صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل | مهم‌ترین نکات برای تأیید هویت و اسناد

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل

به‌تازگی جان کنفیلد (John Canfieldمتخصص در مدیریت محصول، یکپارچگی تبلیغات و پیشگیری از تقلب در کمپانی گوگل اعلام کرده است که این کمپانی درخواست تأیید اکانت و ارائه اطلاعات هویتی را برای تمامی تبلیغ‌کنندگان در تبلیغات گوگل ارسال خواهد کرد. این اعلام رسمی باعث افزایش اهمیت وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل شده است؛ بنابراین در این مطلب تلاش می‌کنیم مهم‌ترین نکات را برای تأیید اکانت این ابزار محبوب تبلیغاتی با شما در میان بگذاریم.

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل چه معنایی دارد؟

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل (Google Ads Verification) همان فرایند ارائه مورد درخواست از سوی گوگل و نیز فرایند راستی‌آزمایی این اطلاعات است. کمپانی گوگل همچنین در صفحه راهنمای سیاست‌های تبلیغاتی خود نوشته است: «ما برای محافظت از حقوق کاربران خود، فقط به تبلیغ‌کنندگان قانونی (مورد تأیید) اجازه می‌دهیم محتوای مرتبط با برخی صنایع تحت نظارت، مانند گیم، مراقبت‌های بهداشتی و دارو و محصولات یا خدمات مالی را تبلیغ کنند. اگر می‌خواهید این‌گونه از محتواها را در پلتفرم ما تبلیغ کنید، ممکن است از شما خواسته شود که روند وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل را تکمیل کنید.»

نکته مهم این است که ظاهراً گوگل می‌خواهد این سیاست را در مورد همه کاربران تبلیغات گوگل به کار گیرد. این یعنی این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، تمامی دارندگان اکانت‌های تبلیغات گوگل ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را در مورد الزامات وریفای کردن اکانت دریافت کنند. این اعلان‌ها هم در ایمیل دارنده اکانت و هم در داشبورد تبلیغات گوگل قابل‌دسترسی خواهند بود.

 

مطالعه بیشتر و مقالات مرتبط
چه مدت طول می کشد تا در گوگل رتبه بگیرید؟
سه روش تجربی برای تست تبلیغات ریسپانسیو گوگل
آموزش پارک دامین برای تبلیغات گوگل

مراحل وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل توسط کمپانی گوگل با بررسی زمینه کسب‌وکار و نوع فعالیت‌های تجاری آغاز می‌شود. برای مثال ممکن است فرم‌های ارائه شود که در آن‌ها سؤالاتی در مورد صنعتی که در آن حضور دارید و روش‌های عرضه محصولات و خدمات از شما پرسیده شود. شما برای پاسخ به این سؤالات 30 روز کاری فرصت خواهید داشت. برخی از مراحل دیگر را با هم مرور می‌کنیم.

مراحل دیگر در جدول راستی‌آزمایی برای وریفای کردن اکانت

وقتی گوگل، اطلاعات مورد درخواست را از شما دریافت کند، پاسخ‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند و متناسب با پاسخ‌های دریافتی، مراحل دیگری شکل می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به مرحله تأیید هویت فرد و تأیید عملیات کسب‌وکار اشاره کرد.

تکمیل این مراحل نیز دارای یک فرصت زمانی سی‌روزه است. همچنین اگر این مراحل انجام نشوند، اکانت تبلیغات گوگل شما تعلیق می‌شود. توجه داشته باشید که پیش از به‌روزرسانی اخیر گوگل در این برنامه در سال جاری، در این مرحله، اکانت شما متوقف می‌شد.

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل 2

مراحل تأیید اضافی

درصورتی‌که تمامی این مراحل را بگذرانید و به‌قول‌معروف، اکانت شما وریفای شود، باز هم ممکن است در زمان اجرای استراتژی تبلیغاتی خود و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی تبلیغات گوگل با پیام‌هایی روبه‌رو شوید که از شما طی مراحلی دیگر برای تاییدهای افزوده را درخواست کند. این سیاست یکی از راهکارهای جدید گوگل برای ارائه یک سیستم امنیتی قوی‌تر است.

مدارک موردنیاز برای وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل

اطلاعات و مدارک مورد درخواست برای وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل به نوع، مقیاس و زمینه کسب‌وکار بستگی دارد. اگر یک فریلنسر هستید و خدمات شخصی خود را تبلیغ می‌کنید، ممکن است فقط یک مدرک هویتی یا تصویری از گذرنامه از شما درخواست شود.

کسب‌وکارهای دیگر و برندها نیز باید جزئیاتی را ارائه دهند که نشان می‌دهد، فعالیت‌های تجاری آن‌ها قانونی است. برای مثال ممکن است در مورد این کسب‌وکارها مدارکی مانند: فرم‌های مالیاتی، نامه‌های تأیید IRS و دیگر اسناد مانند اسناد ادغام شرکت موردنیاز باشد. کمپانی گوگل از این اسناد هم برای تأیید هویت شرکت صاحب اکانت و هم برای تأیید موقعیت مکانی آن‌ها استفاده می‌کند. دقت داشته باشید که در همین مرحله اهمیت یک اکانت وریفای شده برای کسب‌وکارهای داخلی، بیش‌ازپیش، روشن می‌شود.

