صبر کنید...
 
|
۰۲۱-۲۲۰۰۲۴۳۳ : تماس با تیم ما

ضرورت استفاده از گوگل ادز برای بهبود کسب‌وکارها

ضرورت استفاده از گوگل ادز

ضرورت استفاده از گوگل ادز بر کسب‌کارها

یکی از مشکلاتی که اکثر کسب‌وکارهای کوچک و حتی بزرگ درگیر آن هستند استفاده از تبلیغات مناسب و بهینه هست، در مرحله اول عدم شناخت و برندینگ کاربرها در مورد کسب‌وکارهای آن‌ها و در مرحله بعدی کم‌بودن بودجه و محدودیت برای استفاده از تبلیغات خواهد بود؛ایده‌آل‌ترین شرایط برای هر کسب‌وکار کوچک و حتی متوسط استفاده از بهینه‌ترین روش برای تبلیغات با بودجه محدود است، به‌عبارت‌دیگر می‌توانیم با کمترین و به‌صرفه‌ترین بودجه، بیشترین بازدهی از تبلیغات خود داشته باشیم که در تبلیغات گوگل به این مهم خواهیم رسید. در این مقاله در مرحله اول دلیل استفاده از تبلیغات و در مرحله بعدی، ضرورت استفاده گوگل ادز برای کسب‌وکارها رو بررسی خواهیم کرد و ویژگی‌های آن را بیان می‌کنیم.

ضرورت استفاده از گوگل ادز (1)

دلیل استفاده از تبلیغات؟

مزایای اصلی تبلیغات افزایش آگاهی از برند و محصولات یا خدمات است. با این روش افراد زیادی را از فعالیت‌های تجاری خود مطلع خواهید کرد. علاوه بر آن، باعث برندسازی شما در ذهن مخاطب خواهد شد. این یکی دیگر از مزایای تبلیغات گوگل است که در هنگام خرید اولین نام در ذهن کاربر باشد. اگر تبلیغ خود را به‌خوبی طراحی کنید، این شانس را خواهید داشت که رقبای خود را شکست دهید.

۷ ابزار کاربردی تبلیغات گوگل‌ در تحلیل رقبا

چرا هر کسب‌وکاری باید تبلیغات داشته باشند؟

بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد؛ این به تبلیغات اینترنتی رونق زیادی می‌دهد. مردم با استفاده از موتورهای جستجو، دنبال‌کردن برندهای موردعلاقه خود در رسانه‌های اجتماعی و اشتراک در کمپین‌های خود از طریق ایمیل و … به دنبال محصولات می‌گردند. چرا که فرصت‌های تبلیغاتی بسیار زیاد است.

چرا تبلیغات به‌صورت اینترنتی بهتر از حالت سنتی است؟

تبلیغات به‌صورت دیجیتال یا اینترنتی پوشش جهانی آسان دارد و برای هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، حتی کاربران را بارها به سایت شما هدایت خواهد کرد و هدف‌گیری کاربران و مشتریان هدف شما بسیار راحت خواهد بود و بسیار راحت هزینه مربوط به تبلیغات گوگل برای شما قابل‌اندازه‌گیری خواهد بود.

ضرورت استفاده از گوگل ادز (2)

از دیگر مزایا خوب تبلیغات به‌صورت اینترنتی، هدایت کاربران به سایت شما و دریافت ترافیک خواهد بود که این موضوع به این صورت است که هر چه تعداد بازدیدکنندگان سایت بیشتر باشد، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت که منجر به افزایش فروش می‌شود.

تبلیغات اینترنتی باهدف جلب‌توجه کاربران و ارسال آنها به وب‌سایت شما انجام می‌شود که البته پیشنهادهای نمایش‌داده‌شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیزد و به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن، در سایت شما بدهد.

مطالعه بیشتر
9 ویژگی ارزشمند تبلیغات گوگل در سال 2022 قسمت اول
9 ویژگی ارزشمند تبلیغات گوگل در سال 2022 قسمت دوم

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

به نقل از وب سایت رسمی گوگل: تبلیغات گوگل یک سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ‌کنندگان تبلیغات خود را از طریق سایت‌ها و ابزارهای مختلف گوگل در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند. محبوب‌ترین شکل تبلیغات با کمک گوگل، استفاده از گوگل ادز خواهد بود.

