صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

برطرف کردن ساسپند شدن در اکانت گوگل ادز

رفع ساسپند اکانت گوگل ادز

همان‌طور که در مقاله قبل صحبت شد در دپارتمان تبلیغاتی گوگل دو نوع تخلف وجود دارد که کاربران مرتکب می‌شوند؛ زمانی که مرتکب نقض‌هایی بااهمیت کمتر شده باشید می‌توانید اکانت گوگل ادز خود را به‌راحتی بازیابی کنید؛ اما خطایی نیز هستند که در صورت انجام آنها هرگز قادر به بازیابی اکانت نخواهید بود. این قانون‌شکنی‌ها آن‌قدر از نظر گوگل خطرناک هستند که ممکن است کسب‌وکار شما در یک شب نابود شود؛ بنابراین گوگل وظیفه خود می‌داند که اجازه ندهد شما برای دومین بار در معرض خطرات این قانون‌شکنی‌ها قرار بگیرید.

در این زمان اگر فکر می‌کنید که تمام سیاست‌ها را به‌درستی در تبلیغات خود وارد کرده‌اید، این امکان وجود دارد که بدافزاری در وب‌سایت شما وجود داشته باشد که موجب ایجاد مشکل برای اکانت شده است. در این مقاله درباره بایدها و نبایدها در زمان ساسپند شدن و بعد از آن نیز ادستیتو شما را برای رفع مشکل ساسپند شدن اکانت گوگل یا (Remove suspension of Google Ads account) همراهی خواهد کرد.

رفع مسدودی اکانت گوگل ادز

در زمان ساسپند شدن اکانت گوگل ادز چه کاری را نباید انجام دهید؟

دلیل استفاده ما از تبلیغات گوگل کاملاً روشن است. ما قصد داریم تا مخاطبان و مشتریان بالقوه را برای کسب‌وکار خود پیدا کنیم و به همین دلیل است که ساسپند شدن اکانت گوگل ادز می‌تواند استرس و فشار زیادی را برای ما به همراه داشته باشد. در این زمان برخی از کارها هستند که در صورت انجام آنها روند بهبودی اکانت خود را مختل خواهید کرد؛ بنابراین بهتر است این بخش از مقاله را به‌درستی و بادقت مطالعه کنید.

  • نکته اول: حتماً، حتماً، تأکید می‌کنیم حتماً سیاست‌های گوگل ادز را نقض کرده‌اید که حساب شما به حالت ساسپند درآمده است. در غیر این صورت با نظارت و توجهی که گوگل روی تبلیغات دارد، این کار را بی‌دلیل انجام نمی‌دهد.
  • نکته دوم: پیش از اینکه دلیل ساسپند شدن اکانت گوگل ادز خود را تشخیص دهید هیچ ایمیلی مبنی بر تجدیدنظر را برای گوگل ارسال نکنید. اکثر افرادی که دچار این مشکل می‌شوند، در اولین اقدام خود به سراغ این کار می‌روند تا وضعیت فعلی را اصلاح کنند. در لحظه ممکن است این کار جواب دهد؛ ولی در بیشتر موارد مسیر بازیابی اکانت را پرپیچ‌وخم خواهد کرد.

رفع مسدودی اکانت گوگل ادز 20

  • نکته سوم: به‌هیچ‌وجه اکانت جدید ایجاد نکنید. ازآنجایی‌که در اولین ساخت اکانت گوگل ادز تمامی مشخصات خود را به گوگل داده‌اید، این کار باعث می‌شود تا تبلیغ و فعالیت کسب‌وکار شما برای همیشه در تبلیغات گوگل ادز ممنوع شود.
  • نکته چهارم: به‌صورت حرفه‌ای و دوستانه با گوگل مکاتبه کنید. پرخاشگری و حق‌به‌جانب بودن در روند کار اختلال ایجاد می‌کند و از طرفی این رفتار در پلتفرم آنها به‌نوعی غیرحرفه‌ای تعریف شده است. در این صورت می‌توانند برای همیشه اکانت شما را حذف کنند.
  • نکته پنجم: یک‌بار برای همیشه درخواست تجدیدنظر را ارسال کنید. زمانی که بررسی آن ضروری بود حتماً در ایمیل خود آن را درج کنید.
  • نکته ششم: اگر اکانت گوگل ادز شما برای همیشه ساسپند شده است انجام این کارها عملاً بی‌فایده خواهد بود.
مطالعه بیشتر و مقالات مرتبط
مهمترین عوامل شکست تبلیغات گوگل
قسمت اول
مهمترین عوامل شکست تبلیغات گوگل
قسمت دوم
افزایش ctr در تبلیغات گوگل تبلیغات ریمارکتینگ

