صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

ضرورت استفاده از گوگل ادز

ضرورت استفاده از گوگل ادز (1)

گوگل ادز یکی از هزار شیوه تبلیغاتی برای کسب و کارها است ، اما ما معتقدیم که این شیوه تبلیغات یعنی تبلیغات در گوگل ادوردز یکی از بهترین روش ها در دنیا است و بهترین نتیجه رو برای کار و کسب شما ارائه میدهد، به نظر شما چرا باید از میان روش‌های مختلف تبلیغات در گوگل ادوردز را انتخاب کنیم؟ ما در این مقاله در تیم ادستیتو تلاش کردیم که هفت مزیت و برتری برای استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز برای شما ارائه بدهیم و ضمن آشنایی شما با این شیوه تبلیغات بتوانید بهترین تصمیم رو برای کمپین تبلیغات گوگل خود داشته باشید    .

ضرورت استفاده از گوگل ادز (1)

گوگل ادز – هدف‌مند ترین روش تبلیغاتی دنیا

در حال حاضر در فضای دیجیتال روش‌های تبلیغاتی زیادی وجود داره. باور کنید که این تجربه چندین و چند ساله، به ما ثابت کرده که تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین و هدفمندترین روش‌های تبلیغاتی دنیا است! با ما همراه باشید تا جواب این سوال را بررسی کنیم، هر شغلی با یک بودجه تبلیغاتی و تکنیک های تبلیغاتی و کانال های زیادی برای انتخاب و کنترل بودجه مناسب برای شما دارد  Google Adsچند مزیت کلیدی ارائه می دهد که می تواند آن را از گزینه های دیگر شما جدا کند:

سرعت تبلیغات در گوگل ادوردز

یکی از راه های جذب مخاطب از طریق سئو و گوگل خواهد بود اما یکی از مشکلات آن در کنار همه خوبی های موجود کندی و عدم پیشرفت و نتیجه آنی سئو میباشد ؛ بیشتر مشاغل انتظار دارند پیش از شروع پیشرفت و مشاهده نتیجه، ماه‌ها و یا حتی بیشتر کار مداوم انجام دهند.اما همه مشاغل نمی‌توانند منتظر این نتیجه طولانی باشند.

اگر می‌خواهید سریع‌تر افراد را جذب کنید و وب‌سایت خود  در معرض دید قرار دهید، تبلیغات گوگل ادوردز به‌عنوان میانبر در دریافت سریع نتایج موردنظر شما نسبت به سئو و با کار کمتری است.‌ با تبلیغات گوگل ادوردز،  شما معمولاً بالاتر از نتایج طبیعی قرار می‌گیرد.

نقد و بررسی و پاسخ به یک سوال اساسی ! سئو یا گوگل ادز

گسترده بودن دسترسی به گوگل

گوگل هرروز بیش از 3.5 میلیارد جستجو می‌کند. تبلیغات در گوگل به شما امکان دسترسی به یکی از بزرگ‌ترین مخاطبینی را می‌دهد که در هرکجا پیدا خواهید کرد. اما پلتفرم تبلیغات گوگل ادز حتی فراتر از آن نیز پیش می‌رود. علاوه بر خرید تبلیغات در صفحه نتایج موتور جستجو، همچنین می‌توانید از دیگر ویژگی‌گوگل  ازجمله Gmail و حتی Youtube  بسیار محبوب و ترند هستند نیز برای بهبود روند و توسعه کسب و کار و تبلیغات خود استفاده نمایید .

گوگل همه تلاش خود را در این سال‌ها کرده که به مخاطبین خود بیشترین ارزش و اعتبار را انتقال داده و یک ابزار همه تن حریف را به مخاطبان خود ارائه دهد، البته این همه دلیل نبوده زیرا شبکه گسترده گوگل طبق امار ارائه شده حدود 3 میلیون وب سایت را تحت نظر و در شبکه Google Display خود قرار داده که برای تبلیغات خود استفاده نماید که این عدد حدود 90 درصد کاربران را در اینترنت سراسر جهان تحت پوشش قرار میدهد .

