صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی | نحوه استفاده

Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی | نحوه استفاده

چگونگی استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغات گوگل می‌تواند صرفه‌جویی زیادی را در زمان و هزینه‌های جانبی شما ایجاد کند. اگر به دنبال رسیدن به نتیجه دلخواه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً با ویژگی‌ها و نکات این برنامه ویرایشگر آفلاین آشنا باشید. برای این منظور، ما را در این مطلب از مجموعه ادستیتو همراهی کنید.

برنامه Google Ads Editor چیست؟

برنامه Google Ads Editor یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد کمپین‌های خود را خارج از رابط کاربری مرورگر Google Ads مدیریت کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تغییراتی را در کمپین‌های خود ایجاد کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام اقدامات انبوه، بررسی سریع ساختار یک کمپین و موارد دیگر اشاره کرد. برنامه Google Ads Editor در گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است و در حال حاضر این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به ورود به مرورگر، کمپین‌های تبلیغاتی را ویرایش و مدیریت کنید. اشاره به این نکته خالی‌ازلطف نیست که با در اختیار داشتن این برنامه، امکان مشاهده کمپین‌ها را بدون نیاز به اینترنت خواهید داشت.

Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی | نحوه استفاده

چرا از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین استفاده کنیم؟

برنامه Google Ads Editor به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به باز کردن مرورگر اینترنت، کمپین‌هایی را ایجاد و مدیریت کنید. همچنین این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا صدها تبلیغ را در کنار ایجاد تغییرات مختلف در کمپین‌های دلخواه خود آپلود کنید. با توصیف این موارد، می‌توان گفت که بزرگ‌ترین مزیت استفاده از گوگل ادز ادیتور، صرفه‌جویی در زمان شما است.

برخی از مزایای استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی عبارت‌اند از:

  • مدیریت آسان فعالیت‌ها: یعنی صدها کمپین یا کلمه کلیدی را در چند ثانیه آپلود کنید و CTAهای تبلیغ را متناسب با اهدافتان بروز کنید.
  • تنظیمات کلی و انبوه کمپین‌ها: آیا می‌خواهید تغییرات یکسانی روی تمام کمپین‌های تبلیغاتی اعمال کنید؟ نگران نباشید، Ads Editor در چند ثانیه این کار را برای شما انجام می‌دهد.
  • مشاهده اکستنشن‌های کمپین‌های خاص: چه اکستنشن‌هایی برای یک کمپین خاص اعمال می‌شود، چه کلمات کلیدی با یک گروه تبلیغاتی خاص مطابقت دارند، چه کمپین‌هایی با چه استراتژی پیشنهادی اجرا می‌شوند و موارد دیگر از این قبل را می‌توان با گوگل ادز ادیتور به‌صورت اصولی بررسی کرد

روش استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

بعد از نصب و راه‌اندازی Google Ads Editor، این برنامه از شما می‌خواهد که وارد حساب Google Ads خود شوید. اگر پنجره ورود به سیستم را نمی‌بینید، روی گزینه افزودن در گوشه سمت چپ بالای برنامه کلیک کنید. در ادامه، دو گزینه برای ورود دارید که می‌توانید یک صفحه جدید در مرورگر خود باز کنید یا از یک مرورگر درون برنامه‌ای برای ورود به سیستم استفاده کنید. در ادامه با برخی از نکات و روش‌های نحوه استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی آشنا می‌شویم.

جستجو برای ابزارهای مختلف

برنامه Google Ads Editor حداکثر چهار نمودار را نمایش می‌دهد که داده‌ها را بر اساس معیارها و محدوده انتخابی می‌توانید مرتب کنید. در گوشه پایین سمت راست، می‌توانید توابع مفیدی مانند مرکز راهنمای ویرایشگر Google Ads، بررسی نسخه فعلی ویرایشگر، تغییر اندازه فونت و فعال‌کردن حالت تاریک را مشاهده کنید. قابلیت‌هایی مانند تغییر اندازه فوت و فعال‌کردن حالت شب برای مواقعی که قصد استفاده طولانی‌مدت از این برنامه را دارید، برایتان کارآمد خواهند بود. بخش بالای سمت راست Google Ads Editor گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به‌سرعت حساب دیگری را باز کنید یا داده‌ها را در برنامه به‌روزرسانی کنید.

