صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

آیا هنوز تبلیغات گوگل ادوردز انجام نمی‌دهید؟ پس این متن را حتما بخوانید

ضرورت استفاده از تبلیغات گوگل

تبلیغات بدون گوگل ادز کارایی لازم را ندارد

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید، موفقیت و جذب مخاطب مرتبط با خدمات و محصولات شما، کاملا به تبلیغاتی که انجام می‌دهید وابسته است. راه‌های مختلفی از جمله شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیس‌بوک، تلگرام، رسانه‌های مختلف و حتی چاپ بنر و تراکت برای تبلیغ کسب‌وکار شما وجود دارند. اما بگذارید این‌طور بگوییم که هیچ‌کدام از آن‌ها بدون گوگل ادز نتیجه دلخواه را برای کسب‌وکار ایجاد نمی‌کنند.

تبلیغات گوگل ادز به دلیل مزایای بی‌شماری که دارد، روش تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای تمامی کسب‌وکارها است تا بتوانند به مخاطبان هدفمند و نامحدودی دسترسی پیدا کنند. این تبلیغات بسیار انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را شروع کنید، متوقف کنید، مکث یا حتی پیشنهاد هزینه (Bid) خود را تنظیم کنید. آیا نمی‌خواهید مشتریان با فشار یک دکمه، به‌سادگی در همان لحظه‌ای که به دنبال محصول یا خدمات مربوط به کسب‌وکار شما هستند، به وب‌سایت شما هدایت شوند؟ با استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسب گوگل ادز، مطمئنا می‌توانید این کار را به‌راحتی انجام دهید. در این مطلب با چگونگی تاثیر این تبلیغات حتی بر کوچک‌ترین کسب‌وکارها نیز آشنا می‌شویم.

چرا گوگل ادز برترین گزینه برای تبلیغات است؟

همه ما می‌دانیم که گوگل محبوب‌ترین و پرکاربردترین موتور جستجو در تمام دنیا است. به دلیل آمار 1.2 تریلیون جست‌وجو در سال، 3.5 میلیارد کاربر روزانه، و 40 هزار جستجو در ثانیه، می‌توان گفت که گوگل ادز تقریبا تعداد بی‌شماری از فرصت‌ها را برای بازاریابان و صاحبان مشاغلی که به دنبال افزایش آگاهی از برند کسب‌وکار و فروش محصولات خود هستند، ایجاد می‌کند. نتایج گوگل ادز در سه شبکه جستجو، نمایش و ویدیو تقسیم می‌شوند. از این رو استفاده از تبلیغات گوگل، مخاطبان بالقوه بسیاری را جذب می‌کند که به طور فعال به دنبال محصولات، خدمات و محتوای قابل ارائه شما هستند.

تبلیغات مبتنی بر PPC نتایجی سریع‌تر از سئو ارائه می‌دهند

بزرگ‌ترین تفاوت بین سئو و تبلیغات مبتنی بر کلیک (PPC)، سرعت دیده‌شدن نتایج برای کسب‌وکار شما است. با گوگل ادز، فورا نتایج تبلیغات خود را مشاهده خواهید کرد. به معنی واقعی در عرض چند دقیقه پس از تایید تبلیغ شما، می‌توانید ترافیک جدیدی برای وب‌سایت خود دریافت کنید. برای شروع، کافی است فهرست کلمات کلیدی مورد نظر خود را که به‌دقت مورد آن‌ها تحقیق کرده‌اید را وارد کنید. حداکثر قیمت پیشنهادی و بودجه خود را تنظیم کنید و ترافیک می‌تواند در همان روز شروع به جریان کند. در صورتی که دیدن نتایج سئو، اغلب مدت‌زمان بیشتری، گاهی اوقات حتی تا چندین ماه نیز طول می‌کشد. در حالی که سئو برای پایداری بلندمدت بسیار مهم است، PPC یک اولویت برای رضایت سریع و فوری در بازاریابی است.

پتانسیل نامحدود تبلیغات گوگل ادز

گوگل ادز یک استراتژی بازاریابی بزرگ با میلیون‌ها کلمه کلیدی است که به طور روزانه کلمات جدیدی به آن اضافه می‌شوند. این بدان معناست که مخاطبان هدف شما تقریبا نامحدود هستند. آیا برای افزایش ترافیک خود آماده‌اید؟ پس کافی است چند کلمه کلیدی جدیدی به این کمپین تبلیغاتی اضافه کرده و نیز یک کمپین PPC با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. با تبلیغات گوگل، کلمات کلیدی در یک سیستم بیدینگ (Bidding) رتبه‌بندی می‌شوند. وقتی پیشنهاد قیمتی بالاتری را ارائه می‌دهید، می‌توانید موقعیت خود را نیز افزایش دهید.

به طور مثال اگر در جایگاه چهارم در صفحه نتایج جستجو گوگل هستید، کافی است هزینه‌های خود را افزایش دهید و به جایگاه دوم برسید. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، تبلیغ شما ترافیک و کلیک بیشتری خواهد داشت. افزایش قیمت پیشنهادی به شما این امکان را می‌دهد که تا جایی که بودجه شما اجازه می‌دهد مشتریان بالقوه را برای خود جذب کنید.

