صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

افزایش ctr در تبلیغات گوگل | بهترین روش‌های افزایش نرخ کلیک چیست

افزایش CTR در تبلیغات گوگل

نرخ CTR یا کلیک روی تبلیغ، از مهم‌ترین معیارها در سنجش تبلیغات گوگل به شمار می‌‌‌آید و در تعیین امتیاز کیفی (Quality Score) مؤثر است. افزایش CTR نشان‌دهنده آن است که مخاطبان نسبت به بازدید از صفحات لندینگ وب‌سایت شما علاقه‌مند هستند؛ چراکه کاربران همواره روی تبلیغات جذاب کلیک می‌‌‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که افزایش CTR باتوجه‌به پیشرفت‌های اخیر در الگوریتم‌های گوگل و اهمیت یافتن ترافیک‌های پلتفرم موبایل، کار چندان راحتی نیست. در این مطلب با بهترین روش‌ها برای افزایش CTR در تبلیغات گوگل (improve CTR in google ads)آشنا می‌‌‌شویم.

بهبود ctr در تبلیغات گوگل

برای افزایش CTR در تبلیغات گوگل از چه روش‌هایی استفاده کنیم؟

در قبل نحوه عملکرد تبلیغات گوگل را بررسی کردیم و الان یکی از موارد مهمی که با آن روز به هستیم افزایش نرخ کلیک کاربران خواهد بود. افزایش CTR در تبلیغات گوگل باعث بهبود عملکرد تبلیغات و درنتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد شد. ازاین‌رو، یکی از عوامل مهمی که می‌‌‌تواند در افزایش بازدید از وب‌سایت شما مؤثر باشد، افزایش CTR در تبلیغات گوگل است. در ادامه بهترین روش‌ها برای افزایش نرخ CTR را معرفی می‌‌‌کنیم.

بهبود امتیاز کیفی کلمات کلیدی

یکی از کارهایی که باید جهت افزایش CTR در تبلیغات گوگل در اولویت قرار دهید، بهبود امتیاز کیفی (Quality Score) است. امتیاز کیفی از معیارهای مهمی است که در گوگل ادز تحلیل می‌‌‌شود و در آن به هر کلمه کلیدی در حساب شما، امتیازی بین 0 تا 10 داده می‌‌‌شود. این معیار در واقع نشان‌دهنده کیفیت تبلیغات شما است. تبلیغاتی که دارای امتیاز کیفی بالایی هستند، از جایگاه بهتری در رتبه‌بندی گوگل برخوردار خواهند بود. ازاین‌رو، نرخ CTR این صفحات نیز افزایش می‌‌‌یابد و به نفع وب‌سایت شما است.

امتیاز کیفی تبلیغات گوگل

استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی مناسب

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای افزایش CTR در تبلیغات گوگل، استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی مناسب است. بسیاری از افزونه‌های تبلیغاتی وجود دارند که برای کمپین‌های تبلیغاتی باید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله افزونه‌های تبلیغاتی عبارت‌اند از: افزونه‌های لینک سایت، افزونه‌های تماس، ترویجی و افزونه‌های قیمت.

بهره‌مندی از روش‌های مناقصه هوشمند؛ از بهترین روش‌های افزایش CTR در تبلیغات گوگل

بهره‌مندی از روش‌های مناقصه هوشمند، از بهترین روش‌ها برای افزایش CTR در تبلیغات گوگل است. در این روش، وقتی‌که تبلیغات شما بالا می‌‌‌آید، گوگل به‌صورت خودکار آن را تنها در حراج‌هایی وارد می‌‌‌کند که امکان کلیک کردن آن زیاد است. به‌این‌ترتیب، نرخ CTR تبلیغات شما نیز در گوگل افزایش پیدا می‌کند. 

یکی از مزایای این روش این است که در آن از داده‌های کامپیوتر شخصی شما برای تنظیم پیشنهاد کلمات کلیدی (بررسی انواع کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل) در هر حراج استفاده می‌‌‌شود. ازآنجاکه هریک از حراج‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ ازاین‌رو، بهتر است این کار به‌صورت اتوماتیک انجام شود؛ بنابراین، بهره‌مندی از این روش باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌‌‌شود. چرا که دیگر نیاز نیست برای یافتن کلمات کلیدی پیشنهادی هر بار به‌صورت دستی آن‌ها را تنظیم کنید.

مناقضه هوشمند تبلیغات گوگل

نسخه‌های تبلیغاتی جذابی را ایجاد کنید

با ایجاد نسخه‌های تبلیغاتی جذاب می‌‌‌توانید نرخ CTR تبلیغات گوگل را افزایش دهید. به‌این‌ترتیب، می‌‌‌توانید رقبای خود را پشت سر بگذارید. ازاین‌رو، سعی کنید تا نسخه تبلیغاتی شما دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. همچنین، در نوشتن تبلیغات خود، باید  USPها را نیز مدنظر داشته باشید.

کلمات کلیدی با مضمونی مشابه در یک گروه قرار دهید

امکانات در نظر گرفته شده در گوگل ادز طوری طراحی شده‌اند تا شما کلمات کلیدی را در حساب‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی خود به کار بگیرید. توجه داشته باشید که تعداد بالای کلمات کلیدی در هر AdGroup یا گروه تبلیغ روی نرخ CTR تبلیغات نیز تأثیر منفی می‌‌‌گذارد. برای مثال در هریک از کمپین‌های تبلیغاتی چنانچه متن تبلیغات دارای تعداد زیادی کلمات کلیدی باشد، چنانچه کاربر یک کلمه کلیدی مشخص را جستجو کند، تبلیغ نمایش‌داده‌شده، حاوی اطلاعت موردنظر او نخواهد بود.