تبلیغات گوگل ادوردز به مشتریان هدف فقط نمایش داده می‌شود

امکان رسیدن به افراد زیاد خوب است، اما آنچه حتی مهم‌تر است، فهمیدن چگونگی رسیدن به افراد مناسب است، تبلیغات گوگل ادز دو نوع هدفمندی ارائه می‌دهد که هر دو برای اینکه  وب‌سایت شما در مقابل افرادی که احتمالاً برای بازدید و خرید محصولات شما کلیک می‌کنند قرار بگیرد، بسیار مهم است:

هدف قرار دادن کلیدواژه

بهترین بازدیدکنندگان افرادی هستند که وب‌سایت شما را هنگام جستجوی آنچه می‌فروشید پیدا کنند. با تبلیغات گوگل، شما راهی مستقیم برای رسیدن به آن افراد و مراجعه به وب‌سایت خود دارید. انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادز مناسب برای هدف‌گذاری، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب نتایج خوب از تبلیغ گوگل است، زیرا بهترین راه برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما به‌طور مداوم در نتایج جستجوی افرادی قرار می‌گیرد که دنبال خدمات و یا محصولات شما هستند .

دسته بندی کشور یا رنج سنی یا منطقه

گوگل داده‌های زیادی راجع به رفتار کاربر و آمار جمعیتی در اختیار دارد. وقتی تبلیغات خود را با کمک گوگل انجام می دهید، برای اینکه بهتر بتوانید تبلیغات خود را در مقابل افرادی که احتمالاً مخاطبان موردنظر شما هستند قرار دهند، باید به داده‌های آنان دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس جنسیت، محدوده سنی و علایق عمومی آنلاین آنها هدف‌گذاری کنید.

 

مقالات مرتبط به تبلیغات گوگل ادز
3 مزیت تبلیغات نمایش گوگل راهنمایی cpc و کاهش هزینه گوگل ادز
بازاریابی B2B و گوگل ادز کلیک هرز در تبلیغات گوگل و روش جلوگیری از آن

 

شما فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید.

تبلیغات اغلب برای آگاهی از برند مفید است،  اما هدف شما معمولاً کمتر در مورد آگاهی مردم از تجارت شما و بیشتر در مورد این است که با برند شما درگیر شوند. کسی که از سایت شما بازدید می‌کند مهم‌تر از کسی است که تبلیغ شما را می‌بیند و از آن رد می‌شود. مدل اصلی پرداخت برای تبلیغات گوگل پرداخت هر کلیک (PPC) است، به این معنی که برای نمایش تبلیغات خود چیزی پرداخت نمی‌کنید شما فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می‌کند پرداخت می‌کنید. درواقع شما برای بازدیدکنندگان واقعی هزینه می‌کنید.

حمایت از کسب و کارها کوچک در گوگل ادز

شما بودجه نامحدود ندارید، وقتی در گوگل ادز سرمایه گذاری میکنید، ممکن است با مشکل بودجه مواجه شوید اما خوشبختانه گوگل ادز محدودیت بودجه ندارد و حتی کسب‌وکارهای کوچک نیز می‌توانند از گوگل ادز استفاده کنند. همچنین در این بستر می‌توانید تنظیم حداکثر بودجه روزانه خود را به‌آسانی انجام دهید.

ریمارکتینگ در تبلیغات گوگل ادز

هر بازدیدکننده که به وب‌سایت شما می‌آید مشتری بالقوه است، اما بسیاری از آنها اولین بار بدون اینکه خریدی انجام دهند از سایت شما بازدید می‌کنند. بین زندگی شلوغ مردم همه ما با حجم زیادی از تبلیغات به‌صورت آنلاین و آفلاین روبرو هستیم. یک بازدیدکننده می‌تواند بعد از اولین بازدید به‌راحتی نام تجاری شما را به‌کلی فراموش کند.