به‌این‌ترتیب تبلیغ‌کننده عبارات یا کلمات کلیدی موردنظر خود را در تبلیغات گوگل وارد کرده تا تبلیغات در گوگل خود را برای کسانی که آن عبارات را جستجو می‌کنند، نمایش دهد. به عبارتی تبلیغات گوگل برای کاربرانی که صرفاً به دنبال محصول یا کلمه موردنظر شما هستند به نمایش خواهد آمد و شما فقط مشتریان هدف خود را خواهید داشت و برای نمایش به آنها هزینه خواهید کرد.

ویژگی‌ها گوگل ادز

هر تبلیغاتی مزایا و معایب خود را دارد که باتوجه‌به نیاز مخاطب می‌توانیم آنها را بررسی و طبقه‌بندی کنیم، صاحبان کسب‌وکار و افرادی که نیاز به تبلیغات در حوزه دیجیتال دارند، بهتر است قبل از هر چیزی مزیت تبلیغات گوگل را دانسته و بعد نسبت به استفاده از آن‌ها اقدام کنند. در ادامه شش دلیل استفاده از گوگل ادز را بررسی و مزیت‌های آن را نسبت به سایر تبلیغات خواهیم گفت.

ضرورت استفاده از گوگل ادز (4)

هزینه گوگل ادز قابل‌اندازه‌گیری است

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغات به‌صورت آنلاین راحت‌تر قابل‌اندازه‌گیری و آنالیز هستند. در تبلیغات آنلاین، تبلیغات گوگل یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای اندازه‌گیری است. شما می‌توانید هر چیزی را از کل قیف فروش آنالیز کنید و مشاهده کنید چند بار تبلیغ شما مشاهده‌شده است و خیلی راحت می‌توانید بفهمید چند نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده یا چند نفر سایت شما را بازدید و چند نفر مشتری شما شده‌اند یا چند نفر مجدد بعد از دیدن تبلیغات شما به سایت شما سرزده‌ یا خیر؟

ضرورت استفاده از گوگل ادز (3)

در این حالت شما به‌صورت کامل مشتریان هدف خود را در تبلیغات آنلاین گوگل رصد خواهید کرد و جذب بالایی از مشتریان را که به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند را جذب می‌کنید

 

“پاسخ به یک سوال مهم، آیا گوگل ادز گران است؟ در مقالات زیر به این موضوع می‌پردازیم “
7 دلیلی که شما را به استفاده از تبلیغات گوگل ادز مطمئن می کند
با استفاده از چند فرمول ساده بودجه گوگل ادز را تعیین کنید!

مقیاس‌پذیر بودن گوگل ادز

ایجاد یک کمپین موفقیت‌آمیز تبلیغات گوگل می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد، و به‌محض اینکه یک کمپین مؤثر و سودآور داشته باشید؛ گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد کمپین‌های موفق‌تر طراحی کنید و ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

 

گوگل ادز دارای نتایج فوری است

یک سئوی ارگانیک و کار بر روی بهینه‌سازی سایت، و لینک‌سازی، ماه‌ها طول می‌کشد، و نمی‌توانید نتیجه را هم‌زمان مشاهده کنید، درحالی‌که تبلیغات گوگل به شما اجازه می‌دهد، خیلی سریع کار کنید، و نتیجه را مشاهده کنید. به‌محض ایجاد حساب کاربری و تأیید تبلیغ شما در نتایج جستجو قرار می‌گیرد و می‌توانید نتایج را مشاهده کنید و ترافیک موردنظر برای سایت شما هدایت شود.

ضرورت استفاده از گوگل ادز (5)

تبلیغات گوگل ادز سریع است

با ورود سریع همه این داده‌ها، شما می‌توانید بلافاصله عیب‌های موجود در کمپین‌های تبلیغاتی خود را مشاهده کرده و اصلاحاتی را برای بهبود نتایج انجام دهید. گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد دائماً در حال آزمایش و تست باشید.