بنابراین، اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً تأثیری منفی روی نرخ CTR و امتیاز کیفی کلمات کلیدی تبلیغات شما خواهد گذاشت. برای رفع این مشکل، شما باید کلمات کلیدی‌ای که دارای مضامینی مشابه هستند در گروه‌های کوچک‌تر قرار دهید. به‌این‌ترتیب، می‌‌‌توانید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی در هر نسخه از تبلیغات گوگل حداقل دو بار تکرار خواهد شد.

از نسخه تقسیم آزمایشی تبلیغات استفاده کنید

گوگل ادز یک سری امکانات را در اختیار شما قرار داده است که با استفاده از آن‌ها می‌‌‌توانید عملکرد وب‌سایت خود را در کمپین‌های تبلیغاتی بررسی کنید. یکی از این امکانات، تست تقسیم تبلیغات است که با آن می‌‌‌توانید نسخه‌های مختلفی از تبلیغات را ایجاد کنید. شما بهتر است این کار را روی دو یا سه نسخه تبلیغاتی در هر گروه تبلیغاتی انجام دهید.

به‌این‌ترتیب، با اعمال تبلیغات روی هریک از این نسخه‌ها می‌‌‌توانید متوجه شوید که کدام یک از آن‌ها نرخ CTR بیشتری را به خود اختصاص داده است. پس از اینکه نسخه‌های تبلیغاتی برای یک مدت معین در دسترس کاربران قرار گرفتند، می‌‌‌توانید برخی از آن‌ها که عملکرد مناسبی نداشته‌اند را متوقف کنید تا تبلیغات زیادی در هر گروه تبلیغاتی نداشته باشید. زیرا تبلیغات زیاد منجر به کاهش نرخ CTR خواهد شد.

ارتباط با کارشناسان ادستیتو

افزایش نرخ CTR در تبلیغات گوگل؛ بهترین روش بهبود عملکرد تبلیغات

بدون شک نرخ CTR از مهم‌ترین فاکتورهای سنجش در فضای وب به شمار می‌‌‌آید. افزایش نرخ CTR باعث بهبود عملکرد وب‌سایت شما و افزایش فروش می‌‌‌شود. ازاین‌جهت، صاحبان کسب‌وکار باید بدانند که تبلیغاتشان تا چه حد برای مشتریان جذابیت دارد و مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از ابزارهای مهم دراین‌رابطه، گوگل ادز است که افراد می‌‌‌توانند با استفاده از آن تغییرات لازم را روی نسخه‌های تبلیغاتی خود اعمال کنند. در ادستیتو به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات تبلیغات گوگل، این آمادگی را داریم تا با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارهای تبلیغاتی، عملکرد سایت شما را بهتر کنیم تا کسب‌وکاری پرسود داشته باشید.

https://301.link/PO https://rizy.ir/oVuPJJr
https://b2n.ir/a33347 http://gg.gg/1202xi
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
قوانین محتوایی در تبلیغات گوگل ادز | راهنمایی برای موفقیت در تبلیغات آنلاین

قوانین محتوایی در تبلیغات گوگل ادز | راهنمایی برای موفقیت در تبلیغات آنلاین

قوانین محتوایی در تبلیغات گوگل ادز شامل چه مواردی هستند؟ در دنیای دیجیتالی امروز، تبلیغات آنلاین به یکی از راهکارهای اصلی بهبود رشد و موفقیت کسب‌وکارها تبدیل شده است. در این راستا، گوگل ادز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین، ابزاری قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش کسب‌وکارها است. بااین‌حال، برای […]

بیشتر بخوانید
ترکیب پروموشن تبلیغات تصویری با پیشنهادهای ویژه گوگل ادز | بهترین راهکارهای موجود

ترکیب پروموشن تبلیغات تصویری با پیشنهادهای ویژه گوگل ادز | بهترین راهکارهای موجود

رشد فروش با ترکیب پروموشن تبلیغات تصویری با پیشنهادهای ویژه گوگل ادز شما می‌توانید با استفاده از پروموشن تبلیغات تصویری کمپین خود را بهتر کنید تا مخاطبان درک بهتری از خدمات و محصولات شما در تبلیغات گوگل پیدا کنند. معمولاً پروموشن تبلیغات تصویری در پایین آگهی ‌نمایش داده می‌شود تا کاربر به‌راحتی آن را مشاهده […]

بیشتر بخوانید
تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش | استفاده از ترفندهای اثبات‌شده

تبلیغات گوگل برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش | استفاده از ترفندهای اثبات‌شده

چطور تبلیغات گوگل می‌تواند برای بهبود آگاهی برند و افزایش فروش مؤثر واقع شود؟ هدف اصلی بازاریابی افزایش آگاهی برند است و باید بخشی از فرایند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را تحت‌تأثیر قرار دهد. هر قدر هم جذابیت محتوا و کمپین‌های خود را افزایش دهید، ولی اگر آگهی شما پیش چشم مخاطبان بیشتری قرار نگیرد، فعالیت‌های بازاریابی […]

بیشتر بخوانید