چگونه ساسپند شدن اکانت گوگل ادز خود را برطرف کنیم؟

ما می‌خواهیم تا به‌صورت حرفه‌ای و با کمک یکدیگر این مشکل بزرگ را برطرف کنیم. پس باید دقیق و حرفه‌ای عمل کرد. در زیر مراحل اصلی و راهنمایی‌های لازم برای برطرف‌کردن ساسپند شدن اکانت گوگل ادز را بیان کرده‌ایم و سعی داریم بعد از خواندن این موارد برای اینکه به‌آسانی به نتیجه برسید، آن را به متخصصان گوگل ادز بسپارید. تمام دلایلی که بر ساسپند شدن اکانت گوگل ادز شما تأثیرگذار هستند به‌راحتی توسط خود شما می‌توانند شناسایی و حل شوند، جز یکی از آنها که بدافزارهای وب‌سایت هستند.

بررسی مشکل

شاید اینکه دقیق بفهمیم مشکل از کجاست کمی سخت باشد. اما اولین کار بررسی‌کردن ایمیل دریافتی از گوگل است. معمولاً در برخی از اعلان‌های ایمیل‌ها نشانه‌هایی از اینکه چرا اکانت گوگل ادز شما ساسپند شده، وجود دارد. چنانچه به‌صراحت صحبتی از این موضوع نشده باشد، به خط‌مشی که نقض کرده‌اید پیوند داده خواهید شد و این کار مسیری که باید طی کنید را به‌صورت قابل‌توجهی محدود می‌کند.

رایج‌ترین خط‌مشی نقض شده مربوط به محتوایی است که برای تبلیغ انتخاب کرده‌اید. محتوای ممنوع که بیشتر فریبنده و یا مخرب تلقی می‌شوند از این دسته هستند. البته فراموش نکنید که این مورد بدترین حالت ممکن خواهد بود و روی اعتبار کسب‌وکار شما نتیجه منفی خواهد داشت. در حالتی که وب‌سایت شما هک شده باشد، تنها مقداری کمی از مشکل را می‌بینید. مشکل اصلی به این صورت خواهد بود که وب‌سایت شما فعال است و امکان دسترسی به آن را دارید؛ ولی از نظر بررسی‌های گوگل بدافزاری روی آن فعال است.

پیداکردن بدافزار

خب! در اینجا باید ببینید که وب‌سایت شما وردپرس بوده و یا توسط تیم توسعه وب ایجاد شده است. اگر وردپرس است می‌توانید از افزونه‌‌های اسکنر استفاده کنید در غیر این صورت متخصصان برنامه‌نویسی باید وارد عمل شوند. این افزونه‌ها به شما نشان می‌دهند که آیا بدافزاری روی وب‌سایت شما قرار گرفته است یا نه و به‌راحتی فایل‌ها و اسکریپت‌هایی که بدافزار هستند را در هرجای وب‌سایت مانند فایل‌ها و پایگاه‌های داده، پیدا می‌کند.

زمانی که مشکل شناسایی شد، باید اطلاعات اکانت گوگل ادز خود را با اطلاعاتی که در وب‌سایتتان وارد کرده‌اید مقایسه کنید. از جمله مواردی که می‌توانید بررسی کنید، صفحه درباره ما، شرایط و ضوابط، سایر صفحات دارای اطلاعات هویتی و بررسی هزینه‌های حمل‌ونقل است. این اطلاعات باید دقیقاً با آنچه در حساب تبلیغات گوگل شما وجود دارد مرتبط باشد. برای مثال اگر این موارد به‌تازگی در وب‌سایت شما به‌روزرسانی شده؛ اما در اکانت تبلیغاتی‌تان وجود ندارد، گوگل آن را به‌صورت یک تخلف شناسایی می‌کند.