روش استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

وقتی که به بخش‌های مختلف برنامه گوگل ادز ادیتور نگاه کنید، متوجه می‌شوید که آیتم‌های مختلفی برای ادیت کمپین‌های شما وجود دارند. به‌عنوان‌مثال، در سمت چپ و بالا، امکان مشاهده کمپین‌ها و داده‌های به‌روز مربوط به آن را به‌صورت آفلاین در دسترس است. ارائه چنین مواردی باعث شده است تا محبوبیت استفاده از این برنامه چندبرابر شود.

ایجاد کمپین‌ها

وقتی که با طرح‌بندی کلی و پیمایش در ویرایشگر تبلیغات گوگل آشنا شدید، می‌توانید اولین کمپین خود را ایجاد کنید. برای این منظور، روی نام حساب خود در پنل بالا سمت چپ کلیک کرده و در قسمت پایین سمت چپ، کمپین‌ها را انتخاب کنید. روی گزینه افزودن کمپین کلیک کنید و یک کمپین جدید با یک دایره قرمز در کنار نام کمپین زیر کمپین قدیمی خود خواهید دید.

درج تبلیغات خودتان

ایجاد تغییرات جدید یک فرایند ساده در Google Ads Editor است. یکی از اشتباهات رایج کاربران این است که پس از تکمیل تغییرات خود، فراموش می‌کنند که روی دکمه “بررسی تغییرات” در قسمت بالای ویرایشگر کلیک کرده و “همه کمپین‌ها” را انتخاب کنند تا همه تغییرات ایجاد شده در حساب نمایش داده شود. این باعث می‌شود تا مجبور شوید دوباره همه کارها را انجام دهید.

عمل Import و Export کردن فایل‌ها

برنامه Google Ads Editor گزینه‌هایی را برای اکسپورت کردن داده‌ها یا ایمپورت کردن فایل‌ها به برنامه آفلاین ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، این کار انتقال داده‌های کمپین از یک حساب Google قدیمی به‌حساب جدید را برای شما آسان می‌کند. این را می‌توانید پس از انتخاب دکمه «حساب‌ها» در بالای صفحه، در مدیر حساب‌ها پیدا کنید.

عمل Import و Export کردن فایل‌ها

استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت آسان کمپین‌ها

با استفاده از Google Ads Editor برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی به گزینه‌های مدیریتی بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت. اما اگر به دنبال خدمات بهینه در حوزه گوگل ادز هستید، می‌توانید از خدمات ادستیتو استفاده کنید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند و می‌توانید از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا گوگل ادز ادیتور گزینه‌های بیشتری برای مدیریت نسبت به گوگل ادز دارد؟

بله. این برنامه امکانات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آیا استفاده از Google Ads Editor آسان است؟

بله. این برنامه دارای رابط کاربری فوق‌العاده آسان است.

آیا می‌توان در Google Ads Editor کمپین ایجاد کرد؟

بله. برای این منظور باید روی گزینه افزودن کمپین کلیک کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین مقالات ادستیتو
افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

افزایش بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز | مزایای تبلیغات گوگل ویدئویی

بهبود بازگشت سرمایه با تبلیغات گوگل ویدئویی گوگل ادز بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment) یکی از مفاهیم کلیدی در تبلیغات گوگل به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر با رشد روزافزون استفاده از تبلیغات گوگل ویدئویی، توجه شرکت‌ها به افزایش بازگشت سرمایه با استفاده از این نوع تبلیغات گوگل بیشتر شده است. یکی از […]

بیشتر بخوانید
بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین روش‌های طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت | نکات مهم

بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای طراحی نوار ناوبری کاربرپسند در طراحی سایت طراحی سایت کاربرپسند برای کاربران یکی از عوامل مهم در موفقیت طراحی سایت است. یکی از عناصر اساسی در طراحی سایت نوار ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند در وب‌سایت حرکت کنند. همچنین، به صورت سریع به صفحات مورد نظر دسترسی پیدا […]

بیشتر بخوانید
افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC | بهینه‌سازی کمپین‌ها با MCC

نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات گوگل با مدیریت اکانت MCC مدیریت تبلیغات گوگل، به خصوص در پلتفرم گسترده و پیچیده‌ای؛ مانند گوگل ادز، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای آژانس‌های تبلیغات گوگل و کسب‌وکارهایی که چندین حساب تبلیغات در گوگل ادز را مدیریت می‌کنند، استفاده از اکانت مدیریت چندگانه (MCC) یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش […]

بیشتر بخوانید