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل 3

تأیید اسناد برای وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل چقدر طول می‌کشد؟

بنا بر روندهای فعلی تأیید اسناد، از زمان ارسال مدارک برای گوگل، چیزی بین 3  تا 5 روز طول می‌کشد تا پاسخ تأیید را از گوگل دریافت کنید. اگر مدارک شما دقیق و قابل استناد باشند به‌احتمال‌قوی، اکانت شما وریفای می‌شود و اطلاعیه آن را نیز از گوگل دریافت می‌کنید؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی فعالیت کمپین‌های تبلیغاتی خود را بدون دغدغه پیگیری کنید.

در صورتی بروز هرگونه مشکل در روند تأیید، مانند ارائه اسناد جعلی یا اشتباه، یک ایمیل بازخورد از گوگل دریافت می‌کنید. در این ایمیل، اطلاعات بیشتری ارائه شده است و از شما درخواست خواهد شد، مدارک مناسب را ارائه دهید. نکته جالب دیگر این که روند وریفای کردن اکانت بر اساس بررسی اسناد توسط انسان و نه توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود.

مطالعه بیشتر: شکستن ۶ دیدگاه غلط درباره گوگل ادوردز

آیا در زمان تأیید اسناد می‌توان در گوگل تبلیغ کرد؟

همان‌طور که گفتیم فرایند تأیید اسناد بین 3 تا 5 روز طول می‌کشد بااین‌حال این فرایند ممکن است به دلیل ارائه دیرتر از موعد اسناد یا عدم تأیید اولیه اسناد توسط گوگل، بیشتر طول بکشد. براین‌اساس برای این مرحله، یک بازه زمانی 30 روزه در نظر گرفته شده است که مزیت آن در این است که شما می‌توانید در این دوره نیز به انتشار تبلیغات خود در صفحات سرچ گوگل ادامه دهید.

وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل 4

شفافیت در تبلیغات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

یکی از اهداف روندهای جدید گوگل برای وریفای کردن اکانت تبلیغات گوگل، ایجاد بالاترین میزان شفافیت در تبلیغات گوگل است. برای مثال این شرکت می‌خواهد در کنار تمامی تبلیغات منتشر شده در صفحات موتور جستجوی خود، اطلاعات فرد و شرکت ارائه‌دهنده تبلیغات را نیز درج کند. این ویژگی شرایطی ایمن و قابل‌اعتماد را برای مصرف‌کنندگان فراهم خواهد کرد. شفافیت مهم‌ترین و بهترین رکن برای هر کسب‌کاری هست و 6 دلیلی که باید صاحب هر کسب‌کاری بدانند .

دریافت اکانت مدیریت شده و معتبر تبلیغات گوگل از ادستیتو

شرکت ادستیتو یکی از فعال‌ترین پارتنرهای رسمی گوگل در ایران است و این یعنی تمامی فعالیت‌های این شرکت زیر نظر کمپانی گوگل قرار دارد. همچنین ارتباطات بین این شرکت و کمپانی گوگل به شکل مستقیم و بدون واسطه است؛ بنابراین مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که تمامی اکانت‌های ارائه شده توسط ادستیتو، مدیریت شده و قانونی هستند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، ادستیتو با خدمات پشتیبانی خود می‌تواند تمامی مشکلات را در کمترین زمان با استفاده از دانش فنی متخصصان خود و همکاری نزدیک با گوگل، حل کند.

 

https://rizy.ir/Cryd http://bit.ly/3E0LiSA
https://tinyurl.com/bdf8favd http://gg.gg/12m2lw

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
طراحی سایت چندزبانه | چرا باید سایت را چندزبانه طراحی کنیم؟

طراحی سایت چندزبانه | چرا باید سایت را چندزبانه طراحی کنیم؟

مراحل و اصول استاندارد برای طراحی بهترین سا‌یت چند‌زبانه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات، اهمیت ارتباط با مخاطبان کسب‌وکارها در کشورهای مختلف بیش‌ازپیش شده است. به همین دلیل، طراحی سایت چندزبانه می‌تواند مشتریان بیشتری را از نقاط مختلف به‌سوی کسب‌وکارها جذب کنند. در این مطلب از ادستیتو، به بررسی مزایای طراحی سایت چندزبانه می‌پردازیم […]

بیشتر بخوانید
طراحی سایت نسخه موبایل | مهم‌ترین نکات برای تجربه کاربری بهتر کاربران موبایل

طراحی سایت نسخه موبایل | مهم‌ترین نکات برای تجربه کاربری بهتر کاربران موبایل

طراحی سایت نسخه موبایل قواعد خاص خود را دارد ازآنجایی‌که افراد به‌شدت از موبایل‌های خود برای جست‌وجو در اینترنت استفاده می‌کنند، کسب‌وکارها باید ساخت وب‌سایت‌های سازگار با موبایل را برای کاربری بهتر این دسته از کاربران در نظر بگیرند. طراحی سایت نسخه موبایل یکی از راه‌های اصلی بهبود رتبه موتور جست‌وجو یا سئو است. درواقع […]

بیشتر بخوانید
افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت | راه جدیدی به سمت تعامل بیشتر با کاربران

افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت | راه جدیدی به سمت تعامل بیشتر با کاربران

استفاده از افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت افکت‌های پارالاکس یکی از ابزارهای برجسته در طراحی سایت است که به طراحان و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تجربه کاربری را بیشتر کنترل کنند و جذابیت ظاهری وب‌سایت را افزایش دهند. در این مقاله، به بررسی اهمیت و افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت می‌پردازیم. افکت پارالاکس در طراحی […]

بیشتر بخوانید