بررسی تمام سیاست‌ها

بعد از بررسی و شناسایی دلیل ساسپند شدن اکانت گوگل ادز، اگر قادر به رفع آن بودید سریعاً اقدام کنید در غیر این صورت ادستیتو برخی از دستورالعمل‌هایی که می‌تواند برای شما مؤثر باشد را در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آخرین مقالات تیم نویسندگان ادستیتو
ردیابی درآمد با گوگل آنالیتیکس قسمت اول ردیابی درآمد با گوگل آنالیتیکس قسمت دوم
بازاریابی B2B و گوگل ادز قوانین تبلیغات گوگل

 

چگونه درخواست بررسی ساسپند شدن را برای گوگل بنویسیم؟

اکنون که دلیل ساسپند شدن یا همان تعلیق حساب کاربری تبلیغات گوگل خود را پیدا کردید بهتر است درخواست خود را برای برداشتن این تعلیق به گوگل ارسال کنید. اگر تعداد دلایل شما بیش از یک عدد بود بهتر است که هرکدام به‌صورت جداگانه توضیح داده شود. در نوشتن درخواست دقت لازم را به خرج دهید. چرا که با یک اشتباه می‌توانید به‌طورکلی روند پیشرفت خود را تغییر دهید. لازم به ذکر است که پرکردن این فرم تنها شانس شما برای بازیابی اکانت ساسپند شده است.

در انتهای آن نیز گزینه “خلاصه موضوع” وجود دارد که در آن باید مشکل و تمامی اقداماتی که برای رفع آن انجام داده‌اید را بیان کنید. برای مثال در صورت‌پیداکردن یک بدافزار حتماً آن را در خلاصه موضوع درج کنید. در ضمن پیوست کردن فایل‌های مربوطه هم یک فرصت‌های عالی برای بیان جزئیات بیشتر است.

کال تو اکشن به ادستیتو

حرف آخر

گرچه این تجربه ناامیدکننده است؛ اما به‌خاطر داشته باشید که شما مسئول اصلی آن هستید. از زمان ایجاد حساب کاربری در گوگل ادز تلاش کنید که تمام سیاست‌ها به‌درستی رعایت کنید و حساب خود را به‌روز نگه دارید. استفاده از افزونه‌های امنیتی را همیشه یکی از راه‌های عالی برای جلوگیری از هک‌شدن وب‌سایت است و در آخر اگر به هر دلیلی موفق به ایجاد و انتشار آگهی خود نشدید، دلسرد نشوید. اشتباهاتتان را برطرف کنید و با ادستیتو مجری و نماینده رسمی تبلیغات گوگل در ارتباط باشید تا به طور کامل در حل آن شما را همراهی کنیم.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
ریسپانسیو بودن در طراحی سایت | چگونه سایت را واکنش‌گرا طراحی کنیم؟

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت | چگونه سایت را واکنش‌گرا طراحی کنیم؟

سایت ریسپانسیو چگونه طراحی می‌شود و چه تأثیری بر تجربه کاربری دارد؟ با وجود انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و…، طراحی سایت که بتواند به‌درستی در همه دستگاه‌ها نمایش داده شود ضروری است. به همین دلیل، مفهوم ریسپانسیو بودن در طراحی سایت به‌عنوان یکی از عوامل کلیدی برای تجربه کاربری بهتر موردتوجه قرار […]

بیشتر بخوانید
محافظت از بودجه کمپین تبلیغات گوگل در مقابل کلیک تقلبی | کاهش بازدهی بودجه

محافظت از بودجه کمپین تبلیغات گوگل در مقابل کلیک تقلبی | کاهش بازدهی بودجه

راه‌هایی برای محافظت از بودجه کمپین تبلیغات گوگل در مقابل کلیک تقلبی تبلیغات در گوگل یکی از راه‌های مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش است. با این حال، یکی از چالش‌هایی که ممکن است در مقابل تبلیغ‌های آنلاین با آن برخورد کنید، کلیک‌های تقلبی هستند. کلیک تقلبی یا کلیک‌هایی که توسط ربات‌ها یا افرادی […]

بیشتر بخوانید
مبانی HTML و CSS در طراحی سایت | طراحی سایت به‌صورت استاندارد و اصولی

مبانی HTML و CSS در طراحی سایت | طراحی سایت به‌صورت استاندارد و اصولی

اصول HTML و CSS چه کاربردی در طراحی سایت دارند؟ در دنیای پیشرفته وب، طراحی سایت‌ به یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت و کارایی آن‌ها تبدیل شده است. اما برای دستیابی به یک طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب، آشنایی و درک صحیح از مبانی HTML و CSS امری ضروری است. HTML (Hypertext Markup Language) و […]

بیشتر بخوانید