مقالات مرتبط با مقاله آموزشی تبلیغات گوگل
مزایای استفاده از کمپین‌های گوگل ادز آیا هنوز تبلیغات گوگل ادز انجام نمی دهید؟ 
نحوه عملکرد تبلیغات گوگل تاریخچه تبلیغات گوگل

گوگل ادز تبلیغات فضای بیشتری را در نتایج جستجو به خود اختصاص می‌دهند

در حال حاضر بیش از 85 درصد از صفحه جستجو به گوگل ادز اختصاص دارد و گوگل دنبال راه‌های است که تبلیغات بیشتری انجام دهد اما این بدان معنی نیست که دیگر نتایج ارگانیک وجود نخواهد داشت، اما اگر شما تبلیغات گوگل انجام ندهید حتماً از رقیبان خود عقب خواهید ماند.

بهبود سئو سایت با تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل ادز و کلمات کلیدی

گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد که از کلمات کلیدی استفاده کنید که در حال حاضر رقبای بزرگ‌تر آنها را گرفته‌اند بعضی کلمات کلیدی خیلی برای شما مهم هستند؛ اما قبلاً توسط رقبای شما گرفته‌شده‌اند، گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد در نتایج جستجو با آن کلمات کلیدی برای کاربران نمایش داده شوید درحالی‌که نمی‌توانید به‌صورت ارگانیک با آن کلمات در نتایج جستجو وجود داشته باشید.

تبلیغات گوگل با ادستیتو

جمع‌بندی مقاله

تبلیغات گوگل یک استراتژی خارق‌العاده برای تمام کسب‌وکارها با هر مقیاس و اندازه است که هر کسب‌وکاری که نیاز به تبلیغات در دنیای دیجیتال داشته باشند، می‌توانند از این طریق استفاده کنند. این راهی است که به شما این امکان را می‌دهد که درست هنگامی‌که مشتری‌های بالقوه شما آنلاین هستند و به دنبال سرویس‌های شما هستند، برای آنها ظاهر، محصولات یا خدمات خود را به آنها نمایش دهید.

 

دسترسی سریع به مقاله
http://gg.gg/12njvd https://is.gd/23ODQG
https://1da.ir/jnyg https://rizy.ir/q2seO

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات ادستیتو
افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت | راه جدیدی به سمت تعامل بیشتر با کاربران

افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت | راه جدیدی به سمت تعامل بیشتر با کاربران

استفاده از افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت افکت‌های پارالاکس یکی از ابزارهای برجسته در طراحی سایت است که به طراحان و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تجربه کاربری را بیشتر کنترل کنند و جذابیت ظاهری وب‌سایت را افزایش دهند. در این مقاله، به بررسی اهمیت و افکت‌های پارالاکس در طراحی ‌سایت می‌پردازیم. افکت پارالاکس در طراحی […]

بیشتر بخوانید
گروه تبلیغاتی Ad group مؤثر در گوگل | راهنمای گام به گام برای مدیریت گروه تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی Ad group مؤثر در گوگل | راهنمای گام به گام برای مدیریت گروه تبلیغاتی

طراحی گروه تبلیغاتی Ad group مؤثر در گوگل گروه تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین اجزای کمپین‌های تبلیغاتی در گوگل است. با استفاده از گروه‌های تبلیغاتی مؤثر، می‌توانید به بهبود سازماندهی تبلیغ گوگل، افزایش دقت هدف‌گیری و بهبود عملکرد کمپین‌های خود در گوگل بپردازید. در این مقاله، به بررسی استراتژی‌ها و راهکارهای مؤثر برای استفاده از گروه […]

بیشتر بخوانید
انیمیشن و افکت های جذاب در طراحی سایت | آیا افکت‌ها باعث رشد سایت می‌شوند؟

انیمیشن و افکت های جذاب در طراحی سایت | آیا افکت‌ها باعث رشد سایت می‌شوند؟

بهترین انیمیشن‌ها و افکت‌هایی که می‌توانید در طراحی سایت استفاده کنید در دنیای رقابتی و پررونق وب، طراحان سایت به دنبال راه‌هایی هستند تا وب‌سایت‌هایشان را بیش‌ازپیش جذاب و بی‌نظیر کنند. یکی از راه‌هایی که به طراحان وب این امکان را می‌دهد تا سایت‌هایشان را زیبا کنند، استفاده از انیمیشن و افکت‌های جذاب در طراحی […]

بیشتر بخوانید