تبلیغات گوگل بازاریابی مجدد را ارائه می‌دهد، که به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات مربوطه را به بازدیدکنندگان گذشته ارائه دهید که باعث می‌شود آنها دوباره به بازار برگردند و دوباره با نام تجاری شما درگیر شوید. حتی می‌توانید از داده‌های مربوط به کاری که یک بازدیدکننده در وب‌سایت شما انجام داده است برای برجسته‌سازی تبلیغات بیشتر با استفاده از برجسته کردن محصولی که آنها مشاهده کرده‌اند یا محتوای مربوط به صفحات بازدید شده استفاده کنید. به این امکان در گوگل ادز بازاریابی مجدد یا تبلیغات ریمارکتینگ گفته خواهد شد.

با تجزیه و تحلیل مفید می توانید کمپین ها را به مرور زمان بهبود بخشید.

هیچ‌کس در اولین سعی خود به بهترین نتایج نمی‌رسد. Google Ads تجزیه‌وتحلیل مفیدی را ارائه می‌دهد که نمای مفصلی از کارهایی که در فعالیت‌های PPC شما  نتایج خوبی دارد و هر آنچه نتایج خوبی برای شما ندارد ارائه می‌دهد.  شما می‌توانید به‌طور مداوم تبلیغات و نتایج خود را با گذشت زمان بهبود ببخشید. هرچه فعالیت‌های تبلیغاتی را با Google Ads بیشتر انجام دهید، داده‌های بیشتری درباره آنچه مخاطب هدف شما به آن پاسخ مثبت می‌دهد، خواهید داشت. و درنهایت با بروز رسانی مداوم کمپین خود می‌توانید ROI بالاتری به‌دست آورید .

google-ads

جمع بندی مقاله

دنیای گوگل ادز رو میتوانیم به قسمت های زیادی تقسیم کنیم ولی چیزی که برای ما مهم هست ، توضیح دادن به ساده ترین شکل ممکن بوده که همه کسب و کارها بتوانند به بهترین شکل از این موضوع برای بهبود کسب و کار و تبلیغ به بهترین شکل استفاده نمایند ،با ما همراه باشید، در مقالات گوگل ادز تمام تلاش خود را کرده که بهترین و ساده ترین شکل ممکن تمام اطلاعات لازم را برای شما تهیه کنیم

شما چه تجربه‌ای از دنیای گوگل ادز و یا تبلیغات گوگل ادز دارید؟ می‌توانید برای ما تجربه خودتان رو به اشتراک بذارید تا دیگران نیز از تجربه شما به بهترین شکل استفاده کرده و در کنار هم رشد کنیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت | چرا باید به UX توجه کنیم؟

اهمیت تجربه کاربری در طراحی سایت و نکاتی که به بهبود UX کمک می‌کنند با رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش رقابت در فضای آنلاین، توجه به تجر‌به کاربری به‌عنوان یک عامل اساسی در طراحی سایت بیش‌ازپیش مهم شده است. تجر‌به کاربری، شامل تمام تعاملات، احساسات و واکنش‌هایی است که کاربر در هنگام استفاده […]

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز | دستیابی به مخاطبان محلی در گوگل ادز

برای انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز باید چه‌کار کنیم؟ در دنیای تبلیغات آنلاین، انتخاب کشور مقصد برای کمپین‌های تبلیغاتی یکی از تصمیمات حیاتی است که بر موفقیت یا شکست در تبلیغ گوگل تأثیر زیادی می‌گذارد. انتخاب کشور ایران در کمپین گوگل ادز نیز می‌تواند بازاریابان و کسب‌وکارها را با چالش‌ها و مزایای خاصی […]

بیشتر بخوانید
ریسپانسیو بودن در طراحی سایت | چگونه سایت را واکنش‌گرا طراحی کنیم؟

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت | چگونه سایت را واکنش‌گرا طراحی کنیم؟

سایت ریسپانسیو چگونه طراحی می‌شود و چه تأثیری بر تجربه کاربری دارد؟ با وجود انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و…، طراحی سایت که بتواند به‌درستی در همه دستگاه‌ها نمایش داده شود ضروری است. به همین دلیل، مفهوم ریسپانسیو بودن در طراحی سایت به‌عنوان یکی از عوامل کلیدی برای تجربه کاربری بهتر موردتوجه قرار […]

بیشتر بخوانید