمان و هزینه است، اما هزاران شغل دریافته‌اند که این زمان و پول برای سود و فروش بیشتر بسیار مفید است. تبلیغات در گوگل یک سیستم تبلیغاتی بسیار موفق است و مزیت تبلیغات در گوگل برای کسب‌وکارها بسیار مفید و در کمترین زمان بسیار کارآمد و سودآور است. پیشنهاد می‌شود که تبلیغات در گوگل برای وب‌سایت خود را به شرکت‌های معتبری همچون ادستیتو بسپارید. این مجموعه تضمین می‌کند که پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ادز برای کسب‌وکار شما ارزشمند خواهد بود. زیرا شما می‌توانید با این تبلیغات تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را روز به روز افزایش دهید. تیم ادستیتو با استفاده از مجرب‌ترین کارشناسان، این نوید را به شما می‌دهد تا بهترین بازدهی را از کسب‌وکار خود دریافت کرده و به بهترین نتیجه را دریافت کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت | یک راهنمای کاربردی

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت | یک راهنمای کاربردی

چگونه می‌توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟ با ورود انسان به عصر دیجیتال، بسیاری از خدمات از طریق وب‌سایت‌های شرکت‌ها انجام می‌شود. گستردگی نیاز هر شرکت به داشتن وب‌سایت باعث شده است تا سالانه هزاران سایت در سراسر دنیا طراحی شده و در دسترس مشتریان هر مجموعه قرار بگیرند. نیاز روزافزون شرکت‌ها برای […]

بیشتر بخوانید
تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ | فرق استراتژی‌های تأثیرگذار در کسب و کارها

تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ | فرق استراتژی‌های تأثیرگذار در کسب و کارها

تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ چیست؟ دو استراتژی کلیدی مهم در بازاریابی، ریمارکتینگ و ریتارگتینگ هستند. اگرچه هر دو این استراتژی‌ها تبلیغات گوگل به هدف‌گیری مجدد کاربران و افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کنند، اما تفاوت‌های مهمی بین آن‌ها وجود دارد که درک صحیح این تفاوت‌ها می‌تواند به بهبود عملکرد کمپین‌های بازاریابی تبلیغات در گوگل کمک کند. […]

بیشتر بخوانید
طراحی سایت بین‌المللی اختصاصی و حرفه‌ای | بهترین ترفندها

طراحی سایت بین‌المللی اختصاصی و حرفه‌ای | بهترین ترفندها

نکات مهم برای طراحی سایت چندزبانه بین‌المللی حضور جهانی برای هر کسب‌وکار موفقی امری حیاتی است. طراحی سایت بین‌المللی اختصاصی و حرفه‌ای کلید ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان کشورهای مختلف است. این فرایند فراتر از ترجمه ساده محتوای وب‌سایت بوده و نیازمند درک عمیق از فرهنگ‌ها و نیازهای محلی می‌باشد. با طراحی سایت‌هایی […]

بیشتر بخوانید