گوگل ادز ردیابی و تجزیه‌وتحلیل عملکرد تبلیغات شما را آسان می‌کند

نرم‌افزار گوگل ادز یک ابزار تبلیغاتی با تجزیه‌وتحلیل‌های ارزشمند برای صاحبان مشاغل است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا صفحات لندینگ خود را آزمایش کنید تا بازده بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانید. این امر، کلیدی برای موفق هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. آمار پرداخت به‌ازای کلیک نه‌تنها به شما می‌گوید که تبلیغات شما چگونه کار می‌کنند، بلکه توصیه می‌کند چه تغییراتی را می‌توان برای بهبود نتایج انجام دهید. این آمار هر آن چه که باید از میانگین هزینه به‌ازای هر کلیک و جایگاه تبلیغ گرفته تا نرخ تبدیل بدانید را به شما می‌گویند.

شما می‌توانید نرخ کلیک (CTR)، هزینه به‌ازای هر تبدیل (CPC)، حجم جستجوی کلمه کلیدی، امتیاز کیفیت تبلیغات و رتبه‌بندی جایگاه تبلیغ خود را در یک نگاه ببینید. به‌راحتی می‌توان مشکلات را پیدا کنید و بر این اساس، آن‌ها را تنظیم کنید. از طرفی با پیوند دادن گوگل ادز خود به‌حساب گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، می‌توانید PPC و داده‌های جستجوی طبیعی را با یکدیگر مقایسه کنید.

انعطاف‌پذیری گوگل ادز و ایجاد کنترل

یک کمپین تبلیغاتی گوگل را می‌توان در عرض چند ثانیه متوقف کرد یا بعدا بدون جریمه آن را دوباره فعال کرد. این انعطاف‌پذیری به شما چنین امکانی را می‌دهد که هزینه‌های بازاریابی خود را بهتر کنترل کنید، و بدون قرارداد یا شرایط ثابت، پولی از دست ندهید.

از رقبای خود برتری پیدا می‌کنید

مهم نیست در چه صنعتی مشغول به کار هستید. همیشه با استفاده از سئو و PPC بر سر سرقت ترافیک و فروش شما رقابتی وجود دارد. اما، با تبلیغات گوگل ادز، می‌توانید با افزایش قیمت پیشنهادی خود برای کلمات کلیدی مناسب، از رقبای خود پیشی بگیرید. فرض کنید رقبای شما با سرمایه‌گذاری در سئو از شما در نتایج جستجوی صفحه گوگل، بالاتر هستند. شما می‌توانید پیشنهاد خود را افزایش دهید و با یک استراتژی هوشمند PPC، آنها را شکست دهید. یا اگر آنها در حال اجرای یک کمپین PPC هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیشنهادهای قیمتی بالاتری ارائه دهید تا آنها را در رتبه‌بندی پایین بیاورید.

معیارهای تبلیغات گوگل ادز برای همه یکسان است

بسیاری از مردم تصور می‌کنند هرکسی که بیشترین بودجه را داشته باشد برنده رقابت است، اما همیشه این‌طور نیست. گوگل در واقع هنگام تصمیم‌گیری برای رتبه‌بندی نمایش تبلیغات، کیفیت و ارتباط محتوا را درست مانند نتایج جستجوی طبیعی، در اولویت قرار می‌دهد. از نظر گوگل، هرچه تبلیغ با درخواست مرتبط‌تر باشد، کاربر تجربه کاربری بهتری خواهد داشت و همچنین کاربری که تجربه خوبی دارد، به استفاده از گوگل به‌عنوان موتور جستجوی خود ادامه می‌دهد.

انجام تبلیغات گوگل ادز با ادستیتو

به طور کلی، موفق‌ترین روش‌های بازاریابی، کمپین‌هایی هستند که از چندین راه حل عملی استفاده می‌کنند. البته، سئو همیشه بخش بزرگی از موفقیت کلی یک کسب‌وکار بوده است و این امر در سال‌های آینده  نیز ادامه خواهد داشت. اما گوگل ادز همچنان برترین کمپین بازاریابی برای تمامی کسب‌وکارها است. استفاده از خدمات تبلیغات گوگل ادز در مجموعه ادستیتو، راهی مطمئن برای تضمین کمپین بازاریابی کسب‌وکار شما است. این مجموعه با سال‌ها تجربه، خدماتی نظیر پلن‌هایی برای فروش انواع اکانت گوگل ادز مدیریت شده و اختصاصی با بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته را به شما ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت و نکاتی که به بهبود UX کمک می‌کنند با رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش رقابت در فضای آنلاین، توجه به تجر‌به کاربری به‌عنوان یک عامل اساسی در طراحی سایت بیش‌ازپیش مهم شده است. تجر‌به کاربری، شامل تمام تعاملات، احساسات و واکنش‌هایی است که کاربر در هنگام استفاده […]

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

برای انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز باید چه‌کار کنیم؟ در دنیای تبلیغات آنلاین، انتخاب کشور مقصد برای کمپین‌های تبلیغاتی یکی از تصمیمات حیاتی است که بر موفقیت یا شکست در تبلیغ گوگل تأثیر زیادی می‌گذارد. انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز نیز می‌تواند بازاریابان و کسب‌وکارها را با چالش‌ها و مزایای خاصی […]

بیشتر بخوانید
ریسپانسیو بودن در طراحی سایت | چگونه سایت را واکنش‌گرا طراحی کنیم؟

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت | چگونه سایت را واکنش‌گرا طراحی کنیم؟

سایت ریسپانسیو چگونه طراحی می‌شود و چه تأثیری بر تجربه کاربری دارد؟ با وجود انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و…، طراحی سایت که بتواند به‌درستی در همه دستگاه‌ها نمایش داده شود ضروری است. به همین دلیل، مفهوم ریسپانسیو بودن در طراحی سایت به‌عنوان یکی از عوامل کلیدی برای تجربه کاربری بهتر موردتوجه قرار […]

بیشتر بخوانید